Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M-14 Wood/Olive made by China


Recommended Posts

Fajnie, że Wam się podoba :). Do pomalowania repliki użyłem lakieru akrylowego w sprayu firmy Motip. Co do techniki malowania, w pierwszej kolejności cały karabin pomalowałem na brązowo, dalej farbami koloru suchej trawy i piaskowym namalowałem nieregularne ukośne paski, na które rozpyliłem czarną farbę i koloru oliv. Później to już była kosmetyka.

 

Mendi zdjęcie dla Ciebie

th_33449_IMG_8473_122_481lo.jpg

 

Miles_ACE

Maskownice okularu lunety podpatrzyłem z jakiegoś zdjęcia niemieckich snajperów w Afganistanie. 8)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 881
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

W sumie bardzo ładne zdięcie, ale chodzi mi raczej o większe oddalenie a montaż i luneta jedynie przysłaniają. Interesuje mnie czy to co zaznaczyłem czerwoną kreską ma być tak troche na ukos? Bo u mnie podniesiony gb jakoś tak komorę hu do góry ciągnie przez co nie przylega dobrze.

 

d02b17eaf93dfb75m.jpg

 

Wiem że marudze może i szukam dziury w całym, ale podwójna kulka mnie dobija - wcześniej tego nie miałem. Kombinowałem już z dociskaniem i odciskaniem komory hu, rozciągnąłem sprężynkę popychacza do podanego wymiaru, przetarłem sam popychacz żeby lepiej chodził i ułożyłem na smarze, ale jakoś nie widać rezultatów - 2 kulki prawie przy każdym strzale na semi :wink: .

Edited by Mendi
Link to post
Share on other sites

U mnie podwójne kulki pojawiły się po wymianie gumki hu. Usunąłem tą usterkę naciskając lufę do środka! tj. Włożyłem szeroki śrubokręt do tłumika płomienia tak żeby dało się nim docisnąć lufę no i "delikatnie" naciskałem :-F . Efekt podwójnych kulek pojawia się teraz około raz na 3 hi-capy, a wtedy wyciągam mój przyrząd do dociskania, który zawsze noszę w oporządzeniu i znowu mam spokój na dłuższy czas. :mrgreen:

hooah!

Link to post
Share on other sites

A ja zadam może niecodzienne pytanie...kto z Was, który wymieniał silnik ma go jeszcze? Mam mały problem ze sprężynkami popychającymi szczotki silnikowe...a dokładniej jedna się złamała i nie wiem skąd taką wyciągnąć :/ Jeśli ktoś jest mi w stanie pomóc to bym prosił o PW.....

 

PS. Silnik G&G dopasowałem do obudowy silnika, piłowania troszkę było ale się opłaciło ;) Niestety w jednym miejscu za mało spiłowałem i obudowa złamała silnik w czasie jego pracy...ot mały problem na który nie mam rozwiązania.

Link to post
Share on other sites

Czy to juz m21 ?

 

m21swir1.jpg

 

Pytanie : jak skutecznie zamaskować tą dziurę [pozostałość po selektorze]. Czy zwykła szpachla da radę? Boję się, że odpadnie po mocniejszym wstrząsie :-F . Kolejna sprawa - czy wy też macie taką szparę pomiędzy łożem i tą prowadnica zamka?

 

m21swir3.jpg

Link to post
Share on other sites

Od niedawna mam problem z podwójną kulką, a jest to dla mnie całkowita nowość bo wcześniej tego nie miałem - dosłownie każdy strzał na semi to 2 kulki! Używam low-capów, dziadowski hi-cap leży gdzieś za szafą! Dlatego mam takie pytanko z mechaniki gb v.7:

- po zwolnieniu sprężyny i tłoka (strzał) czy jak kto woli na "sucho" przed strzałem, jaka ma być pozycja dyszy popychacza?

 

U mnie się cofie i wystaje jakieś 8mm poza krawędź gb. Źle coś poskładałem czy tak ma być?? Zawsze wydawało mi się że dysza sięga gumki hu i dopiero w momencie naciśnięcia spustu dysza cofie się i pobiera 1 kulkę..... A tu wygląda tak jakby cały czas wyczekiwała na kulkę i dlatego jak jeszcze bardziej się cofnie to chla 2!!!

Edited by Mendi
Link to post
Share on other sites

Wiem, czytałem. Dziwi mnie tylko to że większość uzytkowników miała 2 kulki zaraz po zakupie. A ja w sumie nie. Problem ten pojawił się z nienacka ostatnio, a niczego co by odpowiadało bezpośrednio na ułożenie kulki nie zmieniałem. Dlatego pojecia juz nie mam co robić.

 

Ustalmy główne przyczyny 2 kulek u różnych użytkowników:

- badziewna gumka hu,

- złe złożenie komory hu,

- niedociśnięcie komory hu do gb,

- blokowanie się popychacza w gb,

- za słaba sprężynka popychacza,

- za krótka dysza,

- za słaba batka lub zwarcia,

- ....... (propozycje)............

 

Oczywiście pomijam sam hi-cap, bo z tym bardzo różnie jest. Zastanawiałem się również czy powodem problemu może być to, że psiknąłem pierwszy raz ostatnio silikonem do low-capów... zgrało się to w czasie z pojawieniem podwójnych kulek, ale chyba nadwrażliwy się robie i to raczej aż tak namieszać nie mogło... Mogło????

Edited by Mendi
Link to post
Share on other sites

A jaka sprężyna największa sprężyna tam wejdzie,

bez znaczącego tuningu,

ale żeby wytrzymało dość długo ?

Czy lepiej zostawić go w stocku,

a 150 zł wydać na coś innego,

albo zostawić ?

Czy może lepiej kupić coś innego,

dać tuning,

tak do 700 zł wraz z repliką ?

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

A jaka sprężyna największa sprężyna tam wejdzie,

bez znaczącego tuningu,

ale żeby wytrzymało dość długo ?

Czy lepiej zostawić go w stocku,

a 150 zł wydać na coś innego,

albo zostawić ?

Czy może lepiej kupić coś innego,

dać tuning,

tak do 700 zł wraz z repliką ?

Pozdrawiam

Do zielonych z takim spamem, non-stop powtarzasz ciąglę 1 pytanie do 700 broń z tunningiem... Gdyby przyjrzał się moderator twoim postom to powywalałby je wszystkie... :roll:

Link to post
Share on other sites

Doszedł do mnie nowy GB firmy G&P.

 

Ciężko jest go zamontować do Karta. Kilka części jest niekompatybilnych. Zaczynając od ramy silnika, kończąc na rozdzielaczu ognia. Trzeba było "dopasowywać" pilnikiem.

Największym zaskoczeniem była środkowa zębatka Super Torque Up, która nie pasowała do GB przy wysokim podkładkowaniu. Trzeba było szlifować obudowę w dwóch miejscach. Na szczęście zębatka tłokowa i silnikowa pasują bez problemów.

Nie mówię już o łożyskach które chodziły na boki... Niby taka super firma to G&P.

 

Po złożeniu wszystkiego okazało się, że nie mam semi. Problem tkwi w rozdzielaczu. Najprawdopodobniej jest za krótki, bo zębatka nie jest w stanie go podnieść odpowiednio wysoko. Nie ma na nim śladów zużycia.

 

Moja aktualna konfiguracja GB:

 

- szkielet G&P,

- głowica cylindra Guarder,

- cylinder Deep Fire,

- tłok G&P z trzema metalowymi zębami,

- głowica tłoka G&P,

- dysza Deep Fire,

- popychacz Guarder,

- prowadnica sprężyny oryginalna z Karta,

- zębatki: tłokowa i silnikowa oryginalne z Karta, środkowa STU G&P,

- sprężyna M150,

- silnik Torque Up Systema.

Link to post
Share on other sites

No to załamka jeżeli takie schody z tym GB :( Chyba jednak się wstrzymam z tą sprężyną M150 albo większą w stockowym GB bo narazie nie mam natchnienia do dopasowywania czegokolwiek ;)

 

To tak żeby się pochwalić jak schrzaniłem malowanie :(

 

m211kt2.th.jpg

 

 

le co tam będe miał zajęcie żeby to poprawić ;)

Link to post
Share on other sites

No spie**oliłeś :-F . Gdyby jeszcze nie było tego turkusu i zieleni na optyce , uszło by. Ja swoją molowałem chybo z 5 razy i tak nie jest jeszcze to co sobie wymysliłem.

Na "błyszczenie" polecam po malowaniu prysnąc czarnym matem i oliwką (na przemian) z ok 30 cm (mgiełka). Fajny efekt.

Link to post
Share on other sites

Już zmatowane ;) papierem ściernym :mrgreen: preferuję konkretne metody :mrgreen: Fakt że teraz trochę ciekawiej wygląda ten "zielony" na karabinku ale niestety i tak trzeba go zmienić w inny odcień. Lunetę chyba już sobie podaruję założe na nią szmatę w woodlandzie ;)

Link to post
Share on other sites

Panowie na machinegun.pl pojawiły się te same magi do m14 co na wgc: 10 midów x 130 za niebotyczną :-P sumę 200zet.

http://www.machinegun.pl/sklep/images/ka_magset_m14.jpg

 

Wiadomo że są z tworzywa a nie z metalu i pojawia się zasadnicze pytanie czy pasują do KART.

 

A tak bajdałej, jeśli by to to cudo pasowało, to czy znalazł by się ktoś do wspólnego zakupu? Bo po cholere mi aż 10 magów....

Edited by Mendi
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...