krynia16 Posted February 12, 2007 Report Share Posted February 12, 2007 a tłokowa od gb v2 i v3 pasuje??? Nie nie pasuje jest ona specjalna, wykonana pod m14. Quote Link to post Share on other sites
PeCeT Posted February 12, 2007 Report Share Posted February 12, 2007 więc co do zębatek mam dwie opcje. Albo wymienić tylko tłokową albo dwie pozostałe co według was sie lepiej opłaca?? Quote Link to post Share on other sites
krynia16 Posted February 12, 2007 Report Share Posted February 12, 2007 Ja bym żadnej nie wymieniał póki same nie siądą ale wyglądają i są dośc mocne u mnie na m120 trzymają się spokojnie i nie widac ani śladu zniszczenia. Quote Link to post Share on other sites
PeCeT Posted February 12, 2007 Report Share Posted February 12, 2007 aha w takim razie ok - rozwiazal mi sie jeden problem ( nie brac zestawu FTK ) ;-) ;-) Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted February 13, 2007 Report Share Posted February 13, 2007 Ja kombinuje tak, żeby zakupić bebechy do tuningu i żeby większość z nich (najlepiej wszystkie :lol: ) faktycznie zamontować. Precka i gumka hu już zmienione. W planie na ten miesiąc są: - tłok http://www.specshop.pl/product_info.php?pr...eee5da44765e70b - prowadnica http://www.specshop.pl/product_info.php?pr...eee5da44765e70b - sprężyna ( M130 lub M140, w sumie chce tak dobrać żeby silnika stockowego nie żyłować) http://www.specshop.pl/product_info.php?pr...eee5da44765e70b Myślę że to na razie wystarczy. Dyszę, popychacz i zębatki zostawie w spokoju, z tego co piszecie na forum wydają się solidne. Na dniach wymieniam baterie na Nimh 9.6V 3000mAh, bo stockowa jakoś słabo trzyma. Pod nóż idą również kable, bo są jakieś takie twarde i izolka pęka... Montował ktoś może takie cóś? Ot ciekawostka http://www.specshop.pl/product_info.php?pr...eee5da44765e70b Quote Link to post Share on other sites
tobi Posted February 13, 2007 Report Share Posted February 13, 2007 Było już o tym zestawie: http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=960 Pasuje tylko do M14 G&G. Co do silnika to on słabo chodzi na stocku, a co dopiero na M140, o GB już nie wspomnę. Fakt, jest dostępny na zachodzi nowy, ale do niego trzeba dać zębatki dedykowane pod M14 TM, a nie normalne jak w chińczyku. Przy takiej sprężynie zębatki pewnie tez długo nie wytrzymają. Taki zestaw był by odpowiedni: http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i...CC-655_srch_M14 http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i...-DTGV7_srch_M14 ale koszty będą duże. Są też inne części które się sypią. Jeśli nie masz wymienionego zestawu cylindra to bardzo możliwe, że pójdzie ci głowica cylindra (mi padła na stocku!). Tydzień temu rozsypał mi się styk. Dosłownie rozpadł się na kilka kawałków! Pewnie od drgań na GB. Do tej pory mam uziemiony karabin bo nie udało mi się tego posklejać, a zapasowej części jeszcze nie wyprodukowali. Jutro spróbuję Distalem. Jak się nie uda to mogę sobie karabin powiesić na ścianie. Quote Link to post Share on other sites
PeCeT Posted February 13, 2007 Report Share Posted February 13, 2007 Tydzień temu rozsypał mi się styk. Dosłownie rozpadł się na kilka kawałków! Pewnie od drgań na GB. Do tej pory mam uziemiony karabin bo nie udało mi się tego posklejać, a zapasowej części jeszcze nie wyprodukowali. Jutro spróbuję Distalem. Jak się nie uda to mogę sobie karabin powiesić na ścianie. znaczy sie co sie dokładnie rozwaliło???? Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted February 13, 2007 Author Report Share Posted February 13, 2007 Zapodaj zdjęcie tej częsci coś wymyślimy ;) Quote Link to post Share on other sites
tobi Posted February 13, 2007 Report Share Posted February 13, 2007 Niestety nie mam aparatu. Posłużę się zdjęciem z zagranicznego forum. Na niebiesko zaznaczone są linie pęknięć. Po drugiej stronie jest podobnie. Zaznaczony na czerwono pin, łączy 2 części styku i to na nim są największe naprężenia. Próbowałem Poxipolem, ale nie dał rady. Po kilkudziesięciu strzałach znów wyrwało ten pin. Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted February 14, 2007 Report Share Posted February 14, 2007 TObi no to mnie straszliwie pocieszyłeś z tym tłokiem G&G. Wie ktoś może czy chociaż część z tego zestawu da się wstawić bez przeróbek do Karta? http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=971 Quote Link to post Share on other sites
PeCeT Posted February 14, 2007 Report Share Posted February 14, 2007 TObi no to mnie straszliwie pocieszyłeś z tym tłokiem G&G. Wie ktoś może czy chociaż część z tego zestawu da się wstawić bez przeróbek do Karta? http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=971 O tym zestawie też już było :-P :-P Nie pasuje tylko cylinder, a dysze trzeba lekko przypilowac Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted February 14, 2007 Report Share Posted February 14, 2007 A bo sie pogubiłem co w końcu pasuje a co nie :cry: DObra jest, dzięki za info. Wiem już co zamawiać. Quote Link to post Share on other sites
Dymek47 Posted February 14, 2007 Report Share Posted February 14, 2007 Takie pytank jakie przewody są najleprze do M14. I takie jeszcze jedno pytanie czy ten popychacz http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=886 pasuje do Karta Quote Link to post Share on other sites
tobi Posted February 14, 2007 Report Share Posted February 14, 2007 Ciężko przeczytać stronę wcześniej. Było o popychaczu. Co do kabli to ja wymieniłem na sylikonowe 2.5mm(oryginalnie 1.5mm). Każde inne sylikony będą dobre. Spokojnie się mieszczą. Metr to aż za dużo. Quote Link to post Share on other sites
damys Posted February 14, 2007 Report Share Posted February 14, 2007 Kupiłem ten zestaw: http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=971 i udalo mi się go dopasować prawie w całości do geraboxa M14 KARTa. Nie ruszałem tylko dyszy. Na razie zostawiłem starą. Co do cylindra wystarczyło jedną jego krawędź lekko zeszlifować drobnym papierem ściernym. Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted February 14, 2007 Author Report Share Posted February 14, 2007 Tobi co do tej pękniętej części jest jedno wyjścieale dość "pracochłonne". Poszukaj gdzieś odpowiedniego kawałka plexi albo ebonitu, pilniki iglaki wiertarka i naprzód. jedno popołudnie powinno wystarczyć na "zbudowanie" takiego elementu. Wiem że brzmi dość "strasznie" ale wbrew pozorom zwłaszcza ebonit pięknie się piłuje i szlifuje. Pamiętaj tylko o tym żeby nie zeszlifowywać krawędzi wewnątrz "profili" na kąt prosty tylko lekko zaokrąglaj no i nic nie podcinaj nożami, skalpelami itp bo w takich miejscach szybko "zdechnie". Powodzenia ;) Quote Link to post Share on other sites
tobi Posted February 14, 2007 Report Share Posted February 14, 2007 (edited) Dzięki Thor. Już o tym myślałem, tylko nie mogłem w domu znaleźć odpowiedniego materiału :) Edited February 14, 2007 by N.A.T.tobi Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted February 15, 2007 Report Share Posted February 15, 2007 Damys a sprężyne zmieniałeś? I czy kupiłeś łozyskowaną prowadnice, czy raczej nadal stock. Quote Link to post Share on other sites
damys Posted February 15, 2007 Report Share Posted February 15, 2007 W gearboxie zostały stockowe zębatki , dysza i popychacz. Sprężyne M120s i metalową łożyskowaną prowadnicę założyłem wcześniej. Quote Link to post Share on other sites
fidell Posted February 16, 2007 Report Share Posted February 16, 2007 Witam! mam pytanie troche kuriozalne: próbował ktoś może montować to - http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...302c14e773fd34d Damys jaką masz do tego baterie? Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted February 16, 2007 Report Share Posted February 16, 2007 Damys tak z czystej ciekawości, to czym sie różni sprężyna M120 od M120s ? Nazwą?? Quote Link to post Share on other sites
krynia16 Posted February 16, 2007 Report Share Posted February 16, 2007 Ja ci odpowiem;) inny producent i s jest troszkę mocniejsza;D Quote Link to post Share on other sites
PeCeT Posted February 16, 2007 Report Share Posted February 16, 2007 Czy wam też ta blaszka od zamka, która po naciągnięciu wydaje ten fajny dźwięk chodzi ciężko jak cholera i tylko przy niektórym położeniu broni??? I czy teżwam czasem wypada z tej " dźwigni", która ją naciąga???? Bo powoli zaczyna mnie to denerwowac :wink: :wink: Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted February 17, 2007 Report Share Posted February 17, 2007 Krynia więc skąd taka wypaśna różnica cenowa między sprężynami, na pierwszy rzut oka identycznymi? Płaci się za markę? http://asgshop.pl/produkt.php?id=495 http://asgshop.pl/produkt.php?id=124 Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted February 17, 2007 Report Share Posted February 17, 2007 m120s Hurricane'a (odpowiednik m130)to nie to samo co m120s Systemy (nie wiem czemu ją nazwali m120s). Oczywiście płaci się za markę i jakość... Mi przy wstawianiu hurrican'a M120s odkształciła się (wygieła) podaczas wstawiania do gearboxa... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.