K0T Posted September 20, 2007 Report Share Posted September 20, 2007 Kup zestaw cylindra, prowadnice sprężyny, precyzyjną lufe 550mm, sprężyne M120 i baterie 9.6V, gumkę HU jak chcesz (polecam silikon Systemy) i łożyska stalowe cierne (nie kulkowe). Magazynek nie jest pierwszej klasy, ale też nie jest do niczego, trzeba go poprostu nakręcać do odpowiedniego momentu. Blokada zamka jest tylko trzeba pewną część przypiłować (jest to gdzieś dokładnie opisane na forum). Nie wystarczy 509mm? Te 4cm za duzo nie dadzą. Podaj linka do tego EBR :-F Kupuje jutro precke 509mm 6.04mm systemy :wink: Quote Link to post Share on other sites
outsider Posted September 20, 2007 Report Share Posted September 20, 2007 Pewnie, że wystarczy, te 4 centymetry dadzą, oby nie przesadzić i żeby lufa nie przekraczała 580mm. Proponuje przeczytać temat o lufach precyzyjnych, gdzie piszą "co daje" dłuższa lufa (ale nie za długa). Quote Link to post Share on other sites
Jade Posted September 21, 2007 Report Share Posted September 21, 2007 Podaj linka do tego EBR teeth.gif http://www.gunnerairsoft.com/catalog/produ...products_id=570 a i jeszcze takie głupie pytanie: gdzie tam się batke chowa?? Quote Link to post Share on other sites
K0T Posted September 21, 2007 Report Share Posted September 21, 2007 a i jeszcze takie głupie pytanie: gdzie tam się batke chowa?? Zapewne w gripie? Mam pytanie do expertów. Cos mi sie stało z moją M-ką. Żeby wystrzelic kulkę musze nadusic 4-8 razy spust. :strach: Przy duszeniu spustu jest taki odgłos jakby silnik nie mógł naciągnąc sprężyny (mam M110 + łożyska kulkowe). Wątpie żeby to była wina zębatek i batki... Pomocy!! :poddanie: Quote Link to post Share on other sites
generalbot Posted September 21, 2007 Report Share Posted September 21, 2007 Expertem nie jestem ale ktoś coś kiedyś pisał podobnego i wyszła wina silniczka. Tyle że ja sie nie znam. Co do tego ebra. niby pisze że body metalowe ale reszta to pewnie plstik jak już to lepiej kupic konwersje za około 200$ z wgc i sie pobawić, nawet się nad tym zastanawiałem Quote Link to post Share on other sites
dr_wisla Posted September 21, 2007 Report Share Posted September 21, 2007 (edited) Chciałbym przypomnieć, że wymiana GB na wzmocniony i wstawienie sprężyny większej niż M120 grozi pęknięciem body. Sam Krakman twierdzi, że przy 420fps w czternastce Chińskiej, pękniecie body jest już realne. Przy wyższych prędkościach wylotowych oczywiście ryzyko wzrasta. Jest to jednak tylko teoretyka, bo są ludzie którzy tuningowali ostro czternastki Chińskie i wychodziło im to grubo ponad 1000zł, fps mieli sporo i body trzymało :). Ale ja bym wolał nie ryzykować.. Edited September 21, 2007 by dr_wisla Quote Link to post Share on other sites
K0T Posted September 21, 2007 Report Share Posted September 21, 2007 Expertem nie jestem ale ktoś coś kiedyś pisał podobnego i wyszła wina silniczka Sugerujesz ze mam kupic silniczek za 150-300zł? -.-' Mam lepszy pomysł... Kupie sobie coś od TM albo CA... troche denerwuje mnie ten Kart... :evil: Quote Link to post Share on other sites
generalbot Posted September 21, 2007 Report Share Posted September 21, 2007 (edited) Nie sugeruje :P sprawdź może czy silniczek dobrze chodzi, a potem się będzie myśleć. Poprawka z tym ebrem na wgc to od 500$-konwersja i do 1000$ za całą cudowną, przepiękną, super i w ogóle broń. Edited September 21, 2007 by generalbot Quote Link to post Share on other sites
Dymek47 Posted September 22, 2007 Report Share Posted September 22, 2007 Takie pytanko czy ktoś wie kiedy będzie (jak będzie) komora Hop-Up do M14 Quote Link to post Share on other sites
darkcezary Posted September 25, 2007 Report Share Posted September 25, 2007 Witam czy jest możliwośc zablokowania trybu ognia tylko na semi albo tylko na auto?Chce przez to uniknąć psucia się selektora. Quote Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted September 27, 2007 Report Share Posted September 27, 2007 (edited) Tak...nie przełączaj między auto a singe go :P Edited September 27, 2007 by rafcio21 Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted November 2, 2007 Author Report Share Posted November 2, 2007 Ma ktoś pomysł na "pokrywkę" selektora ognia?? Kartowska nie pasi do GB G&P niestety :( a nie chce strzelac ze sprężyną M170 na auto tylko :( Nie uśmiecha mi się dorabianie samemu całej :( Quote Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted November 6, 2007 Report Share Posted November 6, 2007 (edited) A rozdzielacz Marui nic ci nie dał? Trza wymyślic jakiś patent szybko :D PS: Jakie zębaty wsadziłeś że ci M170 trzyma? O.o Edited November 6, 2007 by rafcio21 Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted November 10, 2007 Author Report Share Posted November 10, 2007 Jak na razie nie trzyma i jednak nie M170 tylko M160 wsadziłem... Zostawiłem oryginalne zębatki plus tą z GB G&P ale niestety walcze cały czas z uruchomieniem... opornie to idzie.. i chyba stanie na wymianie zębatek jednak... Quote Link to post Share on other sites
Drakeus Posted November 11, 2007 Report Share Posted November 11, 2007 Minął już prawie rok od kupna M14 i mam dość mieszane uczucia, prawie jak mieszanka Wedlowska... Po pierwsze - replika przeszłą ciężki testy polowe, upadki, zabrudzienia, deszcze, cholerne zimno a nawet moje majstrowanie przy niej ;p I żyje nadal. Ledwo. Po jej dość "niekulturalnym" zachowaniu sądzę że łożyska się zmieliły (w końcu to abs) a styk spustowy działa już jakby chciał a nie mógł. Do tego kumpel zgubił tłumik płomienia, ułamał się bezpiecznik spustowy, i takie tam..małe drobiazgi ;p Teraz pytanie do użytkowników M14 którzy ją tuningowali - czy tłok, głowica i zębole wytrzymają M110 Mad Onion? Czy trzeba będzie jednak podarować sobie ją i wstawić M100? Generalnie wysyłam replikę do Krakmana, muszą coś z tym złomem zrobić bo ja już nie daję rady. :wink: Oby mieli części zewnętrzne zapasowe.... Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted November 11, 2007 Author Report Share Posted November 11, 2007 U mnie wszystko w stocku z wymienioną tylko gumą, lufą i sprężyną na M120 Hurricane swojego czasu bez problemów banglało (znaczy nie licząc podwójnej kulki) Po rozebraniu i wymiane wszystkiego nie zauważyłem znacznych "zużyć" spowodowanych M120. Quote Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted November 12, 2007 Report Share Posted November 12, 2007 O lol...mi M120 od razu zmieliło zębatki i kupiłem te z cusoms -.- Quote Link to post Share on other sites
Drakeus Posted November 12, 2007 Report Share Posted November 12, 2007 A używałeś auto czy semi?:) Quote Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted November 12, 2007 Report Share Posted November 12, 2007 Semi...właśnie to mnie najbardziej dziwi... Quote Link to post Share on other sites
Drakeus Posted November 12, 2007 Report Share Posted November 12, 2007 Czyli to samo co u reszty, czyli loteria. Karabinek jutro leci do Krakmanów, już zapakowany :) Mam nadzieję że nie osiwieją ;p Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted November 13, 2007 Report Share Posted November 13, 2007 A co- jest tak źle? Rafcio- jakiej firmy M120- jakie osiągi były? Co jest przyczyną tego psucia się selektora? Coś się wyciera? Pozdro! Quote Link to post Share on other sites
Drakeus Posted November 13, 2007 Report Share Posted November 13, 2007 Hawk, po prostu mój kumpel ma dwie lewe ręce i na jednej strzelance odpadł tłumik płomienia (poluzowany imbus) i już go nie znalazł. Bezpiecznik spustowy - urwał się gdy rozkładałem replikę. Styk - nie wiadomo. Ogólnie - brak ze 15 śrubek Xd Zamek nie wstawiony...ee tam normalka :-F A selektor z niewiadomych powodów sam odpadł ;p Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted November 13, 2007 Report Share Posted November 13, 2007 Co do zespołu muszki fakt- wystarczyło dokręcić. Ja również ułomiłem ten bezpiecznik podczas rozkłądania- jest od z gównolitu który ma przypominać ZnAl... Zamkiem po prostu nie można się za dużo bawić... Czy ktoś zna przyczynę wady selektora? Quote Link to post Share on other sites
jaqs Posted December 1, 2007 Report Share Posted December 1, 2007 Pytalem w Gunfire.pl, pytalem u Krakmana... ale doradzcie mi obiektywnie;) Jaki zestaw preclufa + gumka HU wybrac?? Co macie zamontowane i jak to oceniacie. Wiem ze dlugosc standardowo to 510mm ale kusi mnie 600mm tyle ze troche wystaje - pytanie jak to wyglada? ktos moze fotke wrzucic? Czy konieczna jest wymiana komory? Quote Link to post Share on other sites
Drakeus Posted December 1, 2007 Report Share Posted December 1, 2007 Nie, nie trzeba nic wymieniać. Kup preckę 600mm i jakiś tłumik, tylko środek ciężkości Ci pójdzie na przód i będą problemy z utrzymaniem repliki. Chyba że kupisz jakiś wyjątkowo lekki tłumik, np. Tokyo Marui Pro Knight's. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.