kondi2002 Posted August 23, 2006 Report Share Posted August 23, 2006 Polska wersja RogueSpear jest zwalona, a co do przejscia bez auto-celowania - nie bylo ono mozliwe na wyzszych poziomach trudnosci :] ( na Elite nie dałem rady całej gry :) ) Link to post Share on other sites
Lajon Posted August 26, 2006 Report Share Posted August 26, 2006 Hehehe a czy znalazł by się tu jakiś cwaniak który przeszedł r6 rouge spear bez samonakierowania celownika xD jak na mój gust musiał by to być jakiś hardcorowiec xD :F MX510 + doświadczenie z R6 1 = bez problemów 8) Jedyna gra FPP jaka mnie nie nudzi - jeszcze jakiś czas temu grałem można powiedzieć "zawodowo" w Raven Shielda 1 on 1 :] Link to post Share on other sites
Chaves Posted August 27, 2006 Report Share Posted August 27, 2006 Nie wiem jak wam ale mi w serii R6 zawsze brakowało do pełni szczęścia tylko jednej rzeczy, niestety chyba raczej dość istotnej. A mianowicie szturmu i czyszczenia pomieszczeń, czyli po prostu "bank and clear!". No tak, spróbowali to wprowadzić w ostatniej odsłonie Lockdown, ale po 1 - dla mnie seria gier o Tęczy 6 kończy się na R6: RS, a po 2 - i tak wyszło im to tam kiepsko. Link to post Share on other sites
Zgedi Posted August 27, 2006 Report Share Posted August 27, 2006 A mianowicie szturmu i czyszczenia pomieszczeń, czyli po prostu "bank and clear!" Hmm no przeciez juz pierwszych wersjach gry byla taka mozliwosc a jak nie miales to wspolczuje Link to post Share on other sites
Chaves Posted August 28, 2006 Report Share Posted August 28, 2006 No właśnie nie bardzo. Owszem, można zabrać w ekwipunku flashbank'a i przed wejściem do jakiegoś pomieszczenia go wrzucić lub uwzględnić to w planowaniu. Nie mniej jednak nie do końca mi to przypomina typowe "czyszczenie" AT, w których wszystko trwa najwyżej kilka sekund. Choć może się myle, ale jakoś mi tego brakowało w R6: RS. Link to post Share on other sites
kondi2002 Posted August 28, 2006 Report Share Posted August 28, 2006 "bank and clear!" flashbank'a że co? BTW, grał ktoś z was w The Regiment? Podobno są tam nawet takie szczególiki jak trzymanie się cały czas tej samej ściany itp. Link to post Share on other sites
Lajon Posted August 30, 2006 Report Share Posted August 30, 2006 No właśnie nie bardzo. Owszem, można zabrać w ekwipunku flashbank'a i przed wejściem do jakiegoś pomieszczenia go wrzucić lub uwzględnić to w planowaniu. Nie mniej jednak nie do końca mi to przypomina typowe "czyszczenie" AT, w których wszystko trwa najwyżej kilka sekund. Choć może się myle, ale jakoś mi tego brakowało w R6: RS. Całkowicie się nie zgadzam. W singlu owszem czasami ciezko sie "dogadac" z AI reszty teamu ale w multi coop - miodzio, szczególnie przy sytuacjach jak np. misja na lotnisku w pokoju z balkonam i dwoma wejściami. Z ludźmi o odpowiednim doświadczeniu i sprawności zapewniam Cię, że oczyszczenie pomieszczenia nie trwa dłużej niż 2 sekundy :) Co mnie troche irytuje w R6 - skupianie się na eliminacji terrorystów a reszta jest traktowana trochę po macoszemu. Przykład - brak skuwania zakładników. Nie raz i nie dwa były przypadki podszywania się terroristen pod ofiary :wink: Link to post Share on other sites
Chaves Posted August 30, 2006 Report Share Posted August 30, 2006 Całkowicie się nie zgadzam. W singlu owszem czasami ciezko sie "dogadac" z AI reszty teamu ale w multi coop - miodzio,...Oczywiście, że chodzi mi o grę w trybie singleplayer. Multiplayer to już zupełnie inna bajka, w której wszystko zależy od grających. Link to post Share on other sites
Recommended Posts