Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Blokada Tłoka w tylnim położeniu


Recommended Posts

Witam!

 

Wczoraj złożyłem sobie gearbox po wymianie tłoka i przesmarowaniu wszystkiego na nowo. Podkładeczki ulożylem miodzio, że kóleczka chodzą jak powinny pewnie a zarazem bezkolizyjnie i płynnie. Poskręcałem, testuje,pojedynczy seria miodzio.... testuje, testuje..... i mi sie tłok zablokował w tylnim położeniu. :wink:

:strach:

 

Dobrze, że mam cylinder typ 2 to przez otwory wgniotłem go do końca i puściło...

 

testuje, testuje.... znowu!! no niech cie ... :killer:

 

 

Pytanie: Co może spowodować zacięcie tłoka w tylnim połozeniu ??

Link to post
Share on other sites

Na skręconym oczywiscie bez tłoka i cylindra paluchem ruszałem zębatkami czy sie kręcą same bez oporów i cicho. Kręciły sie tak że po popchnieciu robiły jeszcze jeden obrót same.

 

Generalnie nie było wcześniej tego problemu nigdy. Batka jest dość mocna 9,6 V G&P 3300 Nimh.

 

Ale trzeba przyznać że bebechy też mam mocne M140 z bore-up'em wszystko na systemie.

 

Silnik też mocny bo super turke up systemy.

Link to post
Share on other sites

Może masz dupne przewody lub pnadpalane styki. Możliwe, że podczas skręcania GB pobrudziłeś styki smarem i po naciśnięcia spustu poprzypalały się (ja tak miałem).

 

Generalnie z tą baterią nie powinno być problemu - sam mam M140 + batka 9.6V 3600mAh RC Sanyo i śmiga wszystko na silniku EG1000.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...