Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

panowie/panie pewnego razu z moja "nową" P90 od TM'a stał się coś strasznego i strzela za słabo i to dużo za słabo co mogło się stać ? (informuje że wcześniej się kulka zablokowała w lufie, ale postępowałem zgodnie z instrukcją) a i czy opłaca się oddawać coś na gwarancje w muschingunie (chyba tak się pisze)?

Link to post
Share on other sites

panowie/panie pewnego razu z moja "nową" P90 od TM'a stał się coś strasznego i strzela za słabo i to dużo za słabo co mogło się stać ? (informuje że wcześniej się kulka zablokowała w lufie, ale postępowałem zgodnie z instrukcją) a i czy opłaca się oddawać coś na gwarancje w muschingunie (chyba tak się pisze)?

 

Powiedz mi, czy zgodnie z instrukcją znaczy również to, że skrciłeś hop-up na "0" zanim jeszcze cokolwiek zacząłeś pchać do lufy? Może po prostu uszkodziłeś hop-up. Sprawdź czy gumka jest na swoim miejscu, czy nie przetarłeś jej nigdzie itp.

Edited by Dudi
Link to post
Share on other sites

Sorki za dwa posty ale nie moge zmienić

i mam zasadniczo dziwne pytanie a mianowicie czy kulki P&J są do niej (bo to ta P90'tak) odpowiedznie?

A one Ci się zacięły? Jesli tak, to masz odpowiedź ;-).

Jeśli nie masz precki, powinny wystarczyć. Ja końcówkę swoich przesiewałem przez OBIrurkę by odrzucić "krzywe" i za duże. Tak 2-3 na 100 odpadało, pare minut roboty, ale potem strzelałem z lufy 6,04 i nie miałem żadnych zacięć, potem już uzywałem tylko Xtreme, GoldFire i teraz G&G.

Link to post
Share on other sites

Albo było to dawno, jak P&Jty wchodziły na rynek - wtedy to były zupełnie inne kulki. Nie tak dawno temu pożyczyłem koledze speedloadera i musiałem go rozbierać, bo połówka kulki zablokowała mi mechanizm. Zgadnijcie jakiej firmy kulek używał kolega. O zacinkach w hi-capach CA chyba nie muszę szerzej wspominać.

Link to post
Share on other sites

Wyjmujesz lufę, odkręcasz dwie śrubki z tył, wyjmujesz GB. Jeżeli na serio chcesz się bawić, to musisz rozdzielić połówki body. Siedzą niestety mocno. Trzeba też wykręcić NIEKTÓRE imbusy (te metalowe, atrapy zostawiasz). Wtedy będziesz mógł wszystko wyczyścić.

 

Możesz tez próbować wziąć cienką szmatkę, namoczyć ją nieco w oleju silikonowym i poprzecierać w szczelinach. Zespół spustu wyczyścisz zdejmując tylko lufę.

 

Możesz też wykręcić spust, ale nie wiem, czy da się to zrobić bez rozkładania połówek. Wygląda jakby coś się dało osiągnąć w tym kierunku.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...