Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Zębatki Super Torque Up CA


Recommended Posts

Witam

na początku chciałbym powiedziec ,ze szukalem ,lecz nic nie znalazłem.. ;/

 

Jestem dumnym właścicielem Ak47.

Pytanie mam takie ,czy jest możliwość zrobić tuning 480-500fps przy zastosowaniu zebatek Super Torque Up z Classic Army? wiem,że takie zębatki stosuje machinegun.pl w swoich M249 (może dlatego ,że chcą czesto broń do serwisu na naprawy dostawac :roll: )

Natomiast Asgshop do takiego tuningu używa S.T.U. lecz z Systemy.

Co sadzicie ?

 

myślę ,że wytarczyła by spreżyna M140 do tego bore Up , całość dobrze uszczelnić.

 

 

Porosze o opinie !

 

 

 

 

ps.Nie pytajcie mnie do czego mi tyle FPS :D

Link to post
Share on other sites

Nie mam bore-upu, a części to tak:

 

- Cylinder stock typ "0" G&P

- Szkielet ver 2 stock G&P

- Zębatki Super Torque Up CA

- Tłok ze wszystkimi zębami tytanowymi Deep Fire

- Głowica tłoka aluminiowa łożyskowana Prometheus

- Prowadnica w stocku metalowa łożyskowana

- Głowica cylindra w stocku metalowa

- Dysza w stocku metalowa uszczelniona

- Okablowanie Guarder

- Łożyska kulkowe 7mm w stocku

- Silnik EG1000

- Batka 9.6V NiMH 3600mAh Sanyo RC

- lufa 590mm/6,04mm Classic Army

- komora metalowa stock

- gumka czarny silikon Guardera

 

Wynik - 480 fps

 

Niestety co chwila mam zacinki - kulki stają w miejscu gumki HU. Nie mam pojęcia, czym jest to spowodowane - używam kulek 0,28 Guarder. Nie wiem, czy jest towina kulek, lufy, gumki, dystansera czy komory :/

 

Ma ktoś jakiś pomysł?

 

PS: nie mam tej śmiesznej sprężynki przyciskającej komorę do gb - wie ktoś czy ona w ogóle w eMkach wystepuje?

Link to post
Share on other sites

Dzieki za odopwiedź :)

 

mozę troche nudze ;p ale napisze jakie ja mam czesci i co polecał być mi wymienić , aby bezproblemowo działa mi giwera ;)

Moje AK na dzień dzisiejszy ma w sobie :

- Gb v.3

FTK HurricanE (byłoM100 ale teraz lata na M120s)a w nim :

- Metalowe łożyska ślizgowe

- Łożyskowana prowadnica sprężyny

- Sprężyna o niejednakowym skoku M120

- Łożyskowana głowica tłoka

- Utwardzony, polerowany cylinder

- Mosiężna głowica cylindra

- Uszczelniona dysza

 

całosc napędzana jest bateria KAN 12v 3000mAh ;)

okablowanie zmienione na takie o mniejszym oporze.

 

No tłok Cymowy zmieliłem :D teraz śmigam na stocku z Mp5 TM

także planuje kupno tłoka DF tego za 120zł z tytanowymi zebami.

 

Zatem co do tego zestawu należało by jeszcze dodać ,aby mi gearbox lufą nie wykoczył?:D i żeby mi sie części nie posypały po pierwszym strzale :P

 

Pozdrawiam

Diablo

Edited by Diablo
Link to post
Share on other sites

Wersja Super Deluxe z podwójnym serem i majonezem:

- szkielet na wzmocniony z 7mm łozyskami CA lub G&P

- tłok tylko i wyłącznie na ten ze wszystkimi zębami tytanowymi Deep Fire

- zestaw cylindra o powiekszonej średnicy Classic Army lub Deep Fire

- silnik na jakiś mocniejszy (jeśli masz stockowy)

- prowadnicę zostaw tą Hurricane

- sprężyna M140 Guarder

- komora metalowa SRC (z krakmana)

- lufa Systema (najlepiej 6.04)

- czarny silikon Guardera

 

Wersja Light bez keczapu i sałaty:

zostaw to, co masz i wsadź sprężynę M150 Guardera. Będzie dość długo działać, a jak się w końcu rozwali, to i tak musisz prawie wszystko wymienić. Hurricane nie jest rewelacyjny, ale też nie jest zły. Tłok oczywiście od razu wymień, bo przy pierwszej zacince pożegnasz się z tym, który masz.

 

Komora i lufa tak jak wyżej.

 

I jeszcze jedna bardzo ważna kwestia - kulki. Przy takim tuningu absolutne MINIMUM to 0,30g. Lecz tu muszę Cię zmartwić - na polskim rynku nie ma dobrych 0.3, a te lepsze mają chore ceny.

 

pozdrówka

Link to post
Share on other sites

spreżyna jaka maksymalnie moge wstawić to M140(podpowiada mi to zdrowy rozsądek i nie chiałbym nikomu krzywdy zrobić.)

z Bore może zrezygnuję a może i nie :) ;p

Dopuki stockowy szkielet sie nie rypnie , to nie zamierzam wstawiać innego.

Lufe mam precke z Df do tego na dniach bezie czarna guma z Guardera cały Hu jest super szczelny dzieki taśmie teflonowej :)

 

Nie chcęani wersji Syper deluxe z podwójnym serem i majonezem :D , wwolałbym raczej sucharka i filizankę kawy :

 

Po najniższych kosztach , czyli wstawić M140 do tego tłok z DF . Co o tym sadzisz? oczywiscie chciałbym oddać wiecej niz 10 strzałów ;)

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Pisałeś, że chcesz mieć 480-500fps - na m140 tego nie osiągniesz. Mnie aktualnie spadło do 460 (nie mam pojęcia dlaczego). Jeśli założysz M150 to tak jakbyś miał M140 z Bore-Upem, czyli właśnie te 480-500fps.

 

Jeśli chcesz zrobić to niskim kosztem, to włóż M140/M150 Guardera + tłok z tytanowymi zębami Deep Fire i powinno działać dobrze i nawet niekrótko. Najbardziej z tego wszystkiego, martwiłbym się o Twój silnik, o ile masz stockowy.

Link to post
Share on other sites

no silnik mam stockowy ;p ale jak padnie , to wstawie calssic army o zwiekszonym, momencie obrotowym(od znajomego za pól ceny :P)

 

A gdybym dał M140 i Bore?:P wiesz co nie chce się wpedzac w koszta..

wsumie nawet nie trzeba mi tych aż 500 fps. takze spasował bym na tym: M140 i tłok z DF

Link to post
Share on other sites

Co do silnika CA to bym ja raczej polecał wmontować eg1000 - mój kumpel zajechał silnik CA na pdi 260 po paru miesiącach katingu...

d8b390067e0f348cmed.jpg

od przegrzania musiały się uzwojenia zdeformować a resztę załatwił obracający się wirnik.

Edited by kermit
Link to post
Share on other sites

Wiem że generalnie silniki CA nie są tak dobrej jakości jak TM. Silnik o zwiększonym momencie obrotowym to jest zwykły silnik CA. Piszę tylko czym może się skończyć wkładanie stockowych silników do takich upgradeów. Jeżeli ja bede robił taki upgrade to na pewno nie zostawię swojego stockowego eg700 ani nie kupię silnika CA. Skłonię sie raczej stronę silnika systemy. Cóż nie musi się takie coś u ciebie stać, ale nie gwaratuję że będzie ci chodził przez dłuższy czas bezawaryjnie. I druga sprawa jak będzie ci chodził to pewno będzie miał mniejszą wydajność niż silniki lepsze - czyli mniej kulek wywalisz w porównaniu do lepszych silników na jednej batce.

Link to post
Share on other sites

A ja pozwolę sobie dodać na zakończenie tego wyścigu zbrojeń że:

GB wzmocniony CA z taką zawartością super delux z podwójnym serem dojedzie kresu swych możliwości dosyć szybko. Nie wiem jakie są opinie innych , ale ja właśnie wymieniam połamany szkielet wzmocniony CA na dipfajerowski.

Link to post
Share on other sites

Ja mam M150 i stockowy silnik CA daje rade. Z boreupem bym sie nie spieszył bo daje stosunkowo mało a kosztuje stosunkowo dużo... wsadź M140 + wymień prowadnice na lepszą bo ta huricane ma plastikową końcówkę. Jeżeli jest to AK47 china to wymień silnik. Radzę też wymienić dyszę bo huricane robi bardzo nieszczelne. PZDR

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...