Zeziu Posted September 1, 2008 Report Share Posted September 1, 2008 Witam. Czy magi od PJ pasuja do tego gnata? Quote Link to post Share on other sites
Crusher Posted September 7, 2008 Report Share Posted September 7, 2008 Witam. Czy magi od PJ pasuja do tego gnata? Generalnie tak, chociaż z krótkimi realami PJ mialem troche problemów. Lowy polecam z czystym sumieniem. Quote Link to post Share on other sites
Bat_Sirius Posted September 8, 2008 Report Share Posted September 8, 2008 A jak się mają do G&P magi firmy MAG, bo Star'y mnie rozczarowały. Quote Link to post Share on other sites
Crusher Posted September 8, 2008 Report Share Posted September 8, 2008 Generalnie tak, chociaż z krótkimi realami PJ mialem troche problemów. Lowy polecam z czystym sumieniem. Byłoo, szukaj! Quote Link to post Share on other sites
kalwisz Posted September 21, 2008 Report Share Posted September 21, 2008 Mam prozbe odnosnie tej repliki, ktos moze mi pokazac jak wyjac w niej gearbox z body ? najlepiej na fotkach, bo rozsunełem body (widac góre gb) nastepnie wypiełem pin trzymajacy spust i jeden przy kolbie, i co dalej ?? Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted September 21, 2008 Report Share Posted September 21, 2008 Hi jak i low i mid z CA podchodzą dobrze i podają bez problemu, MAG'i wchodzą, troche się gibią i podają bez problemu, low'y metalowe od P&J podają bez problemu lecz dalej uważam że midy od G&P są najlepsze... Quote Link to post Share on other sites
javelin Posted September 21, 2008 Report Share Posted September 21, 2008 Mam prozbe odnosnie tej repliki, ktos moze mi pokazac jak wyjac w niej gearbox z body ? najlepiej na fotkach, bo rozsunełem body (widac góre gb) nastepnie wypiełem pin trzymajacy spust i jeden przy kolbie, i co dalej ?? Musisz jeszcze odkręcić zwalniacz magazynka i długą śrubę znajdującą się wewnątrz kolby. Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted September 22, 2008 Report Share Posted September 22, 2008 Nie wdawałem się w szczegóły... Jak mam być dokładny to jeszcze odkręć śrubki wewnątrz chwytu pistoletowego, wybij dwa piny jeden nad spustem drugi duży trzymający uppera w oryginale... Quote Link to post Share on other sites
javelin Posted September 22, 2008 Report Share Posted September 22, 2008 A właśnie, zapomniałem - trzeba oczywiście zdjąć pokrywę silnika z chwytu pistoletowego, wyjąć silnik i odkręcić sam chwyt :) Quote Link to post Share on other sites
Riaba Posted December 10, 2008 Report Share Posted December 10, 2008 A real capy CA pasują? Quote Link to post Share on other sites
Denton Posted December 11, 2008 Report Share Posted December 11, 2008 Reale i Lowy CA podają ładnie, nie gibają się i ogólnie są git Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.