Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Twierdza Nysa II


Recommended Posts

Witam!

 

Chciałem poinformować o organizowanej przez OPAS imprezie airsoftowej.

 

Termin: 24-25.03.2007

 

Miejsce: Zespół fortyfikacji wraz z przyległym poligonem wchodzące w skład "Twierdzy Nysa" w Nysie.

 

Przewidywany koszt: < 20 zł

 

Z racji "zabytkowości" terenu ilość ludzi jest ograniczona i wysłane będą zaproszenia które (tylko i wyłącznie) stanowią podstawę do udziału w imprezie.

 

Więcej informacji pojawi się dnia 26 lub 27 lutego.

 

Z żołnierskim pozdrowieniem:

 

OPAS

Ekipa N.A.T

Link to post
Share on other sites

W związku ze specyfiką mojej pracy i pewną rozbieżnością co do miejsc zamieszkania organizatorów dopiero dzisiaj podaje konkretne informacje.

 

1. Organizacja

 

Od strony technicznej manewry będą "telefoniczno-sztabowe" (vide ST1, DS3).

 

Podstawową jednostką działania jest drużyna (cca. 10 osób) która jest w kontakcie ze sztabem, od niego otrzymuje rozkazy i jemu melduje o ich wkonaniu/niewykonaniu.

 

Rozgrywka przewidywana jest na ok 10 godzin. Dowódca drużyny która jet bardzo zmęczona kontaktuje się ze sztabem, wtedy odsyłana jest ona do działań tyłowych.

 

Zbiórka uczestników odbywała się będzie na miejscu zakwaterowania, które znajduje się w centrum terenu manewrów.

 

Przed rozpoczęciem manewrów każdej drużynie zostanie wskazane ich miejsce na nocleg, będą oni tam mogli zostawić swoje "bagaże" i cały zbędny ekwipunek.

 

Wieczorem pierwszego dnia manewrów uczestnicy dostaną ciepłą kolację (żurek, kiełbasa, bułki) w związku z tym należy zabrać menażkę

 

Nocleg odbywał się będzie w pomieszczeniach Fortu II - najlepiej zachowanego fragmentu twierdzy nysa. http://www.twierdzanysa.pl/twierdza/fortyf...2/fort_2_gl.htm

 

Każdemu uczestnikowi zapewniona zostanie 1 kanadyjka ( link i 1 materac [na dole w.w. linka]) w związku z tym należy zabrać śpiwór.

 

W ciągu dnia fort będzie strzeżony przez sztab (poza tym jak już pisałem fort jest w stanie bdb w związku z czym jedyną możliwością wejścia jest główna brama), w ciągu nocy wyznaczone zostaną wśród uczestników warty fortu i parkingu (położonego 150 m od bramy).

 

Jako że w kazamatach może być (a w nocy na pewno będzie) ciemno sugerujemy zabranie latarki (najbardziej uczęszczane miejsca oświetlone będą lightstickami).

 

Fort wyposażony jest w Latryny, oraz "umywalnie polową"

 

W jednej z kazamat wewnątrz fortu znajduje się bar/pub w którym będzie roll bar i piwo do zakupienia (jeszcze negocjujemy cenę).

 

ANI NAT ANI OPAS NIE MA I NIGDY NIE MIAŁ ŻADNEGO ZWIĄZKU Z PANEM KRZYSZTOFEM HERMANEM - DZIERŻAWCĄ FORTU II - KTÓRY NAM GO ODPŁATNIE UDOSTĘPNIA. W ZWIĄZKU Z TYM ANI 1 GROSZ POCHODZĄCY ZE SPRZEDAŻY PIWA W BARZE FORTECZNYM NIE TRAFI NA KONTO OPASU, NATU, ANI ŻADNEGO Z JEGO CZŁONKÓW.

 

Informację odnoście sieci do jakiej (lub w jakiej) powinie być przystosowany telefon podamy w najbliższym czasie.

 

Pozostałe regulacje znajdują się w regulaminie, który zamieszczony zostanie w tym wątku w ciągu kilku następnych dni (CLT lub CBS jak kto woli)

 

 

2. Wpisowe

 

Wpisowe na dzień dzisiejszy wynosi 20 zł i zawiera:

 

- dzierżawę fortu (tylko jej cześć gdyż drugie tyle NAT musi odpracować w formie prac porządkowo naprawczych (czyszczenie latryn, zamiatanie całego fortu, cięcie i znoszenie drewna, itp., itd.)).

- ubezpieczenie NNWiŚ każdego uczestnika.

- paliwo (dokładne wyjaśnienie po imprezie żeby nie zdradzać szczegółów scenariusza) i do generatora.

- lightsticky

- startery i pakiety darmowych rozmów do kontaktu podczas manewrów

- jedzenie

- i wszystkie inne małe rzezy o których zapomniałem a które pojawią się w finalnym pozlotowym rozliczeniu.

 

Wpisowe należy przelać na wskazane konto (konto pojawi się w tym temacie do końca tygodnia).

 

Po przelaniu wpisowego należy przesłać na adres e-mail wypełniony formularz zgłoszeniowy. WSZYSTKIE POLA FORMULARZA MUSZĄ BYĆ KOMPLETNE (ze względu na ubezpieczenie).

 

3. Inne

 

Wszelkie numery kont, adresy e-mail, mapy dojazdu, wzory formularzy zgłoszeń, godzina zbiórki i planowana godzina rozpoczęcia, pojawią się do końca tygodnia.

 

Pozdrawiam, FLAq.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Twierdza Nysa II rozpoczyna sie o godzinie 09 00 (zbiórka)

 

O godzinie 09 30 odbędzie się odprawa

 

Około pół godziny później czyli o 10 00 wyruszamy w teren

 

Ze względu na to, że ostatnie 2-3 godziny walki będą odbywać sie po zmroku zapewniamy każdemu z uczestników po jednym świetle chemicznym.

Link to post
Share on other sites

do domu dojechaliśmy szczęśliwie więc mogę powiedzieć teraz jak było.....A było godnie!

Imprezka w świetnym terenie ,z dobrą organizacją i mega świetną próbą zapanowania nad wojskami walczących stron w ciągłym ruchu. To było ogromne zadanie sztabowe z którym organizatorzy dzielnie sobie radzili... no i ta pyszna grochówka na koniec :mrgreen:

 

 

Wielkie dzięki dla kolegów z Krakowa ( i wszystkich innych których pominąłem) za wsparcie ogniowe i wspólne akcje. Podziękowania dla naszego dowódzcy za dobre dowodzenie i wytrwałość !

Team Delta dziękuje wszystkim za dobrą zabawę!

Link to post
Share on other sites

Impreza mocno udana, ekipa wrocławska (Merc i przyjaciele) dziękują serdecznie NAT-owi za super organizację jak i za doskonałe wieczory integracyjne.

 

Uznanie dla sztabu za ciekawe zadania (szczególnie : obrona drabiny i budynku na koniec zabawy nazwanego przez nas Nyskimi Termopilami)

 

Wielkie podziekowania dla wszystkich uczestników za wspaniałą i kulturalną zabawę i zero zgrzytów.

 

Czekamy na kolejną edycję !

 

Pozdrawiam

Pandi z MerC i przyjaciółmi

Link to post
Share on other sites

Dziękuję!

 

Organizatorom za chęci, włożoną pracę i - co najważniejsze - jej namacalne efekty. Uczestnikom - zarówno tym po przeciwnej, jak i tym po właściwej* stronie przyrządów celowniczych, za walkę oraz późniejszą integrację.

 

Z przyjemnością przychodzi mi skonstatować, iż system dowodzenia bezpośredniego i "scenariusza" ciągłego upowszechnia się i była to kolejna już impreza w ten sposób przygotowana. Oby dalej w tym kierunku. Dłużej, ciężej - lepiej.

Naturalnie, nie jest jeszcze normą taki sposób organizacji imprez, stąd pewne tarcia na liniach. Na szczęście, generalnie nie zakłócające przebiegu imprezy.

Czuję się w obowiązku podkreślić także bezbłędnie i nawet trochę na wyrost (in plus rzecz jasna, nie śmiałbym na to narzekać :) ) przygotowana logistyczną część całego przedsięwzięcia. W południowej(?) części Polski nie częsty to przykład na imprezach non profit.

 

Na koniec część ostatnimi czasy zdawać by się mogło obowiązkowa przy każdej większej imprezie z udziałem ludzi z różnych środowisk. Ale i w tym wypadku, również pozytywnie. Terminatorów nie spotkałem, co zakrawa na pewne novum. :| Tym razem mogłem mieć pełne zaufanie do ludzi po drugiej stronie lufy - i nie powiem, zdecydowanie lepiej mi się z tym bawiło.

 

Pozdrawiam

KZ

 

*) za wyj. kilku "wyjątków", z pewnej dr. mających cokolwiek specyficzne podejście do słów: <rozkaz> i <subordynacja> - zainteresowani wiedzą o kogo chodzi.

Edited by Kuba
Link to post
Share on other sites

Witam!

 

Formacja "ŚLĄSK" dziękuje Organizatorom i stronie przeciwnej za dostarczenie nam atrakcji, które w ogólnym rozrachunku oceniane są na poziomie dobrym. Na co się nastawialiśmy tyle dostaliśmy i rozczarowania nie ma.

Z osobistych przemyśleń nasunęło mi się parę nowych rozwiązań prowadzenia w ten sposób manewrów, co myślę w niedługim czasie zaowocuje i w rewanżu postaram się coś zorganizować, a ogólnie możecie czuć się już zaproszeni:)

 

Pozdrawiam!

mjrPATON

Link to post
Share on other sites

Ze strony OX Wołów chcę podziękować za bardzo udany weekend w doborowym towarzystwie :uśmiech:

 

Sztabowi dziękuję za prawdziwy klimat Wojska Polskiego (zadanie: zająć pozycję i czekać na nic przez godzinę :mrgreen: ) ale też za zadania ciekawe i odpowiedzialne (przeprowadzenie zestrzelonego pilota z C10 do C15). Jednak należy się wielki szacunek za trud kierowania przedsięwzięciem przez tyle godzin.

Organizacja całości zlotu Twierdza Nysa II była na naprawdę wysokim poziomie!

 

Szczególne podziękowania kieruję do Przemka, który jako przydzielony do naszej drużyny "przewodnik" spisał się znakomicie.

 

Pozdrawiam Wszystkich, z którymi przyszło nam wspólnie walczyć!

 

Nie spotkałem się także z jakimkolwiek przypadkiem terminatorstwa co jak na tak dużej imprezie jest rzeczywiście niespotykane.

Link to post
Share on other sites

Ja też podziękuję, bo impreza była świetna! Bardzo fajny i duży teren, było trochę chodzenia, było trochę leżenia.. ale wszystko w odpowiednim klimacie. Noc "integracyjna" też się udała ;)

 

Chciałbym jeszcze podziękować za prowadzenie nas po terenie [Chomik i "Brudny Harry" :-F ]

 

Dzięki CHŁOPAKI !!

 

Do najbliższego :killer: [Tomaszowo??]

Edited by Świr
Link to post
Share on other sites

Zieloni z Opola dziękują NAT i Wukaszowi za wspaniała zabawe. Przygotowanie i organizacja były na bardzo wysokim poziomie, lecz co najwazniejsze w ASG - brak T1000 i modeli jemu pochodnych, tak wiec należą się OGROMNE wyrazy uznania dla uczestników.

Link to post
Share on other sites

W trakcie zlotu zaginęła na terenie fortu-sypialni para rękawiczek holenderskich nomexowych, czarno-zielonych, na metkach wewnątrz napis "S&W 1991" oraz metka z rozmiarem. Rękawiczki lekko używane. Uczciwego znalazcę prosimy o kontakt!

 

W piątek napiszę co o tym sądzę...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...