Marcinek83 Posted March 9, 2007 Report Share Posted March 9, 2007 (edited) Cześć. Pragnę się podzielić moim pomysłem na który wpadłem jak to się mówi "przespałem się z tym" :F Otóż, jak na wiadomo posiadaczom G&G i ICS borki sa dla nas rzeczą prawie niedostępna ze wzg. na specyficzną dysze itd. Jednak, dysza bore up w zasadzie nie daje wiele, gdyby na sotcku jechać na dyszy i głowicy cylindra a cylinder i głowicę tłoka mieć bore up? Jak przedstawia rysunek, do cylindra na szerokość uszczelek można zamontować "zwężkę" zwężka będzie idealna od naszego starego cylindra bądź byle jakiego innego. Ucinamy na szerokość uszczelek głowicy cylindra, cylinder który miał posłużyć do tego. Pięknie go szlifujemy bardzo drobnym papierem ściernym, i wklejamy najlepiej klejem który po zastygnięciu jest elastyczny ale też potrafi skleić metal (technicol 2 składnikowy). Myślę że ten krótki przepis wystarczy, należy się zaopatrzyć w głowicę tłoka i cylinder bore up i narzędzia. W prawdzie cała moc borka nie będzie wykorzystana przez brak dyszy bore, ale szacując te 90% wykorzystamy :) Nie robiłem tego jeszcze, to tylko teoria, ale cylinder zamawiam na dniach, więc o postępach poinformuje. P.S. Na rysunku jest przecięcie, napisałem po to bo możliwe ze stock cylinder nie będzie miał odp. średnicy. Edited March 9, 2007 by Marcinek83 Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted March 9, 2007 Report Share Posted March 9, 2007 Do ICSa można kupić boreup ICSa :roll: A tak poza tym to w ICSach są rzczej standardowe podzespoły (pomijając gearbox, komorę HU i kilka drobniejszych pierdółek). Quote Link to post Share on other sites
Diablo Posted March 9, 2007 Report Share Posted March 9, 2007 Marcinek a nie szkoda roboty kosztem 20-30 fps?... Po mojemu system nie zadziała. Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted March 9, 2007 Author Report Share Posted March 9, 2007 Tyle co z Markiem z asgshopu gadałem to do niektórych modeli ICS ciężko z borkiem a co do AK 104 to jest cholernie ciezkie żeby dorobić dyszę. Moim zdaniem, warto gdy chce zastosować lufę 550mm do ak. Boję się o to że jednak dysza nie będzie wykorzystywać możliwości bore up, ale zaryzykuje, chrono przyjdzie za pare dni więc powiem jakie są rezultaty na odległość i moc. Quote Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted March 13, 2007 Report Share Posted March 13, 2007 W zeszłym tygodniu Kmieciu zamontował w wyjatkowo opornym G36 CA pół-bor-up DF. Dało to 15 fps z tego co pamiętam. Zresztą niech sam opisze. Tą samą metodą można by zrobić bor-up do P90, tylko po co, skoro głowica Prometheusa daje 15-20fps? Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted March 13, 2007 Author Report Share Posted March 13, 2007 (edited) Powiem wprost, zamontowałem do AK 104 który posiada 510FPSów prec lufe DF 550mm. Nie chcę mieć strat nie chce też za bardzo podnosić mocy bo na mojej wsi (Kołobrzeg) i tak mi suszą łeb że szkoda słów! Nie chce żeby mi sie działo tak że po strzale np. zasięg będzie mniejszy o 5 metrów za to celność wzrośnie, tego nie chce więc przedstawiłem swój pomysł o połowie bore up :F EDIT: Co do głowicy to mam stockowa :F może to i dziwne ale wzmocniona guardera sie rozsypała w drobny mak. Dołożyłem tylko o'ring guardera i dostałem 25FPSów :D Edited March 13, 2007 by Marcinek83 Quote Link to post Share on other sites
Gabriel Posted March 14, 2007 Report Share Posted March 14, 2007 Z tego co czytam to dorobienie tych rzeczy zajęło by ci wiecej czasu niz to warte napewno. Mógl bys spróbować ale na jakiś pozytywny skutek niema co specjalnie liczyć. Ale Marcin już nie kombinuj z wzrostem mocy bo jak wiadomo wasza elitarna kołobrzeska grupa airsoftowa zabroniła tuningować broni do 500fps. Wszelakie rugery itp. odpadają. smiech na sali i to kompletny:D. ASG to nie sport dla dziewczynek co boją sie dostać kuleczke... Sorry za offtop ale niemogłem sie powstrzymać. Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted March 14, 2007 Author Report Share Posted March 14, 2007 Warto dokładać bore up, czasu zajmie to tyle co nic, 20 minut na spasowanie obrobienie itd. obreczy redukującej, bore up da chocby ze wzgledu na wieksza objętość sprężanego gazu. Quote Link to post Share on other sites
bomba095 Posted May 23, 2009 Report Share Posted May 23, 2009 Może głupie pytanie ale o ile cylinder bu jest większy od zwykłego bo jak przyjżałem się gerarboxowi to nie widze mijsca na większy cylnider ? Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted May 23, 2009 Author Report Share Posted May 23, 2009 O to się nie martw ;) Będzie pasował :) Heh :D jakie to pomysły kiedyś chodziły po głowie :) Quote Link to post Share on other sites
bomba095 Posted May 23, 2009 Report Share Posted May 23, 2009 (edited) Nie chodzi mi tu o bu do ics'a czy g@g tylko o g36 k jg p.s nie boje sie czy będzie mi pasował tylko o to jaka jest róznica pomiędzy zwykłym cylindrem a cylindrem bu .Po prostu nie wiem czy opłaca się dopłacać . Wiem że nie ten temat ale nie chce zakładac nowego Edited May 23, 2009 by bomba095 Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted May 23, 2009 Author Report Share Posted May 23, 2009 Użyj opcji szukaj. BĘDZIE PASOWAŁ BU DO TWOJEJ REPLIKI. Quote Link to post Share on other sites
bomba095 Posted May 23, 2009 Report Share Posted May 23, 2009 (edited) wiem tylko jaka jest rużnica wielkości i urzylem opcji szukaj 3 razy i nic więc sam poszukaj i daj linka jeśli łaska Edited May 23, 2009 by bomba095 Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted May 24, 2009 Report Share Posted May 24, 2009 W śr. wewnętrznej. Quote Link to post Share on other sites
bomba095 Posted May 24, 2009 Report Share Posted May 24, 2009 a o ile jeśli można wiedzieć bo z tego co widzę to nie wiele Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted May 24, 2009 Author Report Share Posted May 24, 2009 Wiesz co, jednak się nie zmieści, tak pomyślałem, po co komu ten bore up, przecież jest za duży. Quote Link to post Share on other sites
bomba095 Posted May 24, 2009 Report Share Posted May 24, 2009 (edited) ile razy mam powtarzać że interesuje mie różnica pojemnoś ci a nie wielkości Edited May 24, 2009 by bomba095 Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted May 24, 2009 Report Share Posted May 24, 2009 Gdzieś już pisałem jaka jest różnica w pojemności między cylindrem normalnym a powiększonym. Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted May 24, 2009 Author Report Share Posted May 24, 2009 http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=...p;#entry1042018 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.