Amadem Posted March 10, 2007 Report Share Posted March 10, 2007 (edited) Witam, od jakiegos czasu replika zaczęła sie zacinać, z początku raz na jakiś czas a teraz do tego stopnia, że po nacisnięciu spustu odda pare strzałów, a po ponownym już nie strzela wcale. Wygląda to tak jakby bateria była zasłaba aby naciągnąć sprężyne. Wiem, już napewno, że nie jest to wina baterii, gdyż sprawdziłem ją na innej replice. Także wini coś w GB. Może ktoś z Was miał podobny problem? Edited March 10, 2007 by Amadem Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted March 10, 2007 Report Share Posted March 10, 2007 Sprawdź czy styki nie są przypadkiem osmolone. Można to bardzo łatwo sprawdzić "łamiąc" karabin. Quote Link to post Share on other sites
Amadem Posted March 10, 2007 Author Report Share Posted March 10, 2007 Sprawdź czy styki nie są przypadkiem osmolone. Można to bardzo łatwo sprawdzić "łamiąc" karabin. i czym to wyczyscic moge? po prostu zeszlifowac? Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted March 11, 2007 Report Share Posted March 11, 2007 Najlepiej sprawdza się mała szczoteczka druciana zamontowana na miniszlifierce, ale szmatka i drobny papier ścierny też mogą być ;) Quote Link to post Share on other sites
Amadem Posted March 11, 2007 Author Report Share Posted March 11, 2007 niestety to nie rozwiązało problemu.. :( Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted March 11, 2007 Report Share Posted March 11, 2007 Sprawdź rezystansję całego obwodu, sprawdź też czy nie ma gdzieś przebicia na obudowę. W ostateczności rozbierz dolny gearbox na części pierwsze, sprawdź stan okablowania i kostki stykowej. PS. ile wiosenek ma Twój karabin? Quote Link to post Share on other sites
Amadem Posted March 11, 2007 Author Report Share Posted March 11, 2007 i don't even know.. podobno rok.. no juz wczesniej rozkladalem i zauwazylem ze kable i styki sa zajechane.. no nic chyba zostalo mi odkladac na nowe okablowanie i zespol styku.. :( Quote Link to post Share on other sites
AirBorne Posted March 11, 2007 Report Share Posted March 11, 2007 mialem podobny problem w CA... przyczyna byla zjechana zębatka od silniczka ;) Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted March 12, 2007 Report Share Posted March 12, 2007 chyba zostalo mi odkladac na nowe okablowanie i zespol styku.. Niekoniecznie... przewody można wymienić, styki zregenerować. Quote Link to post Share on other sites
yacenty Posted March 12, 2007 Report Share Posted March 12, 2007 Czołem, miałem kiedyś podobny problem, ICS zacinał się w ten właśnie sposób. Po zacięciu „złam” ostrożnie guna i dotknij wystającej części antyreversala, jeśli nie będzie swobodnie „latać” tylko siłą trzeba ją będzie zwolnić to masz to samo co ja. Antyreversal blokuje się co jakiś czas pomiędzy zębatką silnikową a silnikiem. Jak rozłożysz GB to na części reversala, która wskakuje w zębatkę („ząb”) powinieneś zobaczyć ślady zużycia (obtarcia) na części zewnętrznej zęba (tej która nie ślizga się po zębatce). Ja rozwiązałem problem zeszlifowując ten „ząb” reversala, tak że lekko wygładziłem i zaokrągliłem końcówkę no i w miejscu w którym były te ślady zarysowań. Trzeba uważać żeby nie przesadzić bo wajcha wskakiwać w zapadki musi czyli ten ząb zbyt „zaokrąglony” nie może być, ale z tym nie powinno być kłopotu bo to bardzo twardy stop i ciężko się szlifuje, ja to robiłem ręcznie pilnikiem. Tak było w moim gunie, najpierw przez 3 miesiące się głowiłem ale po tym zabiegu od prawie pół roku nie ma najmniejszego problemu, odpukać. Jeszcze jedno, jeżeli się zatnie to nie wciskaj spustu póki zacięcia nie usuniesz, w przeciwnym razie zrobi się zwarcie i możesz stopić elementy plastikowe takie jak płytka selektora i przerywacz styku w GB. Powodzenia i łącze się w bólu, bo jak powiedziałem sam przez jakieś 3 miesiące też się wściekałem bo mi ciągle gun się na strzelankach ciął, a GB rozkręcałem tyle razy, że musiałem kupić nowy komplet śrub bo już się "łepki" wyrobiły :wink: . Quote Link to post Share on other sites
tmxrebel Posted March 12, 2007 Report Share Posted March 12, 2007 Ja miałem dokładnie ten sam problem ... Od samego początku karabin czasami się zacinał. Po wymianie akumulatora na 8,4 Intellecta problem zniknął na czas wystrzelania około 3k kulek. Problem pojawił się znowu i coraz częściej powtarzał do tego stopnia, że średnio co 10 strzał to zacinka. W moim przypadku rozwiązaniem problemu okazała sie wymiana silnika i póki co karabin jest niezawodny po przebanglaniu 8k na nowym motorze ;) Quote Link to post Share on other sites
Amadem Posted March 12, 2007 Author Report Share Posted March 12, 2007 Wielkie Dzięki wszystkim za porady :) W moim przypadku zawinil wlasnie anitreversal.. ale dzieki Wam wiem co miec na uwadze i dowiedzialem sie co w miedzyczasie bedzie wymienione bo stan tych podzespolow jest nieciekawy.. Quote Link to post Share on other sites
Myk Posted September 4, 2007 Report Share Posted September 4, 2007 (edited) Panowie, teraz ja mam problem ze swoim ICS M-4, czeka mnie wymiana tłoka i chciałem zamontować coś lepszego. Cylinder jest standardowy, zastanawiam się natomiast nad takim aluminiowym tłokiem SYSTEMy: tłok sygnowany jest takim oznaczeniem: ZS-05-16 wzmocniony tłok aluminiowy. chciałem spytać, czy w ogóle będzie pasował??? czy potrzebna być może będzie nowa głowica??? jeśli nie, to czy możecie mi polecić jakiś inny konkretny tłok??? z góry dzięki! Edited September 4, 2007 by Myk Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted September 4, 2007 Report Share Posted September 4, 2007 Jak chciałem kupić ICS`a tuningowanego z madoniona to mi polecili właśnie taki tłok, wiec raczej bez problemów pasuje. Quote Link to post Share on other sites
Myk Posted September 10, 2007 Report Share Posted September 10, 2007 Taak, dziękuję, też zapytałem w Madonion i rzeczywiście polecają. Thx! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.