Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Perwersja i zabawy z R7 Well`a


Recommended Posts

Siemka!

Postanowiłem, że zanim walnę duży tekst, to pokrótce opiszę Wam moje perwersyjne zabawy z R7 Well`a :twisted: ...

 

PRZERÓBKI POCZĄTKOWE... :-F

Zaczęło się niewinnie, od tego, że tłok pozostawał w tylnym położeniu i nie było siły by się ruszył. Więc pomysł: mocniejsza bateria. Ale skąd wziąć baterię przed najbliższą strzelanką? Nie ma czasu. Akumulatorków z wkrętarki Bosha nieco szkoda więc trzeba wymyślić coś innego. Akurat wpadł mi w ręce zdemontowany przez mojego staruszka z motolotni akumulator żelowy Panasonica... "Z taką pewną nieśmiałością" do niego podeszłem...

Zanim jednak dane mi było go podpiąć wpadła mi w łapki sprężynka M100 z G&P i lufa 363 mm z CA. Więc "heja!", do środka z tymi gratami. W tym mniej więcej momencie przyszła pocztą paczka z cylidrem CA bez dziury i sprężyną M130... Sprężyna robiła za gratis do cylindra ale tak czy siak poszła na półkę bo samobójcą (gnatobójcą?) nie jestem. Ale cylinder do środka :-F

Wszystko w kupie dało na stockowej baterii 7,2 V ROF gorszy niż żaden, więc przyszedł czas na akumulator. Kabel od wiertarki (spalonej; ok. 1,5 m), dziura w stopce kolby na kabel i podpinamy...

ROF powoduje szczękoopad a kulki lecą aż miło (mag nadąża z podawaniem).

Test puszki? Przebija i zatrzymuje się w rolce szajspapieru stojącej 10 centymetrów dalej...

Regulacja hop-siupa i jaaazzzzdaaaaaaaa!

 

WIĘKSZY HARDKOR :twisted:

Jako, że psychopata potrzebuje coraz mocniejszych doznań, chciałem WIĘCEJ!

Więc razem z kolegą zamówiliśmy po 1 zestawie FTK Hurricane`a M120 :-F

Na początek głowica tłoka... łożyskowana... Było trzeba parę cudów wykonać by dało się ją zamontować... Bez wiertarki się w każdym razie nie da. Ale koniec końców spasiła.

Więc dalej za cylindry i głowice cylindrów! Cylinder okazał się być naprawdę kijowo spasowany z głowicą tłoka. Za wielka średnica wewnętrzna=za duży luz. Uświadomił mi to dopiero mój staruszek, który odkrył to kiedy poszedłem szamać kolację a on, jak to on, nie wytrzymał i musiał obejrzeć "co to tam jest"...

Więc cylider wrócił CA, może być strzałem w dziesiątkę bo był bardzo szczelny na spółkę z głowicą tłoka i cylidra Hurricane`a.

Dalej sprężyna i prowadnica. Trochę siły było trzeba użyć by upchać M120 w GB ale też się udało...

Zmontować...

Podpiąć do AKU...

Strzał...

Strzał...

Strzał...

Strzałstrzałstrzałstrzałstrzałstrzałstrzałstrzałstrzał...

Strzał...

Prryyk...

Głośne "Kur** Mać!!"

Tłok pozostał w tylnym położeniu... Nawet te ciut ponad 12V nie miało skąd dać silnikowi dość momentu obrotowego by ruszyć stąd tłok... :poddanie:

Odblokowanie... Kolejna próba... To samo...

W ten sposób doszedłem do dania głównego czyli kresu możliwości silnika... Kumpla R7 ciągnie jeszcze na M110. Widać M120 to już za dużo...

Tak więc wróciłem do M100 G&P. Mam metalowe łożyska, cylinder od CA bez dziury, głowice (obie) od Hurricane`a, lufę 363mm od CA... No i oczywiście AKU 17Ah dający "ciut ponad" te 12V, czyli w praktyce około 13,2 :twisted: ...

Jutro przeprowadzę testy "na oko", "na puszkę albo i dwie", oraz test porównawczy z jakimś stockowym CA, jeśli kumpel będzie mieć chwilę...

Acha co ważne: zębatki po około 2K (i około 9K na stock springu) na M100 nie mają żadnych śladów użytkowania...

Przy najbliższej okazji wbiję jeszce gumkę hop-upa z G&P...

 

Koszta:

1. R7- od kolegi za 250 złotych ze względu na brak dystansera w komorze hop-upa, co przedstawiłem jako "karabin kijowo strzela" a on się nie znał i nie wiedział o co chodzi... (inna rzecz, że wcześniej ten karabin rozkręcał "ot tak" i zgubił dystanser)...

2. Cylinder bez dziury od CA- 15 złotych na allegro i jeszcze dostałem sprężynę M130 która zwróciła mi koszty cylindra- czyli w sumie 0 złotych...

3. Lufa 363mm od CA- 0d kolegi za 20 złotych... około 1 cm wystaje poza tłumik płomienia...

4. Zestaw FTK Hurricane`a M120- 155 złotych... nie dało się obejść ceny w tym wypadku ale koniec końców użyłem tylko głowic, prowadnicy sprężyny i łożysk oraz dyszy...

5. Akumulator żelowy Panasonica- kosztuje sporo... nie wiem ile bo dostałem w prezencie razem z prostownikiem do niego...

6. Gumka hop-up z G&P- za 5 złotych od kolegi...

7. M100- od kolegi za 10 złotych...

 

Łącznie wychodzi 455 złotych polskich... niedużo. Mniej niż nowy AK74 Cymy a mam mocne łożyska, łożyskowane prowadnicę i głowicę, lepszą dyszę, cylinder bez dziury (też ma) i sprężynę m100. I DUŻO WIĘCEJ KOPA :uśmiech: ! O ROF`ie nie wspominając z litości...

 

Tylko trochę niewygodnie z AKU w plecaku ;-) ...

 

Ps.: Jutro bierzemy się za AK74 Cymy :twisted: .

 

 

Pps.: Jeśli ze swoją repliką ze średniej półki zrobiłeś coś nietypowego, to pochwal się!

 

Edit: no dobra... to "pokrótce" troszkę mi nie wyszło...

Edited by poldeck
Link to post
Share on other sites

Zszokuję Cię nieco ale nadąża... Każda kuleczka ładnie leci. Z Hi-Capa 8-)

Jak w czasie walki, wykonałem popisowe "rzygnięcie plastikiem" to nie było gdzie uciekać...

Jutro, po maturce nagram i wstawię jakieś nagranko. Może mi się uda filmik, jeśli dojdę do tego, gdzie i jak go wstawić...

 

Ale 15,6V... :poddanie:. Ja mam tylko 13,2 ;-) .

Edited by poldeck
Link to post
Share on other sites

mhmm trochę ot, ale intryguje mnie jedna sprawa...

 

ten silnik z wella co dają do niego 7,2 nie ciągnie m120? dziwne- ja mam stary silnik wella i ciągnał na zwykłych zębatkach i baterii 9,6 1500 :). zero zacinek...

Link to post
Share on other sites

Ciągnąć, ciągnie m120 ale jak zostawić go po serii w tylnym położeniu to brakuje momentu, żeby ruszyć... Niedługo wsadzę mocniejszy engine to zobaczymy co będzie...

 

U kolegi m110 działa bez żadnych problemów od dłuższego czasu....

 

Test "close range" mojego r7... Jeszcze będzie mocniejszy... Zapomniałem pokazać jak przebija denka puszek...

Edited by poldeck
Link to post
Share on other sites

Korzystając z tematu chciałem zadać pytanie, może ktoś mi pomoże...mianowicie posiadam R6 i jak próbowałem wcisnąć do niego M100 mad onion to tłok został w tylnym położeniu i za nic nie chciał ruszyć...zdaża się, ale nie przy M100 i baterii 8,4... jeszcze gdyby to było w R7 gdzie jest bateria 7,2 to tak ale...no cóż...może ktos ma jakieś rady...ale bez rad w stylu "wstaw aku 15,6V" :P , może ktoś wie co zrobić bez konieczności wymiany baterii? (narazie mam wstawioną stockową sprężynkę CA (i odziwo uciąga ładnie) i uszczelniona dysza i komora hu wiec ma około 300-315 fps, ale nie ukrywam ze z M100 byłoby ciekawiej :D )

Link to post
Share on other sites

Podstawa podstawy to sprawdzenie średnicy nowej sprężyny. Jeśli jest większa niż sprężyny stockowej to może się przesuwać za bardzo na prowadnicy i klinować tłok. A to jest mocno niebezpieczne, przez to w Cymie zerwaliśmy zębatki z kumplem...

Z tego co widzę (mam obie sprężyny) to MadOnion nie jest szerszy niż oryginał...

W takim razie kup sprężynę o takiej mocy jakiej pożądasz tylko z CA.

 

Acha: ta sprężyna MO którą posiadam jest ogólnie jakaś taka dziwna (z drugiej ręki) więc mój wynik pomiarów może być nieadekwatny...

Link to post
Share on other sites

to musi być dobra bateria 8,4 żeby m100 ciągnąć, najlepiej nowa, jak już jest bardziej zużyta to nie pociągnie

 

ja strzelałem z dwóch połączonych równolegle bateri 8,4 chyba 600mah (na żadnej z osobna nie dziłał) wystarczyło mi na 3 hicapy

 

jak podłączyłem 12v to nienadążał podawać kulek.... teraz mam m100 i 9,6 3300

 

zobacze sobie niegługo czy będzie chodzić z m120 :)

Link to post
Share on other sites

Z m120 niby pociągnie ale nawet jak batka da radę to silnik juz nie musi... U mnie silniczek Well`a nie dał rady przy napięciu sporo większym niż 8,4V :-F .

Jednak Cyma ma dużo lepsze silniki. U kumpla (Husajna) taka Cymka jedzie m120 na silniku stock i batce stock 8,4 i nie jest wcale źle z ROF`em.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...