Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Ja mam takie pytanie o sprężyne. Zamierzam włożyć borka DF do M15 (reszta stock)

I zastanawiam sie nad sprężyną (chce to zrobić w ASGshopie zeby gwarancji nie tracić)

Sprężynę M110 ma tylko guarder, a teraz jest niedostępna. Jakie są % odpowiedniki takiej sprężyny? Oraz czym sie rózni M120S od normalnej M120?

I dlaczego tak mało firm produkuje M110?

Link to post
Share on other sites

Joo Lance - dolicz do tego zębatki bo stockowe nie pociągną.... Twoje pytanie jest z deczka głupawe :) (nie obraź się), ale z chęcią odpowiem. Otóż jeżeli weźmiesz guardera, zyskasz pancerne części które dodatkowo dodadzą więcej mocy całemu zestawowi (w końcu Bore Up) a poza tym części Guardera mają rewelacyjną szczelność i porównywanie ich do huricane - a jest conajmniej nie na miejscu. HuricanE ma strasznie nieszczelną dyszę (czasem na M120S można uzyskać zamiast 450FPS (standardowa dysza CA) 290!!!!!!!!(sic!) na dyszy Huricana). Niektórzy mawiają że z cylindra H. łuszczy się chrom, ale to pewnie jakiś mit albo efekt używania repliki nie zgodnie z instrukcją.

 

Dodam jeszcze (po raz setny) że huricane robi sprężyny których moc jest zaniżona na opakowaniu. Moją opinię popierają wszystkie fachowe sklepy i FACHOWI userowie :). To znaczy że M120s Huricane = OKOŁO M130 innych firm. M100 hurricane = OKOŁO M110 innych firm ITD.

 

W powyższym poście opisałem co znaczy to OKOŁO.

 

Zegal - nie wiem za bardzo jakie firmy mają jakie odchylenia, ale dokładne sprężyny robią: SYSTEMA, PDI, PROMETHEUS

z tendencją do zwiększania mocy robi GUARDER i CA

z tendencją do zmniejszania mocy robi MAD ONION (ale zdarzają się i przypadki w których M140 ma moc większą od M150 Systemy, ale to pewnie pojedyńczy przypadek)

niedokładne robi CA

bardzo niedokładne robi HuricanE

Link to post
Share on other sites

Mam pytanie odnośnie tuningu stockowego M15A4 Carabine.

Zamierzam zrobić taki tuning:

-Lev 1 w AsgShop ze sprężyna M110 Guardera (cylinder typ 0)

-Lufa precyzyjna 6.04mm o długości 509mm Systema + gumka Guardera

-Tłumik28 na 180mm z dwoma gwintami wewnętrznymi 14mm

Classic Army http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=53

 

Taka konfiguracja odpowiadała by mi najbardziej ewentualnie bez tłumika, precka 363mm. Zależy mi bardziej na celności dlatego zdecydowałem sie na lufe 509mm. Co polecacie z precka 363mm czy 509mm+tłumik? Widoczna jest róznica w celności miedzy tymi dwoma lufami ?

Edited by Gregory82
Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Witam

Czy w lekko zmodyfikowanej m15 ca Sportline sprężyna 150% DPI będzie dobrze chodziła? oto części które wymieniłem:

-Gumka Hop Up - Guarder, biała sylikonowa

-Spreżyna na PDI 150%

-Wzmocniony tłok od CA

-Wzmocniona głowica tłoka także CA

-Łożyska ślizgowe 6mm [sRC]

-Cylinder typ 1 [sYSTEMA]

 

Czy wszystko będzie ok na 150 DPI chodziło?

 

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Nie rozumiem.. Już to zamontowałeś, czy pytasz o radę czy to dobry stuff? Chodzić, to raczej będzie dobrze, ale jak będzie to się sam przekonasz :D. PDI150% to raczej słaba sprężyna więc nic nie powinno strzelić, jeśli jest dobrze złożone.

Link to post
Share on other sites

Nie rozumiem.. Już to zamontowałeś, czy pytasz o radę czy to dobry stuff? Chodzić, to raczej będzie dobrze, ale jak będzie to się sam przekonasz :D. PDI150% to raczej słaba sprężyna więc nic nie powinno strzelić, jeśli jest dobrze złożone.

 

PDI sprężyny są słabe? Ja kupiłem tą sprężyne razem z całą repliką więc to nie ja dokonywałem wyboru przy tuningu , jak strzela jeszcze nie wiem bo paczka nie doszła , ale patrząc na ceny sprężyn PDI to są takie same jak np. Prometheusa czy Guardera.

Link to post
Share on other sites

Podobno PDI szybciej tracą moc od Guardera.

 

Do swojej emki chcę zamontować takie coś http://asgshop.pl/produkt.php?id=916. Troszkę czytałem o tym zestawie i dowiedziałem się, że podobno sprężyna jest mocniejsza od zwykłej m120 oraz że podobno ;-) cylinder jest kiepskiej jakości i jakiś tam chrom odpada. Prawda to ? I to że chrom odpada ma duży wpływ na popsucie się czegokolwiek ??

Link to post
Share on other sites

Czy po takim upgardzie m15 SL-ki :

 

-Gumka Hop Up - Guarder, biała sylikonowa

-Sprężyna PDI 150% lub Guarder M110

-Wzmocniony tłok od CA

-Wzmocniona głowica tłoka także CA

-Łożyska ślizgowe 6mm [sRC]

-Cylinder typ 1 [sYSTEMA]

-Mosiężna prowadnica sprężyny V.2

Classic Army

 

Będę musiał wymieniać zębatki?? (teraz są stockowe od Sportline)

Co jeszcze radzilibyście zmienić ? Może głowice cylindra?Mam na oku wzmocnioną od Deep Fire.

Edited by clinic
Link to post
Share on other sites

Teoretycznie SL wytrzyma M110 bez żadnych modyfikacji... Ale podobno spada ostatnio jakość CA, więc powinieneś się liczyć z tym, że coś może pójść. Jeśli rzeczywiście coś nie wytrzyma, to najprawdopodobniej będą to zębatki lub tłok.

 

Po co chcesz zmieniać cylinder?

 

Mosiężna prowadnica sprężyny też nie jest raczej potrzebna. Nie wiem jaka konkretnie jest w SL, ale przypuszczam, że spokojnie wystarczy.

 

M110, to nie jest jakiś straszliwy tuning, że trzeba pół GB wymieniać.

 

PS. Guarder daje w praktyce 4-5 m/s więcej niż na etykiecie. Więc będziesz miał sprężynę ok. 114m/s.

 

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...