Joo Lance Posted May 18, 2007 Report Share Posted May 18, 2007 Ja mam takie pytanie o sprężyne. Zamierzam włożyć borka DF do M15 (reszta stock) I zastanawiam sie nad sprężyną (chce to zrobić w ASGshopie zeby gwarancji nie tracić) Sprężynę M110 ma tylko guarder, a teraz jest niedostępna. Jakie są % odpowiedniki takiej sprężyny? Oraz czym sie rózni M120S od normalnej M120? I dlaczego tak mało firm produkuje M110? Quote Link to post Share on other sites
tofik___ Posted May 18, 2007 Report Share Posted May 18, 2007 Na asgshopie masz tabelke z zestawieniem sprężyn. Podpowiem m110 ~ 150 pdi. pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Joo Lance Posted May 18, 2007 Report Share Posted May 18, 2007 A przy CA jest tak samo? Quote Link to post Share on other sites
tofik___ Posted May 18, 2007 Report Share Posted May 18, 2007 150 PDI to jest znowu koło 170 % CA więc m110 to 170% CA (oczywiście to przybliżenia). Zresztą tabelka!! pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Joo Lance Posted May 18, 2007 Report Share Posted May 18, 2007 (edited) Tam nic nie pisało o CA (o odpowiednikach %) więc sie pytam Edited May 18, 2007 by Joo Lance Quote Link to post Share on other sites
qba-poland Posted May 19, 2007 Report Share Posted May 19, 2007 Tam nic nie pisało o CA (o odpowiednikach %) więc sie pytam wejdz na strone capriego on tam ma.. przy spręzynach jak klikniesz.. www.asg.com.pl Quote Link to post Share on other sites
Joo Lance Posted May 19, 2007 Report Share Posted May 19, 2007 Mam jeszcze 1 jedno pytanie (nawet pare:P). Oplaca się kupować zestaw ftk HurracinE http://asgshop.pl/produkt.php?id=484 ?? I co by było lepsze Borek guardera z M120 czy ten ftk? i co by dało więcej fps? Bo z borkiem guardera i M120 wychodzi 250zł, a tu za 155 jest wszystko :P Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted May 19, 2007 Report Share Posted May 19, 2007 Joo Lance - dolicz do tego zębatki bo stockowe nie pociągną.... Twoje pytanie jest z deczka głupawe :) (nie obraź się), ale z chęcią odpowiem. Otóż jeżeli weźmiesz guardera, zyskasz pancerne części które dodatkowo dodadzą więcej mocy całemu zestawowi (w końcu Bore Up) a poza tym części Guardera mają rewelacyjną szczelność i porównywanie ich do huricane - a jest conajmniej nie na miejscu. HuricanE ma strasznie nieszczelną dyszę (czasem na M120S można uzyskać zamiast 450FPS (standardowa dysza CA) 290!!!!!!!!(sic!) na dyszy Huricana). Niektórzy mawiają że z cylindra H. łuszczy się chrom, ale to pewnie jakiś mit albo efekt używania repliki nie zgodnie z instrukcją. Dodam jeszcze (po raz setny) że huricane robi sprężyny których moc jest zaniżona na opakowaniu. Moją opinię popierają wszystkie fachowe sklepy i FACHOWI userowie :). To znaczy że M120s Huricane = OKOŁO M130 innych firm. M100 hurricane = OKOŁO M110 innych firm ITD. W powyższym poście opisałem co znaczy to OKOŁO. Zegal - nie wiem za bardzo jakie firmy mają jakie odchylenia, ale dokładne sprężyny robią: SYSTEMA, PDI, PROMETHEUS z tendencją do zwiększania mocy robi GUARDER i CA z tendencją do zmniejszania mocy robi MAD ONION (ale zdarzają się i przypadki w których M140 ma moc większą od M150 Systemy, ale to pewnie pojedyńczy przypadek) niedokładne robi CA bardzo niedokładne robi HuricanE Quote Link to post Share on other sites
Joo Lance Posted May 19, 2007 Report Share Posted May 19, 2007 Ja wiem, że muszę wymienić zębatki, ale nie myslałem, że HurracinE to taka licha firma :P Więc będę się trzymał z dala od tej firmy Quote Link to post Share on other sites
qba-poland Posted May 20, 2007 Report Share Posted May 20, 2007 (edited) Mam pytanko czy stary szkielet v2 CA w sęsie ten zanim zaczeli tworzyć te niby wzmocnione czy wytrzyma m120 bo jeszcze nia miałem z nim do czynienia... Edited May 20, 2007 by qba-poland Quote Link to post Share on other sites
tofik___ Posted May 21, 2007 Report Share Posted May 21, 2007 Ty masz jeszcze ten stary, czarny gearbox ? Jeśli tak to powinien teoretycznie wytrzymać, ale powtarzażam, teoretycznie, może ciągnąć latami a może strzelić na pierwszej strzelance... pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Gregory82 Posted May 22, 2007 Report Share Posted May 22, 2007 (edited) Mam pytanie odnośnie tuningu stockowego M15A4 Carabine. Zamierzam zrobić taki tuning: -Lev 1 w AsgShop ze sprężyna M110 Guardera (cylinder typ 0) -Lufa precyzyjna 6.04mm o długości 509mm Systema + gumka Guardera -Tłumik28 na 180mm z dwoma gwintami wewnętrznymi 14mm Classic Army http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=53 Taka konfiguracja odpowiadała by mi najbardziej ewentualnie bez tłumika, precka 363mm. Zależy mi bardziej na celności dlatego zdecydowałem sie na lufe 509mm. Co polecacie z precka 363mm czy 509mm+tłumik? Widoczna jest róznica w celności miedzy tymi dwoma lufami ? Edited May 22, 2007 by Gregory82 Quote Link to post Share on other sites
tofik___ Posted May 22, 2007 Report Share Posted May 22, 2007 Ja osobiście bym zostawił lufę o standardowej długości. Tylko pamiętaj że wtedy cylinder nie może być 0. Różnicy w celności aż tak porażającej nie ma, a przynajmniej masz poręczniejsza broń. pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
clinic Posted May 30, 2008 Report Share Posted May 30, 2008 Witam Czy w lekko zmodyfikowanej m15 ca Sportline sprężyna 150% DPI będzie dobrze chodziła? oto części które wymieniłem: -Gumka Hop Up - Guarder, biała sylikonowa -Spreżyna na PDI 150% -Wzmocniony tłok od CA -Wzmocniona głowica tłoka także CA -Łożyska ślizgowe 6mm [sRC] -Cylinder typ 1 [sYSTEMA] Czy wszystko będzie ok na 150 DPI chodziło? pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted May 30, 2008 Report Share Posted May 30, 2008 Nie rozumiem.. Już to zamontowałeś, czy pytasz o radę czy to dobry stuff? Chodzić, to raczej będzie dobrze, ale jak będzie to się sam przekonasz :D. PDI150% to raczej słaba sprężyna więc nic nie powinno strzelić, jeśli jest dobrze złożone. Quote Link to post Share on other sites
clinic Posted May 30, 2008 Report Share Posted May 30, 2008 Nie rozumiem.. Już to zamontowałeś, czy pytasz o radę czy to dobry stuff? Chodzić, to raczej będzie dobrze, ale jak będzie to się sam przekonasz :D. PDI150% to raczej słaba sprężyna więc nic nie powinno strzelić, jeśli jest dobrze złożone. PDI sprężyny są słabe? Ja kupiłem tą sprężyne razem z całą repliką więc to nie ja dokonywałem wyboru przy tuningu , jak strzela jeszcze nie wiem bo paczka nie doszła , ale patrząc na ceny sprężyn PDI to są takie same jak np. Prometheusa czy Guardera. Quote Link to post Share on other sites
Maciek1 Posted May 30, 2008 Report Share Posted May 30, 2008 (edited) Miskowi chodziło raczej o to, że nie daje zbyt dużej mocy. Edited May 30, 2008 by Maciek1 Quote Link to post Share on other sites
clinic Posted May 30, 2008 Report Share Posted May 30, 2008 (edited) Miskowi chodziło raczej o to, że nie daje zbyt dużej mocy. Aha czyli jakościowo są dobre? P.S. Czy te sprężyny PDI mają niejednakowy skok ? Edited May 30, 2008 by clinic Quote Link to post Share on other sites
RicoDS Posted May 31, 2008 Report Share Posted May 31, 2008 Podobno PDI szybciej tracą moc od Guardera. Do swojej emki chcę zamontować takie coś http://asgshop.pl/produkt.php?id=916. Troszkę czytałem o tym zestawie i dowiedziałem się, że podobno sprężyna jest mocniejsza od zwykłej m120 oraz że podobno ;-) cylinder jest kiepskiej jakości i jakiś tam chrom odpada. Prawda to ? I to że chrom odpada ma duży wpływ na popsucie się czegokolwiek ?? Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted May 31, 2008 Report Share Posted May 31, 2008 PDI nie mają niejednakowego skoku. Quote Link to post Share on other sites
clinic Posted May 31, 2008 Report Share Posted May 31, 2008 (edited) Czy po takim upgardzie m15 SL-ki : -Gumka Hop Up - Guarder, biała sylikonowa -Sprężyna PDI 150% lub Guarder M110 -Wzmocniony tłok od CA -Wzmocniona głowica tłoka także CA -Łożyska ślizgowe 6mm [sRC] -Cylinder typ 1 [sYSTEMA] -Mosiężna prowadnica sprężyny V.2 Classic Army Będę musiał wymieniać zębatki?? (teraz są stockowe od Sportline) Co jeszcze radzilibyście zmienić ? Może głowice cylindra?Mam na oku wzmocnioną od Deep Fire. Edited May 31, 2008 by clinic Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted June 1, 2008 Report Share Posted June 1, 2008 Teoretycznie SL wytrzyma M110 bez żadnych modyfikacji... Ale podobno spada ostatnio jakość CA, więc powinieneś się liczyć z tym, że coś może pójść. Jeśli rzeczywiście coś nie wytrzyma, to najprawdopodobniej będą to zębatki lub tłok. Po co chcesz zmieniać cylinder? Mosiężna prowadnica sprężyny też nie jest raczej potrzebna. Nie wiem jaka konkretnie jest w SL, ale przypuszczam, że spokojnie wystarczy. M110, to nie jest jakiś straszliwy tuning, że trzeba pół GB wymieniać. PS. Guarder daje w praktyce 4-5 m/s więcej niż na etykiecie. Więc będziesz miał sprężynę ok. 114m/s. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.