psyhomantis Posted January 11, 2012 Report Share Posted January 11, 2012 Panowie Mam problem z tym okropieństwem mianowicie silnik staram się wymienić. Czy macie Panowie jakieś praktyczne porady, jak dopasować w to ustrojstwo nowy silnik? Przypomnę, że stockowy ma cofnięty wał a nie ma w tym żadnej regulacji. Quote Link to post Share on other sites
Sten Posted November 2, 2012 Report Share Posted November 2, 2012 Podłączam się pod pytanie, jak to jest z silnikiem ? Bo z tego co wyczytałem to siedzi tam krótki typ. EDIT: Jeszcze mam teraz pytanie, czy magi polimerowe tego typu będą wchodziły w gniazdo magazynka ? Quote Link to post Share on other sites
Kombinator Posted December 20, 2012 Report Share Posted December 20, 2012 Witam. Jakie części w gearboxie tej repliki są niestandardowe. Wiem że szkielet, dysza, popychacz ale co jeszcze ? Quote Link to post Share on other sites
Sten Posted January 21, 2013 Report Share Posted January 21, 2013 osobiście w popychaczu nie zauważyłem nic nienormalnego , ale głowica cylindra jest inna - ma taki kołnierz i chyba sam cylinder jest dłuższy, ale nie pamiętam czy jest potrzebny dłuższy przy montowaniu standardowej głowicy cylindra czy przy tej Quote Link to post Share on other sites
Kombinator Posted February 7, 2013 Report Share Posted February 7, 2013 (edited) Dzięki, a nie wiesz czasami czy ta komora hop-up by pasowała (czerwona Elementa m4/16) : http://www.specshop...._HopUp_-_M4/M16 oraz jaką dyszę można tam wsadzić (gotowy produkt lub wymiary) ? Edited February 7, 2013 by Kombinator Quote Link to post Share on other sites
rogal138 Posted February 7, 2013 Report Share Posted February 7, 2013 (edited) Oryginalnie siedzi tam coś w stylu dwucześciowej komory od emki, da sie dopasować jendoczęściową, jednak trzeba bedzie FN-kę lekko pociąć. Rozkładanie też wtedy nie będzie takie łatwe. Dysza pasuje od emki, Silnik krótki jest... za długi :icon_biggrin: Trzeba troche kombinować, sam korpus jest ok, tylko oś jest za długa, brak możliwości regulacji troche gwoździa wbija... A co do cylindra to cylinder jest typowy, głowica cylindra ma tylko tą krawędź dookoła, ale jej brak niewiele zmienia - teflonem go Poza tym i stykami to większość cześci można wziąć z gb v2 Ta replika potrafi ładnie strzelać.... miałem w tym stabilne 460fps i 22rps :icon_biggrin: ale ten gb jakoś mnie nie przekonał i sie pozbyłem go... @CaptSten - > Te magi polimerowe mają bardzo dużą szasnę na nie pasowanie, mag tu wchodzi głęboko, a te pewno nawet do hk416 nie wejdą. Ew. Jakby ktoś sie chciał pozbyć tego, ale szkielet gb byłby cały to za jakąś tam sumę przyjmę takiego stworka, trzeba dać druga szasnę :icon_smile: Edited February 7, 2013 by rogal138 Quote Link to post Share on other sites
Kombinator Posted February 7, 2013 Report Share Posted February 7, 2013 Thx za szybką odpowiedz. Mam jeszcze szereg pytań :icon_razz2: . Komora dwuczęściowa pasowała by bez piłowania ? O jakie rozkładanie ci chodzi : zespołu lufy czy całkowicie ? Jakie łożyska tam pasują ? O dyszy nic nie wiesz ? Czy w body jest miejsce aby zamontować "blaszki" wzmacniające gearboxa ? I co tam wymieniłeś że miałeś taki ładny wynik ? Quote Link to post Share on other sites
rogal138 Posted February 7, 2013 Report Share Posted February 7, 2013 Nie wiem czy by pasowała, możliwe ale głowy nie daje bo nie spradzałem. Ew możesz wymienić tylko cześć na lufie i nie powinieneś mieć problemu z dopasowaniem. O dyszy pisałem. Co do rozbierania to wysunięcie elementu z lufą zewnętrzną bedzie utrudnione bo będzie trzeba wyjąć komore z dolnego body. Łożyska to o ile sie nie myle, typowe 6mm jednak z nimi to różnie bo gb jest bardzo niedokładnie odlany i mimo że na średnice pasują to może nie dać sie wypodkładkować ta giwera. Miejsca troche jest, powinno sie dać je założyć ale trzeba bedzie piłować plastikowe elementy wewnątrz body, na dodatek niebardzo jest jak je założyć, bo od przodu na dolnej cżęsci gb nie ma żadnej śruby na której to mogłoby sie trzymać. A co do mojej FN-ki Silnik ITU guarder, Tłok SHS, Cięte M140 Madbulla, ciche głowice modify, cylinder stock, dysza G&P, zębatki cymy, komora systemy Quote Link to post Share on other sites
Kombinator Posted February 8, 2013 Report Share Posted February 8, 2013 (edited) Sory za tą dyszę. Skoro mniej więcej części z m16 pasują to borek do m16 też powinien pasować ? Czy zębatki to standard i jaka bateria/wymiary (lipo) pasuje ? Edited February 8, 2013 by Kombinator Quote Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted February 15, 2013 Report Share Posted February 15, 2013 http://jakubwagner.wordpress.com/2008/07/20/totalni-mod-airsoft-jls-fn-f2000/ - montował już ktoś gearbox M249 w FN2000? Wygląda to całkiem przyzwoicie, widziałem też przeróbki na V3 jakby ktoś był zainteresowany http://www.airsoftretreat.com/forums/index.php?topic=61455.300 Quote Link to post Share on other sites
cymek999 Posted August 25, 2013 Report Share Posted August 25, 2013 A ja mam pytanie, po co brać F2000 od JLS, kiedy można G&G? Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted August 25, 2013 Report Share Posted August 25, 2013 Bo jest tańsze? Quote Link to post Share on other sites
cymek999 Posted August 25, 2013 Report Share Posted August 25, 2013 I słabsze pod każdym względem? Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted August 25, 2013 Report Share Posted August 25, 2013 (edited) Do czego zmierzasz? To jest temat o replice F2000 JLS, więc jeżeli masz pisać nic nie wnoszące posty, to najlepiej sobie to odpuść. Zaoszczędzisz pracę moderatorom. Nie każdego stać, nie każdemu potrzebne są pancerne flaki. Niektórzy tylko wieszają tę replikę na ścianie, żeby ładnie wyglądała, lub radzą sobie jak to jest pokazane w postach powyżej. Równie dobrze mógłbym się ciebie zapytać, dlaczego ludzie kupują cm.028, skoro jest VFC, czy Real Sword? Przecież one są pod każdym względem lepsze od Cymy. Edited August 25, 2013 by Nitro Quote Link to post Share on other sites
Potfurr Posted April 3, 2014 Report Share Posted April 3, 2014 Witam, mam pytanie na temat przerabiania efki na gb v3. Widzę link do zagranicznych stron gdzie ktoś coś takiego zrobił jednak z tego co widziałem włożył komorę od emki i usunął przednią śrubę w gearboxie (czy jakoś tak) Jak jest z komorą od ak? Pasuje ona czy trzeba coś kombinować aby magazynki podawały kulki? Kolejne pytanie czy trzeba przerabiać kosz silnika aby się zmieścił? Oraz jak wygląda sprawa z przeniesieniem spustu oraz selektorem ognia? Udało się komuś cięgnami poprzenosić tak aby selektor i semi działało czy gra nie warta świeczki? Jeśli ktoś posiada jakieś zdjęcia z przeróbek lub sam przerabiał i jest w stanie pomóc proszę o kontakt na pw. EDIT: Pytania już nieaktualne replika złożona z gb v3 strzela ale zasięgu i mocy jeszcze nie sprawdałem a do wymiany mam jeszcze gumke hopka. Zdjecia z przeróbki może się komuś przydadzą bo zastosowałem przerobioną komorę od emki do gb v3 takiego patentu jeszcze nigdzie nie widziałem ani na zagranicznych forach ani tutaj. Po złożeniu, trochę od spodu słabo wygląda z wystającym koszykiem ale wszystko jest przykryte zawieszeniem a więc i tak nie widać. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.