AnR Posted May 3, 2009 Report Share Posted May 3, 2009 Zobacz czy nie masz spalonych styków. Quote Link to post Share on other sites
Pumber Posted May 3, 2009 Report Share Posted May 3, 2009 (edited) Styki przy baterii wyglądają dobrze. Teraz podłączyłem jeszcze raz baterię (wystrzelone koło 300 kulek) i niestety - ciągle to samo. Zauważyłem też, że styki przy bezpieczniku i dwa dodatkowe złączenia na kablach też się mocno grzeją, jest to odczuwalne. Poza tym nie wiem, czy to normalne, ale silnik po zaledwie 5 próbach strzału na semi zaczyna pachnieć spalenizną. Wiem, że każdy silnik tak pachnie podczas pracy, ale mnie trochę zdziwiło, że w tym przypadku też. Do styków na GB się nie dobierałem, bo nie rozkręcałem eMki ani razu i wolę się raczej za to nie zabierać. Oczywiście, jeżeli ktoś z Was miał coś podobnego, nie tylko w tej replice, to niech da znać - jeżeli naprawa nie będzie się wiązać z utratą gwarancji, chętnie się za to zabiorę. Pozdrawiam! Edited May 3, 2009 by Pumber Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted May 3, 2009 Report Share Posted May 3, 2009 Chodzi o kostkę stykową w gb, nie przy baterii. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted May 3, 2009 Report Share Posted May 3, 2009 Tak, miałem coś podobnego, w innej replice, ale obiawy te same. Sprawdź styki w GB. Jedyna metoda. Quote Link to post Share on other sites
Pumber Posted May 4, 2009 Report Share Posted May 4, 2009 A czy dobranie się do kostki stykowej będzie się równało z zerwaniem plomby na GB i utratą gwarancji? Jeżeli tak, to odsyłam do taiwangun i niech to tam zrobią :) Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted May 4, 2009 Report Share Posted May 4, 2009 Tak. Quote Link to post Share on other sites
yroli Posted May 4, 2009 Report Share Posted May 4, 2009 Witam. Jestem posiadaczem m4 RIS Boyi/PJi jestam bardzo zadowolony.Z ABS-u wykonana jest tylko rączka,kolba i nic poza tym.Stokowa ma :głowica tłoka wymieniona na wzmocnioną kierunkową głowicę tłoka wraz z łożyskowaniem. Łożyskowanie powoduje łatwiejszą pracę sprężyny co wydłuża jej żywotność plastikowe łożyska wymieniamy na wzmocnione łożyska kulowe 7mm sprężynę na sprężynę (120 m/s), co ma odzwierciedlenie w większej mocy repliki plastikową prowadnice na wzmocniona prowadnica sprężyny z łożyskowaniem które powoduje łatwiejszą pracę sprężyny i daje kilka Fps-ów więcej W sumie Replika godna posiadania. Quote Link to post Share on other sites
Pumber Posted May 4, 2009 Report Share Posted May 4, 2009 W takim razie odeślę do Taiwangun'a i zobaczymy co dalej :/ Szkoda mi gwarki, jak replika ma dopiero 2 miesiące. Może dokupię sobie jakiegoś gaziaka w tej samej paczce :D Na pewno dam znać o co chodziło i czy działa, gdy wyślę (będzie to gdzieś za tydzień-dwa). Pozdrawiam i dziękuję za pomoc. Quote Link to post Share on other sites
siridar Posted May 28, 2009 Report Share Posted May 28, 2009 (edited) Naprawiałem dziś kumplowi M4 RAS Boyi. Poskładałem gearbox i wszystko śmiga jak należy. Niestety przy sprzątaniu po pracy zauważyłem, że została taka sprężynka: Plz, powiedzcie mi - czy ta sprężynka nie jest częścią gearboxa :???: albo w ogóle repliki. Jest taka możliwość, bo całą akcję robiłem w piwnicy, w warsztacie i tam się mogły walać jakieś przypadkowe śrubki lub sprężynki. Dzięki, z góry, za info. Edited May 28, 2009 by siridar Quote Link to post Share on other sites
Dogtag Posted June 5, 2009 Report Share Posted June 5, 2009 To jest chyba (90% pewności) sprężynka od antireversala. Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted June 5, 2009 Report Share Posted June 5, 2009 (edited) Nie, od ar inaczej wygląda. Tutaj ją widać: http://www.specshop.pl/images/AEG-sprezynki-GG.jpg Edited June 5, 2009 by michalll Quote Link to post Share on other sites
Maku Posted June 15, 2009 Report Share Posted June 15, 2009 Jak wszystko śmiga jak nalerzy to znaczy że nie była potrzebna:D:D A tak na poważnie to też mam M4 Boy'a, 3 dni temu grzebałem w GB i nie wydaje mi się żeby to należało do zestawu (jedyna opcja moim zdaniem to spręzynka od spustu, ale wtedy gdybyś jej nie założył to spust by isę nie cofał po strzale więc na bank byś zauważył że coś jest nie tak). Quote Link to post Share on other sites
valki Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 To sprężynka od silnika. Quote Link to post Share on other sites
Raffee Posted June 22, 2009 Report Share Posted June 22, 2009 od silnika dociska szczotke :) jak na moje dosyc istotny element Quote Link to post Share on other sites
Ostatni Cyc Posted June 26, 2009 Report Share Posted June 26, 2009 (edited) Na dniach będe miał komorę od KA. Napiszę czy jest jakaś widoczna zmiana (dla pewności odprawiam modły do wszystkich świętości). Edited June 26, 2009 by [PwT] Riddick Quote Link to post Share on other sites
Dogtag Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 Skąd dorwałeś komorę KA? Nigdzie w Polandzie niema. No chyba że źle szukałem. Quote Link to post Share on other sites
Johann Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 Może w komisie znalazł? :) Quote Link to post Share on other sites
jareckas Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 witam mam m4 ris boyi z oznaczeniami po tuningu wyciagnolem 490 fps na 0,25 strzela sie bardzo dobrze tuning nie przekroczyl 200 zl wiec wydaje mi sie ze jest nie zle. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Ostatni Cyc Posted June 30, 2009 Report Share Posted June 30, 2009 Komis, a jakże. 500fps i tunning 200zł? A) Po co tak dużo fps? No chyba, że ma to być karabin snajperski (ale dlaczego wtedy M4?) B) Co ty tam włożyłeś? Quote Link to post Share on other sites
Johann Posted June 30, 2009 Report Share Posted June 30, 2009 Metal body + M150 :) Quote Link to post Share on other sites
evan Posted June 30, 2009 Report Share Posted June 30, 2009 Co do niedostępności komór KA w Polsce to bym polemizował. http://www.taiwangun.com/shop,show,395 Riddick i jak pasuje komora do dyszy są jakieś nieszczelności ? Quote Link to post Share on other sites
jareckas Posted June 30, 2009 Report Share Posted June 30, 2009 metal body owszem a co wlozylem to przyjdzcie do sklepu na lniana tam to wszystko lezy` spring jest m135 tyle ze robocizna jest zerowa bo robie to sam tuninguje i serwisuje. dlaczego m4? poniewaz najpierw bawilem sie w szara taktyke rozpoznania Quote Link to post Share on other sites
Ostatni Cyc Posted July 3, 2009 Report Share Posted July 3, 2009 Pomijam to, że paczka była niekompletna (brak tej długiej sprężyny), a komora i ten plastik trzymający lufę i komorę wymagały interwencji pilnika i około 1 tira nerwów to po długich walkach jakoś to spasowałem. Taśma izolacyjna twoim przyjacielem! Wszystko jakoś się trzyma kupy. Zamontowałem w karabinie iii... zonk. Magi nie podają kulek (low-capy BOYI). Troche potrząsłem, zmieniłem ustawienie rzepów ( :lol: ) i załadowałem ICS'y (może to wina kulek chociaż nie wydaje mi się). Podkręca świetnie, nareszcie czuję, że mam komorę, a nie to cudo stockowe. Nie regulowałem specjalnie, ale poprawiło się skupienie, powtarzalność i wydaje mi się, że lekko zasięg. Jednak za 100zł oczekiwałem czegoś więcej. Użytkownik, który mi to sprzedał to clown. Odradzam kupowanie rzeczy precyzyjnych bez wcześniejszego ich obejrzenia lub rozeznania u sprzedawcy... Quote Link to post Share on other sites
Ostatni Cyc Posted July 3, 2009 Report Share Posted July 3, 2009 Nie nacieszyłem się długo. Magi nie podają jak się ich nie będzie wciskało na siłę do gniazda... Quote Link to post Share on other sites
evan Posted July 9, 2009 Report Share Posted July 9, 2009 Mam pewien problem z moim m4, po wymianie lufy i gumki na systeme(czarną) kulki na ok. 40 metrze lecą w kosmos, wymieniłem dystanser na sylikonowy guardera ale jest jeszcze gorzej, co można zrobić żeby nie kręciło tak mocno kulek? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.