Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

WGC custom - składak G&P ?!


Recommended Posts

Bez urazy ale no do jasnej anielki cały temat jest o tym!

 

Wszystkie emki od G&P i WGC Custom mają te same gearboxy i części w śroku, różnią się wyglądem, więc co do wytrzymałości na pewno wytrzyma. Nie wiem natomiast jakie jest wykonanie zewnętrzne ale bardzo prawdopodobnie na tym samym poziomie co reszta emek czyli wysokim.

Edited by Szarak
Link to post
Share on other sites
  • Replies 297
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

No więc trochę konkretów.

 

Replika wpadła w moje podłe łapska na początku stycznia tego roku. W przeciągu tych 6 miesięcy replika ta doznała tyle metamorfoz ile co po niektóre gwiazdy Hollywood w przeciągu roku. Poczynając od zwykłego M4A1, przez wersje tactical, potem jakiś dziwny wytwór wyobraźni, SPR (kilka wersji), aż do teraz CQB/R.

 

Co było/jest wewnątrz:

 

Sam gb był nie ruszany przez około 2,5/3 miesiące. Po otworzeniu go (w celu zmiany okablowania na "lepsze" i przełożenia go do tył) doznałem lekkiego szoku. Niestety- tłok, głowica tłoka i zębatka środkowa się zużyły. Tłok (biały) stracił połowę zębów, głowica popękała, a trzpień zębatki się odłamał (zdj. kilka postów wyżej). No to co? Zmieniamy. Aktualnie wszystko jest stokowe poza tłokiem (wzmacniany DF), głowicą tłoka (Hurricane), zębatką środkową (Guarder "orginal") oraz kabelkami (normalne G&P tyle, że z tył a nie z przodu). Poza tym wszystko jak było tak zostało i ma się dobrze. Do tego doszło smarowanie i podkładkowanie co by kultura pracy trochę lepsza była. Po tych zabiegach GB jest ładny, czysty i kulturalny- prawdziwy "dżentelmen" :mrgreen: :lol:

 

http://img352.imageshack.us/my.php?image=img9232ig2.jpg

 

Zespół lufy poleciał od razu. Lufa wpierw na Systeme 363mm, aktualnie Systema 550mm, gumka Systemy "sylykonowa" z "super hiper mega" systanserem typu "H" DF i jeszcze bardziej "wyczesaną" komorą King Arms (bestia na prawdę dużo dała).

Kuleczki latają celnie i daleko (równe podkręcanie).

 

Po tych zabiegach zabrałem się za dokładne testy. Ustaliłem odległości taśmą mierniczą, sypnąłem 0,25g Exceli, podłączyłem baterię (9,6 V RC 3600mAh Sanyo) i heja banana- rozpoczynamy testowanie.

 

Warunki:

-zero wiatru

-około 29*C

-wilgotność "normalna"

-ciśnienia nie podam

 

Cel: Tarcze wielkości korpusu człowieka

 

Wyniki:

- 25m 10/10 w cel, mały rozrzut

- 35m 10/10 w cel, rozrzut minimalnie większy

- 45m 10/10 w cel, to samo co wyżej

- 55m 9/10 w cel

- 65m 7/10 w cel

- kulki dolatywały a to do 67, a to do 71 ale to już nie można nazwać celnym...

 

Trochę mnie to zaskoczyło (pozytywnie) ;-)

 

Od razu piszę- WSZYSTKO BYŁO POMIERZONE PRECYZYJNIE TAŚMĄ MIERNICZĄ- NIE KROKAMI...

 

Wygląd zewnętrzny:

 

Zaczęło się od standardowego M4A1 + ACOG (kolimator). Zestaw świetny. Mobilny, wygodny- wszystko co trzeba. Potem doszedł tłumik King Arms 240/40 (chyba). Mobilność spadła ale za to stałem się mniej słyszalny; poza tym zawsze lubiłem tłumiki- od takie zboczenie :mrgreen: Następnie stała kolba CA. Wszystko pasowało jak ulał, ale z racji braku $$$ na kabelki bateria dalej z przodu. Po rozebraniu GB stwierdziłem "a dlaczego by nie zrobić sobie karabinka wyborowego?". Więc najpierw zabrałem się za wygląd (bogu dzięki nie tuningowałem GB, a już miałem kupić zestaw Guardera z sp150). W tedy doszła konwersja SPR MOD.0 Dboy's/ Boyi. Nigdy więcej gównianego ZnAl'u. Trochę z tym pobiegałem, zaczęła mi przeszkadzać długość, zachciało się rekonstrukcji i zacząłem zbierać na stuff. Aktualnie zamontowane jest:

-konwersja G&P CQB/R

-kolba SF (jest P&J z racji braku $, będzie CA)

Oczywiście przez ten cały czas miałem wiernego towarzysza- chińską kopię koli ACOG. Dopiero teraz został wymieniony na Aimpoint'a G&P.

 

Bez strat niestety się nie obyło... Niestety po jednym z upadków (moim wraz z repliką do bunkra) szyna od upper recivera zaczęła się odłamywać. Aktualnie jest pęknięcie z jednej strony, poniżej szyny długości hmm 4 cm? Da się wytrzymać, optyka się nie kiwa. I tak kiedyś będzie body King Arms'a ;-)

 

1. http://img352.imageshack.us/my.php?image=96897241ir7.jpg

2. http://img240.imageshack.us/my.php?image=27313830sj3.jpg

3. http://img158.imageshack.us/my.php?image=96276120xy1.jpg

4. http://img158.imageshack.us/my.php?image=38351947pk6.jpg

5. http://img178.imageshack.us/my.php?image=60962709ce4.jpg

6. http://img352.imageshack.us/my.php?image=41290738jp2.jpg

 

Ktoś pewnie zapyta czy warto? Ja nie żałuję ani jednego grosza wydanego na tą replikę.

 

Zachęcam innych do takiego "mini-przeglądu". Sam jestem ciekaw jak sprawują się wasze egzemplarze.

 

Pozdro!

Edited by Hawk14
Link to post
Share on other sites

Bardzo fajna recka Hawk, czekam na relacje innych użytkowników.

 

A teraz ja przedstawie swój problem, niewielki bo niewielki, ale jednak.

W swoim Customie Commando świeżo z HK zauważyłem taką wadę:

moge strzelać na SAFE (leci tak jak na SEMI)

Problemów typu strzelanie seriami na SEMI nie mam - tylko brak zabezpieczenia.

 

 

Czy to płytka selektora? Do wymiany czy da sie coś z tym zrobić ?

 

Pozdrawiam i czekam na sugestie...

Link to post
Share on other sites

Nie bawiłem się jeszcze przy płytce selektora (chyba jedyna część którą omijałem przy rozkładaniu), ale myślę, że nie przeszkadzało by wyjąć GB z body i sprawdzić czy nie jest pęknięta itp. Jeżeli wszystko z nią ok to pozostaje przeczyścić, ustawić odpowiednio "wajchę" selektora i wszystko powinno być ok. Jedno co mi się nasuwa na myśl to to, że taki mały niebieski dynks, który odchodzi od selektora i blokuje spust (wewnątrz gb) mógł się złamać. Musisz rozebrać i sprawdzić.

 

Moja eMeczka dostała Aimpoint'a, składaną szczerbinkę, a czeka już na kie AN/PEQ 2 i zintegrowaną latarkę z rączką r.i.s.

 

Używa ktoś może mid-cup'ów King Armsa? Jak się sprawują?

 

Pozdro

Link to post
Share on other sites

Dzięki chłopaki za rady, już sobie poradziłem.

Opiszę to, bo może sie komuś przydać, a sprawa jest banalna...

Zaznaczam że sprawa dotyczy prawdopodobnie wszystkich GB v2.

 

Wyjąłem GB (o dziwo, bardzo sprawnie mi to poszło, bez problemów) - okazało sie że połamane jest..... nic. Uff :-P

Zacząłem więc rozkminiać o co chodzi (z tym niedziałającym SAFE), w czym tkwi problem.

Po kilkunastu minutach wytężonej pracy umysłowej (godzina okolo 1 w nocy) doszedłem do wniosku że problem tkwi w takim małym niebieskim plastikowym pierdolniku po lewej stronie płytki selektora (płytka selektora u mnie jest czerwona, jak coś...).

Okazało sie mianowicie że ten plasticzek (w kształcie odwróconej jedynki) służy nie tak jak powinien - co to oznacza ? - na AUTO oraz SEMI jego pozycja jest ok, ale kiedy go przesuwam (a właściwie przesuwa go selektor ognia - gdy GB jest w body) na pozycję SAFE, zostaje on wychylony troszke za daleko (jego pozycja powinna być pionowa, lub bliska pionowi - a w moim przypadku był wychylony za bardzo w LEWO)

 

Sposób jest prosty - spiłowałem pilnikiem czułko nieszczęsnej 'jedynki' w miejscu, gdzie styka sie ona z płytką selektora (gdy płytka jest w położeniu SAFE - oczywiście).

Tylko uwaga - piłujemy delikatnie aż do uzyskania położenia 'wmiare' pionowego (MAXIMUM 1mm!)

 

U mnie trybi :-P

Mam nadzieje ze komuś to pomoże...

Pozdro

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

A mi się wczoraj właśnie poszedł się ebać bezpiecznik i ułamał kawałek metalowej części z kabela - to coś co łączy silnik z kablem.

Z braku części odwiedziłem sąsiedzki serwis agd. Okazało się że jeden z nich jest ersoftowcem. Już śmiga :]

 

Mam pytanko, czy u was też można uświadczyć tak wysoki ROF? Bo gdy mówie ludziom, że mam w środku 8,4 to wytrzeszczają oczy ze zdumienia.

Link to post
Share on other sites

Pierwsze kłopoty z repliką wychodzą. Prawdopodobnie przez moje zaniedbywanie, ale wole was uprzedzić. Śrubki w G&P są bardzo miękkie, używajcie tylko i wyłącznie odpowiednich śrubokrętów. Zjechała mi się już ta od, komory, zwalniacza magazynka i zaczynają te od chwytu pistoletowego.

Kolejna sprawa to ta, że jak dziś ze znajomym rozbieraliśmy gearboxa aby nasmarować zębatki okazało się że mam prawdopodobnie uszkodzoną zebatke środkową, Nie wiem może tak powinno być, zęby we wszystkich są jak nowe, ale w tej środkowej jest odczepiony jeden element, na zdrowy rozsądek powinien on być przyczepiony do zębatki.

Oto zdjęcie tego co jest luzem.

26589233my0.jpg

 

Powiedzcie czy to tak ma być czy co? Na razie przykleiłem to na super glue i jakoś się trzyma, do czasu zapewne.

Link to post
Share on other sites

Zapytałem WGC czy jest możliwość wprowadzenia do oferty M4A1 RIS, z Kolbą SF itd.

 

"Ok, and what about this AEG - http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i...20Custom%20AEGs. Is it possible that you'll make a offer that includes only the AEG with RIS rails, SF Stock etc. and without the grenade launcher? This is only a suggestion, but I think that many people will be interested in this configuration, including me. :)

 

Best regards,

Robert Darasz "

 

Ciekawe co odpowiedzą. Bo szczerze mówiąc nie mają takiego czegoś w ofercie czyt. M4A1 z R.I.S., oznaczeniami Colta itd. W granicach 400$ byłbym w stanie to kupić nawet. Nie wiem jak wy.

 

Tak na inny temat, czy jeżeli mi trzasnęła ta zębatka środkowa, to mogę ją zamienić na zębatke od CA, czy lepiej kupić zestaw zębatek od G&P? Różnica wynosi 50 zł. W sumie to w bardziej głupi sposób ta zębatka nie mogła się zepsuć. Zęby są jak nowe, a tu takie coś trzasnęło.

 

Pozdrawiam Szarak

Link to post
Share on other sites

Nie skakał bym póki co z radości... Za szybko aby co kolwiek mówić.

 

Co do zębatki- czytaj od początku i uważnie. Trąbie o tym już kilka postów. Również miałem ułamany trzpień od zębatrki środkowej. Można to tylko wymienić. Ja zmieniłem na Guardera'a orginal. Działa dobrze i nie ma zamiaru się wysypać. Zbieram $$ na STU CA.

Link to post
Share on other sites

Szarak- właśnie ta.

 

pidżefjat- to co polecisz pod M130?

Zębatki systemy Torque Up lub jak chcesz potem robić większy tuning STU.

http://asgshop.pl/produkt.php?id=232

http://asgshop.pl/produkt.php?id=232

 

Ewentualnie Prometheus Double Torque Up

http://asgshop.pl/produkt.php?id=2286

 

Osobiście brałbym Systemę STU: najlepszy stosunek cena/jakość

Link to post
Share on other sites

U mnie zdechła zębatka silnikowa i wymienilem ją na Elementa. Spokojnie możesz wymienić jedną zębatkę zamiast całego zestawu. W najgorszym wypadku może być nieco głośniej, ale to róznie bywa.

Dzisiaj miałem to samo!

Gun: M4 New Type WGC Custom (STOCK)

Przebieg: niecałe 2tyś kulek

Bateria: Li-Po 11,1V 2200mAh 15C

Wszystkie zęby na zębatce silnikowej zostały wykruszone oraz ośka wykrzywiona i wypadła z zębatki.

 

Zębatka wymieniona na VFC, dodatkowo na wszelki wypadek zmieniłem głowicę na metalową VFC, ciekawy jestem ile ten zestaw teraz wytrzyma... :mrgreen:

Link to post
Share on other sites

Pytanie do Hawk14 i Szarak: Były jakieś objawy wskazujące na wyłamany trzpień zębatki środkowej?

 

Na ostatniej strzelance zauważyłem, że zębatki chodzą głośniej niż powinny i zastanawiam się czy nie jest to objaw wyłamanego trzpienia, czy może zwykłe rozregulowanie się silnika.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...