Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M4 S-System [P&J] cz.2


Recommended Posts

Syćko banglaa jak należy panocku, syćko jak się potrzy! Jesio nie była problema ze strielaniem ani z ładowaniem! Iiii sysko leciało jak się pootrzy na 8,4v KAN 1400mAh! Po 5h batka nadal w pełni sprowna!

 

Kurna jestem bardziej zadowolony niż bym miał kupić M15 CA, no nie wiem dlaczego :killer:

 

BTW Oszukali nas! M933 to M4 Receiver CQB! :-F

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Problem z serią na semi powinien zaniknąć ,przynajmniej tak u mnie się stało . A co do dziwnego odgłosu na SEMI to również tak miałem ale gdy baterie za krótko ładowałem. Więc powinno pomóc Tobie ładowanie baterii przez 10h .Pamiętaj że na baterii dołączonej do zestawu i tak długo sobie nie postrzelasz na singlu bo więcej zżera prądu niż AUTO

Link to post
Share on other sites

Witam!

Nareszcie ruszyłem.Wymieniłem bezpiecznik i wszystko gra. ;-)

Posiadam batke intellecta 9.6v.Ani razu nic się nie zacieło

z 15m spokojnie trafiłem w piłkę od siatkówki.Z 25 m spokojnie trafiałem w słupek metalowy o średnicy ok.3cm.Nie wiem ale mi karabin strzela bardzo dobrze może u mnie hopek nie był mocno zalany.

Acha i niewiem wystrzeliłem około 900kulek i bateria była cieplejsza niż 40 C to normalne??

Link to post
Share on other sites
Guest vander

Witam!

Nareszcie ruszyłem.Wymieniłem bezpiecznik i wszystko gra. ;-)

Posiadam batke intellecta 9.6v.Ani razu nic się nie zacieło

z 15m spokojnie trafiłem w piłkę od siatkówki.Z 25 m spokojnie trafiałem w słupek metalowy o średnicy ok.3cm.Nie wiem ale mi karabin strzela bardzo dobrze może u mnie hopek nie był mocno zalany.

Acha i niewiem wystrzeliłem około 900kulek i bateria była cieplejsza niż 40 C to normalne??

 

Ja też właśnie zamówiłem baterię Intellect 9.6V 1400mAh. Przez pewien okres nie mieli Krakmani tej baterii, teraz znów pojawiła się na sklepie dostępna. Z rabatem to będzie akurat :D

 

Mnie akurat bateria stockowa mile zaskoczyła. Po początkowym okresie tragikomedii, teraz nastąpiła duża zmiana, na lepsze. Choć z pewnością ta bateria nie pociągnie długo i ma różne dziwne zachowania :)

Ja z 50 metrów trafiałem ( 90% skuteczności) w pień drzewa o szerokości 40cm. z resztą przedstawiłem moje testy parę postów wcześniej.

Link to post
Share on other sites

Mam problem z zamontowaniem baterii 9,6 intellecta i stockowej 9,6. W najlepszym razie udaje mi się docisnąć komorę na siłę, tak że piny są przechylone o jakieś 20 stopni (i to po kilku/kilkunastu próbach). Nie wiem czy nie pękną. To mój pierwszy AEG, ale zakładanie baterii w tej replice to tragedia. Ma ktoś podobny problem? Jakieś rozwiązania?

Link to post
Share on other sites

To wydawaj masę kasy na taką kolbę :-F. Musisz się nauczyć wkładać batkę, zapamiętać jak Ci jest ją najłatwiej włożyć. Próbuj codziennie ją wkładać, aż do skutku. Jak już włożysz, to zapamiętaj jak to zrobiłeś, i ćwicz to codziennie. Kwestia praktyki ;) .

 

oczywiscie kable będą się plątac ale to tak musi byc

 

Wcale nie musi. Ja kabelki skleiłem taśmą izolacyjną, i teraz dużo łatwiej mi się je wkłada.

Link to post
Share on other sites
Guest vander

Zrobiłem jeszcze jeden test na baterii stockowej ( M4A1). Już po wszystkich perypetiach, jak zaczęła działać w "lepiej" (mogłem na niej wystrzelić prawie dwa Hi_Capy w tym wiele razy na semi), po tych testach kiedy wydawało mi się iż dalej się nie da rady strzelać, odstawiłem replikę na półkę nie wyjmując baterii. Leżała tak prawie 3 dni. Dziś pomyślałem, że sprawdzę czy uda mi się strzelić. Początkowo tylko słychać było takie metaliczne stukanie "klik. klik, klik" i bateria w ciągu kilku minut bardzo się nagrzała. Myślę, faktycznie koniec baterii i trza rozładować do końca i ładować kolejny raz ale...... nie wiem dokładnie co zrbiłem, chyba przytrzymałem na auto, z 20 razy nacisnąłem na semi ( za każdym razem słychać było ten sam dzwięk i zero reakacji repliki), troszkę " potrząsnąłem" czule do niej mówiąc .."no zaskocz moja miła..." i o dziwo zaczęła strzelać. Na Semi jak i na auto. Bateria na prawdę było rozgrzana ale karabin strzelał. Dziwne. Czekam na mojego Intellecta 9.6, wtedy poszalejemy. :)

Edited by vander
Link to post
Share on other sites

Chłopie WIELKIE dzięki za to co napisałeś potrzebowałem teraz strzelić ostatni raz bo miałem naciągniętą sprężyne a niechciałem zostawiać na noc ale bylo tylko to klik klik to ładowałem ponownie z nadzieją że chociaż troche drgnie i strzeli i zrobiłem tak jak napisałeś.Bateria się rozgrzała nieziemsko prawie parzyła i wkońcu strzelił...strzeliłem tylko raz bo jeżeli miało być to jej ostatnie tchnienie i znowu miała by tylko trochu naciągnąć sprężyne to wolałem dalej niepróbować :killer:

Link to post
Share on other sites
Guest vander

Co do przepalenia bezpiecznika. Problem był opisany troszkę wcześniej. A mianowiście....Kiedy pisałem mojego posta o 23:51 20/07/2007 czyli dwa posty wcześniej dało mi to dużo do myślenia. Pomyślałem 10 minut temu, że jeszcze raz, spróbuje coś wykrzesań z mojej M4A1 ( tak z ciekawości). Biorę karabin, sprawdzam czy bateria jest ciepła( zdążyła ostygnąć), następnie wciskam spust i oczywiście nic się nie dzieje, tylko takie metaliczne klik, klik czuje się w rękojeści, jak silniczek coś stara się "zrobić". Daje na auto i też nic.......aż tu nagle spojrzałem na foregrip...!!!!!!!! O matko. Podczas gdy dałem na auto i przytrzymywałem spust w pozycji "fire" bezpiecznik zaczynał świecić jak latarka ( tak się rozgrzewał ten drucik w środku). Gdy puszczałem spust przestawał "świecić" i rozgrzewać się. Oczywiście bateria okropnie się rozgrzała. Przestraszyłem się, że karabin mi się zapalił. A to bezpiecznik tak się rozgrzewał do czerwoności, iż zaczynał świecić. Po chwili karabin znowu zaskoczył! Zaczął strzelać na auto jak i na semi. Dziwne, że bezpiecznik się nie przepalił ale tak mocno rozgrzewał do czerwoności. Tak samo bateria. Wgląda mi na to jakby w batce była energia, która gdzieś na bezpieczniku się gromadziła czy coś podobnego. Dopiero po rozgrzaniu cholernym baterii lub bepiecznika mogła "płynąć" dalej, lub po wysłaniu z batki wracała do bezpiecznika i baterii powodując rozgrzanie baterii i świecenie bezpiecznika. Może ten opisany bezpiecznik wcześniej też się tak spalił a tego nikt nie zauważył.

Ja mam bezpiecznik 250V 15A. Po tym jak karabin zaczął ponownie strzelać bezpiecznik się nie rozgrzewał i nie świecił.

Czy ktoś może wytłumaczyć mi to zjawisko? :D

Edited by vander
Link to post
Share on other sites
tak za drobną opłatą będziesz mieć prawdopodobnie nie w szkiełku tylko metalowy pomalowany w kameleon podświetlanym niebieskim neonem świecącym w rytm strzałów.
tyle że ty masz czerwony neon w szkiełku i też świeci w rytm strzałów

;-) :poddanie:

Edited by Kicaj
Link to post
Share on other sites
Guest vander

Czy ktoś wie jak odkręcić kolbę taktyczną w M4A1 P&J ( czy to w ogóle możliwe bez rozbierania body)? Tam widać wint i taką wielką nasadkową jakby śrubę. Trochę mi ta kolba "lata" lużno ale dokręcić tez sie nie da. Chciałbym ja odkręcić.

Edited by vander
Link to post
Share on other sites
Guest vander

Nie mogę edytować poprzedniego posta więc....doszedłem już jak to zrobić. Myślałem z początku, że to ta zewnętrzna śruba trzyma a to trzeba rozkręcić kolbę i w środku jest taka śruba. Przy okazji otworzyłem body i podokręcalem parę śrubek bo były lużno. Parę żeczy wytarłem z nadmiary silikony a inne popryskałem lekko. Odnośnie tego żarzenia bezpiecznika, jakie opisałem 2 posty wcześniej, wie ktoś coś?

Link to post
Share on other sites
Guest vander

Nie wiem czy "zatrzymuje" prąd. wygląda to tak jakby energia podawana silniczkowi była za mała do jego poprawnego działania ale jakaś to energia jednak jest i nie może ona sprawić aby napęd zadziałał, jednak przyśnięcie ciągłe spustu powoduje to, że jakaś energia to jednak jest i nie zużywa się tylko powoduje rozgrzanie i "świecenie" bezpiecznika ( sytuacja to dotyczy oczywiście sytuacji 9 postów wcześniej.

Gdyby bezpiecznik był "za mały" to po prostu by się przepalił. Jeśli wstawimy za duży amper, powodować to będzie niepotrzebny opór i strate energii dostarczanej dla silniczka- tak sądzę. Producent dał taki a nie inny bezpiecznik, więc to coś musi oznaczać, dla poprawnego działania repliki. Nie można wstawić od tak sobie, jakiegoś "bydlaka", choć mogę się mylić.

Link to post
Share on other sites

producent wstawił ale to poprawnie raczej niedziała...:???: mi się własnie przedchwilą spalił bezpiecznik...a to że batka nie może uciągnać i ma takie opory może być spowodowane również przez źle uregulowany silnik, może być zamocno dokręcony ale znowu zasłabo to zmieli zębatki ale jeśli ktoś może to niech spróbuje trochu go poluzować ;-)

Link to post
Share on other sites

A co do hi-capa dołączonego do zestawu . Ostatnio z kolegą który ma M4[CA] zamieniłem się na magazynki . Ja dałem mu P&J a on mi krótkiego hi-capa [CA] .Na początek wspomnę ,że mag [p&j] podawał mi 3-4 kulik natomiast na M4[ca] śmigał aż miło tylko że ciężko wchodził .Jak ja włożyłem maga od CA do mojej M16'ki to sam się zdziwiłem że tak ładnie podaje kuleczki .

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...