Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M4 S-System [P&J] cz.2


Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Witam. Mam mały dylemacik z baterią którą dokupiłem do M4 RIS. Otóż, jak wiadomo w zestawie była ładowarka 8.4v, zaś bateria jest 9.6v. Pisałem do krakmana- powiedzieli, żeby ładować ją 15 godzin i na spokojnie tą ładowarką naładuje. Jak pisano, tak zrobiłem, naładowałem, rozładowałem (chce sformtować) i okazało się, że batka rozładowywała się krócej od tej z zestawu. Czym jest to spowodowane? Niesformatowaną baterią, większym napięciem? Proszę o radę :) Batki są o takiej samej pojemności, 1800mAh.

 

Od razu mówię- czytałem tematy o akumulatorach ale nigdzie nie jest jasno napisane, czy można ładować baterię o większym napięciu i jakie są tego efekty. Więc? Krótko i na temat- potrzeba zakupu nowej ładowarki, czy mogę sobie tym nie zawracać głowy?:P

Link to post
Share on other sites

Stało się :( M'ka umarła :/ Wystrzelałem z okna dwa real-cap'y i najpierw przestało działać semi, a później także auto :/ Przy naciskaniu spustu słychać tylko "klik, klik, klik" jak by silnik chciał a nie mógł :/ Bezpiecznik, kable i batka grzeją się jak głupie- bezpiecznik przy przytrzymaniu spustu robi się czerwony :( Czego może to być wina? Okablowania, bezpiecznika czy baterii? Używam 8,4V 1800 mAh na ogniwach Sanyo... Będe wdzięczny za wszelką pomoc...

Link to post
Share on other sites

Stało się :( M'ka umarła :/ Wystrzelałem z okna dwa real-cap'y i najpierw przestało działać semi, a później także auto :/ Przy naciskaniu spustu słychać tylko "klik, klik, klik" jak by silnik chciał a nie mógł :/ Bezpiecznik, kable i batka grzeją się jak głupie- bezpiecznik przy przytrzymaniu spustu robi się czerwony :( Czego może to być wina? Okablowania, bezpiecznika czy baterii? Używam 8,4V 1800 mAh na ogniwach Sanyo... Będe wdzięczny za wszelką pomoc...

 

 

Zapewne akumulator się rozładował i wystarczy go naładować. A co do grzania się bezpiecznika i kabli to jest normalne zjawisko. Kiedy Akumulator jest za słaby aby poruszyć silink to zamast w silniku zgromadzona energia spala się w najsłabszym ogniwie czyli w bezpieczniku i słabszych kablach. Problem taki zawsze występuje w stokowych akumulatorach, miałem go ja i inni na tym forum. Ale nie słyszałem aby ogniwa Sanyo były wadliwe. Najlepiej podłącz do jakiejś 5 W/ 12 V żaróweczki i razładuj aku. Ważne - nie dopuść aby akumulator rozładował się całkowicie. Naładuj zgodnie z zaleceniem producenta i będzie OK.

Edited by KK24
Link to post
Share on other sites

Ściąganie muszki w M16 też mi się nie widzi dlatego polecałbym zakup jakiegoś montażu "wysokiego" np. taki lub taki poszukaj po sklepach to znajdziesz tego więcej ;-)

 

aha, jeszcze jest fajna szyna którą się montuje na rączce transportowej i wtedy na pewno nic nie będzie Tobie zasłaniać link

Edited by sodi
Link to post
Share on other sites

Ściągnięcie muszki spowoduje że okładziny nie będą trzymały się kupy.

 

Możesz zrobić 4 rzeczy:

1.Kupić składaną muszkę (http://asgshop.pl/produkt.php?id=1964) albo dać ogłoszenie w komisie, może ktoś będzie miał taniej, np. jakąś muszkę od S-Systema

2.Możesz ściąć muszkę, tą górną część, nie będzie Ci zasłaniać kolimatora.

3.Możesz kupić sobie sam wysoki montaż (http://asgshop.pl/catalog.php?cat=33)

4.Albo najtaniej co możesz zrobić to kupić, montaż na rączkę transportową, i wtedy zamontować sobie koli. Wadą tylko tego będzie wysoko umiejscowiony kolimator.

Tylko taka uwaga, że taki montaż+ koli daje Ciężar, który nie najlepiej znosi ta ABS rączka transportowa.

 

A można zapytać jeszcze w jaki koli się zaopatrzyłeś?

Link to post
Share on other sites

chyba podróbke acoga bo normalny kosztuje z 450zł...

Jak ściągniesz muszke to masz lipe bo grip ci sie rozsypie:0 ratuje cie szyna na rączkę z przejściem z 11mm na 20mm na allegro cuś takiego widziałem.a za 180zł mogłeskupić kolim na wysokim wysunietym montażu i miałbyś spokój:P

Link to post
Share on other sites

Jezu człowieku masz problem to na drugi raz zrób posta który kolimator najlepszy do m4/m16 i bedziesz miał spokój a nie kupiłeś a teraz masz problem go zamontować...A ja se kupie granatnik m203 dla wyglądu co mi tam 600zł:P

 

1Precyzyjna lufa wchodzi bezproblemowo do stockowej komory HOP-UP?

2 Czy wymiana kabli od silnika do wtyku na baterie coś da jak myślicie?chodzi mi o to żeby nie otwierać GB

Link to post
Share on other sites

1.Bez problemowo wejdzie, ale zmiana już gumki na inną będzie problemem.

2.Kable są dobrej jakości i nie trzeba ich wymieniać, źle Ci się wydaje, batki hero które są dodawane do karabinu są kiepskiej jakości, dlaczego, bo przekładane były do innych karabinów lepszej/porównywalnej marki i słabo chodziły.

 

Co do kolimatora, to moim zdaniem wyrzuciłeś pieniądze w błoto. Jeśli do tego ma służyć.

Lepiej będzie jak zaopatrzysz się w:

http://www.asg.com.pl/product_info.php?products_id=426

 

I masz problem z głowy

Link to post
Share on other sites

A złamało Ci się ucho?

 

Bo jeśli nie, to zaczepiasz ten element gdzie masz spinkę do ucha, a drugą końcówkę przekładasz przez kolbę, tzn. tak nią zakręcasz przez ucha pasa żeby się nie poluzowało, wtedy możesz pasem regulować do woli.

 

Jeśli zerwało Ci się ucho to albo możesz kupić metalowe montowane na szynę RIS (koszt 80 zł) albo zaczep przypinasz do ucha kolby, a klamrę przekładasz przez front gripa, co daje Ci też swojego rodzaju swobodę ruchu.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...