Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M4 S-System [P&J] cz.2


Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Przy wymianie lufy na prec do M16 wejdzie lufa 510mm (550mm takze, będzie się mieścić w tłumiku płomienia), a do M4 o 14cm krótsza (363mm), co może mieć znaczenie przy skupieniu i zasięgu repliki. Jeśli ktoś ma jedną albo drugą replikę z lufą precyzyjną, to prosiłbym o podanie zasięgu skutecznego repliki.

Link to post
Share on other sites

witam, teraz pytanie z innej beczki:

ogólnie pytanko kieruje do ludzi którzy korzystali z cymy. obecnie posiadam CM031 i chętnie przesiadłbym się na PJ4 R.I.S. ale nie wiem czy będę zadowolony z takiej wymiany. także proszę o jakieś wypowiedzi porównawcze co do ROOF'u , skupienia i zasięgu

Kolejne pytanko dotyczy możliwości wstawienia precki dłuższej niż 370mm ale o tyle żeby nie trzeba było montować jakiegoś tłumika? czyli jak długą ?

o aku nie pytam wcale bo 14podstron mówi wszystko.z góry dzięks

Link to post
Share on other sites

Heh, w M16 cylinder na pewno jest typu "0".

 

 

Wydaje mi sie, ze nie trzeba wymieniac cylindra, ale zadnej pewnosci nie mam. Poprostu na logike biore :P...

 

 

M16 i M4 mają tą samą długośc lufy wewnętrznej bo w m16 jest tylko do muszki.

 

Pozdro

Franklin

 

 

Przy wymianie lufy na prec do M16 wejdzie lufa 510mm (550mm takze, będzie się mieścić w tłumiku płomienia), a do M4 o 14cm krótsza (363mm), co może mieć znaczenie przy skupieniu i zasięgu repliki. Jeśli ktoś ma jedną albo drugą replikę z lufą precyzyjną, to prosiłbym o podanie zasięgu skutecznego repliki.

 

Tak więc cylinder chyba nie może być typem "0"? Te są stosowane do luf powyżej o długości powyżej 450mm, a i w M4 i M16 lufa jest ta sama (tak więc raczej ten sam zasięg). Uuuh, tak więc dojdzie jeszcze wymiana cylindra (?) :cry:

Link to post
Share on other sites
A czy przy wymianie lufy na dłuższą, trzeba też wymieniać cylinder? Nikt nie napisał jeszcze jaki jest typ cylindra w M16.

Odpowiedź: Cacka II generacji P&J mają Cylinder TYP 0... To wszystko wyjaśnia, tzn: to jest Bardzo złe rozwiązanie P&J (a zarazem dobre ,ale tylko dla M16).

Cylinder typ 0 jest stosowany dla replik z lufą dłuższą niż ~ 45 cm (mogę się mylić co do długości), niestety producent we WSZYSTKICH replikach zamontował lufę wewnętrzną 36,3 cm, NAWET w m16 kolega wyżej dobrze powiedział lufa wewn. sięga tam do muszki, czyli zmarnowany kawał miejsca!!! ponieważ ta M16 może pomieścić lufę nie większą niż 51 cm. I tu plus M16 bo przy wymianie lufy na preckę (510mm) cylinder typ 0 daje duży plus M16-stce.. A w reszcie replik produkcji II generacji cylinder pogarsza możliwości repliki..

Wyjaśnienie:

Typ cylindra zależy od ilości powietrza jakie zgromadza, przy czym cylinder musi być odpowiedni do lufy, bo kiedy cylinder zbiera zbyt dużo powietrza to przy samym wylocie kulki z lufy kulka dostaje dodatkowego "kopa" nagromadzonym powietrzem co może zmienić minimalnie (ale jednak) jej tor lotu, co oznacza zmniejszenie precyzyjności strzału...

Edited by Eric
Link to post
Share on other sites

Od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem M933. Faktycznie w rzeczywistości wygląda o wiele lepiej niż na zdjęciach. Krakman dał gratisa w postaci krótkiego szarego real-capa, ponieważ to już moja 3 replika kupiona u niego ;) Po 10godzinnym ładowaniu baterii poszedłem przestrzelać karabin. HU radośnie ociekał silikonem więc postanowiłem go oczyścić ustawiając go na max i strzelając długimi seriami. Z lufy niestety wylatywały 4-5kulki, czasem 3 na raz, czasem wcale. Zbytnio się tym nie przejąłem i kontynuowałem strzelanie na HU ustawionym na około 1/4. Potem było już tylko lepiej. Wydaje mi się to najlepsza pozycja - kulka leci idealnie prosto. Wystrzelałem dwa hi-capy (1 hi-cap podkręcany był 2-3razy - problemów z magazynkiem na szczęście nie miałem :)) po czym bateria odmawiała posłuszeństwa i już ledwo co silnik ciągnął spręzyne na semi. Na auto dawał radę ale też było słychać, że szybkostrzelność zmalała. Bez lepszego akumulatora się niestety nie obejdzie. Polecam gorąco ten karabin ;]

Edited by sqit
Link to post
Share on other sites
niestety producent we WSZYSTKICH replikach zamontował lufę wewnętrzną 36,3 cm

 

Jakim cudem udało mu się to w M933...?

 

A co za różnica? Cylinder typu 0 kosztuje mniej więcej tyle samo, co cylinder typu 1, a takie będą pasowały do wszystkich replik, nie licząc M933 i M16.

Link to post
Share on other sites

No i poznałem dzisiaj prawdziwe oblicze body mojej emki :/ Niestety po rozłożeniu repliki zauważyłem, iż uszy body, o których wszyscy tak dużo mówili są popękane... Mam nadzieję, że po klejeniu wytzrymają chociaż miesiąc :F Wie może ktoś, jaka jest przyczyna pekających uchwytów w body, przez które przechodzą piny?

Kolejna sprawa... Wczoraj odkryłem, że zespół muszki jest krzywy w mojej replice, a nie jak wcześniej myślałem, że gumka jest krzywo ustawiona i przez to kulki skręcają. I tu kolejna bolesna informacja: śruba imbusowa, która "usztywnia' zespół muszki na lufie miała zbyt słabą głowkę nawet dla najtańszych kluczy imbusowych, które są niesamowicie miękkie. Niestety jestem zmuszony rozbić główkę śruby żeby ją odkręcić, bo po miejscu na imbus zostało "ładne" kółeczko...

Hmmm, nie jestem przesądny, ale muszę stwierdzić, że w tym, iż piątek trzynastego bywa pechowy coś jest :/ A może to poprostu urok chińskich replik...

Link to post
Share on other sites

Witam

 

Dzisiaj zrobiłem dokładny test zasięgu skutecznego i całkowitego.

 

Replika: M4A1

Kulki: 0,25 Blaster

Bateria: 9,6V 1400mAh typ Mini [intellect

Magazynek: Hi-cap z zestawu.

 

Bateria ładowana była 8h.

 

Na jednym ładowaniu baterii wystrzelałem około 1600 kulek. Zaokrąglam w dół bo straciłem rachube przy napełnianiu kolejny raz maga :P. Całkowity zasięg repliki po 1000 kulkach to 55-57 metrów. Zasięg skuteczny to 45 metrów. Odległosći do celów były wymierzone miarką. Nie zauważyłem żadnych podwójnych strzałów, ani zacięć magazynka.

 

Wyniki jak dla mnie mocno zadowalające, jednak moja replika nie uniknęła wad :P. Za każdym razem kulki leciały trochę w lewo od punktu, w który celowałem. By to skorygować musiałem ustawić szczerbinke w skrajnym położeniu. Przypuszczam, że lufa wewnętrzna ma minimalny odchył. Hu podkręca kulki tylko w góre więc raczej nie chodzi tu o krzywo zamontowaną gumke. Ułamał mi się także fragment śruby do regulacji szczerbinki. Jest ona przewiercona na wylot po to by módz połączyć z nią pokrętło do regulacji szczerbinki (przez śrube przechodzi bolec połączony z pokrętłem). Własnie w tym słabym miejscu śruba się złamała. Ogólnie usterka do naprawienia przy pomocy kropelki i poksipolu.

 

Ogólnie mimo tych małych wad z repliki jestem bardzo zadowolony. Jednak by cieszyć się całkowicie jej użytkowaniem trzeba wymienić baterie na Intelecta. Stockowa bateria pociągnęła mi około 400 kulek i jeszcze semi nie działało. Przy reklamowniu tej baterii Krakman daje zniżke na intelecta 9.6 V 1400 mAh 25 zł czyli płacimy tylko 80 zł i nic nie trzeba do nich wysyłać.

 

Co do wyglądu to ogólnie jest dobrze. Body ani chwyt pistoletowy nie trzeszczy (a jak już to bardzo niewiele). Przedni chwyt wydaje się być słabszy od reszty ale to raczej normalne we wszystkich M4A1 jak patrzyłem na recenzjach. Wcześniej posiadałem CYME 0.31 i w mojej opini M4A1 II generacji od P&J przewyższa ją w osiągach pod każdym względem (choć ROFa nie mam jak zmierzyć).

Edited by Frimer
Link to post
Share on other sites

witam!

juz od tygodnia mam s-system od PJ II gen.

jak juz wczesniej pisalem jestem bardzo z tego karabinu zadowoliny.

jedyne co moge polecic osoba rozwazajacym zakup to (oczywiscie poza wymiana bateri) dokupienie cichej głowicy tłoka od CA. baaardzo poprawia kulture pracy GB. porownywalem to z m4a1 bez tej modyfikacji.

wydaje mi sie ze znacznie wplywa to na zywotnosc repliki, a wydatek 85pln myślę że nie jest taki straszny (tyle co dwie 'butle' kulek).

 

co jeszcze do tematu baterii... juz sie cieszylem ze moja jest 'dobra'... dzisiaj po 10h ladowania podlaczam do guna i...

 

*KLIK* *KLIK* *KLIK*

 

myslalem ze mnie ... eeech ;/

 

ale co tam... mam jeszcze intellecta ;]

naszczescie...

 

 

pozdrawiam!

Link to post
Share on other sites
Guest frank_martin
Zrob tylko pelne 3 naladowania i rozladowania baterii i mozesz pozniej ja doladowywac...

to jak mam rozładowywać??Pomóżcie takiemu Noobowi i Lamerowi jak ja.

Link to post
Share on other sites

Hehe "samemu sie gnoic" xD

 

Baterie mozna rozladowac rozladowywarka lub wystrzelac tyle kulek, az sioe batka rozladuje [bez kulek nie strzelaj], lub zrobic domowa rozladowywarke [wiatraczek od kompa lub zarowka] i jechana ;).

 

Panowie nic nie mowicie w sumie o tunnigu tych replik. Mialem zamiar kupic L96A1, ale kolega odradza mi to, twierdzac iz czterotakty nie maja miejsca w ASG. Doradzil mi zakup M16A3 i tunnning. tutaj zwracam sie z prosba i zapytaniem do Was. Czy ktos juz tunningowal to M16 na parasnajperke ? Drugie pytanie. Jakie czesci powinienem do niego wlozyc, aby osiagnal przyzwoite osiagi [ok 450FPS i wiecej], oraz byl cichy, bo nieukrywam, nie lubie dzwieku silnka w AEG'ach :/. Jesli chodzi o AEG'i to jestem w sumie dosc zielony [inaczej spring i gaz]. Czy mozecie zrobic jakas liste czesci. Wiem, ze trzeba wlozyc napewna precke i tlumik oraz cos jak bore-up [tylko co to jest ?].

 

Pozdrawiam

lakimakromedia

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...