Zambezi Posted April 14, 2009 Report Share Posted April 14, 2009 Uno trzeba zrobić jedną rzecz, wyłamać lub spiłować prawie na maxa mocowania komory... i wtedy zestaw BU do aug pasuje, czy ten do giety? nie wiem, czytałem że nie i tego się trzymam ( w końcu skoro ten od AUG pasuje a ma dłuższą dyszę niż ta z BU do giety to logiczne że ten z giety pasować nie powinien) Później potrzeba kolejną modyfikację, trzeba dopasować gniazdo magazynka do nowego położenia komory. To by było na tyle, mi przy tym trzymało szczelność bez problemu, pojawiły się problemy z gumką HU ale z tego co się teraz dowiedziałem była to wina systemy która jest po prostu zbyt miękka. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted April 14, 2009 Report Share Posted April 14, 2009 ja zrobiłem tak: bore up do g36 guardera plus komora CA i śmiga wszystko cacy :) Quote Link to post Share on other sites
Ari Posted April 14, 2009 Report Share Posted April 14, 2009 ja zrobiłem tak: bore up do g36 guardera plus komora CA i śmiga wszystko cacy :) Ale pilowales cos ? Czy poprostu wstawiles i cacy Quote Link to post Share on other sites
Johann Posted April 14, 2009 Report Share Posted April 14, 2009 Wygląda na to, że wstawił komorę clasika i praży to w połączeniu z BU guardera i jego dyszą. :) Najlogiczniejsze posunięcie. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 nic nie piłowałem, włozyłem i było cacy :) na stock komorze i całym bore up guardera nie ma zasiegu bo dusza jest za krótka wymiana komory pomaga w tym ze nie trzeba bawicv sie z dyszami. zasieg kosmos mam teraz na 0,25g kulkach ics mam 80m :) sczelnośc układu jest boska. Quote Link to post Share on other sites
Ari Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 nic nie piłowałem, włozyłem i było cacy :) na stock komorze i całym bore up guardera nie ma zasiegu bo dusza jest za krótka wymiana komory pomaga w tym ze nie trzeba bawicv sie z dyszami. zasieg kosmos mam teraz na 0,25g kulkach ics mam 80m :) sczelnośc układu jest boska. Czyli mam rozumieć że masz dysze BU CA do g36 a nie do AUG, tak? To w takim razie po co te bawienie sie w pilowanie itp skoro wystarczy komore CA kupic :D Quote Link to post Share on other sites
seger Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 dysze mam guardera i cały borek guardera dedykowany do g36c ale mam cylinder typ 0 DF Quote Link to post Share on other sites
Johann Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 Obok borka i komory co tam jeszcze wpakowałeś? Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 Czyli mam rozumieć że masz dysze BU CA do g36 a nie do AUG, tak? To w takim razie po co te bawienie sie w pilowanie itp skoro wystarczy komore CA kupic :D Komora CA to zawsze wydatek, dobrze wiedzieć, że wystarczy kupić CA, ale spiłowanie zaczepów o te 1,5mm to żaden problem, pół minuty roboty i dysza, a dokładniej całe FTK Deep Fire'a do AUG'a działa znakomicie, tzn. co kto lubi, a tzn. ile ma ;-). Quote Link to post Share on other sites
Spond Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 Dokładnie koszt komory CA to jakieś 70zł. A za to już można mieć powiedzmy magazynek :P A tak wo gule to chyba jedyna rzecz z którą są problemy u mnie po wymianie trzeba minimalnie te ząbki spiłować, żadna robota :D Quote Link to post Share on other sites
seger Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 (edited) patrzyłem tak: zestaw BU marki DF i guardera to DF ma krótsze dysze. johann: moja gieta to : borek guardera, komora CA, gumka systemy, lufa DF 6,02mm 509mm dł. Gb DF szkielet na 7mm łożyskach, zebaty ITU guarder, spring m140 systema, prowadnica systema, anty rev. systema, styki stock JG ( blaszki zrobiłem sam sa lepsze) silnik magnum, okablowanie silikonowe, cylinder typ0 DF, wtyki Deans anie tamiya a napędza to wszystko li-po zalezy od humoru albo flightpower 20C 2100 mAh 11,1v lub fullymax 35C 4400mAh 11,1v, nie pytaj o koszta :) 485fps stabilne, rof wyśmienity, uzywam kulek ics 0,25g lub guarderów 0.28 ( wale głównie dłuuuuugie serie) spond: ale oprócz zabków musisz poprawic tez tam gdzie gumka siedzi zeby kulka weszła w komorę hopka :) bo innaczej nie wejdzie kuleczka :) Edited April 15, 2009 by seger Quote Link to post Share on other sites
Ari Posted April 16, 2009 Report Share Posted April 16, 2009 70zł za komore to nie jest duzy wydatek, a ma sie pewnosc ze bedzie cacy. No i wrazie jakiekolwiek niepowodzenia z borkiem, zawsze mozna powrocic do stockowego ustawienia. Quote Link to post Share on other sites
Spond Posted April 17, 2009 Report Share Posted April 17, 2009 A montował ktoś może starą JGowską dyszę do Bore-up? Wiecie o co mi chodzi wymienić bebech ale dyszę zostawić starą. I czy to wo gule jest opłacalne ze względu na szczelność? Quote Link to post Share on other sites
pacy Posted April 17, 2009 Report Share Posted April 17, 2009 Nie zamontujesz starej dyszy do zestawu bore up. NIe pasuje. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted April 17, 2009 Report Share Posted April 17, 2009 (edited) A montował ktoś może starą JGowską dyszę do Bore-up? Wiecie o co mi chodzi wymienić bebech ale dyszę zostawić starą. I czy to wo gule jest opłacalne ze względu na szczelność? Nie ma sensu zostawiać stockowej - nie wiem czy nie będzie pasować, może będzie tylko jaki jest sens ograniczać działanie całego BU ostatnim elementem układu który przekazuje powietrze do lufy - wszystko poszerzone, a na koniec wąska dysza i do tego nieszczelna, no i jak pisałem - nie wiem czy pasuje, ale to wątpliwe. Zostaje ci kupić takie BU jak wyżej polecali albo do AUG'a, ale skracanie zaczepów i tak zostaje bez kupna komory CA, tu już twoja wola co zrobisz. Jak już nie chcesz bawić się z komorą i dyszami to zostaw stockowy zespół cylindra - w sumie nie jest taki zły, za to zrób shimming, obustronne łożyskowanie sprężyny głównej i sama owa + jakieś stalowe łożyska pod zębatki... Edited April 17, 2009 by Gogin Quote Link to post Share on other sites
Wint Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 Mam problem. Mam wrażenie jakby gieta się dławiła. Co któryś strzał na pojedynczym kulka dosłownie wytacza się z lufy, a na auto znowu nie podaje kulek które się gdzieś blokują. Sprawdziłem gumka hop up jest cała, lufa czysta. W czym więc może tkwić problem ? Czy to może być wina kulek ? Może już słabego akumulatora ? Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 (edited) Czyżby kołnierz się zawijał ? Jaką masz gumkę HU mały kolego ;-) ? Jakie kulki ? PS. To nie jest temat o problemach takich jak twoje, ale to tak mówię... Edited April 18, 2009 by Gogin Quote Link to post Share on other sites
Wint Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 (edited) Wiem że to nie ten temat, ale tamten o G36c któryś z moderatorów już jakiś czas temu zamknął by go wyczyścić. Najwyraźniej sobie o nim zapomniał Gumka HU Systema a kulki PJ Mam jeszcze jedno pytanie: http://www.wmasg.pl/fotki/artykuly/166/9.jpg ta malutka, najmniejsza część , ... w którym miejscu powinna znajdować się odkładnie ? Edited April 18, 2009 by Wint Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 Wiem że to nie ten temat, ale tamten o G36c któryś z moderatorów już jakiś czas temu zamknął by go wyczyścić. Najwyraźniej sobie o nim zapomniał Gumka HU Systema a kulki PJ Mam jeszcze jedno pytanie: http://www.wmasg.pl/fotki/artykuly/166/9.jpg ta malutka, najmniejsza część , ... w którym miejscu powinna znajdować się odkładnie ? Sprawdź za każdym razem jak jest taki głuchy strzał - zdejmij gniazdo maga i sprawdź czy gumka się nie zawinęła, tzn. kołnierz. Ta części powinna być jak obrócisz komorę o 180 stopni od stanu który jest na zdjęciu - jest takie wgłębienie pod nią a w nim dystanser - ta część powinna tam być (dociska ona dystanser)... Quote Link to post Share on other sites
sudom Posted April 20, 2009 Report Share Posted April 20, 2009 Z doświadczeń życiowych - Komora Ca + BU CA. Dysza pasuje, gumka siedzi ale - komora CA o dziwo była za luźna i to nią powietrze znikało - dysza CA nie jest jednak za szczelna i też tam jest na pewno mała strata. - nie trzeba podpiłowywać ząbków komory. Można wyjąć w komory "prowadncę dyszy" Ona ma mały ząbek i niby ma zatrzymać ją w odpowiednim położeniu. Mi łapała jakby za szybko. - warto zmienić dystanser na typ H (czarny) bo na stoku bardzo mocno trzeba było go skręcać i blokował kule lub ich nie kręcił powtarzalnie. - sprężyna MB 110 + łożyska obustronnie - łożyska BG kulkowe + podkładkowanie całości Efekt - trochę lepiej niż nowa TM z batką 9.6V (ja mam lipo 7.4V) Niestety trochę jestem zawiedziony dyszą i komorą CA. Komorę udało się doszczelnić (nie jestem pewien czy idealnie) a zdyszą nie za wiele można zrobić. Czyli jeszcze są rezerwy do wyciśnięcia. Co do proble,u kolegi - kołnież może też być lekko uszkodzony. Dosłowie malutki kawałek wyrwanego materiału powodował blokowanie kulki w komorze. Podobny efekt da też piasek/brud - czyść magazynki w środku Quote Link to post Share on other sites
Spond Posted April 21, 2009 Report Share Posted April 21, 2009 Witam, właśnie dostałem mocniejszą baterię i wszystko hula pięknie, tylko jest jeden problem jak sprawić żeby kulki zaczęły wpadać do komory po jej spiłowaniu. Komora jet teraz bliżej geraboxa i jak włożę gniazdo magazynka to nawet widać że komora jest za bardzo cofnięta i brakuje miejsca. Co teraz muszę z tym zrobić? Spiłować komorę od dołu czy może coś z gniazdem? Quote Link to post Share on other sites
Codename666 Posted April 21, 2009 Report Share Posted April 21, 2009 Montował ktoś z was, któryś z tych FTK? http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=3303 http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=4362 Quote Link to post Share on other sites
rudy_stp Posted April 21, 2009 Report Share Posted April 21, 2009 (edited) Witam, właśnie dostałem mocniejszą baterię i wszystko hula pięknie, tylko jest jeden problem jak sprawić żeby kulki zaczęły wpadać do komory po jej spiłowaniu. Komora jet teraz bliżej geraboxa i jak włożę gniazdo magazynka to nawet widać że komora jest za bardzo cofnięta i brakuje miejsca. Co teraz muszę z tym zrobić? Spiłować komorę od dołu czy może coś z gniazdem? O ile dobrze zrozumiałem o co ci chodzi to pomoże ci ten wątek: http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=58776 Sam muszę zrobić tak jak radzi OLO bo urwało mi się mocowanie lufy... Edited April 21, 2009 by rudy_stp Quote Link to post Share on other sites
JarekM Posted April 21, 2009 Report Share Posted April 21, 2009 (edited) Montował ktoś z was, któryś z tych FTK? http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=3303 http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=4362 mam GUARDERA co chcesz wiedzieć ?? Edited April 21, 2009 by JarekM Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted April 21, 2009 Report Share Posted April 21, 2009 Montował ktoś z was, któryś z tych FTK? http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=3303 http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=4362 A ja mam DF'a :-F. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.