Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Uno trzeba zrobić jedną rzecz, wyłamać lub spiłować prawie na maxa mocowania komory... i wtedy zestaw BU do aug pasuje, czy ten do giety? nie wiem, czytałem że nie i tego się trzymam ( w końcu skoro ten od AUG pasuje a ma dłuższą dyszę niż ta z BU do giety to logiczne że ten z giety pasować nie powinien) Później potrzeba kolejną modyfikację, trzeba dopasować gniazdo magazynka do nowego położenia komory.

 

To by było na tyle, mi przy tym trzymało szczelność bez problemu, pojawiły się problemy z gumką HU ale z tego co się teraz dowiedziałem była to wina systemy która jest po prostu zbyt miękka.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nic nie piłowałem, włozyłem i było cacy :) na stock komorze i całym bore up guardera nie ma zasiegu bo dusza jest za krótka wymiana komory pomaga w tym ze nie trzeba bawicv sie z dyszami. zasieg kosmos mam teraz na 0,25g kulkach ics mam 80m :) sczelnośc układu jest boska.

Link to post
Share on other sites

nic nie piłowałem, włozyłem i było cacy :) na stock komorze i całym bore up guardera nie ma zasiegu bo dusza jest za krótka wymiana komory pomaga w tym ze nie trzeba bawicv sie z dyszami. zasieg kosmos mam teraz na 0,25g kulkach ics mam 80m :) sczelnośc układu jest boska.

 

 

Czyli mam rozumieć że masz dysze BU CA do g36 a nie do AUG, tak?

 

To w takim razie po co te bawienie sie w pilowanie itp skoro wystarczy komore CA kupic :D

Link to post
Share on other sites

Czyli mam rozumieć że masz dysze BU CA do g36 a nie do AUG, tak?

 

To w takim razie po co te bawienie sie w pilowanie itp skoro wystarczy komore CA kupic :D

 

Komora CA to zawsze wydatek, dobrze wiedzieć, że wystarczy kupić CA, ale spiłowanie zaczepów o te 1,5mm to żaden problem, pół minuty roboty i dysza, a dokładniej całe FTK Deep Fire'a do AUG'a działa znakomicie, tzn. co kto lubi, a tzn. ile ma ;-).

Link to post
Share on other sites

patrzyłem tak: zestaw BU marki DF i guardera to DF ma krótsze dysze.

johann: moja gieta to :

borek guardera, komora CA, gumka systemy, lufa DF 6,02mm 509mm dł. Gb DF szkielet na 7mm łożyskach, zebaty ITU guarder, spring m140 systema, prowadnica systema, anty rev. systema, styki stock JG ( blaszki zrobiłem sam sa lepsze) silnik magnum, okablowanie silikonowe, cylinder typ0 DF, wtyki Deans anie tamiya a napędza to wszystko li-po zalezy od humoru albo flightpower 20C 2100 mAh 11,1v lub fullymax 35C 4400mAh 11,1v, nie pytaj o koszta :) 485fps stabilne, rof wyśmienity, uzywam kulek ics 0,25g lub guarderów 0.28 ( wale głównie dłuuuuugie serie)

 

spond: ale oprócz zabków musisz poprawic tez tam gdzie gumka siedzi zeby kulka weszła w komorę hopka :) bo innaczej nie wejdzie kuleczka :)

Edited by seger
Link to post
Share on other sites

A montował ktoś może starą JGowską dyszę do Bore-up? Wiecie o co mi chodzi wymienić bebech ale dyszę zostawić starą. I czy to wo gule jest opłacalne ze względu na szczelność?

 

Nie ma sensu zostawiać stockowej - nie wiem czy nie będzie pasować, może będzie tylko jaki jest sens ograniczać działanie całego BU ostatnim elementem układu który przekazuje powietrze do lufy - wszystko poszerzone, a na koniec wąska dysza i do tego nieszczelna, no i jak pisałem - nie wiem czy pasuje, ale to wątpliwe. Zostaje ci kupić takie BU jak wyżej polecali albo do AUG'a, ale skracanie zaczepów i tak zostaje bez kupna komory CA, tu już twoja wola co zrobisz.

 

Jak już nie chcesz bawić się z komorą i dyszami to zostaw stockowy zespół cylindra - w sumie nie jest taki zły, za to zrób shimming, obustronne łożyskowanie sprężyny głównej i sama owa + jakieś stalowe łożyska pod zębatki...

Edited by Gogin
Link to post
Share on other sites

Mam problem. Mam wrażenie jakby gieta się dławiła. Co któryś strzał na pojedynczym kulka dosłownie wytacza się z lufy, a na auto znowu nie podaje kulek które się gdzieś blokują.

Sprawdziłem gumka hop up jest cała, lufa czysta. W czym więc może tkwić problem ? Czy to może być wina kulek ? Może już słabego akumulatora ?

Link to post
Share on other sites

Wiem że to nie ten temat, ale tamten o G36c któryś z moderatorów już jakiś czas temu zamknął by go wyczyścić. Najwyraźniej sobie o nim zapomniał

 

Gumka HU Systema a kulki PJ

 

Mam jeszcze jedno pytanie:

http://www.wmasg.pl/fotki/artykuly/166/9.jpg

ta malutka, najmniejsza część , ... w którym miejscu powinna znajdować się odkładnie ?

Edited by Wint
Link to post
Share on other sites

Wiem że to nie ten temat, ale tamten o G36c któryś z moderatorów już jakiś czas temu zamknął by go wyczyścić. Najwyraźniej sobie o nim zapomniał

 

Gumka HU Systema a kulki PJ

 

Mam jeszcze jedno pytanie:

http://www.wmasg.pl/fotki/artykuly/166/9.jpg

ta malutka, najmniejsza część , ... w którym miejscu powinna znajdować się odkładnie ?

 

Sprawdź za każdym razem jak jest taki głuchy strzał - zdejmij gniazdo maga i sprawdź czy gumka się nie zawinęła, tzn. kołnierz. Ta części powinna być jak obrócisz komorę o 180 stopni od stanu który jest na zdjęciu - jest takie wgłębienie pod nią a w nim dystanser - ta część powinna tam być (dociska ona dystanser)...

Link to post
Share on other sites

Z doświadczeń życiowych - Komora Ca + BU CA. Dysza pasuje, gumka siedzi ale

- komora CA o dziwo była za luźna i to nią powietrze znikało

- dysza CA nie jest jednak za szczelna i też tam jest na pewno mała strata.

- nie trzeba podpiłowywać ząbków komory. Można wyjąć w komory "prowadncę dyszy" Ona ma mały ząbek i niby ma zatrzymać ją w odpowiednim położeniu. Mi łapała jakby za szybko.

- warto zmienić dystanser na typ H (czarny) bo na stoku bardzo mocno trzeba było go skręcać i blokował kule lub ich nie kręcił powtarzalnie.

- sprężyna MB 110 + łożyska obustronnie

- łożyska BG kulkowe + podkładkowanie całości

Efekt - trochę lepiej niż nowa TM z batką 9.6V (ja mam lipo 7.4V)

Niestety trochę jestem zawiedziony dyszą i komorą CA. Komorę udało się doszczelnić (nie jestem pewien czy idealnie) a zdyszą nie za wiele można zrobić. Czyli jeszcze są rezerwy do wyciśnięcia.

 

Co do proble,u kolegi - kołnież może też być lekko uszkodzony. Dosłowie malutki kawałek wyrwanego materiału powodował blokowanie kulki w komorze. Podobny efekt da też piasek/brud - czyść magazynki w środku

Link to post
Share on other sites

Witam, właśnie dostałem mocniejszą baterię i wszystko hula pięknie, tylko jest jeden problem jak sprawić żeby kulki zaczęły wpadać do komory po jej spiłowaniu. Komora jet teraz bliżej geraboxa i jak włożę gniazdo magazynka to nawet widać że komora jest za bardzo cofnięta i brakuje miejsca. Co teraz muszę z tym zrobić? Spiłować komorę od dołu czy może coś z gniazdem?

Link to post
Share on other sites

Witam, właśnie dostałem mocniejszą baterię i wszystko hula pięknie, tylko jest jeden problem jak sprawić żeby kulki zaczęły wpadać do komory po jej spiłowaniu. Komora jet teraz bliżej geraboxa i jak włożę gniazdo magazynka to nawet widać że komora jest za bardzo cofnięta i brakuje miejsca. Co teraz muszę z tym zrobić? Spiłować komorę od dołu czy może coś z gniazdem?

O ile dobrze zrozumiałem o co ci chodzi to pomoże ci ten wątek:

http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=58776

Sam muszę zrobić tak jak radzi OLO bo urwało mi się mocowanie lufy...

Edited by rudy_stp
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...