Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ok, dzięki za porady, a teraz, jak jest z łożyskami, do czego one są ( jaki aspekt poprawiają), i jakie pasują ? Bo jak już będe otwierał Gearbox dla cylindra (chyba) to wypadałoby zmienić troche więcej rzeczy, żeby tego nie robić później.

 

Może inaczej, powiedzcie mi co jeszcze wypada zmienić, co kosztuje mało, bo po takim tuningu jaki zamierzam już zbyt dużo kasy nie bede mial.

Edited by SzymonDzwonczyk
Link to post
Share on other sites

SzymonDzwonczyk - przede wszystkim wypada uszczelnić układ, na nic ci sie bowiem nie zda włożenie mocniejszej sprężyny, jeżeli powietrze będzie uciekać sobie bokiem. Łożyska 6mm, służą one do trzymania zębatek w na swoim miejscu ;) Przy wymianie na stalowe nie zobaczysz różnicy, ale poprawi to wytrzymałość, możesz też włożyć kulkowe co zwiększy ROF. Wypadałoby też wypodkładkować zębaty, by nie zjechać zębów i dla większej kultury pracy, ale o tym możesz poczytać w odpowiednich działach.

Link to post
Share on other sites

A to zależy co chcesz osiągnąć. Oczywiście można kupić zestaw Guardera i po sprawie, ale to większy wydatek niż sama replika. Ja osobiście pod sprężynę m120 wyżej wspomnianego Guardera wstawiłem:

- chińską prowadnicę sprężyny z łożyskowaniem (jakaś najtańsza)

- stalowe łożyska

- tłok CA, żółty (na dobrą sprawę stockowy też powinien dać radę)

- cylinder, głowica cylindra i głowica tłoka CA

- Uszczelka głowicy tłoka - albo TM, albo SYSTEMA, albo CA - wstawiłem tę która najlepiej uszczelniała

 

reszta stock. Wszystko wypodkładkowane, wyregulowane, śmiga na 9,6 firefoxa. Zasięg pare m większy niż stockowe m249 p&j. Za tunningu bez baterii dałem 130 zł szukając na allegro, pytając znajomych, przeglądając komis. Warto działać w ten sposób i kupować markowe części niż pakować się w chińszczyznę, która za długo nie pociągnie.

Link to post
Share on other sites

Customs.pl przy łożyskach ślizgowych, głowicy tłoka oraz metalowej prowadnicy wzmocnionych wstawia M120 (źle oznaczony produkt M110) i nie ma problemów. Mi na Steyru wyszło 393 fps :D Może łożyska Ci po prostu poszły? Bo zębatki masz XYT, które do M120 powinny bez zarzutów działać. Z tego co wiem łożyska w stocku są plastikowe.

Edited by rafcio21
Link to post
Share on other sites

Dzisiaj rozebrałem GB i co się okazało? Że to nie zębatki poszły, tylko tłok Guardera...

 

Składał Gunsmith, a teraz pewnie zrobię to sam... czy jest potrzebna do tego jakaś większa wiedza?

 

Oto rzeczy, jakie wymieniłem:

-Cylinder "0"

-nieszczęsna głowica "Wzmacniana" Guardera

-łożyskowana głowica tłoka Hurricane

-łożyskowana prowadnica sprężyny Hurricane

-Sprężyna M120 Hurricane z niejednostajnym skokiem

 

No i batkę na 9,6...

 

Jaki polecicie tłok teraz zakupić? Zastanawiam się nad tym wzmacnianym CA, słynnym "Żółtkiem"

Link to post
Share on other sites

Panowie fachowcy od Gietek, mam prośbę. Kolega z teamu posiada kwote 500 zł, chce stuningować mocowo swoją replikę - jakie części polecacie ? Może wydawać się to dzine, iż pytam tutaj, ale ja na Gieniach się zupełnie nie znam, i poszukujemy fachowej pomocy. Są już jakieś sensowne komplety za tę cene ? Możecie coś polecić ?

Link to post
Share on other sites

No to powiedz do ilu fps to czegoś się poszuka :)

 

Bo najprościej byłoby wstawić Bore-Up Systema, M120-M140 (zależy od zębatek) oraz jakiś porządny tłok JBU albo Deep Frajera (Fire).

 

 

Jako iż strzelamy się wyłącznie w terenie zielonym, najlepiej gdyby moc oscylowała w granicach 430 FPS, o ile z giety się da tyle wyciągnąć. Zamontowana jest juz preclufa Prometheusa zamaskowana tłumikiem dźwięku, zamontowana jesy gumka Guardera, więc pozostała jakaś komora HU i wspomniany tuning mocowy. Dzięki z góry za jakiekolwiek wskazówki.

Link to post
Share on other sites

Komory nie trzeba wymieniać, stockowa jest bardzo w porządku ;)

 

Co do Guardera, to zmień na Systemy. Jak to ktoś ładnie powiedział "Guarder jest jak kondom-rozmiar uniwersalny nie pasujący do żadnej lufy". Moja gumka się rozpadła, podczas wymiany lufy...

 

A tak do tuningu, to jakoś nie zdziwię się, jeśli tłok stockowy będzie dalej cały po strzelance na springu M130... chyba dopiero wtedy kupię wzmacniany cylinder :D

Link to post
Share on other sites

Co do tłoka, to DF lub Prometheusa, JBU jak mówili znajomi, może nie pasować do gb...

Przy takiej mocy guma systemy.

 

Wczoraj zrobiłem sobie przegląd gb, przebieg jakieś 5k kulek. Jedyne zużycie to ostatni ząb (pierwszy, za który łapią zęby) tłoka lekko zjechany (CA), tak więc zębatki spokojnie wytrzymają m120.

 

Jeżeli chodzi o bore up to ja brałbym CA - za 100 zł różnicy w cenie nie masz o wiele lepszych osiągów.

Link to post
Share on other sites

Tak... zębatki, przynajmniej te z pierwszej serii ( "Skrzydła Anioła" obchodziły w kwietniu rok), są nie do zdarcia...

 

W niedzielę idę na dość długą strzelankę. Dam znać, jak zachował się stockowy tłok przy springu Hurricane M120 (czyli m130 ;) )

 

I jeszcze pytanko. Który dystanser będzie lepszy przy gumce SYSTEMY? Stockowy czy Guardera?

Link to post
Share on other sites

Ja mam właśnie jeden z pierwszych egzemplarzy więc jak na razie o zębatki się nie boję. Jeżeli chodzi o dystanser to pewnie będziesz musiał go skrócić - otwór na niego w komorze jest za wąski. Ja przy gumie systemy mam stockowy i śmiga dobrze.

Edited by fidell
Link to post
Share on other sites

Czy mógłby ktoś podać linki do wgc, tych części które trzeba wymienić by nieco podtuningować naszą giecie? Proszę, ponieważ szukanie odpowiednich elementów sprawia mi ogromną trudność i nie mogę tego jakoś ogarnąć :P. Chciałbym osiągnąć coś, aby było bezpiecznie, ale również mocno (ok. 400 fps o ile zębatki i szkielet gb wytrzyma). Z góry ogromne dzięki i sory za kłopot!

Link to post
Share on other sites

A to zależy co chcesz osiągnąć. Oczywiście można kupić zestaw Guardera i po sprawie, ale to większy wydatek niż sama replika. Ja osobiście pod sprężynę m120 wyżej wspomnianego Guardera wstawiłem:

- chińską prowadnicę sprężyny z łożyskowaniem (jakaś najtańsza)

- stalowe łożyska

- tłok CA, żółty (na dobrą sprawę stockowy też powinien dać radę)

- cylinder, głowica cylindra i głowica tłoka CA

- Uszczelka głowicy tłoka - albo TM, albo SYSTEMA, albo CA - wstawiłem tę która najlepiej uszczelniała

 

Ciężko jest wejść na stronę i poszukać takich rzeczy? Chryste Panie.......

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...