Spell Posted July 18, 2008 Report Share Posted July 18, 2008 Czas leci nieubłaganie a moje G36C [JG] - już tylko z etykietki. Obecnie posiadam to co na zdjęciu tyle, że jeszcze na razie krótsze o 2 otwory czyli chwyt od K (mniej o 6-7cm). Zdjęcie Wizualizacja przedstawia cel do jakiego zmierzam. Konwersja najdłuższa dojdzie do mnie w tym tygodniu. Jakiego tłumika masz zamiar uzyc? Prosiłbym o linki bezposrednie :) i jaka planujesz miec dlugosc lufy (509?)? Quote Link to post Share on other sites
Zambezi Posted July 23, 2008 Report Share Posted July 23, 2008 Więc w niebo wzięci posiadacze gietek mają następny problem... ^^' Dysza BU od aug też nie pasuje, żeby jako tako to działało, trzeba skracać mocowania HU. Głowice cylindrów też nie pasują, mają za małe otwory na trzpienie, trzeba rozwiercać. Quote Link to post Share on other sites
FIFEK Posted July 23, 2008 Report Share Posted July 23, 2008 Też miałem taki sam problem z głowicą cylindra, ale HurricanE. Quote Link to post Share on other sites
przemek130 Posted July 26, 2008 Report Share Posted July 26, 2008 Czy to http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=2405 będzie pasowało? Albo zamiast tego polecić jakąś inną głowice cylindra i tłoka? Bo już się pogubiłem co pasuje a co nie;p Quote Link to post Share on other sites
Zambezi Posted July 26, 2008 Report Share Posted July 26, 2008 Pasować będzie... jest do aug, więc i do gietki (ma tą dłuższą dysze przy cylindrze) jedyne co Ci może nie pasować to dziury do mocowania głowicy cylindra, może będzie trzeba je rozwiercić jakimś wiertełkiem w okolicy 4,5mm Quote Link to post Share on other sites
przemek130 Posted July 27, 2008 Report Share Posted July 27, 2008 A może zamiast tego zainwestować w http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=2387 albo http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=2396 Co tym sądzicie? Quote Link to post Share on other sites
fidell Posted July 28, 2008 Report Share Posted July 28, 2008 Pomysł dobry, sam mam zamiar zainwestować w to, tylko jak już pisałem dysza może nie trzymać szczelności. Dolicz więc jeszcze koszty zakupu duszy CA. Quote Link to post Share on other sites
przemek130 Posted July 28, 2008 Report Share Posted July 28, 2008 Ok zamówiłem ten powiększony i sprężyne 170% PDI. Zobaczymy co z tego wyniknie. Quote Link to post Share on other sites
Zambezi Posted July 29, 2008 Report Share Posted July 29, 2008 przemek130, źle zrobiłeś, mogłeś dokupić odrazu dyszę z z aug. Ta co kupiłeś ma tylko 23,71mm długości, a więc jest o wiele za krótka. Kupując dyszę od aug i tak jesteś zmuszony skracać mocowania komory HU, może w tym wypadku też to podziała. fidell dysza z CA też jest za krótka Quote Link to post Share on other sites
macioza1 Posted August 11, 2008 Report Share Posted August 11, 2008 Zamierzam wymienić w mojej Gietce następujące części: Zestaw cichej głowicy cylindra i tłoka v.3 [P&J]: http://taiwangun.com/?str=product&prId=982 Wzmocniona prowadnica sprężyny v.3 [sRC]: http://taiwangun.com/?str=product&prId=247 I łożyska ślizgowe na metal. I tu problem, bo zastanawiam się nad SRC ( http://taiwangun.com/?str=product&prId=69 ) a P&J ( http://taiwangun.com/?str=product&prId=479 ). I tutaj pytanie: które łożyska są lepsze (jeśli wogóle któreś są) i czy podane przeze mnie części będą pasować do G36c z JG oraz będą dobrym wyborem. Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
lopez Posted August 16, 2008 Report Share Posted August 16, 2008 P&J... to jak już wymieniać to wymieniać na lepsze niż PJ...byś wsadził przynajmniej CA. Bo PJ to ma żywotność taka jak JG lub nawet mniejszą. Tak przynajmniej ja uważam. Quote Link to post Share on other sites
AB Moro Posted August 30, 2008 Report Share Posted August 30, 2008 (edited) Mam takie pytanie chce podciągnąć moje G36 do 400fps. Posiadam Hu Systemy i precke DF. Czy bez wymiany żadnych innych części np zębatek moge założyć ten zestaw http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=485 ? Edited August 30, 2008 by AB Moro Quote Link to post Share on other sites
fidell Posted August 30, 2008 Report Share Posted August 30, 2008 Tak. Przydałby się jeszcze tylko lepszy tłok. Trzeba jeszcze ingerować w komorę - obciąć ząbki mocowania. Powinno być dobrze. pozdr Quote Link to post Share on other sites
AB Moro Posted August 30, 2008 Report Share Posted August 30, 2008 A zębatki i szkielet wytrzmją? Quote Link to post Share on other sites
fidell Posted August 31, 2008 Report Share Posted August 31, 2008 Ja na podobnej konfiguracji mam już przebieg ok 6-7k kulek, zjechany jest tylko ostatni ząb tłoka (pierwszy na który zębatki nachodzą), nota bene tłok CA. Jeżeli dobrze dobierzesz podkładki na łożyskach, nie powinno się nic stać. pozdr Quote Link to post Share on other sites
AB Moro Posted August 31, 2008 Report Share Posted August 31, 2008 A oprócz wstawienia zestwu FTK jest jeszcze inna możliwość podciagnięcia G do 400 fps? Quote Link to post Share on other sites
FIFEK Posted August 31, 2008 Report Share Posted August 31, 2008 Tak. Przydałby się jeszcze tylko lepszy tłok. Trzeba jeszcze ingerować w komorę - obciąć ząbki mocowania. Powinno być dobrze. O jaką modyfikację komory tobie chodzi możesz rozwinąć wypowiedź? Może jakieś fotki? ;-) Quote Link to post Share on other sites
K0T Posted August 31, 2008 Report Share Posted August 31, 2008 Hmm... A ja bym chciał jak najbardziej wyciszyć moją gietkę i narazie obłożyłem GB taką fajną gąbką tłumiącą i mam tłumik... działa, ale jednak to jeszcze nie to... Więc chcę kupić cichy zestaw głowic Systema i podkładki jakieś nowe. A już mam tłok JBU, cylinder JBU i łożyska kulkowe Systema (ze starego karabinu, ale jeszcze nie zamontowałem). Ale zastanawia mnie to czy metalowe zęby w tłoku jbu nie będą głośniejsze od np stockowego? I czy te łożyska kulkowe mocno wyciszą pracę zębatek? I czy powinno dawać się dużo smaru na zębatki? Bo widziałem filmik na mechbox.com i tam symbolicznie posmarował te zębatki. I czy jakbym obłożył silnik pianką to czy by się nie zagrzał? (wale serie nie więcej niż 15 kulek - max) z góry thx za pomoc :mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
Borol Posted August 31, 2008 Report Share Posted August 31, 2008 Przy silniku jest ciepło,lepiej nie okładaj. Co do reszty....dodam tyle ,że łosyska dużo dają i nadają lepszy ton pracy gb Quote Link to post Share on other sites
fidell Posted August 31, 2008 Report Share Posted August 31, 2008 Fifek - wszystko o modyfikacji komory wytłumaczył OLO w którymś z tematów o rzeczonej replice. W skrócie - dysza jg jest minimalnie dłuższa z racji minimalnie większej odległości wlotu lufy od gb. należy dopchnąć komorę na max piłując bądź w ogóle odcinając piny mocujące komorę w zespole lufy zewnętrznej. pozdr Quote Link to post Share on other sites
K0T Posted September 1, 2008 Report Share Posted September 1, 2008 (edited) Borol, moze masz racje, w koncu silnik chyba najmniej chalasuje (tak mi sie wydaje :P). A czy cichy zestaw glowic od Systemy bedzie pasowac do cylindra JBU? Bo slyszalem, ze systema ma za male o ringi. btw. fajny avatar, ale ja mam lepszy :-F (sry za brak polskiej czcionki) Edited September 1, 2008 by K0T Quote Link to post Share on other sites
K0T Posted September 1, 2008 Report Share Posted September 1, 2008 Sry za double posta, ale nie dało się edytować a muszę szybko się dowiedzieć czy te części będą pasować: http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i...L0336_srch_g36c http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i...505_srch_spring http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i...A01_srch_piston Czy dysza w tym borku będzie pasować? I co to jest Area 1000 w tym tłoku i czemu jest tak tani w porównaniu do innych tłoków systemy Proszę o szybką odpowiedz. Quote Link to post Share on other sites
Borol Posted September 1, 2008 Report Share Posted September 1, 2008 Jak prowadnica sprężyny to tylko łożyskowana. Jest tani bo chyba nie ma metalowych zębów. Twój avek jest bardziej rysunkowy:P Quote Link to post Share on other sites
K0T Posted September 1, 2008 Report Share Posted September 1, 2008 Ma pierwszy metalowy. Poza tym nie jestem pewny ale chyba jak są plastikowe to jest ciszej :-F A ta prowadnica jest łożyskowana... Tylko nie wiem czy dysza w tym borku będzie pasować :cry: Quote Link to post Share on other sites
marcin1988 Posted September 2, 2008 Report Share Posted September 2, 2008 Ja się obecnie bardzo poważnie zastanawiam nad wymianą sprężyny w mojej gietce :) Chodzi mi o tunning wytrzymałościowy a nie mocowy - te 330/340 fps w zupełności mi wystarcza. Zastanawiam się nad trzema modelami 1. SP100 Guardera 2. M100 Teflonowana Systemy 3. AEG120(odpowiednik m100) PDI Wszystkie oczywiście o zmiennym zwoju. Czy ktoś miał z tymi sprężynami jakiś bliższy kontakt. Czytałem opinie na forum i część ludzi pisze, że PDI niby najlepsze a część znowu, że Guarder ma tutaj pierwszeństwo. Zastanawia mnie też ta powłoka teglonowa w Systemie (choć nie wiem, czy aby ten teflon się momentalnie nie zetrze). Byłbym wdzięczny za jakieś opinie :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.