Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Spond

1) Duby smolone - systema pasuje na 100%, wkładałem do 3 g36 jg, w tym do swojej.

2) tak, ale musisz wymienić cylinder na typ 0 i zastosować się do instrukcji OLO'a w którymś z wątków

3) tak, polepszy pracę gb

4) patrz pkt 2

5) o ile kupisz sprężynę, bo JG ma patent skopiowany z TM - sprężyna i głowica tłoka są połączone, to warto.

 

marcin1988

Jeśli chodzi o kompatybilność to nie mam pojęcia, wiem za to, że to u nasady służy do przykręcenia komory hu do gb na czas testów, by sprawdzić czy wszystko ok.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bardzo dziękuję za tak szybką odpowiedź :D

Miałbym jeszcze dwa pytanka czy komora hu od CA będzie pasować bo wiedziałem taką na Capri i może kiedyś bym zmienił i odnośnie tego zestawu bore-up to na tym zdjęciu do którego link podesłałem to chyba jest cylinder 0. (tak wywnioskowałem bo 1 albo jakieś inne mają wcięcia a tamten nie ma, ale oczywiście mogę się mylić)

Link to post
Share on other sites

Bardzo dziękuję za tak szybką odpowiedź :D

Miałbym jeszcze dwa pytanka czy komora hu od CA będzie pasować bo wiedziałem taką na Capri i może kiedyś bym zmienił i odnośnie tego zestawu bore-up to na tym zdjęciu do którego link podesłałem to chyba jest cylinder 0. (tak wywnioskowałem bo 1 albo jakieś inne mają wcięcia a tamten nie ma, ale oczywiście mogę się mylić)

 

Komora CA choć inna budową to po pracy z pilnikiem pasuje - ktoś sprawdzał ostatnio. Co do bore up'a to pytaj sklepu' ale szczerze wątpię.

Link to post
Share on other sites

Miałbym jeszcze pytanie teoretyczne tzn. czy warto wstawić mocniejsze zębatki do słabszej sprężyny tak aby wydłużyć żywotność? Np. zębatki do M150 mając sprężynę M130. Czy może efekt będzie odwrotny do zamierzonego np przez złe przełożenie???

Link to post
Share on other sites

Miałbym jeszcze pytanie teoretyczne tzn. czy warto wstawić mocniejsze zębatki do słabszej sprężyny tak aby wydłużyć żywotność? Np. zębatki do M150 mając sprężynę M130. Czy może efekt będzie odwrotny do zamierzonego np przez złe przełożenie???

 

Tak, efekt nie będzie zadowalający. Pod M130 można spokojnie zostawić zębatki ze zwykłym przełożeniem

Link to post
Share on other sites

Dzięki WIELKIE!

A tak odbiegając od tematu to jak sprawdzić szczelność broni (ja próbowałem poprzez delikatne naciskanie spustu i szybkie jego puszczanie tak aby dysza weszła maksymalnie w komorę i po kilku próbach się udało następnie dmuchałem w koniec lufy i nic zero przecieków nie byłem w stanie nic wyczuć a jakoś wątpię w szczelność chinoli :D) i jak ewentualnie ją uszczelnić chodzi mi o połączenie komora-GB?

Link to post
Share on other sites

Dobrać dobrą dyszę. By uzyskać lepszą szczelność wystarczy kupić uszczelkę np ca.

 

Ja szczelność sprawdzam przy otwartym gb - pozwala to dobrać części w sposób optymalny. Po prostu zatykasz dyszę i wpychasz tłok po prowadnicach - jak trzyma to jest dobrze;)

Link to post
Share on other sites

Właśnie sprawdziłem na innej stronie ten zestaw bore-up i faktycznie zły cylinder :( Więc może można by kupić borka od AUG i tylko wymienić dyszę ? A właśnie jaką firmę polecacie jeżeli chodzi o takie elementy?

Edited by Spond
Link to post
Share on other sites

Właśnie sprawdziłem na innej stronie ten zestaw bore-up i faktycznie zły cylinder :( Więc może można by kupić borka od AUG i tylko wymienić dyszę ? A właśnie jaką firmę polecacie jeżeli chodzi o takie elementy?

 

Polecam Guarder'a, CA, Systemę - na prawdę dobre BU robią. Co się tyczy BU od AUG'a to dysza może być, bo jest w prawie takiej samej długości co ta w stocku, tyle, że głowica cylindra do AUG'a ma różnej długości "dziobek" (ciut krótszy, ten w G36 jest naprawdę długi, tak jak dysza) - nie dla picu są różne zestawy pod różne repliki, choć wersja girboksa ta sama.

 

KLIK - niestety tanie nie jest, ale zestaw jest bardzo dobry.

Link to post
Share on other sites

Yyyyy, głowica cylindra w aug ma tą wewnętrzną dyszę taką samą jak w giecie... nie od rzeczy asgshop sprzedaje te same głowice cylindra i do g36 i do aug'a ;>.

 

Pasujący zestaw BU (z drobnymi modyfikacjami) będzie właśnie od AUG, nic nie trzeba z niego wymieniać, spiłować trzeba tylko trochę mocowania komory HU w giecie.

Link to post
Share on other sites

Ja jutro zamawiam przykładowo BU CA do G36 (pełna wersja), łożyska Systemy stalowe, prowadnica Systemy, sprężyna SP130, tłok Prometheusa, z 509mm KM Head'em będzie, "przyjemnie" :-P. BU nie bierz, on się przydaje, jak wyciskasz FPS'y z mocniej sprężyny. Jeśli prawdą jest to głowicami cylindra AUG'a i G36, to na Twoim miejscu bym wziął TEN zestawik, choć ostatnio stał 280 zł bo w promocji był. Potem zostaje dokupienie aku. bo ten stockowy 8,4 nie uciągnie tego za długo.

Link to post
Share on other sites

Mógłbyś napisać które mocowania dokładnie? To ze od HU to wiem tylko w którym miejscu one się znajdują?

 

Gdy zdejmujesz komorę, wyjmując ją wraz z lufą wew. z lufy zew., obracając ją o 90 stopni w lewo, masz takie 2 ząbki. Je spiłowujesz tak co by komora była bliżej dyszy, ale to wpierwej trzeba zainstalować wszystko w girboksie i sprawdzić jak i czy się uszczelnia w gumce dysza i spiłowanie odpowiednio tych zębów, lub też nie - w co wątpię.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Dobra, nadszedł czas na tuning mojego G36k. Postanowiłem wrzucić tam do środka:

preckę 363 systemy

sylikon systemy

m130 guardera

łożyska 7mm ślizgowe/klukowe*

łożyskowaną prowadnicę V3 systemy

kable modelarskie 1,5mm

To wszystko będzie napędzane baterią 9,6 2000 mAh Strike Systems. I teraz pytanko. Czy bawić się w łożyska kulkowe, czy wstawić ślizgi. Na kulkach miałbym trochę większego ROF'a, który przy tej sprężynie i baterii oszałamiający na pewno nie będzie. Z drugiej strony bawić się w zmianę łożysk po paru strzelankach też mi się nie widzi. Ile wg. Was może to dać fps? Złapie się 450? Dodam, że robione będzie to przez Zbrojownię. Za wszelkie uwagi dziękuję. :)

Link to post
Share on other sites

Wymień łożyska, praca GB będzie zdecydowanie przyjemniejsza. Właśnie skłaniałem się barziej ku ślizgom. W przyszłości dojdzie Bore + może wydajniejszy silnik. A propos, jak w porównaniu do innych silników wychodzą te od JG. Dobre to to jest, czy silna klasa średnia?

Link to post
Share on other sites

Mnie ciekawi co siedzi w gb v3 cymy- te nowe repliki z 430 fps muszą mieć coś w stylu m130 a jakoś to kurde działa. Chodzi głośno ale znam 2 osoby co przemieliły tym po 60-80 tysięcy kulek i jak na razie to działa...

 

 

Tak czy siak ja bez wymiany większości bebechów w gb nie wymienię sprężyny w giecie na m130... Mam opory przy m120 tak szczerze i jeszcze się waham...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...