paint Posted February 15, 2012 Report Share Posted February 15, 2012 Lub, co być może, część z użytkowników giety nigdy nie miała do czynienia z tą gumą, lub nie miała z nią żadnych problemów. Więc się nie wypowiada. Quote Link to post Share on other sites
Klepacyfikator Posted February 15, 2012 Report Share Posted February 15, 2012 (edited) Eh, napisałem że gumkę wymieniałem dużo wcześniej - na 90% jeszcze przed wakacjami. A problem pojawił się po wymianie lufy - która była zmieniana jeszcze w listopadzie, kiedy było grubo ponad 0 stopni. Edited February 15, 2012 by Klepacyfikator Quote Link to post Share on other sites
paint Posted February 15, 2012 Report Share Posted February 15, 2012 Na jedno wychodzi. Z twojego wcześniejszego posta można by wnioskować, że masz nam za złe, że każdy z posiadaczy giety nie zaczął ci kolejno odpisywać "nie, nie miałem najmniejszych problemów". ;) No i zauważ, że mamy teraz "sezon zimowy" że się tak wyrażę. Myślę, że większość osób po prostu "hibernuje" i nie wchodzi na wumazga. ;) Quote Link to post Share on other sites
forgiel Posted February 29, 2012 Report Share Posted February 29, 2012 Witam Panowie, mam pytanko. Wsadze GB z kałaszka cymki do tej giety? Teoretycznie powinno wszystko pasować ale jak z selektorem? Nie miałem nigdy G36 i teraz mnie naszło żeby sobie zacząć coś składać i nie wiem czy mogę tam wsadzić tego GB. Z góry dzięki i pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted February 29, 2012 Report Share Posted February 29, 2012 Selektor, jak selektor - wiadomo, że będzie inny niż w AK. Może o czymś zapomniałem, ale na pewno do wymiany idzie płytka i taka blacha od blokady spustu, a ponadto dysza, być może cylinder, no i przydałby się ten element do przykręcenia śrubką GB do body. Spust też się nieco różni wyglądem... Quote Link to post Share on other sites
forgiel Posted March 1, 2012 Report Share Posted March 1, 2012 Cholera. Chyba bardziej mi się opłaca złożyć drugi GB. No trudno:) Dzięki za odpowiedź. Quote Link to post Share on other sites
Mikrolot Posted March 1, 2012 Report Share Posted March 1, 2012 Witam, przymierzam się do swojego pierwszego w życiu wymienienia gumki Hop Up i lufy na precyzyjną. Mam jednak problem, tutorial co do wymiany gumki znalazłem, jednak mam problem ze znalezieniem takowego dotyczącego wymiany lufy. Mógłby ktoś pomóc? Quote Link to post Share on other sites
Didi Posted March 2, 2012 Report Share Posted March 2, 2012 Witam, przymierzam się do swojego pierwszego w życiu wymienienia gumki Hop Up i lufy na precyzyjną. Mam jednak problem, tutorial co do wymiany gumki znalazłem, jednak mam problem ze znalezieniem takowego dotyczącego wymiany lufy. Mógłby ktoś pomóc? O fak... Wyjmujesz starą, zakładasz nową. Quote Link to post Share on other sites
Akkenoth Posted March 3, 2012 Report Share Posted March 3, 2012 Wrzucam tutaj, bo tu chyba najbardziej pasuje, najwyżej poproszę moda o wydzielenie wątku ;) Dostałem ostatnio w swoje ręce G36 w opłakanym stanie - niesprawny GB, złamany blok gazowy, urwana rączka przeładowania, etc, etc. Jako, że lubię czasem pomajsterkować, a nie lubię natomiast niepotrzebnie wydawać kasy (musiałbym wydać drugie tyle, co na samą replikę), postanowiłem doprowadzić ją do stanu używalności za pomocą tego, co znalazłem w domu. Oto wyniki. Blok gazowy (do ew pomalowania): Stabilizator lufy/chwytu przedniego (przy okazji zabezpiecza blok gazowy): Rączka przeładowania (jeszcze przed malowaniem): W razie potrzeby mogę się bardziej rozpisać - narzędzia, materiały, sposób etc. Ale post raczej ma na celu pokazanie, że się da - tanio, skutecznie i estetycznie (no, w miarę) :wink: Quote Link to post Share on other sites
forgiel Posted March 4, 2012 Report Share Posted March 4, 2012 :bialaflaga: @forgiel Zaraz wrzucę zdjęcia V3 AK vs V3 G36. Edit: http://img27.imageshack.us/img27/1632/akg36.jpg http://img832.imageshack.us/img832/6404/akg362.jpg Oczywiście G36 na górze, AK na dole. Dzięki wielkie, naprawdę pomogłeś:) Quote Link to post Share on other sites
forgiel Posted March 5, 2012 Report Share Posted March 5, 2012 Nie wiem czy było. Pasują fronty CA do body JG? Quote Link to post Share on other sites
Akkenoth Posted March 5, 2012 Report Share Posted March 5, 2012 (edited) Powinny, najwyżej trzeba będzie minimalnie przypiłować 'wąsy'. Długie chwyty CA są niższe, ale dopiero we właściwej części - w tej dotykającej body są takie same co do wymiarów. Ale jeśli masz jakiś stabilizator lufy (np jak z mojego poprzedniego posta), to będzie trzeba go przerobić, zwłaszcza, że CA fabrycznie wrzuca rozpórkę na lufę i ma do tego dostosowany front. Z tym, że będzie to wyglądało głupio, bo faktura body JG w porównaniu do CA jest bardzo mocno taka sobie, chcesz, mogę zrobić zdjęcie ;) Edited March 5, 2012 by Akkenoth Quote Link to post Share on other sites
forgiel Posted March 5, 2012 Report Share Posted March 5, 2012 Wiesz, chce do body JG przypiąć króciutki front CA, blok gazowy JG. Czy to mi wszystko będzie grało nie tyle wizualnie, bo mi to wisi jak będzie wyglądać, tylko czy będzie pasować mechanicznie. Quote Link to post Share on other sites
Akkenoth Posted March 5, 2012 Report Share Posted March 5, 2012 Z krótkimi frontami tyle się nie bawiłem, ale JG na body CA wchodził bez żadnego problemu - w drugą stronę nie powinno wymagać więcej niż troszkę piłowania (ostatnio front JG do body JG musiałem piłować... chinole :dry: ). Nie myślałeś o powiększonym froncie? Skoro ma być praktyczny, to chyba byłby jeszcze lepszy? Coś tego typu: http://azteko.pl/hornbill-powiekszony-chwyt-przedni-g36c-komplet-dlugich-szyn-montazowych-ris-fde-flat-dark-earth-p-1203.html Quote Link to post Share on other sites
forgiel Posted March 6, 2012 Report Share Posted March 6, 2012 Właśnie o czymś takim myślałem. Quote Link to post Share on other sites
wbohun Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 (edited) Witam, mam G36K JG , w środku siedzi : -Sprężyna M125 ST Element -Metalowa Prowadnica Tłoka -Łożyska 7mm Systema -Tłok z 7 metalowymi zebami SHS -Aluminiowa GłowicaTłoka Element -Precka 363mm JBU 6.01 -Gumka Systema Energy Pytanie : Dlaczego ten zestaw ma ledwie 400FPS ? Gearbox ok - strzykawka, gdzie można szukać nieszczelności i jak zadziałać ? Pozdrawiam Edited March 28, 2012 by Jabol Quote Link to post Share on other sites
Akkenoth Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 Nie jesteśmy ślepi, nie ma potrzeby do nas "krzyczeć". Z tego, co kojarzę, części elementa do najlepszych nie należą - sprężyna może mieć zawyżone oznaczenie i się szybko ubijać, a głowica tłoka może tylko sprawiać wrażenie szczelnej, ale to taka dygresja tylko. Poza tym na 90% masz straty na łączeniu głowica cylindra - dysza, prawdopodobnie także dysza-gumka. Sprawdź, czy masz 'strzykawkę' z dyszą w maksymalnie odsuniętej pozycji (prawdopodobnie nie masz). Najprościej włożyć wszystko do GB i wtedy zatkać palcem dyszę i dopchnąć tłok. Teflon-fix lufa-gumka-komora też może trochę pomóc. Prowadnica i głowica tłoka są łożyskowane czy nie? PS. Prowadnica jest sprężyny, nie tłoka. Quote Link to post Share on other sites
wbohun Posted March 15, 2012 Report Share Posted March 15, 2012 Dzieki za uwagi. Jak widzisz w profilu,mialem dluga przerwe w asg dlatego pokrecilo mi sie troche. Zestaw byl skladany w serwisie, potwierdzili szczelnosc GB. Raczej nie lozyskowane. Czy moge sprawdzic szczelność nie wyjmujac GB z body ? ( Chyba nie cofnie sie tlok ? ) Ta głowica cylindra - dysza? Pozdrawiam Wojciech Quote Link to post Share on other sites
wbohun Posted March 15, 2012 Report Share Posted March 15, 2012 Dzieki za uwagi. Jak widzisz w profilu,mialem dluga przerwe w asg dlatego pokrecilo mi sie troche. Zestaw byl skladany w serwisie, potwierdzili szczelnosc GB. Raczej nie lozyskowane. Czy moge sprawdzic szczelność nie wyjmujac GB z body ? ( Chyba nie cofnie sie tlok ? ) Ta głowica cylindra - dysza? Pozdrawiam ps1 dzisiaj serwisant podpilowal komore (albo wyłamał zeby), w kazdym badz razie komora jest blizej dyszy, FPS sie nie zmienily ps2 jak strzele i zostawie dysze w maxymalnym polozeniu, to dmuchajac powietrze przez lufe powinno byc szczelne ? przez otwor na magazynek ucieka powietrze Quote Link to post Share on other sites
Akkenoth Posted March 15, 2012 Report Share Posted March 15, 2012 Jeśli masz stockową dyszę, to właśnie tam szukaj nieszczelności - fabrycznie jest to po prostu plastikowa rurka bez żadnego uszczelnienia. Nie jestem pewien, czy da się tak sprawdzić szczelność - za dużo miejsc potencjalnych nieszczelności po drodze, plus w spoczynku uszczelka głowicy tłoka nie powinna się dokładnie uszczelniać z cylindrem (powodowało by to za duże opory - po to są otwory w głowicy tłoka, żeby uszczelka przy strzale się trochę rozszerzała i uszczelniała łączenie tłok-cylinder). Jeśli głowica tłoka i prowadnica nie są łożyskowane, to sprężyna ma więcej miejsca (zazwyczaj), więc jest mniej ściskana, za to mniej obciąża tłok, zębatki i silnik. Wyłamywanie ząbków komory to głupota - na szczelność wpływa najwyżej minimalnie, a trzeba się męczyć przy składaniu plus mogą się pojawić problemy z podawaniem kulek. Quote Link to post Share on other sites
GregRin Posted March 27, 2012 Report Share Posted March 27, 2012 Ja chce dodać jedno pytanie, czy opłaca się dać baterię lipo 7,4V, w replice obecnie nie mam żadnych ulepszeń, zamierzam dodać preckę od Systemy, i zmienić tę baterię, aby później ją ulepszyć. Quote Link to post Share on other sites
blackest Posted March 27, 2012 Report Share Posted March 27, 2012 @GregRin: Opłaca. Mam w swojej LiPo'la 7,4V, 2200mAh, 25C od GePower, w replice silnik stockowy. Po wystrzeleniu koło 2,8k kulek, napięcie spadło do ok 3,8V na celę. Quote Link to post Share on other sites
bszlo Posted April 5, 2012 Report Share Posted April 5, 2012 Czołem, Wiem o śmiesznym paradoksie z długością dyszy w JG i o pasujących dyszach z AUG'a. I tu pojawia się pytanie, czy jak wrzucę do giety głowice cylindra aug'owską, to zgra się ładnie? Prowadnica dyszy nie jest w niej dłuższa? Quote Link to post Share on other sites
elo263 Posted April 15, 2012 Report Share Posted April 15, 2012 Witajcie . Przeczytałem około 10 stron tego tematu i nie zajęło mi to 2 minut . Tak więc chciałem zaoszczędzić swojego czasu i postanowiłem napisać kolejną odpowiedź. Mam gumkę HU silikonową Guardera . Zadam w punktach parę pytań : Jak długą lufę ma gieta w stocku ? Czy stockowy GB wytrzyma na LiPo 11,1 ? Czy lepiej zainwestować w 7,4 ? Czy na 7,4 będzie różnica w ROF-ie pomiędzy stockową batką ? Czy wg. was lepiej zainwestować w lipo czy też w prec lufe ? Jeżeli tak to o jakiej długości ? Zakryć ją tłumikiem ? A może po prostu zainwestować w M120 / 130 ? O ile FPS podniosła by taka konfiguracja ? Co jeszcze za niewielką cenę mogę wymienić aby podnieść zasięg i celność repliki ? Przepraszam , jeżeli w tych 40 stronach było coś napisane na temat moich pytać , ale nie jestem w stanie przeczytać wszystkiego . Dziękuje za szybkie odpowiedzi i pozdrawiam . Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted April 18, 2012 Report Share Posted April 18, 2012 :bialaflaga: Ej no weź nie przeginaj, 70% tego tematu to powtarzanie w kółko tego samego... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.