Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

(...)

Dysze od AUGa mają 24,4mm, zaś do G36 w systemie CA 22,x-23 (informacje wyszukane na szybko). Stockowa dysza JG ma bodajże 24,1. Pozostawiam do przemyślenia :wink:

 

Możesz też zapytać Madonionów, czy ta dysza: http://www.madonion.eu/Uszczelniona_metalowa_dysza_do_G36_Deep_Fire_p1214.html podpasuje do JG (wedle opisu - standard TM, więc powinna).

 

Akkenoth - masz niepewne informacje, to nie pisz.

 

Stockowa dysza JG = standard TM = 25,2mm

Dysze dostępne w sklepach = standard CA - 24,4mm

Dysza AUG - 24,8mm

 

Mam tę dyszę DF od AUGa i u mnie jest albo gigantyczna nieszczelność, albo nie podaje kulek (a nieszczelność i tak jest). Komora oczywiście bez zaczepów, oparta o GB.

Bez szlifowania popychacza się nie obejdzie.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dysza ma długość 23,8 mm - powinna pasować do repliki JG.
- mail ze sklepu madonion.

 

Mam tę dyszę DF od AUGa i u mnie jest albo gigantyczna nieszczelność, albo nie podaje kulek (a nieszczelność i tak jest). Komora oczywiście bez zaczepów, oparta o GB.

Bez szlifowania popychacza się nie obejdzie.

 

Czy wystarczy wstawić dyszę od AUG'a i zmodyfikować popychacz, czy do tego trzeba komorę przysunąć maksymalnie do GB?

 

Co dokładnie trzeba szlifować na popychaczu?

Edited by gattling
Link to post
Share on other sites
Dysza ma długość 23,8 mm - powinna pasować do repliki JG.

- mail ze sklepu madonion.

 

Mniemam, że to literówka. Bo to by było o wiele za mało, zresztą np. ASGshop podaje 24,8mm.

 

Czy wystarczy wstawić dyszę od AUG'a i zmodyfikować popychacz, czy do tego trzeba komorę przysunąć maksymalnie do GB?

 

Co dokładnie trzeba szlifować na popychaczu?

 

Czy wystarczy? Nie wiem - to może zależeć od egzemplarza.

 

Szlifuje się czoło popychacza - oczywiście bez przesady, bo dysza nie będzie się trzymać.

Link to post
Share on other sites

Wiciok a która to dysza dokładnie do G36 ma 24,8 mm . Bardziej bym się skłaniał ze standard a tym bardziej z CA ma 23,8 mm. Z zestawu BU CA do G36 dysza ma również tyle i nie ukrywam ze to trochę za mała .

Edited by Snipernr1
Link to post
Share on other sites

Replika doszła ;-) ma 372 FPS i na razie mi się podoba ale baterii starczyło na króciutko (pierwsze wrażenie i "muszę postrzelać")

Potem regulacja hopka , no i zaczynam zbierać na szpej a mam już bluze flecktarn.

Potem precka i tuning do 430FPS i na tym zakończę bo kulki jednak troszku za wolno lecą i troszkę schodzą przez to ;p

Edited by macck
Link to post
Share on other sites

Jakby się dało to by nie robili uszczelnionych dysz . Jak już chyba ktoś wspomniał to większa ilość gęstego smaru np. silikonowego.

 

Zawsze jest jakieś ryzyko ze coś padnie nagle . Osobiście tego jeszcze nie robiłem, ale mam taki zamiar przy składaniu kosiarki do budynków .Jeśli chodzi o mocne tuningi to raczej jestem daleki od tego jezeli tłok nie ma fabrycznie otworów. Wole mieć mniej fps niż świadomość że w najmniej odpowiednim momencie tłok się rozsypie.

Edited by Snipernr1
Link to post
Share on other sites

"Serowanie" tłoka nie wpływa na fps, tylko trochę podnosi rof (jest lżejszy). Jak dla mnie - nieopłacalne poza konfiguracjami, w których low-cap starcza na 1-sekundową serię...

 

Waga tłoka wpływa na FPS. Nie gadaj bzdur.

Link to post
Share on other sites

Hmm... w sumie, jeśli nawet podkręcenie hopa w mocnych replikach potrafi zwiększyć fps (takoż czytałem)... :zastanawia:

To przepraszam za sianie niewiedzy, dziękować za szybką poprawkę.

 

A tak z ciekawości - jakiego rzędu jest różnica fps? Zakładając poprawnie wykonane nawiercanie tłoka?

Link to post
Share on other sites

Witam!

 

Po trzech latach użytkowania g36k jg, postanowiłem przeprowadzić tuning tej repliki. Chciałbym uzyskać ok. 450 fps. Ponieważ do Krakowa mam najbliżej, toteż wszystko wymieniam u Krakmanów.

Czy wymienione niżej części dadzą te 450 fps?

Sprężyna m120, ewentualnie m130.

Zębatki

Prowadnica sprężyny

Tłok

Głowica tłoka

Cylinder Typ 1 ale zastanawiam się czy nie dać Typ 0?

Głowica cylindra

Łożyska kulkowe, a jeśli się uda to ślizgowe.

 

Wszystko ma działać na Li-Po 7.4.

 

Czy wymieniać coś jeszcze?

 

 

Czy ktoś raczył po drodze, z Szanownych Ekspertów, zauważyć, że prezentowane zębatki nie będą pasować do tłoka, a tłok do nich?

 

A czy ten :zestaw: da radę? (sprężynę wstawiłbym m130)

 

Bez sensu, wyjdzie Cie taniej jak złożysz na częściach SHS.

Link to post
Share on other sites

Znów zwrócę się do was bo jednak nie wiem w co dalej inwestować.

 

Obliczyłem sobie że replika mająca 372 FPS na 0.20g będzie miała ok 330 FPS na 0.25 , a wydaje mi się że fizyka nie kłamie.

 

Licząc dalej - chciałbym żeby replika miała 390 FPS na 0.25g to oznacza ze musi mieć około 440 FPS na 0.2g. Co więcej chciałbym używać 0.28g żeby mniej znosiło przy dużym wietrze. Idąc tym tropem przy 0.28g będę miał około 372 FPS. Mogło by to oscylować w zasadzie na 380 FPS co daje 450FPS na 0,2. I niestety to jest granica do której nie chcę się zbliżać żeby nie zrobić komuś ziaziu. Patrząc na to liczenie myślę że warto by mieć 420FPS dla uzyskania ok 370FPS na 0.25g i tego nie chciał bym przekroczyć.

 

Bo należy pamiętać że wraz ze wzrostem masy maleje prędkość ale kulka przenosi tą samą energię co lecąca szybciej lżejsza.

 

Czyli w skrócie dla leniwych

- 420FPS na 0.20g dla uzyskania 370FPS na 0.25 albo nieco więcej dla 370FPS na 0.28 - chcę sprawić żeby wiatr nie miotał pociskami na boki i żeby dalej leciały po prostej bo z ok 50 metrów miałem problem żeby trafić w sylwetkę człowieka łącząc opad i wiatr. Później poprosiłem kolegę żeby oddał kilka strzałów w moim kierunku z takiej odległości i dostałem w ramię raz na ok 20 strzałów. To było jakby ktoś mocniej mnie uszczypnął więc nic specjalnego.

 

Nie chcę robić terminatora z tej broni, zależy mi tylko żeby możliwie prostolinijnie utrzymać tor lotu kulki i częściowo uodpornić ją na wiatr. Do tego celu potrzebuję myślę troszkę większej energii strzału.

Co wymieniać? Łożyska i prowadnica są ze stali, w zasadzie topowych firm, i mimo że to nie wyznacznik jakości to w zasadzie jedne z droższych (prowadnica ICS i łożyska CA) Może to głupie ale szukam panaceum i myślę że to lufa i sprężyna (dobra) M120 . Tylko nie wiem czy czegoś szlag nie trafi przy takim springu, a nie chcę rozwalonego gearboxa. W opisie mojej G36K pisze że zębatki są stalowe i niejednokrotnie spotkałem się z opinią że zębatki JG są lepsze od CA.

Link to post
Share on other sites

Plan tuningu do końca wakacji/połowy września

- wymiana kabli, deans, mosfet active-brake,

- pakiet lipoly 7,4V 2200mAh http://www.rctrax.pl/product/Pakiet-Li-Po-ZIPPY-Flightmax-2200mAh-2S1P-20C/?id=7371 + układ w replice zabezpieczający przed rozładowaniem aku do wartości krytycznych - chyba że jest metoda pozwalająca określić kiedy przestać strzelać :P

- ładowarka imax http://allegro.pl/ladowarka-imax-b6-ni-cd-ni-mh-li-po-li-ion-w-wa-i2419997653.html

- sprężyna guardera SP120

- Precka systemy 363mm 6,04mm, w razie kasy to Km-Head ale wątpię.

 

Jak będzie wolna kasa to:

tłok z stalowymi zębami

doszczelniona głowica tłoka/cylindra.

 

 

Spodziewane FPS - 430.

Rof pasuje utrzymać na poziomie stockowego przy mocniejszej sprężynie, skupienie na 50m chciałbym z rozrzutem ok 30-40cm max. a do 40 m jak po sznurku.

Edited by macck
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...