Kapso Posted April 13, 2013 Report Share Posted April 13, 2013 (edited) A jeśli to nie jest wina tłoka to macie pomysł co może być przyczyną nie łapania tłoka na auto(na singlu działa)? BTW. Wie ktoś czy gdziekolwiek w Polsce posiadają na stanie głowicę cylindra do L85 G&G? bo przeszukałem chyba z 10 sklepów i nie umiem znaleźć :/ Edited April 13, 2013 by Kapso Quote Link to post Share on other sites
wrona001 Posted April 22, 2013 Report Share Posted April 22, 2013 Kapso nie wiem czemu serwisant doradził Ci wymianę dyszy i głowicy, ale mogę cię zapewnić, że obydwie są szczelne i nie ma sensu ich wymieniać. W mojej elce po wymianie paru innych pierdół wychodzi 480 fps na SP130 wyjętej z SRki P&J i raczej nie udało by się tego osiągnąć z dużymi nieszczelnościami. Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted September 22, 2013 Report Share Posted September 22, 2013 (edited) Witam.Właśnie zanabyłem, otrzymałem oraz przygotowałem wstępnie do montażu taką głowiczkę od G&G,(tutaj dla porównania z ori Army): Przygotowanie do montażu polega na lekkim szlifie żeby dopasować cudnie wykonaną głowicę do bylejakości ludu pracującego republiki Ch. -ktoś już chyba wspominał,że głowice G&G wymagają takiej czynności... Na szczególną, moim zdaniem, uwagę zasługuje fakt,że głowica jest z mosiądzu (lub brązu-składu nie podają) -do tej pory spotykałem się w sprzedaży z głowicami G&G plasticzanymi (czarnymi). Głowicę znalazłem tutaj : http://www.zerooneai...roducts_id=6551 ,ale na chwilę obecną brak-kupiłem ostatnią sztukę. Co do "niestandarowności" głowicy to ver.6 tez podejdzie tyle,że trzeba z okrągłych otworów porobić owale-Dremel przyjacielem twym... Ta G&G to i bez Dremel-ka da radę-w moim przypadku iglaczek i płaski pilnik stworzyli niezłe trio (ze mną, rzecz jasna :-)))))) Edited September 22, 2013 by karol_alasz Quote Link to post Share on other sites
Pablo1986 Posted October 2, 2013 Report Share Posted October 2, 2013 Panowie w związku ze złamaniem "diwajsu" przesuwającego kostkę stykową musiałem wymyślić jakiś patent. I o to dysponuję chyba pierwsza Elżbietą na tym forum z mikrostykiem takim jak ten , zamocowany jest na blaszkę i srubkę do obudowy zespołu stykowego(wyszlifowane miejsce pod stycznik żeby był idealnie osiowo), zespół styków całkowicie wywalony, a załącza go fabryczny zespół popychaczy, końcówka "diwajsu" spiłowana do kąta prostego i całość spięta z mosfetem (mniejszy woltaż na stycznik - i dzięki temu działa) który jest wielkości 4 normalnych tranzystorów + do tego LiPo turnigy 1800mAh 11.1V Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted October 3, 2013 Report Share Posted October 3, 2013 No to jeszcze fotkie z montażu całości, poprosimy... :-) Quote Link to post Share on other sites
Pablo1986 Posted October 6, 2013 Report Share Posted October 6, 2013 Pablo1986 - 2013-10-06 Autor: Pablo1986 Zobacz więcej zdjęć na airsoftphotos.net Quote Link to post Share on other sites
Klusek6262 Posted November 24, 2013 Report Share Posted November 24, 2013 Witam chciałbym się zapytać o zasięg na stocku... Jaki ma zasięg skuteczny? Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted November 24, 2013 Report Share Posted November 24, 2013 No niech się wypowiedzą Ci szczęściarze co zdążyli na stoku pomiary jakieś poczynić,bo mi po 200 kulkach tłok zmieliło... A później każda prawie zmiana pociągała następną... Quote Link to post Share on other sites
virusotron Posted January 25, 2014 Report Share Posted January 25, 2014 Przymierzam się do zakupu repliki na milsimy i ew. cqb czy da rade wpakować gb ICS do body Army? Chodzi mi o regulacje mocy repliki. Quote Link to post Share on other sites
Malvin Posted January 25, 2014 Report Share Posted January 25, 2014 (edited) Przymierzam się do zakupu repliki na milsimy i ew. cqb czy da rade wpakować gb ICS do body Army? Chodzi mi o regulacje mocy repliki. Nie da się. W ICS selektor trybu ognia jest na cięgnie i nie jest połączony bezpośrednio z gb. Z kolei w ARMY selektor przechodzi przez dolną część szkieletu i nie wyjmiesz gb bez wyjęcia selektora. https://www.youtube.com/watch?v=nLmbXEPQyG0 Edited January 25, 2014 by Malvin Quote Link to post Share on other sites
Pablo1986 Posted January 29, 2014 Report Share Posted January 29, 2014 A nie prościej i korzystniej finansowo od razu kupić ISC'a? chociaż i do jednej i do drugiej trzeba kase jakąś włożyć żeby była odpowiednia moc i precyzja. Mnie w mojej ze stocka to obudowa GB i głowica cylindra została więc parę groszy włożyłem Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted January 29, 2014 Report Share Posted January 29, 2014 ....U mnie szkielet GB i popychacz dyszy ;-) eLkę trzeba uwielbiać, a tę od Army wręcz kochać.. Quote Link to post Share on other sites
Pablo1986 Posted January 30, 2014 Report Share Posted January 30, 2014 Karol a czy nie jest to świetna replika? (o popychaczu zapomniałem) a przy 450fps +/- 5 naprawdę daje radę na polu walki i co ważne jest celniejsza od większości replik tej długiości za sprawą lufy, i co jak co ale polecam komorę KA do niej bo wzrasta bardzo widocznie szczelność Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted January 30, 2014 Report Share Posted January 30, 2014 (edited) Teraz jest juz świetna :-) W moi profilowym arsenale mam co w niej zmieniłem-na nic bym jej nie zamienił (choć po leśnym spacerku ciąży niemiłosiernie- ewentualna adrenalina potyczkowa rozładowuje cierpienia :-) ) Strzela bardzo celnie i nosi daleko, więc goni kota chociażby operatorom świnimi (sprawdzone organoleptycznie). Ja polecam głowicę cylindra od G&G ale te metalową i zsorbowanie jej (u mnie poprawiło AOL). Może nawet przywrócę jej BB ale muszę wprowadzić zmiany do tego wózeczka,żeby nie miało mozliwości wyrzucenia sprężynki czy haczyka... Polecam, jak wcześniej, wszystkim tym którzy mają czas i uwielbiają grzebac wiecznie przy swoich replikach... JA juz nie grzebię w niej bo chodzi miodnie jak dla mnie, ale do tego czasu trochę nerwów i pianiędzy kosztowała ta Arma. Edited January 30, 2014 by karol_alasz Quote Link to post Share on other sites
Pablo1986 Posted February 9, 2014 Report Share Posted February 9, 2014 Ja polecam głowicę cylindra od G&G ale te metalową i zsorbowanie jej (u mnie poprawiło AOL) Wyjaśnij o co miałeś na myśli jeśli możesz Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted February 9, 2014 Report Share Posted February 9, 2014 Co to jest AOL ??? Quote Link to post Share on other sites
xxx768 Posted February 9, 2014 Report Share Posted February 9, 2014 AOL = America Online :hahaha: Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted February 10, 2014 Report Share Posted February 10, 2014 (edited) Wyjaśnij o co miałeś na myśli jeśli możesz G&G zrobiło głowiczkę z mosiądzu zamiast czarnego tworzywa... To ona właśnie siedzi w.mojej eLce z doklejoną 3mm podkładką z sorbothane'u ( można znaleźć dedykowane do konkretnych gearboxów,ale jak akurat potrzebowałem to nigdzie nie były dostępne do V6 i zakupiłem na ebayu takie podkładki pod gramofon -chyba za 3 funty 4 sztuki- i dociąłem kształt). Te 3mm to akurat różnica jaką miałem żeby AOE( Angle of Engagement) się prawidłowo zgrał....Sorry za to AOL, telefon mnie "poprawił".... Edited February 10, 2014 by karol_alasz Quote Link to post Share on other sites
Pablo1986 Posted May 28, 2014 Report Share Posted May 28, 2014 No i w końcu po długim czasie dopadłem chrono - rozstrzał między 486-495 fps przy m130 uznaję za rewelacyjny wynik. Muszę skołować metalową głowicę tłoka i cylindra - i m140 lub m150 na pokład - powinno dać odpowiednio 515-520 lub 550-560. Najchętniej kupił bym szkielet góry GB i zrobił sobie dwie wersję. Jedną na M100 i do masakrowania w budynku a drugą właśnie na ponad 500 do lasu Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted May 28, 2014 Report Share Posted May 28, 2014 Szkieletu góry też szukałem ale z marnym skutkiem... Kompletne GB od g&g można wyhaczyć ale w cenie chyba całej army.... No i brak,brak,brak... Ja jestem na etapie przygotowań do montażu r-hopa, materiały mam ale czasu brak... EDIT: Jak pisałem duuuuużo wcześniej, zakupiłem set od shs'a do R85(Army)... Pomijając,że dysza była krótka do Ak i głowica cylindra v2, to resza była już wporzo-prowadnicą sprężyny łożyskowana,cylinder stalowy,głowica tłoka alu łożyskowana,tłok ze stalową bieżnią i... zębatki high speed! Ja miałem problem z AoE i wyrwałem 3 takie tłoki,aż w końcu się wkurzyłem i wstawiłem alu tłok, ustawiłem AoE (sorbopad) i wybrałem pierwszego zęba.... 150 Guardera w to wpakowałem, ale zrobiło się "ełej tuu macz" na limity w naszym środowisku... ;-) Quote Link to post Share on other sites
Pablo1986 Posted May 28, 2014 Report Share Posted May 28, 2014 no mnie udało się tylko zębatki z shsa dopaść ale za to helikalne stalowe z przełożeniem coś pod ultra torque up i aż do 170 wg producenta, tłoki swego czasu to co 3 miesiące zmieniałem aż do zakupu z pełną metalową szczęką. R-hopa nie robię, komora od KA w połączeniu z systemą energy i dystanserem H robi wystarczającą robotę. A co do limitów to Częstochowa jest dziwnym miastem i nie ma ich wcale więc się kwiatki pojawiają w postacim4 cqb z 550 na 0.35 lub mancraftów po 750 fps Quote Link to post Share on other sites
gapaterespol Posted June 16, 2014 Report Share Posted June 16, 2014 witam! mam problem z bolt-catch w l85 army. ostatnio nabylem taka replike a o do wiedzy o niej ograniczam sie do forum. ostatnio z kumplami troche pogazowalismy i wzialem sie za poznawanie tej repliki. zostala mi jedna sprezynka co laczy gorna czesc gerba z dolna i za cholere nie wiem jak ja zamocowac..... druga sprawa wyglada tak ze dziwignia zwalniajaca zamek razem z bolcem kreci sie wokol swojej osi (momo frezu w ksztalcie D ) jestem bez radny i prosze o pomoc. moge wyslac fotki i wideo jak to wyglada. pozdro Quote Link to post Share on other sites
gapaterespol Posted June 23, 2014 Report Share Posted June 23, 2014 powiedzcie mi gdzie kupic dysze? jaka dlugosc dyszy jest wogole bo na capri znalazlem.. Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted June 27, 2014 Report Share Posted June 27, 2014 (edited) W związku ze słabą powtarzalnością wymiarów chińskich wyrobów dyszę powinno się dobrać pod konkretny egzemplarz... 21,7mm było w ori,ale komora za bardzo wchodziła w lufę wew i musiałem "dosunąć " ją bardziej do dżirboksa i teraz najprawdopodobniej jest 21,4mm... Niestety jestem w separacji 2-miesięcznej od eLżuni i nie mogę pomierzyć... Jak do niej wrócewto zamierzam r-hopa zasunąć to będzie okazja do pomiaru... Edited June 27, 2014 by karol_alasz Quote Link to post Share on other sites
sdrzymala Posted July 27, 2014 Report Share Posted July 27, 2014 Moźe tu mi ktoś powie, idzie przerobić R85 na wersję a2? Da się wymienić rurkę z zamka na takie skrzydełko jak w a2? Osłonę przycisku zwalniania maga już ogarnąłem... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.