Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

L85A1 [ARMY]


Recommended Posts

Nie bój. Nie Ty pierwszy. Ważniejsza jest ta podstawa,bo w nią "wjeżdża" górny korpus a wszystko i tak na kółkach...

Sam nie praktykowałem ale śmiem twierdzić,że po wywaleniu tego drugiego cósia będzie łatwiej elkę składać... Ale jakby co to nie namawiałem ;-)

A na SP130 to powinieneś mieć spokojnie pod 450... przy lipo 11.1 na alu tłoku tak u mnie lata (14-16 rps). Dobierz lepszego rozmiarowo o-ringa na głowicy tłoka (rozciągactwo pomoga na chwilę), może od borka jakiegoś, i smar jakiś fajny w cylinder wsmarnij (ja jakiegoś Madbullowego używam) i będzie gitesiowo.

No i xylinder stokowy to co prawda long ale jakby a'la typ 1- wymiana cylinderka na pełny będzie jak najbardziej na miejscu przy tej długości lufy wewnętrznej...

Edited by karol_alasz
Link to post
Share on other sites
  • Replies 842
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jak będą hajsy to się zakupi :icon_wink: powoli powoli i do celu się dojdzie. Czeka mnie jeszcze mosiek i kable. A co myślisz Karolu o tym ACMowych cylindrach chromowanych bo 32zł zq cylinder to kusząc a cena.

 

P.S pojawił się na gunfire niebiecki tłok do elek lżejszy o 15g od tego co mam -.-.

Edited by gloomer
Link to post
Share on other sites

Hmmmm... Pojawiły się też(a może były od dawna) zębatki shs ss do sr25 czyli do longa, tak jak w elce... Z opisu wynika, że na szybkostrzelność... Ciekawe czy do elżbiety byłyby ok... Dowiem się jak mi się moje posypią, a nie wróżę rychłej wymianki... Teraz wymieniam tłoka z alu na poliwęglan z bieżnią stalową i liczę na wzrost rps oraz wydłużoną żywotność zestawu. I tłok ma 18 ząbkow bo fabrycznie ujęto mu ten nieszczęsny drugi... I może w końcu wezmę się za r-hopa...

Link to post
Share on other sites

No właśnie komplet zębatek ja podejrzałem na jednym sklepie zębatki do eli za 40zł :D od SHSa. Jak mi się rypną to zakupię bo stock zębatki dostały SP130 do walki :D. Czyli ogólnie komplet zębatek od SR25 do Elżuni pasuje bo długo nad tym się zastanawiałem.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

No i kolejna strzelanka a eleczka Army dalej śmiga i jestem z niej bardzo zadwolony no oprócz szlachetnego singla ale mam nadzieję, że problem ustąpi po wymianie silnika i kabli.

 

Przeglądając sobie temat o Elce G&G ktoś zadał pytanie czy pasuje komplet zębatek od SR25. Oto odpowiedź Kicpy

 

"Nie. Środkowa w elce G&G/Army jest w standardzie M14 od TMa czyli wprost mówiąc jest mniejsza."

 

Karolu co o tym myślisz?

Link to post
Share on other sites

Dwa pytania do użytkowników Elżi

 

1. Wyrabia mi sięgwint na uchu zawieszenia -.- i jest coraz gorzej. Jakiś patent na naprawę lub widział ktoś zamiennik?

 

2. Jak usunąć luzy na chwycie przednim? Raz jakoś mi się tak udało skręcić, że chwyt ani drgną. Muszka i lufa siedzą sztywno.

 

Pozdro!

Link to post
Share on other sites

Witam!

Przymierzam się do kupna tejże oto repliki. Miałem Skorpiona i Cymę i chcę coś lepszego. Jak to działa w stocku? Jak dam mocniejszą batkę to trzeba dać mocniejszą sprężynę ale to po gwarancji. A montował ktoś EoTecha? Bo jest oto http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_127&products_id=5373&name=ARES_-_Szyna_RIS_-_L85_Top_Rail szyna RIS na standardową szynę SUSAT/Chwyt transportowy. Teraz pytanie ma ktoś to? Mógłbym jakieś opinie? z góry dzięki ;)

Pozdrawiam, RiverBlack.

Link to post
Share on other sites

Szyna pod elką jest tylko jest po prostu za niska i trzeba dać podwyższenie :icon_wink:.

 

A teraz coś z ciekawostek. Po przechronowaniu elki wychodzi stabilne 450fps. Więc tunig eli kosztował mnie tyle co tłok bo spring i głowice tłoka miałem. Tylko jeszcze prowadnice przydało by się wymienić na metalową. Jakbym jeszcze podoszczelniał układ to strach ile by wyszło tycg fpsów :icon_wink:.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

No moja elżbieta poszła juz na wymiane zębów nie HS, kabli z mosien i silnika. Jestem ciekaw efektów.

 

EDIT:

 

Dzisiaj dzwonił serwisantpo operacji elki.

Oczywiście zrzut springa nie działa bo jest mocniejszy silnik dejmmmm.

Serwisant po oględzinach nowych zębatek od shs twierdzi że są identyczne jak stock. Jakoś w to nie wierzę.

 

Dokupiłem pełnym cylinder od SHSa i wyszło fajne stabilne 443 fps z odchyłem do 442 :icon_biggrin:. Chyba trochę dysza mi się rozszczelniła bo głowice cylindra doszczelniłem teflonem i tam trzyma szczelność idealnie. Ale przy teście strzykawki na dyszy ucieka powietrze :(. Teraz jaką dyszę można byłoby tam wrzucić? Jakiś zamiennik?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Od siebie z prostych i fajnych modyfikacji eli polecam wstawić sobie standardową tłokową zębatkę ( tzn. od najzwyklejszego v.2 czy v.3 ). Pojawia nam się wtedy normalny single czyli napięcie - strzał, a nie na odwrót jak w stoku. Trzeba tylko liczyć się ze stratą fps bo raz, że gb long i sprężyna nie jest tak ściskana jak normalnym gb to teraz tłok będzie też napinany o 3 zęby mniej.

Link to post
Share on other sites

Dokładnie, najzwyklejszy tryb można wstawić i wszystko działa, czasem się tylko trzeba natrudzić z przełączeniem z auto na single bo się przytnie.

 

Edit. No i wydaję mi się, że niezbędnym warunkiem do takiej przeróbki jest posiadanie tłoka z co najmniej 4 stalowymi zębami tak, aby cykl pracy kończył się na stalowym zębie.

 

Konfiguracja

Tryby silnikowa i środkowa SHS, tłokowa XYZ, silnik cyma, mosfet, komora czerwony element, promyk, dysza samoróbka, głowica tłoka cyma, tłok shs, metal prowadnica, 135 elementa, ile fps nie wiem, ale jestem bardzo zadowolony z osiągów.

Edited by wrona001
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Panowie, panowie! Dzisiaj dostałem swoją Elżbietę, i od samego początku bolt catch nie działa - mogę zamek zostawić w tylnym położeniu, ale po przesunięciu skrzydełka nie puszcza, muszę "pobawić" się zwalniaczem, żeby zabanglało. Wydaje mi się, że pewnie żółta zaraza nie dokręciła zewnętrznej części do wewnętrznej, ale pewności nie mam :icon_wink: Miał już ktoś taki problem?

Edited by Pan Oskar
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Jeśli wyłączasz tylko ma chwilę to odciągnięcie zamka wystarczy,ale wózek z haczykiem i tak będzie jeździł i zaistnieje szansa wypadnięcia haczyka albo sprężynki do gearboxa... Zdejmij górną połowę body i wyjmij ten wózek z górnej części gearboxa (będziesz musiał rozdzielić gearbox -ale nie otwierać-i odkręcić jedną śrubkę z tylnej górnej jego częsci żeby wymontować wózek)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...