karol_alasz Posted October 18, 2014 Report Share Posted October 18, 2014 (edited) Nie bój. Nie Ty pierwszy. Ważniejsza jest ta podstawa,bo w nią "wjeżdża" górny korpus a wszystko i tak na kółkach... Sam nie praktykowałem ale śmiem twierdzić,że po wywaleniu tego drugiego cósia będzie łatwiej elkę składać... Ale jakby co to nie namawiałem ;-) A na SP130 to powinieneś mieć spokojnie pod 450... przy lipo 11.1 na alu tłoku tak u mnie lata (14-16 rps). Dobierz lepszego rozmiarowo o-ringa na głowicy tłoka (rozciągactwo pomoga na chwilę), może od borka jakiegoś, i smar jakiś fajny w cylinder wsmarnij (ja jakiegoś Madbullowego używam) i będzie gitesiowo. No i xylinder stokowy to co prawda long ale jakby a'la typ 1- wymiana cylinderka na pełny będzie jak najbardziej na miejscu przy tej długości lufy wewnętrznej... Edited October 18, 2014 by karol_alasz Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted October 18, 2014 Report Share Posted October 18, 2014 Mam w planach dorzucić coś do elki ale po prostu funduszy mnie brak więc nie uważam na razie wynik 430fps spowodowany 2 częściami xd. Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted October 19, 2014 Report Share Posted October 19, 2014 To zastanów się nad głowicą cylindra mosiężną od G&G z Zero One (UK)... Nic tego nie ruszy a stok potrafi popękać... No i cylinder pełny (u mnie jest SHS pod szumną nazwą Military Action) Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted October 19, 2014 Report Share Posted October 19, 2014 (edited) Jak będą hajsy to się zakupi :icon_wink: powoli powoli i do celu się dojdzie. Czeka mnie jeszcze mosiek i kable. A co myślisz Karolu o tym ACMowych cylindrach chromowanych bo 32zł zq cylinder to kusząc a cena. P.S pojawił się na gunfire niebiecki tłok do elek lżejszy o 15g od tego co mam -.-. Edited October 19, 2014 by gloomer Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted October 19, 2014 Report Share Posted October 19, 2014 Bier,bier! Cylinder mam nierdzewnyj to mie wiem jak tam z chromem będzie... Ale pewnie lepiej niż stok. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted October 19, 2014 Report Share Posted October 19, 2014 Oke Panie majster! Dzięki. Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted October 19, 2014 Report Share Posted October 19, 2014 Hmmmm... Pojawiły się też(a może były od dawna) zębatki shs ss do sr25 czyli do longa, tak jak w elce... Z opisu wynika, że na szybkostrzelność... Ciekawe czy do elżbiety byłyby ok... Dowiem się jak mi się moje posypią, a nie wróżę rychłej wymianki... Teraz wymieniam tłoka z alu na poliwęglan z bieżnią stalową i liczę na wzrost rps oraz wydłużoną żywotność zestawu. I tłok ma 18 ząbkow bo fabrycznie ujęto mu ten nieszczęsny drugi... I może w końcu wezmę się za r-hopa... Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted October 20, 2014 Report Share Posted October 20, 2014 No właśnie komplet zębatek ja podejrzałem na jednym sklepie zębatki do eli za 40zł :D od SHSa. Jak mi się rypną to zakupię bo stock zębatki dostały SP130 do walki :D. Czyli ogólnie komplet zębatek od SR25 do Elżuni pasuje bo długo nad tym się zastanawiałem. Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted October 20, 2014 Report Share Posted October 20, 2014 No na gf'ie też są od shs'a dedykowane do eLki za te 4 dyszki ale przeąożenie standard... Ja mam niby HS ale to kupowane onegdaj, w komplecie i innego czegoś nie było... Ale są te do sr25 i wyglądają przaśniej, tyle, że nie kosztują już 4 a 7,5 dzyszki... Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted October 20, 2014 Report Share Posted October 20, 2014 Mi tam hajs spidy nie sa potrzene a zawsze 35zł na browarka zostanie :D. Ale do póki stocki nie walną to nie wymieniam bo w sumie po co :D? Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted October 20, 2014 Report Share Posted October 20, 2014 Tu nie o spida chodzi... Zwyczajowo HS'y s mocarniejsze od standardów z racji wykonywanej oracy... Jak posypią sią stoki to mimo wszystko namawiam na spidy... Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted October 20, 2014 Report Share Posted October 20, 2014 Skąpy płaci dwa razy to lepiej kupić raz a pożądnie. Dziwne że sklepy nie piszą że koła sr25 pasują również do eli. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted October 29, 2014 Report Share Posted October 29, 2014 No i kolejna strzelanka a eleczka Army dalej śmiga i jestem z niej bardzo zadwolony no oprócz szlachetnego singla ale mam nadzieję, że problem ustąpi po wymianie silnika i kabli. Przeglądając sobie temat o Elce G&G ktoś zadał pytanie czy pasuje komplet zębatek od SR25. Oto odpowiedź Kicpy "Nie. Środkowa w elce G&G/Army jest w standardzie M14 od TMa czyli wprost mówiąc jest mniejsza." Karolu co o tym myślisz? Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted October 30, 2014 Report Share Posted October 30, 2014 Dwa pytania do użytkowników Elżi 1. Wyrabia mi sięgwint na uchu zawieszenia -.- i jest coraz gorzej. Jakiś patent na naprawę lub widział ktoś zamiennik? 2. Jak usunąć luzy na chwycie przednim? Raz jakoś mi się tak udało skręcić, że chwyt ani drgną. Muszka i lufa siedzą sztywno. Pozdro! Quote Link to post Share on other sites
DarkDanPL Posted November 2, 2014 Report Share Posted November 2, 2014 Witam! Przymierzam się do kupna tejże oto repliki. Miałem Skorpiona i Cymę i chcę coś lepszego. Jak to działa w stocku? Jak dam mocniejszą batkę to trzeba dać mocniejszą sprężynę ale to po gwarancji. A montował ktoś EoTecha? Bo jest oto http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_127&products_id=5373&name=ARES_-_Szyna_RIS_-_L85_Top_Rail szyna RIS na standardową szynę SUSAT/Chwyt transportowy. Teraz pytanie ma ktoś to? Mógłbym jakieś opinie? z góry dzięki ;) Pozdrawiam, RiverBlack. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted November 2, 2014 Report Share Posted November 2, 2014 Szyna pod elką jest tylko jest po prostu za niska i trzeba dać podwyższenie :icon_wink:. A teraz coś z ciekawostek. Po przechronowaniu elki wychodzi stabilne 450fps. Więc tunig eli kosztował mnie tyle co tłok bo spring i głowice tłoka miałem. Tylko jeszcze prowadnice przydało by się wymienić na metalową. Jakbym jeszcze podoszczelniał układ to strach ile by wyszło tycg fpsów :icon_wink:. Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted November 11, 2014 Report Share Posted November 11, 2014 Dziwne co do tych zębatek od SR25... Ale jeżeli Kicpa napisał ,że tak jest to ja bym uznał to za fakt... Ale nie martwi mnie to za bardzo, bo jak pisałem kupowałem onegdaj HS-y od SHS'a do R85 i pewnie tak już zostanie... Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted November 12, 2014 Report Share Posted November 12, 2014 No moja elżbieta poszła juz na wymiane zębów nie HS, kabli z mosien i silnika. Jestem ciekaw efektów. EDIT: Dzisiaj dzwonił serwisantpo operacji elki. Oczywiście zrzut springa nie działa bo jest mocniejszy silnik dejmmmm. Serwisant po oględzinach nowych zębatek od shs twierdzi że są identyczne jak stock. Jakoś w to nie wierzę. Dokupiłem pełnym cylinder od SHSa i wyszło fajne stabilne 443 fps z odchyłem do 442 :icon_biggrin:. Chyba trochę dysza mi się rozszczelniła bo głowice cylindra doszczelniłem teflonem i tam trzyma szczelność idealnie. Ale przy teście strzykawki na dyszy ucieka powietrze :(. Teraz jaką dyszę można byłoby tam wrzucić? Jakiś zamiennik? Quote Link to post Share on other sites
wrona001 Posted November 21, 2014 Report Share Posted November 21, 2014 Od siebie z prostych i fajnych modyfikacji eli polecam wstawić sobie standardową tłokową zębatkę ( tzn. od najzwyklejszego v.2 czy v.3 ). Pojawia nam się wtedy normalny single czyli napięcie - strzał, a nie na odwrót jak w stoku. Trzeba tylko liczyć się ze stratą fps bo raz, że gb long i sprężyna nie jest tak ściskana jak normalnym gb to teraz tłok będzie też napinany o 3 zęby mniej. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted November 21, 2014 Report Share Posted November 21, 2014 I co można wstawić najzwyklejszą zębatke i nie trzeba nic zmieniać drążyć itp itp? Podaj swoją konfiguracje i ile masz fpsów. Quote Link to post Share on other sites
wrona001 Posted November 22, 2014 Report Share Posted November 22, 2014 (edited) Dokładnie, najzwyklejszy tryb można wstawić i wszystko działa, czasem się tylko trzeba natrudzić z przełączeniem z auto na single bo się przytnie. Edit. No i wydaję mi się, że niezbędnym warunkiem do takiej przeróbki jest posiadanie tłoka z co najmniej 4 stalowymi zębami tak, aby cykl pracy kończył się na stalowym zębie. Konfiguracja Tryby silnikowa i środkowa SHS, tłokowa XYZ, silnik cyma, mosfet, komora czerwony element, promyk, dysza samoróbka, głowica tłoka cyma, tłok shs, metal prowadnica, 135 elementa, ile fps nie wiem, ale jestem bardzo zadowolony z osiągów. Edited November 22, 2014 by wrona001 Quote Link to post Share on other sites
Pan Oskar Posted December 4, 2014 Report Share Posted December 4, 2014 (edited) Panowie, panowie! Dzisiaj dostałem swoją Elżbietę, i od samego początku bolt catch nie działa - mogę zamek zostawić w tylnym położeniu, ale po przesunięciu skrzydełka nie puszcza, muszę "pobawić" się zwalniaczem, żeby zabanglało. Wydaje mi się, że pewnie żółta zaraza nie dokręciła zewnętrznej części do wewnętrznej, ale pewności nie mam :icon_wink: Miał już ktoś taki problem? Edited December 4, 2014 by Pan Oskar Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted December 5, 2014 Report Share Posted December 5, 2014 Może skrzydełko masz niezapinowane i okręca się na ośce zamiast ośkę... Quote Link to post Share on other sites
DarkDanPL Posted December 23, 2014 Report Share Posted December 23, 2014 Witam! Właśnie na święta sprawiłem sobie eLunię :) mam pytanie jak wyłączyć BlowBack? Niektórzy mówią o odciągnięciu zamku i zostawieniu w pozycji tylnej, inni o wyjęciu springa. Proszę o radę w tym zakresie. Dzięki z góry ;) Pozdrawiam, Riverblack Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted December 23, 2014 Report Share Posted December 23, 2014 Jeśli wyłączasz tylko ma chwilę to odciągnięcie zamka wystarczy,ale wózek z haczykiem i tak będzie jeździł i zaistnieje szansa wypadnięcia haczyka albo sprężynki do gearboxa... Zdejmij górną połowę body i wyjmij ten wózek z górnej części gearboxa (będziesz musiał rozdzielić gearbox -ale nie otwierać-i odkręcić jedną śrubkę z tylnej górnej jego częsci żeby wymontować wózek) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.