Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

L85A1 [ARMY]


Recommended Posts

Ja tez miałem JG (poszła do innej kapryśnej repliki) , tę ze "starych" dostaw, z błyszczącego metalu ( Chrom Version ;-) )

Ale to ne wina komory to haczenie magów tylko jej orientacja w body. U mnie TG to nawet w ori spiłowali komin komory.Ale to nie jest wyjście, bo przecież nie będę każdej komory piłował... Pomogło "odsadzenie" komory od strony lufy-sprytna podkładeczka na mocowaniu komory. Taki mikro M-block :-) Przy okazji niejako dociska mocniej do dżirboxa (może wymagać innej dyszy). Łyka każdy mag, łapie świetną szczelność i śmiga ogólnie lepiej. Moją eLżunię wyleczyło z jej niefrasobliwości .

Link to post
Share on other sites
  • Replies 842
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja wiem, że to jej orientacja :D. A u mnie żadnych fochów elcia nie ma tylko zasilam ją magazynkami plastykowymi. Chociaż czasem zwalniacz mi trzyma gorzej magi i potrafią osunąć się na dół i przestają podawać. Chociaż zwalniacz maga mocno ograniczył ten foch.

Link to post
Share on other sites

Wielokrotnie już pisałem tu i gdzieś-komora komorze nierówna. Trzeba dobierać. Jednym z ważniejszych jej elementów , i niestety zmiennych zależnie od producenta a nawet partii tego samego producenta, jest próg/stopień o który zapiera się lufa wewnętrzna odziana w gumkę- chodzi o głębokość tego zaparcia czyli jak głęboko w stosunku do dyszy wchodzi gumka. Bo od tego zależy szczelność która jest kluczowa dla sprawności naszego układu pneumatycznego. Mi nie robiła też KA i inne różne. Można też zamiast komory spróbować dobrać dyszę (po długości)

Link to post
Share on other sites

Posiadanie Elżbiety to prawdziwa miłość http://www.taiwangun...&campaign-id=20 cylinder za długi o 1mm nie wchodzi .Zębatka środkowa tak krzywa, że nawet ja to widzę a to już tragedia . Zębatki SHS i tłok już jada cylinder będę musiał przeszlifować .silnik p&j już czeka. kable też teraz tylko wszystko poskładać i dalej się denerwować.O ciężkie to uczucie hehe.

Edited by ppszejdi
Link to post
Share on other sites

Mam taki problem założyłem nowe zębatki shs, tłoka shs, silnik p&j oraz mosfet i ela żyje jak chcę nie zawsze działa auto a semi działa jak chcę zastanawiam się czy może to być spowodowane zostawieniem stock spręzyny problemem z naciąganiem właściwym tłoka .O widzę, że z elą będzie cięzko ale każda miłość rodzi się w bólu hehe.

Link to post
Share on other sites

Ja leciałem z eLką dość niemetodycznie (zielony byłem) i nie wiem co konkretnie pomogło, bo:

Wymieniłem zębatki i tłok na shs (zębatki High Speed dedykowane do eLki, a tłoki z metalową bieżnią -ale te tłoki to akurat zabiłem ze trzy zanim doszedłem do tego żeby AOE zrobić-polecam!). Te konkretne zębatki mają na odsilnikowej więcej zębów na zatrzask oporo-powrotny, może to trochę pomóc. Dałem Lipo 11.1 i mośka. Były też jakieś szlify na kostce stykowej - mod znaleziony w sieci na dolegliwości singla bodajże. Coś też chyba z długością styków lub trzpienia w nie wchodzącego (chodzi o czas ich zwarcia) może dopomóc. Ustalałem komorę żeby nie gnoiła mi magów (pomogło dodatkowo na doszczelnienie dysza-gumka).Doszła głowica cylindra z brązu (G&G) bo ludzikom zaczęły pękać... Na ciężkich springach zanikło zrzucanie sprężyny-silniki na neodymach potrafią mocno trzymać - szlif na zespole zrzucania spinga.. Oj było tego.

Teraz eLka czeka na wymiankę tłoka na lżejszy, zmiana mośka (w Auto ma być burst 3-4 kulkowy, mam tylko RealCap'y) no i chyba się zawezmę za r-hopa do niej+ustabilizowanie lufy i wihajstra do regulacji hopa komorze - taki może DMR się wykluje.

Link to post
Share on other sites

żebym to ja teraz znalazł... Przepadło gdzieś w moich przepastnych archiwach a w sieci do tej pory tony śmiecia narosło.

Duża batka pomaga. (11.1V) :http://dbcustom.prob...lem-explanation Niektórzy podginają też cięgno i niby działa: http://www.boards.ie....php?p=84404721A

Jak znajdę ten szlif na kostce to podlinkuję...

Edited by karol_alasz
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Powiedzmy, że podobny tlok właśnie wyciągnąłem ze swojej eLki... Dobry jest,wytrzyma wszystko, ale jka eLka jest poskładana prawidłowo to pytanie po co...

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...