cichyop Posted January 21, 2010 Report Share Posted January 21, 2010 wygląda ciekawie.... ale w przeźroczyste tłoki to ja nie wieżę =] . Jak ktoś przetestuje, niech podzieli się swoimi uwagami. Quote Link to post Share on other sites
Pablo1986 Posted January 21, 2010 Report Share Posted January 21, 2010 chyba jes sobie sprawie po nastepnej wypłacie bo chce długie m130 a to powinno zadziałac Quote Link to post Share on other sites
Pablo1986 Posted February 1, 2010 Report Share Posted February 1, 2010 no i dzisiaj przyjechała paszuszka z krakowa. te zębatki są jakieś takie lekko dziwne bo zęby są ścięte w 2 płaszczyznach (zdjęcia wrzuce weiczorem) tłok sprawia bardzo miłe wrażenie, same zębatki są stalowe bo bardzo ładnei reaguja na magnes, ciekawe jak bedzie z trwałością. Wytrzymałość sprawdze za tydzień bo najpierw musze zagadac do poldka o montaż, przegląd i uszczelnienie, tłok na m120 założe jeszcze w tym tygodniu Quote Link to post Share on other sites
Pablo1986 Posted February 1, 2010 Report Share Posted February 1, 2010 wróciłem jakiś czas temu z pracy i rozebrałem Elżbiete, zebatki wporządku - na m120 i tłoku gg smigają aż miło - to na pewno nie jest kres ich możliwości - ale tłok mam już zjechany więc na razie nie ryzykuje a musze kupić nowy gdyż(zdjęcia będą jak znajde aparat) tłok z zestawu jest v2/v3 i jest kicha. W opisie jest ze komplet zębatek wraz ze wzmocnionym tłokiem - a tu lipton. Jutro dzwonie do krakmanów i sie dowiem co z tym fantem zrobią, Quote Link to post Share on other sites
Pablo1986 Posted February 2, 2010 Report Share Posted February 2, 2010 no i sprawa rozwiązana - w związku z problemami logistycznymi czyli przebudowa w sklepie nie sprawdzili tego wczesniej bo serwis był bardzo zaskoczony, w nagode przesyłają mi inny tłok i tyle. chyba je na jakiś czas wycofają zeby włożyć inny tłok do zestawu lub umieszcza odpowiednia informacje na stronie. TG jak zwykle dobrze Quote Link to post Share on other sites
Tomasz_GS Posted February 11, 2010 Report Share Posted February 11, 2010 Wymieniam okablowanie od razu mosfet montuje i się zastanawiam po co minus (czarny kabelek :)) idzie do styków (wózeczka) jak i tak bezpośrednio jest podłączony do silnika ? . Nie podłączyłem minusa do styków, zamontowałem mosfet do tego kable nisko oporowe 1,5mm2 i na sprężynie M120 rof jest tak duży że sam się go boje :). Quote Link to post Share on other sites
cichyop Posted February 12, 2010 Report Share Posted February 12, 2010 (edited) ten minus jest odpowiedzialny za tzw. chamulec silnikowy. Podczas końca sekwencji strzelania na semi, włącza się własnie ten dodatkowy minus poto aby szybko zatrzymać silnik wraz z zębatkami. Dzięki temu sekwencja nie jest pełna i nie pada strzał (tłok jest zatrzymany na 2 ostatnich zębach). W związku z tym w l85 (jako nietypowym sprzęcie) przy zainstalowaniu mosfeta tracimy funkcję chamulca, ponieważ nie ma bezposredniego połączenia minusa od bateri. Wyklucza to budowa mosfetu, który właśnie załącza i wyłącza minus(plus jest podpięty na stałe). Brak "chamulca" może powodować problemy podczas strzelania na semi przy bateriach z wysokim woltarzem, silnik i zębatki będą się kręcić tak szybko że, cały układ nie wychamuje na koncu sekwencji i padnie strzał. Przy słabszych bateriach nie powinno to sprawiać większego problemu. http://www.airsoftmechanics.com/images/art...matic_final.jpg ps. chyba że są jakieś mosfety co przerywają (+) to nie będzie żadnego problemu, ale ja nie słyszałem o takich. Edited February 12, 2010 by cichyop Quote Link to post Share on other sites
Pablo1986 Posted February 13, 2010 Report Share Posted February 13, 2010 z tego co wiem to mozna zbudowac mosfet z hamowaniem silnika, ktos nawet na forum oferował gotowe scalaki. tylko nie wiem czy ktos wyrzuci 50 zeta na test, mnie ostatnio padla zębatka środkowa (stock o duzym przebiegu na m 120) i założyłem elementa, cichutkie są, do tego fajnie je spodkładkowałem i czekam na test bojowy a ze sesja jeszcze mi sie jeszcze nie skonczyła to nie predko to bedzie Quote Link to post Share on other sites
cichyop Posted February 14, 2010 Report Share Posted February 14, 2010 tak są mosfety z chamulcem, urzytkownik kicpa sprzedaje takie .... mam polecam =]. Quote Link to post Share on other sites
Tomasz_GS Posted February 14, 2010 Report Share Posted February 14, 2010 Ja tam hamulca nie potrzebuje, semi nie działa :), a po każdej używaniu repliki zwalniam sprężynę, więc nie powinni się nic stać. Mosfet zamontowałem Gate GDS-4004 razem z kablami nisko oporowymi na aku. 9,6v firefoxa przy M120 ma zadowalający rof plus bateria o wiele dłużej wytrzymuje, więc jestem usatysfakcjonowany :). Quote Link to post Share on other sites
Kaem556 Posted February 22, 2010 Report Share Posted February 22, 2010 A jak się w niej zwalnia sprężynę? Quote Link to post Share on other sites
Gandalf Posted February 22, 2010 Report Share Posted February 22, 2010 W gnieździe maga masz taki dzyndzel szary, naciskasz go po prostu, i to cały bajer. Quote Link to post Share on other sites
Pablo1986 Posted March 3, 2010 Report Share Posted March 3, 2010 panowie mam susata g&g do sprzedania, info w komisie Quote Link to post Share on other sites
Grzegorz973 Posted March 9, 2010 Report Share Posted March 9, 2010 Panowie, szykuję się do zakupu L85 od Army, ale jestem nieco przerażony tymi postami o awaryjności... Co jest do wymiany od razu? Tak czytam i czytam, to wychodzi, że trzeba by: -wywalić tłok i wsadzić wydłużony od SR-25 (info z recenzji z jakiegoś anglojęzycznego serwisu - może źle zrozumiałem) -brać zębatki Elementala -wsadzić MOSFET z hamulcem (?) -zablokować blowback Dobrze piszę, czy coś pogmatwałem? Zrobiliby mi to na Zbrojowni - nie za bardzo jestem w stanie sam grzebać w GB i wolałbym komuś "eLżbietę" w tym celu powierzyć. ;-) Quote Link to post Share on other sites
Pablo1986 Posted March 9, 2010 Report Share Posted March 9, 2010 tak , tłok - szrot (pasuje od sr25 np PJ-wiem bo mam), zębatki Elementa są brdzo ok ale stockowe przez jakiś czas napewno wytrzymają m120, mosfet jest niekonieczny (styki w razie czego są na specu), blowback anjlepiej wywalic (taki śmieszny wózek), co do grzebania to sie nie martw, byle by zęby były dobrze ustawione - polecam Taiwangun. Quote Link to post Share on other sites
Lucky_Luke Posted March 12, 2010 Report Share Posted March 12, 2010 Witam Panowie mam sprawę ponieważ spaliła się w mojej eLce głowica styków (styki w GB) czy istnieje możliwość dostania gdzieś takiej części i naprawy tej usterki ? czy musze polegać na sobie i zrobić ją sam ? dziękuje za odpowiedz Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted March 12, 2010 Report Share Posted March 12, 2010 Proszę Cie bardzo :) http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=3850 Tylko niedostępne. Quote Link to post Share on other sites
Lucky_Luke Posted March 12, 2010 Report Share Posted March 12, 2010 no pięknie dzieki wielkie naprawde xD widzialem ten link ale nie zauwazylem na poczatku ze tam sa styki xD Quote Link to post Share on other sites
Lucky_Luke Posted March 12, 2010 Report Share Posted March 12, 2010 no wlasnie zagadałem do obsługi ze speca i sprowadzą mi same styki wiec wszystko ok xD Quote Link to post Share on other sites
Lucky_Luke Posted March 15, 2010 Report Share Posted March 15, 2010 Panowie a nie ma przypadkiem ktoś z was do sprzedania gearboxa do tejże elki ? moze być uszkodzony ale ważne żeby kostka stykowa była sprawna. Quote Link to post Share on other sites
Guto_Bandito Posted March 15, 2010 Report Share Posted March 15, 2010 Załóż mosfeta z AB i zapomnij o problemach i strzelaniu z napiętej sprężyny :P Quote Link to post Share on other sites
Tomasz_GS Posted March 16, 2010 Report Share Posted March 16, 2010 Powiem tak zamiast kupować styki G&G lepiej kupić kable modelarskie 1,5 mm 9,90 za m , a jak chodzi o mosfet to mam zamontowany zwykły GDS-4004 i wszystko śmiga że miło, ale zdarzyła mi się zacinka z powodu zostania tłoku na naciągniętej sprężynie, więc sam teraz myślę czy nie zainwestować w AB. Quote Link to post Share on other sites
Lucky_Luke Posted April 6, 2010 Report Share Posted April 6, 2010 witam mam zamiar zakupic batke li-pol do mojej elki mam sprężynę m120 i czytalem ze najlepiej miec do nich 9,6V nicd albo nimh a jak w przypadku li-pol ?? co polecacie 7,4V które zapewnia wydajność porównywalną z pakietami NiMh 8.4 V ? czy lepiej kupić 11,1 V ? chodzi mi tez o to zeby czesci się w zastraszającym tempie nie zużywały dzięki za odpowiedz Quote Link to post Share on other sites
cichyop Posted April 6, 2010 Report Share Posted April 6, 2010 witam mam zamiar zakupic batke li-pol do mojej elki mam sprężynę m120 i czytalem ze najlepiej miec do nich 9,6V nicd albo nimh a jak w przypadku li-pol ?? co polecacie 7,4V które zapewnia wydajność porównywalną z pakietami NiMh 8.4 V ? czy lepiej kupić 11,1 V ? chodzi mi tez o to zeby czesci się w zastraszającym tempie nie zużywały dzięki za odpowiedz polecam 11.1 ladnie smiga na takim aku sam mam i polecam. Quote Link to post Share on other sites
Xen Posted April 19, 2010 Report Share Posted April 19, 2010 Witam Panowie mam pytanko.. po roku nieczynnel elki chcę ją poskładać dio kupy zmieliło mi zębatkę środkową i teraz jakie najlepiej kupić, czy cały komplet czy tylko jedną.. dodam że miałem stokowe Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.