Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

L85A1 [ARMY]


Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 842
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mam problem z moją l85, a dokładniej to zawiesza się w niej tłok, odsyłałem już na gwarancję ale za każdym razem kiedy wracała było to samo a mianowicie oddaje kilka strzałów i tłok się zawiesza. Macie może jakieś pomysły co należałoby wymienić żeby działała bez zarzutu?

 

Mam problem z moją l85, a dokładniej to zawiesza się w niej tłok, odsyłałem już na gwarancję ale za każdym razem kiedy wracała było to samo a mianowicie oddaje kilka strzałów i tłok się zawiesza. Macie może jakieś pomysły co należałoby wymienić żeby działała bez zarzutu?

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

witam mam taki problem , jak rozebrałem replikę na górne body z lufą itd i dolne z GB , na sucho chciałem przestrzelać replikę i słyszałem wiertarkę - tzn tłok nie naciągał się do końca i taki dziwny dzwięk , jak docisnąłem GB od góry do body to strzelało normalnie . co myślicie ? zużycie materiału pinu ew. czego ?

 

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

GB powinien tak samo działać niezależnie, czy jest w czymś umocowany, czy nie. Sprawdź, czy szkielet gb nie jest nigdzie pęknięty oraz czy śrubki są dobrze dokręcone, a także, czy wszystkie łożyska są całe (widać z zewnątrz gb).

 

Pozdrawiam,

Laokoon

Link to post
Share on other sites

Chodzi o to, że zębatki nie łapią pierwszego zęba tłoka? A jest tam w ogóle ten ząb, nie ułamał się tak ładnie, że nie zauważyłeś? Jeżeli jest, to próbowałbym dać podkładkę między tłok a głowicę tłoka, aby tłok z pozycji "przedniej" (rozluźniona maksymalnie sprężyna) był bardziej z tyłu gb. Tylko bez przesady, żeby sprężyna miała miejsce żeby się ścisnąć, a tłok, by pójść do tyłu i żeby za 2 ząb tłoka zębatki nie łapały.

 

Pozdrawiam,

Laokoon

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Dobra, od razu uprzedzę że jestem zielony, zieleńszy od wiosennej trawy. Tydzień temu zakupiłem piękną Lkę. W sumie moja pierwsza replika. Wczoraj wreszcie znalazłem wolną chwilę żeby zabrać ją gdzieś na spacer, w ustronne miejsce i wyregulować muszkę i szczerbinkę. Na pierwszej randce było pięknie, co miało strzelać strzelało a co miało zostać trafione, zostało trafione. Problem zobaczyłem dopiero po powrocie do domu. Mianowicie cała plastikowa część w której schowana jest bateria (idzie od osłonki spustu do wylotu lufy, myślę że wiecie o co mi chodzi) luźno biega sobie po całej lufie, obracając się nawet o 360 stopni. Bo bliższych oględzinach widać że złamał się jeden plastikowy bolec który wsuwał się w korpus. Trochę ciężko mi uwierzyć że takiemu małemu, plastikowemu dinksowi powierzyli taką funkcję... no ale nic. Teraz pytanie do doświadczonych, oświeconych maniaków. Czy jest w ogóle sens odsyłać to na gwarancje? Ten element wydaje mi się na tyle lichy że nawet po jego wymienieniu znowu może się złamać. Czy może jednak lepiej będzie samemu to naprawić? Innym właścicielom Elki też przytrafiło się coś podobnego? Aha dodam że replika L85a1 marki ARMY.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Dobra, od razu uprzedzę że jestem zielony, zieleńszy od wiosennej trawy. Tydzień temu zakupiłem piękną Lkę. W sumie moja pierwsza replika. Wczoraj wreszcie znalazłem wolną chwilę żeby zabrać ją gdzieś na spacer, w ustronne miejsce i wyregulować muszkę i szczerbinkę. Na pierwszej randce było pięknie, co miało strzelać strzelało a co miało zostać trafione, zostało trafione. Problem zobaczyłem dopiero po powrocie do domu. Mianowicie cała plastikowa część w której schowana jest bateria (idzie od osłonki spustu do wylotu lufy, myślę że wiecie o co mi chodzi) luźno biega sobie po całej lufie, obracając się nawet o 360 stopni. Bo bliższych oględzinach widać że złamał się jeden plastikowy bolec który wsuwał się w korpus. Trochę ciężko mi uwierzyć że takiemu małemu, plastikowemu dinksowi powierzyli taką funkcję... no ale nic. Teraz pytanie do doświadczonych, oświeconych maniaków. Czy jest w ogóle sens odsyłać to na gwarancje? Ten element wydaje mi się na tyle lichy że nawet po jego wymienieniu znowu może się złamać. Czy może jednak lepiej będzie samemu to naprawić? Innym właścicielom Elki też przytrafiło się coś podobnego? Aha dodam że replika L85a1 marki ARMY.

 

 

 

stary wstaw jakieś fotki ( głównie rozebranego frontgripa)

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Witalski!

Mnie mikołaju tego roku dotargał SUSAT-a Aresa aż ze Specshopa... Superowo!!! Ale nie będę siętutaj chwalił jaka to mam kochaną STrażniczkę Domowego Ogniska tylko zapytanie mam... Jak wam wchodzą SUSAT-y na te wasze szyny elkowe? Luźno tak czy ciasno czy jakos tak? Ja mam Armę więc musiałem podpiłować nieco szyne i nie wiem czy nie za mocno sie dorwałem z dremelopodobnym czymś...Wchodzi dość luźnawo ale blokuje się mocarnie po skręceniu... Na oko wychodziło mi że musiałem szynkę "odtłuścić" wszerz ale i trochu i z wysokości... Ale teraz nie wiem czy nie wystarczyło z wysokości co by ciaśniej sie zakładała... A jak wiadomo lepiej kijka pocieniować niz go potem pogrubasić :maniak_zle: Oczywiście o założeniu spowrotem rączki transportowej moge zapomnieć bo lata jak żyd po pustym sklepie... Ciekawe czy da radę zakupić samą szynę Army? No i Aresa żeby na wymianke oryginałki były :maniak_luzik:

Link to post
Share on other sites

@ Kaliel

nie odsyłaj na gwarancje bo ci napiszą że to uszkodzenie mechaniczne i że tego gwarancja nie obejmuje.

spróbuj dokręcić cały zespół muszki tak aby ścisnął całe łoże maksymalnie mocno. To może uratować sytuację.

Edited by cichyop
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ma ktoś porównanie z ARESem? Jak wypadają osiągi, jak wykonanie?

 

 

Mam R85 (udany egzemplarz) i Czystego Aresa L85 Cabine

 

Niewiele jest do porownywania. Ares jest zdecydowanie ciezszy, ma grubsza blache i co zabawne... szybciej rdzewieje. Co do osiagow to jak mowie... mam udane R85 i wsadzilem tylko precrure i nowa gumke. Bardzo ladnie i stabilnie trzyma FPSy na poziomie 360. Co zabawne Ares mial teoretycznie 380 i zasieg byl nieporownywalny (na korzysc ARMY). Lufa w Carbine nie jest az tak wyrazie krotsza zeby to robilo roznice. Kilka replik mam i moge smialo powiedziec ze jest to dla mnie absolutnie niezrozumialy fakt bo nie chodzi tutaj 5 metrow roznicy... Army po zmianie tylko tej precki i gumki chodzi (i mowie to z pelnym przekonaniem) celnie jak Tokyo Marui a zasiegiem przebija chinskie 420 stoki. Ogolnie to mam sporo radosci bo ona tak dziala bez wylaczania BB...

 

Ares? zdecydowanie lepiej wyglada i mocniej go czuc przy dluzszym bieganiu. Co najwazniejsze to R85 to A1 a Ares to A2... oslona zwalniacza magazynkow sie klania. Nie ma juz opcji ze wypada przez przypadek bo gdzies zachaczyles.

 

porownywanie repliki za 700 z taka za 1500 to sredni pomysl. Ja ciekawszy jestem porownania Ares vs ICS. Mnie wizualnie ICS nie przekonal - tutaj najlepiej wypada Ares.

 

Jeszcze jedna uwaga... porownywalem SUSATA od G&G (pasuje do R85) do tego od STARa (Pasuje do Aresa). STAR bije tutaj na glowe G&G... chyba ze ja trafilem dupny egzemplarz. Mowie o przejrzystosci lunety i jej walorach uzytkowych. Nie jest tak "koszerna" jak G&G ale przez to wlasnie da sie jej uzywac w ASG.

Edited by yabar
Link to post
Share on other sites

Witam . Zakupiłem R85 i wszystko fajnie ale tłok jest zajeżdżony jak pielgrzyma stopy . Mam pytanie do karol_alasz , jak działa ela na tłoku shs , czy piłowałeś 2 ząb ?

I chetnie odpowiadam...

eLka lata jak ta lala :icon_biggrin: Nic nie piłowałem, choć doradzano... Wsadziłem LiPo 11,1, sprężynkę 130 i jeszcze na stockowych zębatkach daje rade :maniak_luzik: ale chyba już niedługo bo jedna z zębatek ma luzik na trzpieniu :maniak_zle:

Proponowałem juz w drugim temacie to i zaproponuje i tutaj ZESTAWIK DO eLki !!!

 

Pozdro.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Witam . Zakupiłem R85 i wszystko fajnie ale tłok jest zajeżdżony jak pielgrzyma stopy . Mam pytanie do karol_alasz , jak działa ela na tłoku shs , czy piłowałeś 2 ząb ?

 

Napisz, czy w końcu zamontowałeś tłok SHS' sa? W mojej replice już dwa poszły w niebyt. W obu przypadkach tłok pękł w tym samym miejscu, pod listwą zębatą, na wysokości pierwszego zęba.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...