Dzidzia35869 Posted September 2, 2007 Report Share Posted September 2, 2007 @dejek- wyjmij kolbę i tam wsadź baterię :) @mariush13-musisz ją skrócić o milimetr gumkę albo zakupić na krakmanie zestaw górnego hp-upa @lukas_l-gdzieś był o tym temat z tego co pamiętam to potrzeba dużo siły i kartke papieru @PieTrzaK-normalka mi tak samo chodzi Quote Link to post Share on other sites
Losse Posted January 4, 2008 Report Share Posted January 4, 2008 Witam! Mam swojego P&J M4 R.I.S. II Gen. już ponad pół roku i wszystko było ok do czasu nastania "zimy" ;). Wykruszyła mi się dysza. Mam nową wzmocniona i doszczelniona, która czeka na zamontowanie. Tu powstaje problem. Jak wyjąć z tego ustrojstwa GB? Śruba od strony kolby wykręcona, zatrzask magazynka też. Silnik wymontowany z raczki. przełącznik selektora ognia (szatański pomiot) również zdjęty a GB ani drgnie. Skończyły mi sie pomysły... HELP!!! :strach: Quote Link to post Share on other sites
mariush13 Posted January 4, 2008 Report Share Posted January 4, 2008 (edited) @mariush13-musisz ją skrócić o milimetr gumkę albo zakupić na krakmanie zestaw Nie wiem po co:D wczoraj dostałem nową gumkę HU Systemy i nie musiałem nic skracać xD Jak wyjąć z tego ustrojstwa GB? Śruba od strony kolby wykręcona, zatrzask magazynka też. Silnik wymontowany z raczki. przełącznik selektora ognia (szatański pomiot) również zdjęty a GB ani drgnie. Skończyły mi sie pomysły... HELP!!! maniak_strach.gif Tuż nad spustem masz taki pin, który przechodzi przez całe body Edited January 4, 2008 by mariush13 Quote Link to post Share on other sites
Losse Posted January 4, 2008 Report Share Posted January 4, 2008 (edited) OK, o tym nie wspomniałem ale też miałem go usuniętego ale GB nadal ciasno siedział w body. :( Jednej rzeczy nie demontowałem bo wyglądało na to, że nie ma połączenia z GB. Jest to "zwalniacz zamka" (przynajmniej w oryginale nim jest). Edited January 4, 2008 by Losse Quote Link to post Share on other sites
Antol Posted January 4, 2008 Report Share Posted January 4, 2008 Musisz odkręcić -kolbę, -mag-catch, -wyciągnąć pin przechodzący przez GB i body, -wyciągnąć silnik i odkręcić rączkę i to jest wszytko. Następnie jak będziesz wyciągał GB musisz jeszcze odkręcić dolną część komory HU A jak zdjąłeś selektor ognia, nie wyciągająć GB z body? Quote Link to post Share on other sites
Losse Posted January 4, 2008 Report Share Posted January 4, 2008 (edited) Nie selektor, a jedynie sam przełącznik. Dzięki za pomoc. Jak wrócę do Polski zastosuję porady. Czyli to by oznaczało, że pod silnikiem, wewnątrz chwytu, są jakieś śruby/wkręty mocujące chwyt i BG, które pominąłem. Mea culpa. Jeszcze raz dzięki za pomoc. Edited January 4, 2008 by Losse Quote Link to post Share on other sites
beryl666 Posted January 18, 2008 Report Share Posted January 18, 2008 Jak się wkłada baterię large do kolby sf? Dokładnie co trzeba pomanipuloać przy kolbie? Po drugie jak długo powinno się ładować baterię jeżeli ma 8,4V SC1800mAh NI-CD. Quote Link to post Share on other sites
zz2 Posted January 18, 2008 Report Share Posted January 18, 2008 ja tez mam ten sam problem co PIO89 ... i chyba będę musiał tez wysłać do krakmana :(... i przy okazji założę nowe metal body, i tu jest moje pytanie, dobre jest body od DBoyi ?? Quote Link to post Share on other sites
Antol Posted January 19, 2008 Report Share Posted January 19, 2008 Jak się wkłada baterię large do kolby sf? Dokładnie co trzeba pomanipuloać przy kolbie? Po drugie jak długo powinno się ładować baterię jeżeli ma 8,4V SC1800mAh NI-CD. Musisz ściągnąć kolbę, i do niej włożyć baterie. Wzór na ładowanie baterii znajdziesz na forum. Jeśli przestał wam działać tryb single, oznacza to że wypadła sprężynka z selektora ognia(przy GB). A co do problemów z silnikiem to mam tylko jedno pytanie, jak ściągnięcie rączkę i podłączycie silnik i to czy kręci? Temat metalowego body był wielokrotnie poruszany na forum, szukajcie a znajdziecie. Quote Link to post Share on other sites
Dandi Posted January 26, 2008 Report Share Posted January 26, 2008 ja tez mam ten sam problem co PIO89 ... i chyba będę musiał tez wysłać do krakmana :(... i przy okazji założę nowe metal body, i tu jest moje pytanie, dobre jest body od DBoyi ?? ja bym proponowal wymienic kable. Quote Link to post Share on other sites
Golek Posted February 10, 2008 Report Share Posted February 10, 2008 (edited) Witam. Mam dość magiczny problem ;) Mianowicie chodzi o to , iż na mojej baterii Intellecta 9.6V 1400 mAh [http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=981] karabin nie chce strzelac , slychac tylko klik klik , a na identycznej baterii tylko że do kolby SF [http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=1693] karabin strzela normalnie , żeby było śmieszniej w karabinie kolegi który ma właśnie baterie do kolby SF moja bateria działa normalnie :| nie wiem czy to istotne , ale ja kupiłem swoją baterię u Krakmanów , a kolega na ASGshopie ;) Mój umysł nie jest w stanie tego rozpracować :D może ktoś z was ma jakieś pomysły o co to chodzi ? ;) Z góry wielkie dzięki za pomoc. Pozdro Ps.Ja mam M933 PJ , a kolega M4A1 RIS PJ , ale to chyba mało istotne ;] Edited February 10, 2008 by Golek Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted February 13, 2008 Report Share Posted February 13, 2008 Panowie zmieniłem ostatnio kumplowi gumkę HU na silikon systemy. Na początku wszystko było ok. Ale później karabin przestał pobierać kulki.Kulki lecą tylko gdy lufa jest skierowana w dół. Co może być nie tak? Quote Link to post Share on other sites
sodi Posted February 13, 2008 Report Share Posted February 13, 2008 Sprawdź ustawienie gumki w komorze .Możliwe ,że podczas eksploatacji po prostu weszła za głęboko i teraz blokuje kulki. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted February 13, 2008 Report Share Posted February 13, 2008 Hmm gumka jest świeżo założona. Ale fakt będzie trzeba ją raczej jeszcze raz sprawdzić. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.