Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • 4 months later...
  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Witam! Mam swojego P&J M4 R.I.S. II Gen. już ponad pół roku i wszystko było ok do czasu nastania "zimy" ;). Wykruszyła mi się dysza. Mam nową wzmocniona i doszczelniona, która czeka na zamontowanie. Tu powstaje problem. Jak wyjąć z tego ustrojstwa GB? Śruba od strony kolby wykręcona, zatrzask magazynka też. Silnik wymontowany z raczki. przełącznik selektora ognia (szatański pomiot) również zdjęty a GB ani drgnie. Skończyły mi sie pomysły... HELP!!! :strach:

Link to post
Share on other sites

@mariush13-musisz ją skrócić o milimetr gumkę albo zakupić na krakmanie zestaw

 

Nie wiem po co:D wczoraj dostałem nową gumkę HU Systemy i nie musiałem nic skracać

xD

Jak wyjąć z tego ustrojstwa GB? Śruba od strony kolby wykręcona, zatrzask magazynka też. Silnik wymontowany z raczki. przełącznik selektora ognia (szatański pomiot) również zdjęty a GB ani drgnie. Skończyły mi sie pomysły... HELP!!! maniak_strach.gif

 

Tuż nad spustem masz taki pin, który przechodzi przez całe body

Edited by mariush13
Link to post
Share on other sites

OK, o tym nie wspomniałem ale też miałem go usuniętego ale GB nadal ciasno siedział w body. :(

 

Jednej rzeczy nie demontowałem bo wyglądało na to, że nie ma połączenia z GB. Jest to "zwalniacz zamka" (przynajmniej w oryginale nim jest).

Edited by Losse
Link to post
Share on other sites

Musisz odkręcić

-kolbę,

-mag-catch,

-wyciągnąć pin przechodzący przez GB i body,

-wyciągnąć silnik i odkręcić rączkę i to jest wszytko.

 

Następnie jak będziesz wyciągał GB musisz jeszcze odkręcić dolną część komory HU

 

A jak zdjąłeś selektor ognia, nie wyciągająć GB z body?

Link to post
Share on other sites

Nie selektor, a jedynie sam przełącznik. Dzięki za pomoc. Jak wrócę do Polski zastosuję porady.

 

 

Czyli to by oznaczało, że pod silnikiem, wewnątrz chwytu, są jakieś śruby/wkręty mocujące chwyt i BG, które pominąłem. Mea culpa.

 

Jeszcze raz dzięki za pomoc.

Edited by Losse
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Jak się wkłada baterię large do kolby sf? Dokładnie co trzeba pomanipuloać przy kolbie?

Po drugie jak długo powinno się ładować baterię jeżeli ma 8,4V SC1800mAh NI-CD.

Musisz ściągnąć kolbę, i do niej włożyć baterie.

Wzór na ładowanie baterii znajdziesz na forum.

 

Jeśli przestał wam działać tryb single, oznacza to że wypadła sprężynka z selektora ognia(przy GB).

 

A co do problemów z silnikiem to mam tylko jedno pytanie, jak ściągnięcie rączkę i podłączycie silnik i to czy kręci?

 

Temat metalowego body był wielokrotnie poruszany na forum, szukajcie a znajdziecie.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Witam.

Mam dość magiczny problem ;) Mianowicie chodzi o to , iż na mojej baterii Intellecta 9.6V 1400 mAh [http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=981] karabin nie chce strzelac , slychac tylko klik klik , a na identycznej baterii tylko że do kolby SF [http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=1693] karabin strzela normalnie , żeby było śmieszniej w karabinie kolegi który ma właśnie baterie do kolby SF moja bateria działa normalnie :| nie wiem czy to istotne , ale ja kupiłem swoją baterię u Krakmanów , a kolega na ASGshopie ;) Mój umysł nie jest w stanie tego rozpracować :D może ktoś z was ma jakieś pomysły o co to chodzi ? ;)

Z góry wielkie dzięki za pomoc.

Pozdro

 

Ps.Ja mam M933 PJ , a kolega M4A1 RIS PJ , ale to chyba mało istotne ;]

Edited by Golek
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...