jackobi Posted December 5, 2007 Report Share Posted December 5, 2007 Magów nie łapie bo jest magcatch od PJ, ale przymierzaliśmy od CA i śmiga :) Kwestia selektora jeszcze :P Quote Link to post Share on other sites
Maciek1 Posted December 5, 2007 Report Share Posted December 5, 2007 a baterie tez czeba wymienic??/ a ten szkielet nie wyczyma tego :killer: sorki nie baterie tylko silnik?? :poddanie: Raczej tak. Quote Link to post Share on other sites
Daysleeper Posted December 6, 2007 Report Share Posted December 6, 2007 Witam wszystkich.ja mam takie pytanie, bo cholernie mi sie ta eMka podoba S-system P&J II gen.Chciłbym jednak zmienić sobie od razu body na metalowe (ze względu na problem z urywającymi sie uszami) i tak sie zastanawiam nad BOYI (pojawiło się na allegro) Czy dużo będzie roboty z przekładaniem gratów ze środka? Czy to w ogóle będzie pasować wszystko do siebie? Jestem lekko zielony, a może ktoś już taki przeszczep robił pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
raeone Posted December 7, 2007 Report Share Posted December 7, 2007 S system nie wsadzisz w to body. Metalowe body Boyi nie ma zdejmowalnej szyny R.I.S. na gorze wiec S.System nie wejdzie niestety. Ale z tego co wiem lada dzien ma byc metal body P&J bo przeciek dostalem;P Quote Link to post Share on other sites
Antol Posted December 7, 2007 Report Share Posted December 7, 2007 Body z CA pomieści tego gear'a ale zdaje się że montaż chwytu przedniego nie podejdzie. Idzie tam jakaś cieńka aluminiowa rurka na którą zdaje sie nie ma miejsca w classicowskich korpusach prawda ? Ta aluminiowa rurka to imitacja rury gazowej na które jest miejsce, problem jest innego typu, trzeba troszkę po piłować gniazdo do lufy zewnętrznej żeby weszło. Problem jest jeszcze z selektorem ognia, ponieważ brakuje dosłownie 1mm żeby GB ustawiał się na auto. Zawsze sprężynkę można wywalić żeby mieć cały czas auto, ale czy to ma sens? Quote Link to post Share on other sites
_Misza_ Posted December 9, 2007 Report Share Posted December 9, 2007 Ta aluminiowa rurka to imitacja rury gazowej na które jest miejsce, problem jest innego typu, trzeba troszkę po piłować gniazdo do lufy zewnętrznej żeby weszło. Problem jest jeszcze z selektorem ognia, ponieważ brakuje dosłownie 1mm żeby GB ustawiał się na auto. Zawsze sprężynkę można wywalić żeby mieć cały czas auto, ale czy to ma sens? No widzisz, troche lepiej sie w tym kojarzysz bo nie mialem zbyt wiele kontaktu z PJtką jeśli chodzi o rozbieranie, kombinacje. Quote Link to post Share on other sites
slepy Posted December 9, 2007 Report Share Posted December 9, 2007 Jak ktoś jest zainteresowany metal body P&J to zapraszam do tematu "M4 S-System [P&J] cz.2" Więcej info i zdjęć - Post #1135 :) Quote Link to post Share on other sites
majorek600 Posted December 12, 2007 Report Share Posted December 12, 2007 witam was mam takie pytanie czy moZna do tej emki wsadziC sprezyne 120 mianowicie tą: http://www.taiwangun.com/?str=product&prId=657 ZGURY dziEki :twisted: Przestrzegaj zasad ortografii /Antol Quote Link to post Share on other sites
raeone Posted December 12, 2007 Report Share Posted December 12, 2007 Swojego czasu Antol mowil ze wytrzyma o ile mnie pamiec nie myli... w P&J stocku jest 110 wiec powinny mechanizmy nie odczuc tego tak mocno Quote Link to post Share on other sites
_Misza_ Posted December 14, 2007 Report Share Posted December 14, 2007 "zgury" .... ale z ciebie miszcz ortografji Quote Link to post Share on other sites
Antol Posted December 14, 2007 Report Share Posted December 14, 2007 Tak, wytrzyma bez problemu. Quote Link to post Share on other sites
Gothernn Posted December 29, 2007 Report Share Posted December 29, 2007 A ja mam takie pytanko, czy to Body z SRC dobrze leży w pejotce? Mam Zamiar je kupić i nie wiem czy warto :) bylbym wdzieczny za odpowiedz. Pozdro Quote Link to post Share on other sites
Antol Posted December 29, 2007 Report Share Posted December 29, 2007 Leżeć dobrze leży ale: Chwila nie uwagi i możesz urwać uszy od body, a druga sprawa komora HU jest do wymiany. Bo ta komora SRC która jest dołączona do body jest beznadziejna. Quote Link to post Share on other sites
raeone Posted December 29, 2007 Report Share Posted December 29, 2007 IMHO weź body BOYI trochę zabawy z pilnikiem i będzie pięknie... a problem z pękającymi uszami przejdzie do przeszłości... Quote Link to post Share on other sites
Sagitarius Posted February 26, 2008 Report Share Posted February 26, 2008 A ja w końcu jestem z pejoty zadowolony. Co prawda władowałem w tą replikę kupę kasy, ale mam nadzieję, że teraz nie będzie już sprawiała problemów :) Wstawiłem preckę systema, hopek systema, cylinder systema i komorę KA. (przy metalowym body src). Zasięg i skupienie o wiele lepsze, nie ma problemów z podawaniem kulek itp, itd, reasumując jeśli już inwestujesz w P&J mogę polecić taki dobór części, który wskazał mi Antol ;) Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Antol Posted February 26, 2008 Report Share Posted February 26, 2008 reasumując jeśli już inwestujesz w P&J mogę polecić taki dobór części, który wskazał mi Antol ;) Pozdrawiam. A przesmarowałeś i wypodkładkowałeś GB? Quote Link to post Share on other sites
Sagitarius Posted February 26, 2008 Report Share Posted February 26, 2008 W GB postanowiłem nie grzebać do utraty gwarancji :] Sam raczej się tego nie podejmę, moja wiedza w tym wypadku jest znikoma. Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted March 8, 2008 Report Share Posted March 8, 2008 (edited) GB PJ jest chyba nie do zdarcia. Ostatnio miałem zacinkę na full auto i po chwili wystrzeliłem na raz z 10 kulek. Nie wiem jak wyglądają zębatki (tłok założyłem wzmocniony jakiś czas temu), ale replika hula jak hulała. Fpsy w normie, czyli ani uszczelka pod głowicą tłoka, ani głowica tłoka (zestaw cichy) nie uległy uszkodzeniu, nie doszło do dekompresji. W przyszłym tygodniu GB będzie rozbierany pod sprężynę 120 i wtedy się okaże w jakim stanie są zębatki. Podobno niektórzy ciągną na tym GB springa 130 i daje czadu. Tylko nie należy wieszać się na spuście ;). Edited March 8, 2008 by Viamortis Quote Link to post Share on other sites
traffc Posted March 9, 2008 Report Share Posted March 9, 2008 Mozecie mi powiedziec co to jest Bore up ? Quote Link to post Share on other sites
Maciek1 Posted March 9, 2008 Report Share Posted March 9, 2008 (edited) Zestaw cylindra o powiększonej średnicy dzięki, któremu wypychane jest więcej powietrza, dzięki czemu kulka osiąga większą prędkość wylotową. Ale żeby bore up działał potrzebna jest sprężyna o odpowiedniej mocy. Edited March 9, 2008 by Maciek1 Quote Link to post Share on other sites
joseph_m1 Posted March 19, 2008 Report Share Posted March 19, 2008 mam taki problem zmieniłem body na boyowskie i zaczyna mi świrowac selektor wie ktoś jaka może byc tego przyczyna?? Quote Link to post Share on other sites
Morda Posted March 19, 2008 Report Share Posted March 19, 2008 (edited) Może zgubiłeś tą małą sprężynkę która jest na płytce selektora? Chodzi o tą która jest widoczna bez otwierania gearboxa, mniej więcej na środku płytki selektora. PS: Czy wszystkim silniki w PeJotach II generacji tak niemiłosiernie wyją? :D Pozdrawiam Edited March 19, 2008 by Morda Quote Link to post Share on other sites
Sagitarius Posted March 19, 2008 Report Share Posted March 19, 2008 Chyba wszystkim. Podobno podkładkowanie nieco ucisza działanie tej chińskiej maszyny :] Quote Link to post Share on other sites
Morda Posted March 19, 2008 Report Share Posted March 19, 2008 Wypodkładkowałem, wszystko chodzi gładko, nic nie rzęzi, zębatki przy gearboxie złożonym bez cylindra, tłoka i sprężyny nie telepią się i chodzą bardzo płynnie i lekko, ale silnik jak wył tak wyje;) Te silniki widać niestety tak mają. Quote Link to post Share on other sites
joseph_m1 Posted March 19, 2008 Report Share Posted March 19, 2008 nie dosyc że silnik wyje to jeszcze gearbox rzęzi... zreszta ja chyba jakiś wybrakowany model miałem... (żadnych sticerów i brak 2 śrubek na gearboxie) ogólnie nędza... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.