Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 151
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Witam wszystkich.ja mam takie pytanie, bo cholernie mi sie ta eMka podoba S-system P&J II gen.Chciłbym jednak zmienić sobie od razu body na metalowe (ze względu na problem z urywającymi sie uszami) i tak sie zastanawiam nad BOYI (pojawiło się na allegro) Czy dużo będzie roboty z przekładaniem gratów ze środka? Czy to w ogóle będzie pasować wszystko do siebie? Jestem lekko zielony, a może ktoś już taki przeszczep robił

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Body z CA pomieści tego gear'a ale zdaje się że montaż chwytu przedniego nie podejdzie. Idzie tam jakaś cieńka aluminiowa rurka na którą zdaje sie nie ma miejsca w classicowskich korpusach prawda ?

Ta aluminiowa rurka to imitacja rury gazowej na które jest miejsce, problem jest innego typu, trzeba troszkę po piłować gniazdo do lufy zewnętrznej żeby weszło.

 

Problem jest jeszcze z selektorem ognia, ponieważ brakuje dosłownie 1mm żeby GB ustawiał się na auto. Zawsze sprężynkę można wywalić żeby mieć cały czas auto, ale czy to ma sens?

Link to post
Share on other sites
Ta aluminiowa rurka to imitacja rury gazowej na które jest miejsce, problem jest innego typu, trzeba troszkę po piłować gniazdo do lufy zewnętrznej żeby weszło.

 

Problem jest jeszcze z selektorem ognia, ponieważ brakuje dosłownie 1mm żeby GB ustawiał się na auto. Zawsze sprężynkę można wywalić żeby mieć cały czas auto, ale czy to ma sens?

No widzisz, troche lepiej sie w tym kojarzysz bo nie mialem zbyt wiele kontaktu z PJtką jeśli chodzi o rozbieranie, kombinacje.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

A ja w końcu jestem z pejoty zadowolony. Co prawda władowałem w tą replikę kupę kasy, ale mam nadzieję, że teraz nie będzie już sprawiała problemów :) Wstawiłem preckę systema, hopek systema, cylinder systema i komorę KA. (przy metalowym body src). Zasięg i skupienie o wiele lepsze, nie ma problemów z podawaniem kulek itp, itd, reasumując jeśli już inwestujesz w P&J mogę polecić taki dobór części, który wskazał mi Antol ;)

 

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

GB PJ jest chyba nie do zdarcia. Ostatnio miałem zacinkę na full auto i po chwili wystrzeliłem na raz z 10 kulek.

 

Nie wiem jak wyglądają zębatki (tłok założyłem wzmocniony jakiś czas temu), ale replika hula jak hulała. Fpsy w normie, czyli ani uszczelka pod głowicą tłoka, ani głowica tłoka (zestaw cichy) nie uległy uszkodzeniu, nie doszło do dekompresji.

 

W przyszłym tygodniu GB będzie rozbierany pod sprężynę 120 i wtedy się okaże w jakim stanie są zębatki.

 

Podobno niektórzy ciągną na tym GB springa 130 i daje czadu. Tylko nie należy wieszać się na spuście ;).

Edited by Viamortis
Link to post
Share on other sites

Zestaw cylindra o powiększonej średnicy dzięki, któremu wypychane jest więcej powietrza, dzięki czemu kulka osiąga większą prędkość wylotową. Ale żeby bore up działał potrzebna jest sprężyna o odpowiedniej mocy.

Edited by Maciek1
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Może zgubiłeś tą małą sprężynkę która jest na płytce selektora? Chodzi o tą która jest widoczna bez otwierania gearboxa, mniej więcej na środku płytki selektora.

 

PS: Czy wszystkim silniki w PeJotach II generacji tak niemiłosiernie wyją? :D

 

Pozdrawiam

Edited by Morda
Link to post
Share on other sites

Wypodkładkowałem, wszystko chodzi gładko, nic nie rzęzi, zębatki przy gearboxie złożonym bez cylindra, tłoka i sprężyny nie telepią się i chodzą bardzo płynnie i lekko, ale silnik jak wył tak wyje;) Te silniki widać niestety tak mają.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...