Nergal1984 Posted August 9, 2007 Report Share Posted August 9, 2007 (edited) Witam Posiadam ak47 firmy G&G http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...eb41c0277dc7e7e i replika jest super gdyby nie mały szkopuł a mianowicie rozwala sie co jakiś czas zębatka która jest na silniku. W replice nic nie było wymieniane i upgradowane. czy to normalne czy coś nie tak z tą częściąi? Poradźcie co z tym zrobić. i ewentualnie co zamontować za części aby tego uniknąć na dłuższy czas niż ok 5000-7000 kulek. Ach i to nie jest wina zacinki bo kulki są podawane i nagle po prostu przestaje strzelać i z gear boxa słychać tak jakby młynek do kawy ktoś włączył . Z góry dzięki za pomoc!! Pozdrawiam Edited August 9, 2007 by Nergal1984 Quote Link to post Share on other sites
noah Posted August 9, 2007 Report Share Posted August 9, 2007 nie masz źle spasowanej zebątki na silniku z resztą? Może silnik się obsuwa, i przez to zębatka ściera Quote Link to post Share on other sites
Nergal1984 Posted August 9, 2007 Author Report Share Posted August 9, 2007 Jak pierwszy raz tak sie stało to wymieniali mi w spec shopie no i chyba złej by nie wstawiali Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted August 9, 2007 Report Share Posted August 9, 2007 Pewnie masz źle wyregulowany silnik. Quote Link to post Share on other sites
Nergal1984 Posted August 9, 2007 Author Report Share Posted August 9, 2007 no teraz karabin oddałem do spec shopu no bo jeszcze jest gwarancja, a może by wstawic jakieś wzmocnione zębatki tylko jakie żeby wytrzymały?? i jakie są sposoby na wyregulowanie silnika? Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted August 9, 2007 Report Share Posted August 9, 2007 Reguluje się go dokręcając (lub odkręcając - na słuch) śrubę na dole rączki... możliwe, że twoja śruba się odkręca sama podczas strzelania... Zabezpiecz loctite lub (co taniej wyjdzie) klejem cyjanoakrylowym :D Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted August 12, 2007 Report Share Posted August 12, 2007 Jak cyjanoakrylem zabezpieczy to potem nie bedzie mógł odbezpieczyć. A z czasem (20-30-40K kulek) zebatka normalnie sie zuzyje i trzeba bedzie dokręcać. Najlepiej użyć lakieru do włosów. Spryskujesz śrubkę, wkręcasz ile trzeba i cacy. Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted August 12, 2007 Report Share Posted August 12, 2007 Cyjanoakryl + śrubka imbusowa = kłopoty ;) Co do zużywania się zębatek silnikowych to jakieś dziwne rzeczy w powyższym poście wyczytałem... Przy dobrze wyregulowanym silniku zębatka nie ma prawa się zużyć, chyba, że jest wykonana z kiepskiego materiału. Przykładowo u mnie zębatka stockowa CA ma już przebieg minimum 100000 kulek i jedyne co jej się stało przez ten czas to lekkie wypolerowanie czoła zębów :roll: Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted August 12, 2007 Report Share Posted August 12, 2007 Sorry... Pomyliłem broń :-F . Przeczytałem , że o kałachu, przeczytałem, że G&G a jak już przyszło odpowiadać to myślałem tylko o CYMIE :-F .Za dużo w swoim czasie w tym syfie sie babrałem i teraz wszędzie je widzę... A w CYMAch widziałem zużyte zębatki... Quote Link to post Share on other sites
Nergal1984 Posted August 15, 2007 Author Report Share Posted August 15, 2007 dzieki wszystkim za pomoc!!! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.