melon Posted August 10, 2007 Report Share Posted August 10, 2007 Na wstępie chciałbym zaznaczyć ze szukałem na forum rozwiązania tego problemu, ale nie znalazłem, a może po prostu źle szukałem. Problem jest taki, że mam tuningowane M15 CA. Na ostatniej strzelance karabinek odmówił posłuszeństwa, po podłączeniu baterii i wciśnięciu spustu słychać jak silnik chce pracować, ale nic się nie dzieje. Kilka osób powiedziało mi, że to najprawdopodobniej tłok się zaciął. Da się to jakoś zrobić bez otwierania body? Problem jest taki że przedni pin jest strasznie zjechany i nie mogę go odkręcić. Quote Link to post Share on other sites
Biper Posted August 10, 2007 Report Share Posted August 10, 2007 Możesz sprobować go przepchać mocniejsza batką, ale to jest rozwiązanie tymczasowe(prawdopodobnie z czsem znowu może się zablokować). Trzeba sie liczyć z tym że należy zajrzeć do guna, oczywiście jak się zatnie. Quote Link to post Share on other sites
melon Posted August 10, 2007 Author Report Share Posted August 10, 2007 Nie mam nigdzie w okolicy mocniejszej batki, u nas w ekipie chyba ta jest najmocniejsza...do tego cholernie się grzeje jak próbuję strzelać. Otwarcie karabinku to jedyny sposób żeby go uruchomić ? Quote Link to post Share on other sites
biohazard4 Posted August 10, 2007 Report Share Posted August 10, 2007 przepraszam za offtop o innej replice ale mam podobny problem z moim m16 p&j.Po rzekomych problemach z batką seryjną kupiłem nową intellecta 8,4 v i po jakimś czasie mam te same objawy.Myślałem że bateria sie wyładowała ale sprawdziłem go na batce od cymy Large 8,4v i też tylko klik klik.Następnie wlożyłem moją intellecta i cyma strzelała pięknie potem przyszedł czas na rzekomo zepsutą standartową baterie też nic a na cymie leciało jak talala.. Dzwoniłem do krakmana i powiedział że to mogły sie styki od silnika wypiąć i trzeba odkręcić pokrywę sinika i sprawdzić-to mogłoby być to? I drugie pytanie jak sprawdzić tlok?? Błagam pomóżcie jestem w panice...Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted August 11, 2007 Report Share Posted August 11, 2007 Że bateria Cymy tego nie ciągnęła to nic dziwnego. One są po prostu bardzo słabe. Tłok możesz sprawdzić "łamiąc" body... jak to w Mkach zazwyczaj da się zrobić, czyli: wybijasz tylny pin, łamiesz tak, żeby przedni pin służył jako zawias. Ja mam 2 rady: 1. zmień silnik na taki z większym momentem obrotowym 2. zmień avatara Quote Link to post Share on other sites
SHARKY_FST Posted August 11, 2007 Report Share Posted August 11, 2007 Może lepiej nic nie łam jeżeli masz jednoczęściowy hopup bo nic dobrego z tego nie wyjdzie. W takim wypadku wykręć przedni pin i rozsuń body. Warto też sprawdzić wtyczki czy nie są brudne bo to jest często przyczyną zacięć. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted August 11, 2007 Report Share Posted August 11, 2007 (edited) Jak nie mozesz odkręcic pinu bo jest zjechane gniazdo imbusa (viva la CA!) to weź pilnik lub brzeszczocik (cieniutki) i zrób w śrubce naciecie. W ten magiszny sposób masz śrubę na śrubokret płaski i mozesz spokojnie otworzyć gnata. A łamania nie polecam ze wzgledu na to, że to nie jest możliwe. Zresztą jak kiedykolwiek otwierałes CA to wiesz o co kaman... Edited August 11, 2007 by poldeck Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted August 12, 2007 Report Share Posted August 12, 2007 A łamania nie polecam ze wzgledu na to, że to nie jest możliwe. Zresztą jak kiedykolwiek otwierałes CA to wiesz o co kaman... Ale kolega Biohazard ma P&J ;) Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted August 12, 2007 Report Share Posted August 12, 2007 A ja do kolegi Melona pisałem...:P Quote Link to post Share on other sites
melon Posted August 14, 2007 Author Report Share Posted August 14, 2007 Ja już sobie poradziłem - piłą zrobiłem nacięcie na śrubokręt płaski na przednim pinie i udało mi się odkręcić przedniego pina, dalej poszło z górki :) Quote Link to post Share on other sites
raf_leg Posted August 21, 2007 Report Share Posted August 21, 2007 Mam M15A2 CA i miewam ten sam problem._Nikt nie umie mi konkretnie odpowiedzieć co to jest._Jak narazie jedyny sposób to jak było pisane wyżej, mocniejsza lub pełna batka. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted August 25, 2007 Report Share Posted August 25, 2007 (edited) Sprawdź parę rzeczy: -czy sprężyna nie jest jakas powyginana -czy prowadnica jest w jednym kawałku -czy zębatki dobrze wypodkładkowane -czy nie ma zadziorów w tych prowadnicach w których tłok sie przesuwa -czy bateria o takim samym napięciu, jakakolwiek inna (częściowo rozładowana) ciągnie jak należy Więcej pomysłów nie mam. Edited August 25, 2007 by poldeck Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted August 25, 2007 Report Share Posted August 25, 2007 "Czy prowadnica jest w jednym kawałku" - @#@@$#%^^&$%!!!!!!! Skąd się biorą takie pomysły!!! O ile chłopak nie przecioł prowadnicy gumówką lub brzeszczotem nie ma powodów do obaw :P Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted August 26, 2007 Report Share Posted August 26, 2007 Przeczytaj sobie mój temat "zła prowadnica Systemy" a będziesz wiedział skąd sie biorą takie pomysły. Jak wynika właśnie z rzeczonego tematu, nie mi jednemu prowadnica "nie w jednym kawałku" zrobiła "kakabugu" w replice. Quote Link to post Share on other sites
Scalak Posted August 30, 2007 Report Share Posted August 30, 2007 To że silnik nie ciągnie zazwyczaj jest winą styków na płytce selektora ognia i wsuwek na silniku, styki przy płytce trzeba trochę wygiąć tak by mocniej dociskały do płytki selektora. Jeśli bateria ostro się nagrzewa to z płytką selektora może być w tym momencie gorzej, trzeba też oczyścić wszystkie elektryczne części z czarnego nalotu od iskrzenia. Styki we wtyczkach (żeńskie) trzeba ścisnąć ze sobą tak żeby męskie wchodziły w nie ciasno. Bardzo często luzują się od podpinania i odpinania, trzeba powtarzać operację. Jeśli to nie działa zostają dwa wyjścia: zakup baterii LARGE o pojemności przynajmniej 1800mAh ewentualnie wymiana silnika (opcja droższa ale wciąż można stosować baterię mini). Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.