Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Ile Volt na m130 i STU?


Recommended Posts

Wiam!

Mam u siebie w gnacie zebatki helical STU CA i silnik CA HighTorque. Poza tym łozyska kulkowe KA i prowadnice łożyskowaną Systema. Tłok Guardera ten poliweglanowy (do m160 max)

Chcę wepchać m130.

Póki co jade na 9,6 Sanyo do m15 (v shape, ciut już zużytej ale dalej ładnie ciągnącej) i ROF nie za bardzo mnie zadowala. Po prostu STU zębatki dławią każdy wysiłek jaki bateria wkłada w przyspieszenie strzelania.

Na 10,8 Sanyo do m14 (tej z dwóch "patyków") też nie jest powalająco.

Chodzi mi o to, że póki co mam sprężynę stock G&P i martwię sie czy wepchanie m130 nie zabije mi ROFu tak, że nie będzie sie dało strzelać sensownie.

 

Jaki więc woltaż polecacie?

9,6V tylko zmienić na nóweczkę?

10,8V?

12V?

 

I jaka firmę? Bo aktualnie jak sprawdziłem 9,6 intellecta (small 2000mAh) i Sanyo 9,6 (large 1800 mAh) i porównałem z moją V-ką to Intellect nie wyróżnił sie niczym, był równiutki z moją batką a large Sanyo zyskał może ze 2 kulki na sekundę.

A ASGSHOP pisze, że to intellect jest wydajniejszy przy tym samym napięciu...

Link to post
Share on other sites

Myśle, że 10,8V Sanyo, i nie martw się że przesadzisz - ja mam w stockowej M15 Rifle batke 9,6V 1800mAh Sanyo i ROF cud miód :).

W przyszłości mam zamiar zrobić tuning i wiem, że przy M130 batka 9,6V ładnie chodzi (szybkostrzelność zależy od paru elementów np. łożysk, zębatek - polecam STU CA, okablowanie -dokładnie chyba grubość kabli).

Link to post
Share on other sites

Ja mam przy silniku stockowym CA, na kołach Infinity Torque Up (czyli tych o blisko dwukrotnie większym przełożeniu od STU), SP150 i łożyskach ciernych pakiet 10,8V G&P. ROF moim zdaniem wystarczający (coś jak stock CA na dobrej baterii 8,4V). Jeżeli chcesz mieć świetny ROF, spraw sobie taką bateryjkę :P.

Link to post
Share on other sites

kumpel w kałachu ma m130 i batke 9.6...rof jest ok

 

Wtrace sie... Nie zapominaj ze ma ICS'a, a wiec oblednie dobry silnik - ICS deklaruje ze silnik zapewnia, iz ROF nie spadnie ponizej zadowalajacego nawet przy M150! Silniki CA nie sa juz jednak tak wydajne, o zalosnych silnikach TM nie wspominajac...

Link to post
Share on other sites

Kumpel przy tuningu do 460 - 470 fps przy m130 (chyba to jest level III) ma G&P 10,8 3300 mAh strzela bardzo fajnie ... ale własnie widzę, że nie masz kolby stałej...

wstaw mini 12 V

 

edit - literówka

Edited by SwideR
Link to post
Share on other sites

A moze po prostu musiałbym zmienić zebatki?

Bo myślę, że na STU choćby nie wiem co, nie osiągnę ROF`u brzmiącego jak: "TRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR", a co najwyżej: "SRUTUTUTUTUTUTUTUTU", czy mam rację?

W jakis sposób to przełożenie zmiejsza szybkostrzelność, prawda?

Powiedzcie mi krótko: w tej sytuacji samą baterią raczej nic specjalnego nie zdziałam?

Link to post
Share on other sites

ja na M140 na zębatkach STU z CA miałem rof 23-24 kulki na sekundę :) to za sprawą silnika SYSTEMA TURBO i baterii 12V :wink: (bateria po przejściach dlatego wynik może nie być zbyt rewelacyjny)

 

ps. brzmiało bardzo podobnie do "TRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR"

:wink:

Edited by Diablo
Link to post
Share on other sites

12V na RC2400 Sanyo. Diabeł tkwi w zębatkach. Te prometeusze z ROF 14 ciągnie nawet stockowy silnik CA. A one same uciągną do MS190 ;)

 

Kmiecisław na Magnum na 12V na GP 3300 na SP140 i Systemach helikalnych STU miał 20k/s.

 

Także to kwestia zębatek o dużej redukcji.

 

A nie zmieniam na szybsze, bo mi tłoka żal dobrego no i to snajpera jest. I poza tym co ja zrobię z zębatkami za 500 zeta? Wyrzucic mam? ;)

Link to post
Share on other sites

Ja już problem rozwiazałem. Doszedłem do tego, że żadna bateria mi ROF`u nie podniesie bo zębatki potężnie redukują. Co wymysliłem?

Odpuściłem sobie:D.

I wsadziłem m130 i 9,6 KAN`a bo po co płacić więcej za Sanyo jak i tak nie osiągnę zadnego kosmicznego ROF`u? Wiec mam i Sanyi9,6 i KAN 9,6 i różnica między m100 i m130 jest żadna. A spodziewałem się starty ROFu co oczywiscie dzięki leciutkiemu przełożeniu zębatek nie nastąpiło...

Link to post
Share on other sites

Jak chcesz mieć kosmiczny rof na M130 to daj sobie zębatki typu high speed które pociagną M130 i do tego baterie LI-Pol 11.1 v :P porażający rof.. jakbyś dodał do tego silnik systema turbo, to po puszczeniu spustu zebatki by wykonały jeszcze z 2 pełne cykle zanim by kostka stykowa rozłączyła obwód:D*

 

*tu konczy się bajeczka..

 

ps. Piracie widziałem na zdjęciu Twoją eMkę.

SPR Mk12 MOD 0 to jedyna odmiana eMek jak mi się podoba:P

tyle off topicu :P

Link to post
Share on other sites

Czytałem na asgshop.pl ,że mają zębatki HS dealne dla sprężyny M100. Czy to oznacza,ze nie uciągną M130? co racja to racja, ale po mojemu to wiesz one maja takie przełozenie,ze w sumie dawały by wyższy rof niż infinitiy torque up przykładowo..

 

Jesli sie mylę , to przepraszam, każdy ma prawo się mylić :wink:

Edited by Diablo
Link to post
Share on other sites

No tak stary ale zębatki HS mają MNIEJSZE PRZEŁOŻENIE OD STANDARDOWYCH CA!!!!!!! Luknij w temacie o denerwujących pomyłkach - tam to opisałem :D.

 

To M100 to taki bezpieczny max do HS.

 

No tak stary ale zębatki HS mają MNIEJSZE PRZEŁOŻENIE OD STANDARDOWYCH CA!!!!!!! Luknij w temacie o denerwujących pomyłkach - tam to opisałem :D.

 

To M100 to taki bezpieczny max do HS.

Link to post
Share on other sites

HS to trochę marketingowa ściema ;) To przełożenie nie jest aż tak bardzo większe. Co nie znaczy, że ROF faktycznie wzrośnie. Dlaczego? A bo funkcja zależności ROF od mocy/prędkości obrotowej/wydajności aku/zębatek nie jest tak se po prostu liniowa i może się okazać, że zwiększone obciążenie dla silnika zaowocuje w tym przypadku spadkiem, a nie wzrostem ROF'u.

 

Tak czy inaczej - do sprawdzenia ;)

Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...