Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Ile Volt na m130 i STU?


Recommended Posts

HS to trochę marketingowa ściema icon_wink.gif To przełożenie nie jest aż tak bardzo większe. Co nie znaczy, że ROF faktycznie wzrośnie. Dlaczego? A bo funkcja zależności ROF od mocy/prędkości obrotowej/wydajności aku/zębatek nie jest tak se po prostu liniowa i może się okazać, że zwiększone obciążenie dla silnika zaowocuje w tym przypadku spadkiem, a nie wzrostem ROF'u.

 

High Speed mają przełożenie mniejsze od standardowych. Jeżeli dla standardów za granicę wytrzymałości uznaje się M120 to dla HS jest to M100-110...

To w sumie to samo co Jack powiedział no ale ja się nie mieszam.

 

Są pewne granice wytrzymałości, dla każdego urządzenia wiec po kiego rozwijać się na temat kiedy nikt nie słucha tylko chce sobie coś skrobnąć i dobić kolejnego posta?

 

Cały temat został wyczerpany do cna.

 

Skoro HS nie pojada na M130 bo może to oznaczać duzy problem w przypadku awarii to po cholerę pisac o tym że kur** przykładowo na m110-120 da radę!? Rzeczy wręcz oczywiste.

 

ja mam spręzyne m100 i jadę na akumulatorze od wiertarek 12 v.cóż,moc spada przez za małe przewody ale i tak szybkostrzelnosc jest zabójcz

Szkoda że nie aku. od boeinga 747. Nie ma jak to zasypac dziada plastikiem :F

 

a tak serio to po prostu chcialem doradzic ze z wielu "pozornie" niepasujących rzeczy można zrobić dobre baterie ,czy to złe?

Tak, bo odbijając od tematu robisz śmietnik, a jak bedę chciał kurde zobaczyć czy moja M150 będzie spokojnie ciągnięta przez zębatki HS to przeczytam że lepiej zmienić na M100 i kupić sobie wiertarkę.

 

Idę sobie bo szlag mnie trafia.

Link to post
Share on other sites

Nie. Juz od PDI190% jest tak, że nawet silnik STU ma mniejszy ROF na zębatkach standardach niż na zębatkach TU (a do tego żre aku). Nasilniejszych spręzynach będzie to się raczej pogłębiać nie?

 

Na SP140 spokojnie śmigają CA TU lub Systemy heli i z Magnumem i 12V dają ROF 20k/s. Starczy, pewnie i tak głowice dostają w kość ;)

Link to post
Share on other sites

Jackowi chodzi przede wszystkim o przełożenie, o stosunek mocy silnika do siły potrzebnej do kręcenia danym układem a standardowe CA mogą być za mało wytrzymałe.

Ale osobiście mówiąc testowałem Standard CA na m130 i strzelało na 9,6V. Nie za szybko ale strzelało, nawet do przodu. Jednak myślę, że na dłuższą metę by je zjadło dość prędko.

 

 

Mały offtop: mi w międzyczasie Helical STU CA zmieniły się w "kakabugu" co opisałem w temacie "zła prowadnica systemy" w awariach aeg. teraz "ćwiczę" STU systemy.

Edited by poldeck
Link to post
Share on other sites

I zaprawdę nadejdzie prorok w stalową zbroje i żelazne majtki odzian! I powie "nie powatarzajcie tego, co ja sam rzekłem!". :-F

 

A gdzie ja pisałem o wytrzymałości HighSpeedów?

W moim poprzednim poście na pisałem o przełożeniu i o wytrzymałości Standardów, o HighSpeedach nie pisałem nigdzie w kontekście wytrzymałości.

Link to post
Share on other sites

Najpierw jack chciał założyć HS-y do M130

Potem powiedziałem mu, że lepiej stocki (jak te wytrzymają to można popróbować z HS-ami)

Następnie powiedziałeś, że jack chce włożyć HS, bo stock mogą okazać się zbyt mało wytrzymałe (z deczka nie logiczne stwiedzenie)...

Potem ja starałem się ci wyjaśnić twoją błędną koncepcję

Na końcu piszesz, że to nie tak.

 

KPW?

Link to post
Share on other sites

jejku jack... jaka ładna wyliczanka:D Ja tam HS`ów nigdy nie miałem i nie zamierzam mieć bo lubie mieć mimo wszystko co najmniej m130. Także uznaje tylko różne wariacje na temat STU.

Ale powiedz mi jedno:

czy w zębatkach CA, poszczególne klasy różnia się materiałem? Bo tego po prostu nie wiem.

Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...