poldeck Posted August 12, 2007 Report Share Posted August 12, 2007 Wiam! Mam u siebie w gnacie zebatki helical STU CA i silnik CA HighTorque. Poza tym łozyska kulkowe KA i prowadnice łożyskowaną Systema. Tłok Guardera ten poliweglanowy (do m160 max) Chcę wepchać m130. Póki co jade na 9,6 Sanyo do m15 (v shape, ciut już zużytej ale dalej ładnie ciągnącej) i ROF nie za bardzo mnie zadowala. Po prostu STU zębatki dławią każdy wysiłek jaki bateria wkłada w przyspieszenie strzelania. Na 10,8 Sanyo do m14 (tej z dwóch "patyków") też nie jest powalająco. Chodzi mi o to, że póki co mam sprężynę stock G&P i martwię sie czy wepchanie m130 nie zabije mi ROFu tak, że nie będzie sie dało strzelać sensownie. Jaki więc woltaż polecacie? 9,6V tylko zmienić na nóweczkę? 10,8V? 12V? I jaka firmę? Bo aktualnie jak sprawdziłem 9,6 intellecta (small 2000mAh) i Sanyo 9,6 (large 1800 mAh) i porównałem z moją V-ką to Intellect nie wyróżnił sie niczym, był równiutki z moją batką a large Sanyo zyskał może ze 2 kulki na sekundę. A ASGSHOP pisze, że to intellect jest wydajniejszy przy tym samym napięciu... Link to post Share on other sites
regal Posted August 13, 2007 Report Share Posted August 13, 2007 Myśle, że 10,8V Sanyo, i nie martw się że przesadzisz - ja mam w stockowej M15 Rifle batke 9,6V 1800mAh Sanyo i ROF cud miód :). W przyszłości mam zamiar zrobić tuning i wiem, że przy M130 batka 9,6V ładnie chodzi (szybkostrzelność zależy od paru elementów np. łożysk, zębatek - polecam STU CA, okablowanie -dokładnie chyba grubość kabli). Link to post Share on other sites
hegemon Posted August 13, 2007 Report Share Posted August 13, 2007 kumpel w kałachu ma m130 i batke 9.6...rof jest ok Link to post Share on other sites
misiek009 Posted August 13, 2007 Report Share Posted August 13, 2007 Ja mam przy silniku stockowym CA, na kołach Infinity Torque Up (czyli tych o blisko dwukrotnie większym przełożeniu od STU), SP150 i łożyskach ciernych pakiet 10,8V G&P. ROF moim zdaniem wystarczający (coś jak stock CA na dobrej baterii 8,4V). Jeżeli chcesz mieć świetny ROF, spraw sobie taką bateryjkę :P. Link to post Share on other sites
poldeck Posted August 13, 2007 Author Report Share Posted August 13, 2007 Jeszcze jedno w takim razie: czy taka bateryjka wlezie do frontgripa w m15a4? Link to post Share on other sites
maxavelli Posted August 13, 2007 Report Share Posted August 13, 2007 kumpel w kałachu ma m130 i batke 9.6...rof jest ok Wtrace sie... Nie zapominaj ze ma ICS'a, a wiec oblednie dobry silnik - ICS deklaruje ze silnik zapewnia, iz ROF nie spadnie ponizej zadowalajacego nawet przy M150! Silniki CA nie sa juz jednak tak wydajne, o zalosnych silnikach TM nie wspominajac... Link to post Share on other sites
SwideR Posted August 13, 2007 Report Share Posted August 13, 2007 (edited) Kumpel przy tuningu do 460 - 470 fps przy m130 (chyba to jest level III) ma G&P 10,8 3300 mAh strzela bardzo fajnie ... ale własnie widzę, że nie masz kolby stałej... wstaw mini 12 V edit - literówka Edited August 13, 2007 by SwideR Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted August 14, 2007 Report Share Posted August 14, 2007 EG1000 jest lepszy niż stockowe CA i G&G. G&P M120 jest natomiast wcale niezły, ale M140 lepszy, ale od Systema Magnum gorszy. Tak samo G&G M140. Jak z tym ICSem to nie wiem, porównywał go ktoś może do Systema Magnum? Link to post Share on other sites
Diablo Posted August 14, 2007 Report Share Posted August 14, 2007 bodajże Marcinek83 posiada ICS TURBO3000 i był zawiedziony rofem, podobno był mniejszy niz stockowy silnik G&G. Link to post Share on other sites
poldeck Posted August 14, 2007 Author Report Share Posted August 14, 2007 A moze po prostu musiałbym zmienić zebatki? Bo myślę, że na STU choćby nie wiem co, nie osiągnę ROF`u brzmiącego jak: "TRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR", a co najwyżej: "SRUTUTUTUTUTUTUTUTU", czy mam rację? W jakis sposób to przełożenie zmiejsza szybkostrzelność, prawda? Powiedzcie mi krótko: w tej sytuacji samą baterią raczej nic specjalnego nie zdziałam? Link to post Share on other sites
Diablo Posted August 14, 2007 Report Share Posted August 14, 2007 (edited) ja na M140 na zębatkach STU z CA miałem rof 23-24 kulki na sekundę :) to za sprawą silnika SYSTEMA TURBO i baterii 12V :wink: (bateria po przejściach dlatego wynik może nie być zbyt rewelacyjny) ps. brzmiało bardzo podobnie do "TRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR" :wink: Edited August 14, 2007 by Diablo Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted August 15, 2007 Report Share Posted August 15, 2007 :) Zacny ROF. Ja na Prometheusach i Systema Magnum mam 14 na SP150. Zryw jest dobry i potem właśnie następuje "SRUTUTUTUTUTU". Oszczędzam tłok ;) Link to post Share on other sites
Diablo Posted August 16, 2007 Report Share Posted August 16, 2007 Hmm jak to możliwe że jest tak duża róznica w ROF'ie? od M140 do M150 jest tylko "M10" różnicy a podobno MAGNUM jest lepszy od TURBO. Skąd taka różnica?? Napisz jakie masz zębatki i voltarz baterii... Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted August 16, 2007 Report Share Posted August 16, 2007 12V na RC2400 Sanyo. Diabeł tkwi w zębatkach. Te prometeusze z ROF 14 ciągnie nawet stockowy silnik CA. A one same uciągną do MS190 ;) Kmiecisław na Magnum na 12V na GP 3300 na SP140 i Systemach helikalnych STU miał 20k/s. Także to kwestia zębatek o dużej redukcji. A nie zmieniam na szybsze, bo mi tłoka żal dobrego no i to snajpera jest. I poza tym co ja zrobię z zębatkami za 500 zeta? Wyrzucic mam? ;) Link to post Share on other sites
poldeck Posted August 16, 2007 Author Report Share Posted August 16, 2007 Ja już problem rozwiazałem. Doszedłem do tego, że żadna bateria mi ROF`u nie podniesie bo zębatki potężnie redukują. Co wymysliłem? Odpuściłem sobie:D. I wsadziłem m130 i 9,6 KAN`a bo po co płacić więcej za Sanyo jak i tak nie osiągnę zadnego kosmicznego ROF`u? Wiec mam i Sanyi9,6 i KAN 9,6 i różnica między m100 i m130 jest żadna. A spodziewałem się starty ROFu co oczywiscie dzięki leciutkiemu przełożeniu zębatek nie nastąpiło... Link to post Share on other sites
Diablo Posted August 17, 2007 Report Share Posted August 17, 2007 Jak chcesz mieć kosmiczny rof na M130 to daj sobie zębatki typu high speed które pociagną M130 i do tego baterie LI-Pol 11.1 v :P porażający rof.. jakbyś dodał do tego silnik systema turbo, to po puszczeniu spustu zebatki by wykonały jeszcze z 2 pełne cykle zanim by kostka stykowa rozłączyła obwód:D* *tu konczy się bajeczka.. ps. Piracie widziałem na zdjęciu Twoją eMkę. SPR Mk12 MOD 0 to jedyna odmiana eMek jak mi się podoba:P tyle off topicu :P Link to post Share on other sites
poldeck Posted August 17, 2007 Author Report Share Posted August 17, 2007 Odpuściłem sobie bo wymiana zębatek, silnika i jeszcze zakup baterii znacznie przekroczyłyby moje mozliwości budżetowe... Ale nie narzekam i tak. Link to post Share on other sites
misiek009 Posted August 18, 2007 Report Share Posted August 18, 2007 Diablo - Nie ma takich zębatek HS które pociągną M130!!! Zajrzyj do tematu o częstych pomyłkach - tam wszystko wyjaśniłem. Link to post Share on other sites
Diablo Posted August 18, 2007 Report Share Posted August 18, 2007 (edited) Czytałem na asgshop.pl ,że mają zębatki HS dealne dla sprężyny M100. Czy to oznacza,ze nie uciągną M130? co racja to racja, ale po mojemu to wiesz one maja takie przełozenie,ze w sumie dawały by wyższy rof niż infinitiy torque up przykładowo.. Jesli sie mylę , to przepraszam, każdy ma prawo się mylić :wink: Edited August 18, 2007 by Diablo Link to post Share on other sites
misiek009 Posted August 18, 2007 Report Share Posted August 18, 2007 No tak stary ale zębatki HS mają MNIEJSZE PRZEŁOŻENIE OD STANDARDOWYCH CA!!!!!!! Luknij w temacie o denerwujących pomyłkach - tam to opisałem :D. To M100 to taki bezpieczny max do HS. No tak stary ale zębatki HS mają MNIEJSZE PRZEŁOŻENIE OD STANDARDOWYCH CA!!!!!!! Luknij w temacie o denerwujących pomyłkach - tam to opisałem :D. To M100 to taki bezpieczny max do HS. Link to post Share on other sites
poldeck Posted August 18, 2007 Author Report Share Posted August 18, 2007 Ciekawe jaki silnik i bateria musiałyby być, żeby m130 na HS ciągnąć:D. Nie wyobrażam sobie jakoś. Na standardowych o zwykłym przełożeniu to jeszcze ale na HS ni hu-hu. Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 HS to trochę marketingowa ściema ;) To przełożenie nie jest aż tak bardzo większe. Co nie znaczy, że ROF faktycznie wzrośnie. Dlaczego? A bo funkcja zależności ROF od mocy/prędkości obrotowej/wydajności aku/zębatek nie jest tak se po prostu liniowa i może się okazać, że zwiększone obciążenie dla silnika zaowocuje w tym przypadku spadkiem, a nie wzrostem ROF'u. Tak czy inaczej - do sprawdzenia ;) Link to post Share on other sites
misiek009 Posted August 20, 2007 Report Share Posted August 20, 2007 High Speed mają przełożenie mniejsze od standardowych. Jeżeli dla standardów za granicę wytrzymałości uznaje się M120 to dla HS jest to M100-110... Link to post Share on other sites
Borol Posted August 20, 2007 Report Share Posted August 20, 2007 ja mam spręzyne m100 i jadę na akumulatorze od wiertarek 12 v.cóż,moc spada przez za małe przewody ale i tak szybkostrzelnosc jest zabójcza. Link to post Share on other sites
misiek009 Posted August 20, 2007 Report Share Posted August 20, 2007 No i...? Link to post Share on other sites
Recommended Posts