gosci Posted July 6, 2008 Report Share Posted July 6, 2008 Witam co sądzicie o Low-capach Boyi tych na 68 kulek opłaca się je kupować czy są do niczego bo się zastanawiam nad zakupem kilku sztuk. Quote Link to post Share on other sites
PGR Posted July 6, 2008 Report Share Posted July 6, 2008 Witam co sądzicie o Low-capach Boyi tych na 68 kulek opłaca się je kupować czy są do niczego bo się zastanawiam nad zakupem kilku sztuk. jedno pewne, kupisz 3 i ladujesz je. potem pakujesz do ladownic i wiesz, że nic Ci nie stuka i jak strzelasz to masz 68 kulek w zapasie i nie musisz naciągać sprężyny... zależy na czym Ci zależy :) co do jakości się nie wypowiadam,bo nie wiem. walory użytkowe na pewno lepsze :) Quote Link to post Share on other sites
gosci Posted July 7, 2008 Report Share Posted July 7, 2008 (edited) Raczej zależy mi na tym żeby nie grzechotały i nie trzeba było sprężyny podciągać poza tym mam krutkiego hi-capa więc kulki się kończą dosyć szybko i trzeba go doładowywywać w ferworze walki a takto to tylko maga zmienieam i dalej do przodu. Chce kupić odrazu 10 sztuk bo są po okazyjnej cenie tylko trzeba brać 10. Nie miałem doczynienia z takimi magami jeszcze i nie wiem czy będą się ciąć i tak dalej, wiem że trzeba jne nasmarować smarem silikonowym. Co do ładownic to mam 4 sztuki od Alice na długie i jedną na krutkie, więc mam gdzie skitrać magi. Edited July 7, 2008 by gosci Quote Link to post Share on other sites
PGR Posted July 7, 2008 Report Share Posted July 7, 2008 jeśli nie trafisz na felery i przesmarujesz je to nie będą się ciąć- poza tym nie ma grzechotania i podciągania- więc to coś dla Ciebie:) Quote Link to post Share on other sites
sniper_tarzan Posted July 15, 2008 Report Share Posted July 15, 2008 Witam chciałbym odkręcić lufę zewnętrzną w Mod1 i nie wiem jak to zrobić. Ściągnąłem muszkę, odkręciłem przednie szyny, zostało mi górne body, lufa i pierścień, którego nie potrafię odkręcić od body. Wie ktoś jak to zrobić? P.S. Nic mi się nie gibie w giwerze, więc jakoś nie mogę zrozumieć zdania innych użytkowników tego Mk12 :P Pasują jeszcze magi Heckler und Koch 5.56 od HK416 Pozdro, pomóżcie mi :D Quote Link to post Share on other sites
tafi Posted July 15, 2008 Report Share Posted July 15, 2008 To ten pierścień trzyma lufę zewnętrzną w body. Quote Link to post Share on other sites
sniper_tarzan Posted July 16, 2008 Report Share Posted July 16, 2008 Fajnie ale jak go odkręcić? Bo tam jest taki drugi pierścień z okrągłymi otworkami (na rurę gazową) ale nie mogę go odkręcić od body... Quote Link to post Share on other sites
feder91 Posted July 16, 2008 Report Share Posted July 16, 2008 O! Mam ten sam problem! mówili że jest do tego jakiś klucz ale cóż... nie posiadam go... Po dłuższych oględzinach dostrzegłem śrubkę trzymającą ten pierścień mieści się ona w środku lufy zew. tam na początku jej jak wkładamy l. wew. niestety nie mam jak jej odkręcić jest zbyt mały przesmyk by włożyć tam klucz imbusowy a szkoda mi go piłować... najgorsze to to że nawet nie wiem który by to był... Quote Link to post Share on other sites
sniper_tarzan Posted July 17, 2008 Report Share Posted July 17, 2008 (edited) Jeśli ten imbus byś chciał odkręcać, to zapewne będzie to 1,5. Ale jak odkręcić ten ring z otworkami? Edited July 17, 2008 by sniper_tarzan Quote Link to post Share on other sites
knypek3 Posted July 24, 2008 Report Share Posted July 24, 2008 musisz pierw odkręcić górne szyny ris. Quote Link to post Share on other sites
sniper_tarzan Posted July 28, 2008 Report Share Posted July 28, 2008 Górne tzn? Odkręciłem już tą "rurę" z risami. Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted July 28, 2008 Report Share Posted July 28, 2008 A o którym modzie mówimy...? Quote Link to post Share on other sites
Leo_111 Posted July 28, 2008 Report Share Posted July 28, 2008 mam pytanie dla posiadaczy spr mk12 , czy do przedniego gripa upcham baterie mini intelecta ? mam zamiar kupic konwersje na spr do mojego m4 casv a mam standardowa regulowana kolbe , obecnie upchalem ja w raczce i zastanawiam sie czy bedzie to mozliwe w konwersji i jesli nie czy upchal bym np. http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=2241 Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted July 28, 2008 Report Share Posted July 28, 2008 Do mod 1 to na pewno nic nie upchasz... Quote Link to post Share on other sites
tafi Posted July 28, 2008 Report Share Posted July 28, 2008 Do mod 1 to na pewno nic nie upchasz... Ale zawsze możesz zmienić kolbę na SF i kabelki do tyłu wyprowadzić. Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted July 28, 2008 Report Share Posted July 28, 2008 Albo stałą. Moim zdaniem wygodniejsza, a i do konwersji mk12 pasuje nieźle. Quote Link to post Share on other sites
sniper_tarzan Posted July 28, 2008 Report Share Posted July 28, 2008 A o którym modzie mówimy...? Jest napisane jedną stronę wcześniej. Mod 1. Quote Link to post Share on other sites
knypek3 Posted July 28, 2008 Report Share Posted July 28, 2008 leo- napewno nie opchasz. za mało miejsca. tarzan- w modzie 1 to niewiem. myślalem że chodzi o 0 ;) pozdro Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted July 29, 2008 Report Share Posted July 29, 2008 (edited) tarzan- w modzie 1 to niewiem. myślalem że chodzi o 0 ;) pozdro No własnie :uśmiech: Edited July 29, 2008 by michalll Quote Link to post Share on other sites
pandziol Posted July 29, 2008 Report Share Posted July 29, 2008 Kupiłem niedawno tą replikę u Gunnera i oto moje pierwsze wrażenia: http://www.pandziol.user.icpnet.pl/mk12.htm Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted July 29, 2008 Report Share Posted July 29, 2008 Moje spostrzeżenia co do repliki są bardzo podobne. Wnętrze gb wymieniłem praktycznie całe - z boyi zostały tylko zębatki. Z perspektywy czasu wydaje mi się, że można jednak było zostawić to co boyi daje w stocku - szczelność jest, dopóki nic się nie posypie hulaj dusza... Co do komory - tutaj mam problem, chciałem wymienić na SRC ale nie pasowała (za krótki kołnierz wchodzący do maga). Trzeba było wymienić tylko mechanizm regulacji. Efekt - da się regulować hopa. Jeżeli ktoś wkładał inną komorę i działa proszę o info ;) Quote Link to post Share on other sites
gosci Posted July 29, 2008 Report Share Posted July 29, 2008 Witam mam problem staną mi spust w czym może być przyczyna bo włączeniu semi/auto zatrzymuje isę w połowie i nie strzela w cyzm może być problem. Quote Link to post Share on other sites
knypek3 Posted July 29, 2008 Report Share Posted July 29, 2008 wyślij do serwisu jak się nie znasz. Może smar go w GB blokuje. Albo coś wpadło i blokuje. Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted July 30, 2008 Report Share Posted July 30, 2008 Albo płytka selektora. Jak się nie znasz to nie ruszaj. Quote Link to post Share on other sites
gosci Posted July 30, 2008 Report Share Posted July 30, 2008 Nie mam najmniejszego zamiaru się do tego dotykać szkoda mi gwarancji bo jak coś poważnego sie zepsuje to sobiebie nie poradze wtedy a jak sie skonczy gwarancja to wtedy moze bende kombinował narazie i tak nie bende korzytał bo w sobotę jade na wakacje a i serwis moa wolne. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.