Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Metal body BOYI do M4/16


Recommended Posts

No to się dorobiłem metal body.

Nabyłem w Gunfire. Za jedyne 119 zł.

Zainstalowałem w M16A4 JG.

Korpus ów pasuje, i to bez większych problemów. Jedynie trzeba się troszkę napocić, aby włożyć pin blokujący położenie gearboxa (ten nad spustem). Ale od czego jest "ręczny impulsator kinetycznym z naprowadzaniem trzonkowym" (czyli młotek) :mrgreen:

Do owego korpusu jest wymagana jednoczęściowa komora hop-up (ja wstawiłem komorę plastikową G&G do GR-16, bo taką miałem).

Gniazdo magazynka jest nieco ciasnawe i magazynek (hicap JG) trzeba dobijać piąchą, żeby zaskoczył. No i mam full metal M16A4 :mrgreen:

Link to post
Share on other sites
  • Replies 99
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dodam tylko , że po wsadzeniu magazynka CA był spory problem z wyjeciem. Trzeba było zastosować metodę "ty trzymaj gnata a ja ciągne za maga":P

 

Ups. Pomyłka, to było na odwrót... Mag z Boyi nie chciał wyleźć z gnata CA...

Edited by poldeck
Link to post
Share on other sites

Ja muszę dokupić jeszcze komorę hop-up. Z wielkim trudem udało wymienić się body (dzięki dla Procenta). Jednak gniazdo magazynka jest baaardzo ciasne :???: Mój magazynek jak tylko przymierzałam to nie ma bata aby tam wszedł. Jest na to jakiś sposób?

Dla informacji body wymienione w PJ4 R.I.S. II Gen :)

Link to post
Share on other sites

Witam

 

Razem z Zakapiorem kupiłem body również do swojego guna.

 

Ogólnie body za przyzwoitą cenę. Wykonaniu można się przyczepić tu i ówdzie, ale ogólnie pozytyw.

Ja instalowałem gearboxa, skąd szkielet jest od Wella R6, bo reszta w środku wymieniona. Bez problemów wszedł.

Przyznaję, że pin nad spustem wymaga użycia siły, widocznie tak musi być:)

 

odp dla Miles_ACE

Szczelin miedzy body nie dostrzegłem po złożeniu.

8915bfbada61bfcbm.jpg

a63fb9a63cce2ef5m.jpg

 

Chwyt przedni mam od CA. Trochę pilnikiem musiałem zadziałać w body aby weszło, naprawdę trochę i leży jak ulał :)

 

Magazynki mid-cap firmy MAG wchodzą z lekkim użyciem siły. Trochę ciasnawe gniazdo magazynka.

Trzeba przyznać, że body rysuje się szybko.

Edited by SlyOne
Link to post
Share on other sites
Von_Zakapior - a czy owe body nie ma dużej szczeliny między górną a dolną częścią jak to widać na tym zdjęciu? http://gunfire.pl/data/gfx/pictures/large/...152189678_7.jpg

Nie, nie ma szpary. już nie ma.

Kwestia spasowania i of kors, najpierw trzeba włożyć tylny pin a dopiero wsuwać górę .... Nie pytaj,dlaczego, po prostu tak jest.

Link to post
Share on other sites

'Zapewne'. Jak mnie denerwuje takie pitolenie. Nie wiesz - nie pisz bo zgadujesz.

 

Body jest z aluminium. Wiem bo miałem DBOYS'a na testach.

 

No właśnie a Znal to stop ALUMINIUMz cynkiem

chyba że body jest z czystego aluminium wtedy zwracam honor :uśmiech:

Edited by bobek28
Link to post
Share on other sites

Ja muszę dokupić jeszcze komorę hop-up. Z wielkim trudem udało wymienić się body (dzięki dla Procenta). Jednak gniazdo magazynka jest baaardzo ciasne :???: Mój magazynek jak tylko przymierzałam to nie ma bata aby tam wszedł. Jest na to jakiś sposób?

Dla informacji body wymienione w PJ4 R.I.S. II Gen :)

 

 

Oprócz problemu z magiem wszystko chodzi jak należy w PJ? Jakie konkretniej problemy występowały przy wymianie body?

Edited by Sagitarius
Link to post
Share on other sites
Oprócz problemu z magiem wszystko chodzi jak należy w PJ? Jakie konkretniej problemy występowały przy wymianie body?

 

Kontynuując sprawę z body Kakci wynikło;

należy przyciąć pilnikiem tylną wewnętrzną część korpusu (tam gdzie wchodzi dolna część GB wraz z kablami do silnika) z obu stron, ponieważ inaczej płytka selektora nie przesuwa się-> a do tego wyginając się nie rusza popychacza co powoduje brak reakcji w momencie naciśnięcia spustu lub przerywaną reakcję.

 

Doszło jeszcze montowanie metalowej komory HU CA;

raz, że wchodzi na wcisk ale to nie ma znaczenia gdyż w momencie gdy jest na maxa to jest tak jak ma być. Normalnie powinna sprężynować.

Problem pojawia się przy ramieniu dystansera-> połączenie korpusu DBOYS i lufy zewnętrznej P&J nie zostawia miejsca na swobodne działanie tegoż ramienia. Skutek jest taki, że gdy replika zostanie poskładana do kupy strzela cały czas z maksymalnym podkręceniem.

Rozwiązanie: wymontować i wyszlifować DELIKATNIE ramię od góry ale tak aby możliwa była wewnętrzna regulacja za pośrednictwem koła zębatego z zapadką komory HU bezpośrednio wpływającego na wysokość ramienia dystansera. Czyli nie za dużo.

 

No i gniazdo magazynka;

tu tak samo kłania się pilnik-> przy pozbawionym GB korpusie przyciąć o około 0,4-0,7mm (w zależności od stosowanego magazynka) przednią ściankę gniazda (wąska najbliższa od strony lufy).

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...