Maciek1 Posted November 26, 2007 Report Share Posted November 26, 2007 Skoro von_Zakapior ma w swoim M16A4 to do m733 też będzie pasować bo body jest takie same. Quote Link to post Share on other sites
von_Zakapior Posted November 27, 2007 Author Report Share Posted November 27, 2007 Dla wszystkich, przekładających bebechy z JG w body BOYI: wymieńcie sobie od razu delta ring wraz z mocowaniem lufy zewnętrznej. Albo zastosujcie teflon fix, gdyż element ów ma tendencje do odkręcania się w trakcie strzelania.... i powodowania zacinek*. Mnie ów szczegół napsuł krwi na Ścianie Ognia II, gdyż spowodował aż siedem zacinek (sic!). Wymieńcie sobie albo na jakiś inny (np na taki ) albo na jakiś porządny (ja mam SRC i działa). _________________________ * jeśli ów element się odkręci, powoduje to ruchy komory HU i zakleszczanie się kulek w komorze. Quote Link to post Share on other sites
Guest Miles_ACE Posted November 27, 2007 Report Share Posted November 27, 2007 U mnie nie było z tym problemu, więc to pewnie zależy od egzemplarza. Nie śpieszyłbym się z kupnem nowego pierścienia. Ale jak kto uważa. Quote Link to post Share on other sites
raeone Posted December 3, 2007 Report Share Posted December 3, 2007 ja mam pytanie. Jak to body sie sprawuje w polaczeniu z P&J? trzeba sie nameczyc ze spasowaniem czy ogolnie ni chucha?? Quote Link to post Share on other sites
von_Zakapior Posted December 3, 2007 Author Report Share Posted December 3, 2007 Nie wiem. Natomiast gearbox G&P bezproblemowo. Quote Link to post Share on other sites
raeone Posted December 7, 2007 Report Share Posted December 7, 2007 Dobra dla potomnych bedzie opis: body dobre, konstrukcja nienaganna, pomysl z mocowaniem gornej czesci jeden z najlepszych. Co do zamontowania go w pejocie M4 R.I.S. - jest z tym troche problemow tak jak pisal wczesniej Lucjan trzeba sie zabrac za podpilowanie kilku miejsc. Ja o dziwo nie mam problemow z magami gniazdo dobrze spasowane. Natomiast tyna scianka oraz element kolo selektora ognia wymaga pilowania i odchudzenia. Opcjonalnie mozna tez po drugiej stronie body nie wplynie to na nic. Konkudujac: Body zdaje egzamin, jest dos dobrze wykonane jak na ta cene i widze tylko jeden mankament.... wczoraj Pandi mi powiedzial ze metal body P&J juz bedzie lada dzien;(:(:( Quote Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted December 8, 2007 Report Share Posted December 8, 2007 1) Wiem, że estetyka to rzecz gustu, ale zanim napiszecie, że to body jest ładne, a metal solidny, to porównajcie chociaż z raczej kiepskimi body CA, że o G&P nie wspomnę. Jak się wyraża subiektywną ocenę, to mimo wszystko powinno się jakoś odnieść do reszty rynku. Nawet body Metac'a są ładniejsze i to o kilka klas (metal, dokładność, pokrycie). Więc pisanie "ładne" o czymś co jest najbrzydszym obecnie body na rynku, jest nieco zafałszowaniem skali. Piszcie chociaż "ładne jak na tę cenę", albo "stosunkowo ładne". 2) Patem z kołnierzem, to nie zasługa Boyi. G&P stosuje go od samego początku. Po prostu Boyi to kopia G&P, a nie CA. 3) Zalety metalowego korpusu i jednoczęściowej komory są w emce nie do przecenienia. I nieważna jakość wykonania tego body, byle było zwymiarowane dokładnie. Inaczej mamy jazdy z selektorem ognia, magcatchem i szczelnością. No i żeby gwint na lufę zew. był ok. Także zgadzam się, że to tani sposób na podniesienie niezawodności emki, bo plastikowe body to po prostu porażka. Nawet jeśli wygląda w miarę, to jest po prostu zbyt mało wytrzymałe. 4) O w/w jazdach w zakłądaniu MB do P&J można przeczytać w wątku o P&J. Quote Link to post Share on other sites
Karczycho Posted December 12, 2007 Report Share Posted December 12, 2007 a ja z pytaniem: czy opisywane body będzie pasowało do SR$, czyli m4 od SRC? Quote Link to post Share on other sites
zombie_snake Posted December 16, 2007 Report Share Posted December 16, 2007 (edited) Nawet body Metac'a są ładniejsze i to o kilka klas (metal, dokładność, pokrycie). Więc pisanie "ładne" o czymś co jest najbrzydszym obecnie body na rynku, jest nieco zafałszowaniem skali. Na gunnerze body Boyi ma identyczne oznaczenia a kosztuje 50 baksów, więc MeTac to raczej specshopowska nazwa body Boyi. Pewnie tak samo jak te Eotechy, na których mają ponad 100 zeta przebicia. Sorry za OT. Edited December 16, 2007 by zombie_snake Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted December 16, 2007 Report Share Posted December 16, 2007 (edited) Jestem w sytuacji podbramkowej i musze założyć body od boyi więc jakby mi ktoś powiedział czy delta ring (no ten pierścień :-) ) nakreca się bez problemów na gwint w boyi to byłbym wdzięczen wielce. edit: delta ring CA oczywiście... Edited December 16, 2007 by poldeck Quote Link to post Share on other sites
K0T Posted December 16, 2007 Report Share Posted December 16, 2007 Ja też jestem w tej samej sytuacji... Pęknął mi gwint w body (nie wiem jak to sie profesjonalnie nazywa :-F ), ten przy gripie. Mam GR16 eco i musze kupic cos metalowego, w Polsce niestety nie ma taniego(wdg mnie taniego, bo 400~zł na body to dla mnie za dużo :P, a zółci bracia mają je za 100$ :cry: ) body z wyzszej pólki (czyt. Guarder, G&P) Czy ten Boy będzie pasowac do G&G, czy lepiej poczekac az body G&P będzie kosztowac 250zł :wink: Quote Link to post Share on other sites
raeone Posted December 18, 2007 Report Share Posted December 18, 2007 BOYI jest zerzniety z lepszych kopii;) Jedynie P&J stwarzal problemy ze wzgledu na lekko inne elementy Quote Link to post Share on other sites
mastah Posted December 18, 2007 Report Share Posted December 18, 2007 Czy to body wejdzie do emki boyi s-system ? Quote Link to post Share on other sites
K0T Posted December 18, 2007 Report Share Posted December 18, 2007 Widziałem to body w sklepie i na replice. W sklepie prezentowało się nawet dobrze, małe nadlewki itp, na karabinie już gorzej... Ta farba jakoś dziwnie schodzi... czy to jest malowane plakatówką? I tak chyba nie kupie, wole poczekac do gwiazdki i dostac G&P (chociaż i tak w to wątpie xD) Szkoda mi czasu na wiercenie, szlifowanie, sklejanie i nie wiadomo co jeszcze :wink: Quote Link to post Share on other sites
raeone Posted December 18, 2007 Report Share Posted December 18, 2007 Mhmm na zdjeciu ze sklepu nie widac czy tu jest dlugi gorny ris. W kazdym razie w body boyi ris gorny nie jest do zdemontowania jesli to ci pomoze. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted December 18, 2007 Report Share Posted December 18, 2007 Mnie nie stać na body G&P więc musze kombinować... A farba to pikuś. I tak odrapie i rzuce na to czarną anodę :-D . A nadlewki i luzy jakoś zwalczę... Quote Link to post Share on other sites
raeone Posted December 19, 2007 Report Share Posted December 19, 2007 Nadlewek nie stwierdzilem jest male niedopasowanie na linii upper i lower body. Doslownie 1mm. Od siebie dodam ze body P&J ma byc lada dzien:)) Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted December 19, 2007 Report Share Posted December 19, 2007 Jak jest gnat w dwóch kawałkach to nie ma czekania, bo "lada dzień" może sie zawsze wydłużyć :-P . Quote Link to post Share on other sites
Loniu Posted December 19, 2007 Report Share Posted December 19, 2007 Widziałem to body w sklepie i na replice. W sklepie prezentowało się nawet dobrze, małe nadlewki itp, na karabinie już gorzej... Ta farba jakoś dziwnie schodzi... czy to jest malowane plakatówką? I tak chyba nie kupie, wole poczekac do gwiazdki i dostac G&P (chociaż i tak w to wątpie xD) Szkoda mi czasu na wiercenie, szlifowanie, sklejanie i nie wiadomo co jeszcze :wink: A może kompromis? http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=2837 http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=2839 Nawet niezłe body, i nie takie drogie. Do tego możesz mieć je z oznaczeniami Colta. Pozdr... Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted December 19, 2007 Report Share Posted December 19, 2007 EKHEM... 290 zeta to nie jest dla mnie kompromis bo za mniej kupuje na wgcshopie nówkę G&P... Quote Link to post Share on other sites
raeone Posted December 20, 2007 Report Share Posted December 20, 2007 Jedno ale Loniu do tego body: OUT OF STOCK!! A na wgc dostaniesz to prawda Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted December 21, 2007 Report Share Posted December 21, 2007 Sprawdzone!!! Delta ring CA pasuje na body BOYI. Lufa zewn. CA troche ma luzu ale to sie da załatwić taśmą klejącą, potem dokręcenie ringiem i siedzi sztywno jak pan prezydent. GB CA nie bardzo chce wejść. W dolnej tylnej części (tam gdzie jest pełny w środku) trzeba go trochę opiłować i włazi. Selektor jest grubszy niz w CA i jeśli mocno komuś łozyska wystają to będzie o nie targał robiąc spory opór przy "selektorowaniu". Polecam minimalnie "zcienić". Tye na temat pasowności CA a BOYI. Quote Link to post Share on other sites
raeone Posted December 21, 2007 Report Share Posted December 21, 2007 Czyli podobnie jak z p&j. Podciąć cześć naddatków. A jak ze spasowaniem?? Komora hop up`u tez na styk[dociśnięta na maxa]?? Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted December 21, 2007 Report Share Posted December 21, 2007 (edited) Mam przy sobie tylko body, GB, lufe i pierścień... Komora jest 150 kilometrów dalej więc nie bardzo mam jak ocenić. Poza tym nie mam komory CA tylko plastikową G&G więc i tak nie byłoby to miarodajne... I co do podcinania naddatków: W body nie piłujemy/podcinamy NIC (nie wiem jeszcze jak magi CA wchodzą ae sprawdzę), ja spiłowałem tylko GB w miejscu w którym jest pełny w środku czyli nie ma to żadnego nań wpływu. Osobiście mam łozyska kulkowe, które malutko wystają więc problem selektora mnie nie tyczy. Jedyna rzecz która nie pasuje to ta śrubka imbusowa ustalajaca pion lufy w body :-F . Jest minimalnie za gruba w tej częsci, która juz nie ma gwintu. Edited December 21, 2007 by poldeck Quote Link to post Share on other sites
raeone Posted December 28, 2007 Report Share Posted December 28, 2007 Z tą śrubką w przedniej części też miałem romans... rozwiązałem to tak że ją zgniotłem po wkręceniu i ustawiłem tak aby szczelina w body weszła w nią na tej zgniecionej powierzchni. I śmiga. Ty spiłowałeś gearbox ja piłowałem sobie body ale efekt jest taki sam bo najwidoczniej te operacje dokonywane były na tym samym newralgicznym miejscu tylko na obu elementach. U mnie selektor dziwnym trafem też nie robi problemów poza tym, że czasem trzeba czasem użyć większej siły żeby go na auto zmienić. Zastanawiam się czy nie jest to problem wadliwie złożonego selektora ognia bo nie wiem czy spasowałem dokładnie tą płytkę od wewnątrz. Poprostu nie spojrzałem jakie było jej położenie początkowe przed rozkręcaniem... Magi mi wszystkie juz chodzą po kilku kosmetycznych zabiegach jest wsio ok. Realcapy P&J lekko się chyboczą i trzeba je dobić żeby zaskoczyły w mag catcha ale poza tym bezproblemowo. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.