michalll Posted January 28, 2009 Report Share Posted January 28, 2009 Biorąc pod uwagę co już do tej pory zmieniłeś tylko tuning siłowy zostaje. m130 zębatki i szkielet uciągną, ale będzie głośno. Reszta do wymiany. Zestaw cylindra najlepiej na BU, żeby wykorzystać maksymalnie sprężynę. BU do m16 oczywiście. Quote Link to post Share on other sites
Matyss Posted January 28, 2009 Report Share Posted January 28, 2009 A mógłby mi ktoś podać listę tych części z przykaładami, bo nie mam pojęcia które wybrać. Jakie części GB trzeba wymienić żeby można spokojnie wstawić M140? Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted January 28, 2009 Report Share Posted January 28, 2009 Prowadnica sprężyny łożyskowana CA v.2 Łożyska 7 mm P&J (ja mam kulkowe, ale ślizgowe ponoć mocniejsze) BU CA do m16a2 Tłok stockowy G&P To mi chodziło na m130 140 bym nie wkładał, potrzebny by był mocniejszy tłok, zębatki STU. No i bałbym się o szkielet. Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted January 28, 2009 Report Share Posted January 28, 2009 według mnie m140 na semi pociągną stock części, lecz musisz się liczyć z wymianą po 1000 kulek np. tłoka. Zębtaki wytrzymać powinny, ale b.dobre podkładkowanie i smary dobrej jakości. No i warto zainwestować w BU, ponoć odciąża układ i kilka FPS więcej da :) Zawsze możesz wsadzić m140 i wymieniać części, jak się wysypie cos. Quote Link to post Share on other sites
bulany Posted January 29, 2009 Report Share Posted January 29, 2009 Ja bym na Twoim miejscu najpierw kupił komorę i lufę i pobawił się w jej stabilizację. Jak można ustabilizować lufę? Ostatnio bardzo irytuje mnie chwiejność u mojej eMki. Jeśli można to prosze łopatologicznie... Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted January 29, 2009 Report Share Posted January 29, 2009 Tutaj miałem na myśli akurat stabilizowanie komory. W stabilizowanie lufy zewnętrznej nigdy się nie bawiłem - stawiam na free float i to się sprawdza ;) Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted January 29, 2009 Report Share Posted January 29, 2009 demontaż muszki, chwytów przednich, rury gazowej, odkręcenie pierścienia mocującego lufę, na lufe troche teflonu, żeby ciężko wchodziło do górnego body, nakręcenie pierścienia (mocno), założenie rury gazowej, muszki, chwytu. Proste nie ? :) Quote Link to post Share on other sites
czaken Posted March 13, 2009 Report Share Posted March 13, 2009 Mam ptanko. Jak wy wpychacie tą m 120 do gearboxa. Kupiłem m120 mad onion i jak ją już wcisnę to się wije w środku i wyciska tłok z prowadnic. Dzięki za porady i pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
komora Posted March 15, 2009 Report Share Posted March 15, 2009 Bo dobrze by było trzymać też ten tłok jak się GB składa. Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted March 15, 2009 Report Share Posted March 15, 2009 Use the screwdriver, Luke... Quote Link to post Share on other sites
LajoN31 Posted March 23, 2009 Report Share Posted March 23, 2009 Witam. Ja mam taką emkę PJ/BOYI. W stocku mam 430 fps, m120(chociaz wydaje mi sie ze jest mocniejsza) Wymienilem komore hop up na metaowa G&P, gumke systemy silikonowa, wsadzilem precke 509mm systemy a mimo to karabin ma spory(jak na precke) rozstrzal i co ktoras kulka leci na ok 19-15m i spada a reszta leci normalnie. Czego to moze byc wina??zastanawialem sie nad szczelnoscia GB ale wtedy nie mialbym tych 430 fps(a byly mierzeone niejednoskrotnie) , myslalem tez o zlym dystanserze albo niedopasowanej gumce ale nie wiem. Nie bawie sie w to tak dlugo i nie mam pojecia co sie moglo spieprzyc. Prosze o jakies wskazowki czy porady Z gory dzieki Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted March 23, 2009 Report Share Posted March 23, 2009 Włożyłeś tam tragiczną komorę. Quote Link to post Share on other sites
LajoN31 Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 a jaka powinienem wsadzic?? CA?? Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 Stock, doszczelnić teflonem i jest pięknie. Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 Warto też wymienić mechanizm regulacji, jak by się miało przypadkiem pod ręką jakiś sensowny. Quote Link to post Share on other sites
augustox Posted November 8, 2009 Report Share Posted November 8, 2009 Witam A teraz ja mam pewne pytanko odnośnie tuningu BOYowskiego GB. Mam HK416 BOYia sprowadzane z gunner'a więc nie ma żadnych krakmanowskich wzmacnianych części. Myślałem ... -nad springiem m120 lub m130 -a do tego... BU Guardera, -mosiężną prowadnicę sprężyny(nie łożyskowaną bo takowa mi zalega w domu, a boyowska to plastik) -Metalowe łożyska -Może tłok I teraz moje pytanie, co mówicie, lepiej m120 czy m130 ? Ile mogę +/- osiągnąć fps przy tej konfiguracji ? Zębatki myślę dadzą rade. Tylko mam dylemat odnośnie BU,piszacie, że daje FPSy ale w osiągach tego nie widać, w takim razie opłaca się go kupować ? Nie lepiej zmienić aby obydwie głowice ? Czekam na jakieś mądre sugestie ;) pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted November 8, 2009 Report Share Posted November 8, 2009 SP120 - m120 guarder, BU guarder'a, 6mm/7mm ślizgi (nie jestem pewny jakie tam siedza). Za dwie wyciszone głowice dasz, te 130, a BU to 200 zł guarder'a. Doda spokojnie te 10% jeśli to złoży ktoś kto ma o tym pojęcie. Na tej SP120 będzie powyżej 450 fps, gwarantuję. Tłok jeśli nie jest jeszcze łysy może zostać, do tego stalowa prowadnica JBU (łożyska też JBU, bo jak na ślizgi to moim zdaniem jedne z lepszych). Na całość kable niskooprowe, porządna regulacja i smarowanko, repliczka będzie chodzić aż miło. Quote Link to post Share on other sites
Wolfran Posted December 10, 2009 Report Share Posted December 10, 2009 (edited) Witam, ja mam Bi-3681 o takie http://www.taiwangun.com/karabiny_szturmow..._boyi-1082.html ale ja mam założony tłumik dźwięku 200mm i lufę 509mm i średnicy 6.08 CA i mam kilka pytań: -Chcę zamontować system BU o taki http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich...arder-1612.html Czy to dobry pomysł? -Za jakiś czas chcę tam włożyć sprężynę M130 Guardera, i wzmocnioną prowadnicę sprężyny z łożyskowaniem Systemy i może taki tłok http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich...ystema-475.html czy to dobry pomysł? -Co zrobić, czy przełożyć fabryczne kable do tyłu GB, czy kupić niskooporowe okablowanie na tył GB? Jestem otwarty na różne propozycje. Pozdrawiam. Edited December 10, 2009 by Wolfran Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted December 10, 2009 Report Share Posted December 10, 2009 BU Guarder'a są jedwabiste, nie licząc mocno niestandardowych głowic cylindra (wiercenie i toczenie zalecane inaczej szkielet pęknie raz dwa). Nie z każdym szkieletem tak się dzieje, ale jak dla mnie to taka reguła dla BU Guarder'a. Reszta OK, tylko wypadałoby zadbać o bardzo dobry shimming zębów i bierz poprawkę, że ten tłoczek troszkę efpeesów zabiera (choć zawsze można nawiercić dziada, by go odciążyć). A po co przekładać kable? Zależy od aku jakie chcesz kupić/jakie masz. Quote Link to post Share on other sites
Wolfran Posted December 11, 2009 Report Share Posted December 11, 2009 BU Guarder'a są jedwabiste, nie licząc mocno niestandardowych głowic cylindra (wiercenie i toczenie zalecane inaczej szkielet pęknie raz dwa). Nie z każdym szkieletem tak się dzieje, ale jak dla mnie to taka reguła dla BU Guarder'a. Reszta OK, tylko wypadałoby zadbać o bardzo dobry shimming zębów i bierz poprawkę, że ten tłoczek troszkę efpeesów zabiera (choć zawsze można nawiercić dziada, by go odciążyć). A po co przekładać kable? Zależy od aku jakie chcesz kupić/jakie masz. Kable muszę przełożyć bo zmontowałem stałą kolbe, a moja bateria nie mieści się w chwycie przednim. Zapomniałem napisać że jeszcze kupię wzmocniony szkielet CA http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=1342 o taki. Quote Link to post Share on other sites
kottu Posted December 15, 2009 Report Share Posted December 15, 2009 (edited) Zapewne było to już poruszane w tym temacie, jednak z powodu mojego lenistwa zapytam się osobiście jeszcze raz. (Tylko nie bijcie za mocno :-F ) Więc chcę zupgrade'ować moją eMkę, wiem, że muszę zacząć od precki i hop-up'a. Pierwsze pytanie, jak długa może być precka? Następnie, z tego co czytałem, dla zwiększenia zasięgu i FPS'ów mogę zamontować sprężynkę. Mam na oku coś w skali M120 systemy, i czy powinienem do tego coś jeszcze wymieniać by ładnie śmigało bez uszczerbku na stanie repliki. Ostatnie pytanko to co jeszcze mogę zmienić w celu zwiększenia zasięgu eMki w granicach do 200-300zł. Albo inaczej. Co powinienem wymienić dla lepszej kultury pracy broni? Edited December 15, 2009 by kottu Quote Link to post Share on other sites
szturmowiec Posted December 30, 2009 Report Share Posted December 30, 2009 (edited) A ja zadam takie pytanie, czy lepiej kupić zestaw tuningowy nie koniecznie BU (za max 250zł) czy osobno dokupić podzespoły wewnętrzne do GB? Czy lepiej skorzystać z tej oferty? - http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=5832 A może kupić zestaw tuningowy (kusi mnie ten JBU pod względem ceny). zestaw JBU M120 jest wart ceny? - http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=2622 czy może lepiej kupić hurricane? (ale w tym zestawie nie ma tłoka, który mogę dokupić osobno) - http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=4301 Bo Elementa chyba raczej nie polecicie? http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=5002 Dodam tylko że czarna precka madbulla już idzie i mam stockowy nie rozbierany gearbox boyia z wymienionymi kablami niskooporowymi od monęntu kupna repliki (jest jeszcze sticker na GB od Krakmanów ale gwara już mi minęła). Mam go już rok i strasznie hałasuje, jak by miał się zaraz rozsypać, osiągi są marne, komora jest G&P z gumką systemy - to jedynie poprawiło zasięg o jakieś 7 metrów :) . To cały tuning w karabinie i teraz chciałbym zabrać się za GB. Co byście mi polecili z wyżej wymienionych zestawów? ;) Edited December 30, 2009 by szturmowiec Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted December 30, 2009 Report Share Posted December 30, 2009 Na twoim miejscu kupiłbym zestaw JBU. Zestawy te są szczelne, posiadają wytrzymałe komponenty no i tłok, który bardzo dużo zniesie. Quote Link to post Share on other sites
szturmowiec Posted December 30, 2009 Report Share Posted December 30, 2009 Aha, czy wymiana szkieletu GB będzie konieczna do tego zestawu tuningowego? Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted December 30, 2009 Report Share Posted December 30, 2009 Nie powinno być problemu z montażem tych podzespołów. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.