Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

RC Digger


Recommended Posts

Ja powiem parę słów na temat serwisu:

 

Otóż posiadam replikę M4 S-SYSTEM mam ja już od 2 lat, nie dało się nie zauważyć że straciła na sile, ale liczyłem ze nadal ma te swoje min 340 - 360 fps. Powiedziałem o tym Pandorze: usłyszałem przyjdź na chrono przestrzelamy zobaczymy.

 

Co się okazała, że moje słodkie maleństwo jest chore i ma tylko 300 - 315 fps, myślałem że się popłacze. Zwróciłem się do Pandory z tekstem w stylu: zrób coś tym, i tutaj się mile zaskoczyłem. Zajrzał do środka i stwierdził że: Sprężyna do wymiany (sklepana i pęknięta) tłok zjechany i luzy na zębatkach. Rozwiązanie proste - wymiana. Nie wierzyłem dopóki mi tego wszystkiego nie pokazał palcem.

Powiedział że mam wybór albo sam skombinuje części jakie chce a on to włoży do środka albo załatwia to serwis samodzielnie.

\Łożyska kupiłem sam Deep Fire kulkowe

podkładani systemy tez

resztę załatwił serwis Sprężyna MAD ONION M110, prowadnica systemy

I tłok wzmocniony sześciokątny CA.

 

po spodkładkowaniu przesmarowaniu i po wkładaniu wszystkiego do środka usłyszałem.

Heka tylko wiesz będzie miała około 370 - 380 fps

No i miała jako pierwsza kulka przeleciała przez chrono to nawet Pandiemu szczęka opadła - stałe 430 fps

 

zapłaciłem tylko za części serwis gratis - LOL

 

także z mojej strony mogę powiedzieć tyle Serwis jest super żadnej ściemy jeżeli jest coś do wymiany to wymienią jak nie trzeba to nie będą wciskać na siłę, zawsze można zajrzeć do własnej repliki a serwisant pokaże co jest uszkodzone i powie ile będzie kosztowała wymiana. Dobiera zawsze optymalne części bez zbędnego naciągania.

 

Pandorę znam dobrze jesteśmy w jednym teamie więc ta opinia może się wydać stronnicza dlatego dam wszystkim jedną radę - IDźSIE I się SAMI PRZEKONAJCIE JAK TAM JEST - Jedna rada Miejcie w zapasie dużo czasu...

 

Pozdrawiam Hekatomba

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ja też chciałem dodać coś od siebie. Jestem bardzo zadowolony ze sklepu (Bardzo dużo asortyment do asg, ciuchy, części jak i inne), z obsługi której pozostałe sklepy powinny się nauczyć. Właśnie niedawno kupiłem tam swoje cacko z którego jestem bardzo zadowolony. Na moich oczach replika została sprawdzona na chrono jak i pod względem technicznym :) Sklep jest super i właśnie takiego sklepu było nam potrzeba. Polecam ten sklep wszystkim maniakom młodym jak i starym!! Pozdrawiam załogę sklepu :) i do zobaczenia ponownie

Link to post
Share on other sites

Ja również polecam z czystym sercem. Trzykrotnie juz robiłem zakupy. Za pierwszym razek okazało się ze dwójnogu jaki chciałem nie było wiec Pandi nic nie mówiąc ściągnął mi dwójnóg ze stojącej na wystawce repliki. Zapakował i spoko. Taka reakcja to wyraz zdrowego podejścia do tematu.

Kolejna sprawa jaka mnie zaskoczyła to magi. Szukałem realcapów. Pandi powiedział że jadą. Zamówiłem 10 sztuk i byłem na bieżąco informowany o stanie przesyłki. Przy problemach z odbiorem też było pięknie, fachowo została obsłużona moja współlokatorka niemająca zielonego pojęcia o asg :wink:

Niedługo muszę się wybrać na chrono i sprawdzić swoje cudo;) No i temat RCDigger Caffe jest jak najbardziej pozytywnie widziany;)

Jednym słowem sklep który zarówno ze względu na obsługe,klimat, fachowość jak i lokalizacje zasługuje na miano "The best of...."

Pozdrawiam dzielną załoge RC!!! Sukcesów życze!!

Link to post
Share on other sites
Guest MaciekUkr

I ja również polecam. Ostatnio dokonywałem tam kilka ładnych zakupów (nastepne w drodze). Zawsze starają się chłopaki pomóc i doradzić, a nie 'wciskać' coś klientowi na siłe. Doceniam takie podejście.

Link to post
Share on other sites

Nie powstrzymam się...

Przy problemach z odbiorem też było pięknie, fachowo została obsłużona moja współlokatorka niemająca zielonego pojęcia o asg :wink:

nic dziwnego, Pandi to pies na kobiety (oczywiście w sensie pozytywnym i nieinwazyjnym), a twoja współlokatorka pewnie ładna... no i taka "zagubiona" w świecie asg :) ;-)

Pandi wybacz.... :)

 

Ale tak poważnie rzecz biorąc, to faktycznie podejście do kobitek w takich sklepach bardzo często pozostawia wiele do życzenia. Dobrze, jak sprzedawcy Cię znają... bo jak nie, to większość sklepów podchodzi jak do jajka, z którym nie wiadomo co zrobić i "z czym to się je". Jeśli nawet pojawi się pytanie "w czym mogę pomóc" (co nie wiedzieć czemu ciężko przez gardło przechodzi), to niestety towarzyszy temu jakiś taki dziwny uśmieszek...

 

Nie jestem chyba miarodajnym przykładem, bo ekipę sklepu znam też prywatnie. Ale wierzę w to, że każdego klienta traktują na poważnie. A przy okazji mam wrażenie, że atmosfera w sklepie juz teraz ma wymiar jakby taki "domowy". I dobrze... jak jest miło i można wpaść nie tylko na zakupy, to klient częściej do sklepu wraca.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

W życiu każdego karabinka (a w szczególności jeśli jest to SRC) przychodzi czas gdy ten poprostu umiera. Tak też było z moim SR-16. Zachęcony opiniami o sklepie udałem się z repliką na serwis. Po odczekaniu swego (i tu duży plus dostałem od obsługi karabin zastępczy!) dostałem naprawiony gearbox, jak trafnie określiła to obsługa było to rzeźbienie w kale (niestety nie miałem siana na jakieś super mega wygrzewy). Karabinek zabrałem do domu i tam właśnie, na kilka minut po odebraniu go ze sklepu, dokonał żywota dokumentnie. Więc dzwonie i mówię sorry ale umarł. Na co otrzymuję odpowiedź: wpadaj do sklepu coś wmyślimy. Koniec końców Pandora, który pewnie dostaje drgawek jak sobie przypomina moje SRC, powiedział, że on zrobi ten karabinek bo to dla niego kwestia honoru :D. Skończyło się na kompletnej wymianie GB na P&J 2,5 generacji na co dostałem bardzo dobrą cenę!!! Słowem karabinek śmiga jak szalony a ja klaszcze uszami ze szczęścia!

Wielkie barawa i szacunek, że wam się chciało!

Życze dalszego pszerzania oferty (części szczególnie!!) i sukcesów!

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

ehhh.... i znowu to sie stało.

Poszedłem do sklepu(sobota 26.01.08r) jak zwykle spotkałem kilku znajomych no i zaczynam oglądać repliki, jako że miałem zamiar kupić coś nowego. Nie będę owijał w bawełnę skończyło sie na tym że kupiłem replikę, trochę akcesorii do niej i CIRASA w CB. Dodam tylko że robiłem te zakupy w systemie ratalnym :D Decyzje o tym czy bank sie zgadza miałem w dosłownie 10min a i oprocentowanie niskie ;)

Konkretnie kupiłem:

HK416

kolimator EoTech

tłumik dźwięku Black Water

kolbę składaną

cirasa w CB

 

Za wszystko policzyli mi... no niestety nie powiem konkretnie ile ale maprawde dobra cena nigdzie indziej takiej nie dostałem :D

 

Dziś okazuje się że niestety kolimator podobnie jak te dostępne w drugim sklepie we Wrocku nie posiaa regulacji krzyża w pionie :( Wielki smutek zagościł na mej buzi no ale cóż.. dzwonie i mówie: "panie Pandora coś mi pan sprzedał jak to nie działa"(telefon wykonywałem dziś- niedziela!) :P

I tu miła obsługa przeprosiła za niedogodności i dowiedziałem się że oczywiście mogę dostać pieniążki spowrotem, albo poczekać na nową dostawe kiedy to już kolimatory będą w 100% dobre :)

Link to post
Share on other sites

Każdy kto próbował się zainteresować czymś nowym, zwłaszcza gdy to nowe jest tematem rozległym i skomplikowanym - wie jak trudno jest wybrać coś sobie i wciągnąc w temat bez pomocy. Co z tego że są fora i strony, gdy informacje zwykle są na nich rozsiane i rzadko podane w takim zestawieniu jak nas interesuje.

 

Dlatego polecam RCDigger. Raz, że od początku widać że chłopaki zajmują się tym co lubią i to sprawia że w każdą rozmowę, tłumaczenie czy pomoc są zaangażowani osoboście. Dwa że udzielają informacji rzetelnie, wprost odradzili mi kilka sztuk replik droższych (np. CA) doradzając tańszą, to u sprzedawcy nieczęsto spotykane zachowanie. Trzy - pomogli i odpowiedzieli na najprostsze i najgłupsze pytania początkującego.

Tym samym obsługa sprawiła, że zdecydowanie wolałem zostawić pieniądze u nich a nie u konkurencji (nie wymieniam, kazdy wie). U konkurencji byłem i na każde pytanie słyszałem odpowiedź - nie wiem, ten kto wie będzie kiedyś gdzieś tam. Podsumowując, pieniądze zostawiłem w RCDigger (wolę dać im zarobić niż innym) i tak mam zamiar postępować w przyszłości.

Nie bez znaczenia jest też fakt że sklep ma rewelacyjną lokalizację (ścisłe centrum) a nie opłotki jak inne sklepy. Jest fajnie urządzony ("ściana płaczu") i widać od razu co jest i jak się prezentuje (w innych sklepach po9d tym względem bieda, piszę o głównej konkurencji). Zawsze można spotkac tam jakiś airsoftowców i nierzadko poznać kogoś, pogadać.

 

Dla mnie sklep to nieskończona ilość plusów.

Jeden minus przytaczany przez innych - bywa faktycznie że 10 minut trwa w RCDigger półtora godziny...

 

Przyłączam się też do apelów - rozbudujcie sklep o jakąś kawiarenkę i pubik :)

 

Pozdro dla RCDigger

Edited by krugerheini
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Serdecznie polecam ten sklep wszystkim maniakom Air Softu. Bardzo profesjonalna i miła obsługa. Kupiłem tam M4 P&J z precka i tlumikiem, oczywiscie precke mi zamontowali w parenascie minut na miejscu za DARMO. Po zakupie broni dostalem konkretne informacje co i kiedy tuningowac jakie kulki stosowac itp. W tym sklepie mozna dostac wszystko na zamowienie nie placac za koszt przesylki. Na miejscu jest chrono, wiec przy kazdym tuningu mozna sprawdzic ile mamy fps. Takze, bardzo polecam i zapraszam do RC Diggera.

 

-Rastax

Edited by Rastax
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Musze się trochę pozachwycać, tym razem nad sprawnością serwisu.

Wszyściutko zrobione sprawnie, szybko (mimo napiętych terminów przed ścianą ognia).

A jak usłyszałem cenę za usługę to najpierw myślałem że to jakaś pierwsza rata 8)

 

Naprawdę szczerze polecam, nigdzie indziej nie dostałem takiej pomocy i pełnej informacji a przy okazji cały czas czułem że nikt nie próbuje mnie "ściemnić".

Dzięki wielkie.

Link to post
Share on other sites

Gorąco polecam sklep, serwis. Zakupiłem tutaj swoją replikę, jest w pełni serwisowana za darmo, obsługa doświadczona znająca się na żeczy. Ponadto, doradzają, w każej kwestii dot. tuningu, wyposażenia. Sklep posiada wszystko czego dusza zapragnie, tylko mieć pieniądze i płacić :) Serwis jest świetny, zawsze jestem obsłużony żetelnie, z uśmiechem, powiem więcej, wszystkie mniejsze usterki jakie miewałem, załatwiane są od ręki, na miejscu. Standartem sklepu jest to że po dokonanej usłudze, Pandora dzwoni, pisze meila lub na gg, jak dany element się sprawuje. To jest dość wielki pozytyw-szok. Wszystkim tym zajmuje się osoba godna polecenia, mająca wielkie doświadczenie i wiedzę, którą chętnie się dzieli (nie wszędzie tak jest) . Bez wątpienia mój ulubiony sklep :) "Liczy się zadaowolony klient" Oby tak dalej. Pozdro :uśmiech:

Edited by dwoik
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

+ dla sklepu. Padł tłok. Zrobiłem zdjęcia i wysłałem przez GG do sklepu. Zostałem szybciutko obsłużony. Niestety takiego tłoka nie było na stanie - ale to zaoszczędziło mój czas na poszukiwaniu. Wielki plus - to się nazywa super obsługa.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Hmm dodam swojego + (plusa).

 

Ok 2 tyg temu zakupiłem HK416 VFC z koli i innymi duperelami.

Sprzęt został mi zamówiony w ekspresowym czasie.

Profesjonalna obsługa oszczędziła mi zbędnych kosztów z zakupem niepotrzebnego szpeju, mimo tego że mogli na tym krocie zarobić.

 

W chwili obecnej wystarczy jeden tel. i otrzymuje konkretną poradę ! Warto jest to sklep który nie zapomina o kliencie zaraz po tym jak opuści się sklep!

 

Szczerze POLECAM !

Link to post
Share on other sites
  • 6 months later...

Wygląda na to, że sklep zakończył swoją działalność.Byłem tam w poniedziałek 0 15 i drzwi były zamknięte.Zauważyłem też brak szyldu. Właściciel już wcześniej wspominał, że pewnie przez gunfire będzie musiał zamknąć sklep...

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ma ktoś jakiś kontakt do tego sklepu?

 

Numery telefonów podane na stronie są "nieprawidłowe".

Nr faksu podany na portalach typu Panorama Firm jest "nieprawidłowy".

Nr NIP podany na portalach typu Panorama Firm jest "nieprawidłowy".

Na maile brak odpowiedzi.

Osoba która (chyba) reprezentuje sobą ten sklep logowała się na forum ostatni raz w grudniu 2008.

 

Ech, mhatix, szkoda, że ty tego postu nie napisałeś kilka dni wcześniej. Jeśli nie dostanę paczki to chciałbym chociaż zwrot przelewu...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...