sek501 Posted November 29, 2009 Report Share Posted November 29, 2009 Witam mógł by mi ktoś pomóc kupiłem tą repliczke i jestem z niej zadowolony ale prosił bym was o jak najlepszy tuning dla tej repliki czyli co i gdzie najlepiej kupować jaka lufa jaka gumka itp. Quote Link to post Share on other sites
kicha29 Posted November 29, 2009 Report Share Posted November 29, 2009 Gumke polecam SYSTEMY a lufe mam 509 MadBull'a i też nie narzekam. Minimalnie wystaje w tłumiku płomienia ,ale przez to ,iż jest czarna nie rzuca się to w oczy Quote Link to post Share on other sites
gall_anonim Posted November 29, 2009 Report Share Posted November 29, 2009 mam pytanie: jak zrobić kable żeby tego ak można było zasilać ze zwykłych bateri zamontowanej na kolbie (nie stick). Quote Link to post Share on other sites
Cincin Posted November 30, 2009 Author Report Share Posted November 30, 2009 Wystarczy kupić np. takie: http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich...a_p_j-1274.html Quote Link to post Share on other sites
Flipper Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 Witam, właśnie znalazłem http://www.taiwangun.com/shop,show,1413. Czy ma ktoś może z was tą replikę i jak się sprawuję? Quote Link to post Share on other sites
RED (Lone Wolf) Posted December 7, 2009 Report Share Posted December 7, 2009 (edited) To nie jest temat o RK-12 Zresztą ta replika co podałeś nawet nie przypomina AKS-74 więc, swoje pytanie musisz zadać w odpowiednim temacie, który znalazłem w 2,5 sekundy wpisując w wyszukiwarce "RK-12" http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=81456&hl=RK-12 i liczyć, że ktoś coś odpisze, zamiast zaśmiecać ten. Google, słowo klucz "RK-12" - http://www.google.pl/search?q=RK-12&ie...q=t&rls=org Jakieś zagraniczne opinie już na 1 stronie widać. Polskich nie za bardzo na razie. Edited December 7, 2009 by RED (Lone Wolf) Quote Link to post Share on other sites
Jacek GROT Posted January 17, 2010 Report Share Posted January 17, 2010 (edited) Oj, dziś podczas mroźnego marszu na 20km to się awaria stała... Nie wiem o co chodzi. Części praktycznie nówka, sprężyna zmieniona na słabszą, tak aby odciążyć baterię w zimę (M110). Strzelam, strzelam po drzewkach, aby sprawdzić jak działa, i nagle, beż żadnego trzasku ani nic... Wiertarka w GB. [Warto dodać, ze w domu strzelało normalnie, ROF boski ,dno puszki przebijało...] Zębatki chodzą OK, nic nie trze o tłok czy coś. Słychać tylko samą pracę. Myślę że się zębatka osi silnika poluzowała przez mróz, albo coś... No ale jeśli chodzą wszystkie zębatki to coś z tłokiem.... w 50% miałem rację. Tłok: Urwany, kompletnie pierwszy ząb. Głowica tłoka: Nie wiem jak to określić, oceńcie sami.... Aj te nasze kałasze ;) Link do fot: http://picasaweb.google.com/JacasgGROT/GearboxAwariaIPMR# No cóż, nie pozostało mi nic innego jak otworzyć magiczną skrzynkę z częściami... Jak myślicie, co mogło być przyczyną? Mróz (jakieś -5C)? Edited January 17, 2010 by Jacek GROT Quote Link to post Share on other sites
WojaKwz Posted February 6, 2010 Report Share Posted February 6, 2010 Witam, mam większy problem. A zatem, mam duże luzy w kolbie w Rk-03SW. http://img9.imageshack.us/img9/3809/dsc07274g.jpg http://img4.imageshack.us/img4/7858/dsc07275r.jpg Na drugim zdjęciu, w tym miejscu gdzie jest pin. Kolba lata góra-dół, można temu jakoś zaradzić? Ogólnie ten pin można wybić, czy lepiej zostawić tak jak jest, i dać sobie spokój? Czekam na odp. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Jacek GROT Posted February 6, 2010 Report Share Posted February 6, 2010 Ten pin da się wybić. Z lataniem góra-dół zastosowałbym jakąś podkładkę. Quote Link to post Share on other sites
Jacek GROT Posted June 4, 2010 Report Share Posted June 4, 2010 Cześć dziewczyny. Jak tam wasze kałaszki? Mam jeden problem. A mianowicie, gdy przełączę z semi na auto, słyszę tylko "cyk cyk" (nie łączy styk). Ale się zarymowało :P Zaś gdy z pozycji "safe" dam na auto, kałaszek strzela normalnie. Trochę nad tym główkowałem, ale nie wymyśliłem nic sensownego. Więc zwracam się z prośbą o pomoc... Następne pytanko. Montował ktoś do tej giwery MOFSET ? Jeśli tak, to jaki i w którym mijscu, byłbym bardzo zajedwabiście wdzięczny za info. Teraz się nieco pochwalę. Na lufie mad-bulla+ Gumce mad-bulla, komorze HU TM, Bore-upie + M120 i uszczelnieniu gdzie i czym się dało, ostatnio zmierzyli mi w specshopie prędkość wylotową. Liczyłem na 430-450 FPS. Okazało się że giwera ma aż 470 ! :strach: Czyli jednak można :D Quote Link to post Share on other sites
AnTu Posted June 12, 2010 Report Share Posted June 12, 2010 A tak "pi razy drzwi" cóż tam uszczelniałeś, gdzie i czym? Quote Link to post Share on other sites
RED (Lone Wolf) Posted June 18, 2010 Report Share Posted June 18, 2010 (edited) Mam jeden problem. A mianowicie, gdy przełączę z semi na auto, słyszę tylko "cyk cyk" (nie łączy styk). Ale się zarymowało icon_razz.gif Zaś gdy z pozycji "safe" dam na auto, kałaszek strzela normalnie. Trochę nad tym główkowałem, ale nie wymyśliłem nic sensownego. Więc zwracam się z prośbą o pomoc... Mam podobnie w 2 x AKS-74U i 1x AK-74S więc ja to traktuję po prostu jako "norma", przy czym zdarza się to dość rzadko. W 1 egzemplarzu z 2008 ROKU (RK-01) zdarzało się to zbyt często a w końcu przestał łapać albo automat albo single w ogóle. Po rozebraniu GB okazało się, że złamana była śrubka trzymająca tą część (rozdzielacz trybu ognia) http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1528 Nie wiem co może być innego, może się wyrobiło/wygina np płytka selektora - http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1406 . Edited June 18, 2010 by RED (Lone Wolf) Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted June 19, 2010 Report Share Posted June 19, 2010 Tłok: Urwany, kompletnie pierwszy ząb. Jak myślicie, co mogło być przyczyną? Mróz (jakieś -5C)? Tak dla potomnych odpowiem. W ten sposób urwany tłok oznacza za wysokiego ROF'a ;). Pewnie sporego ROF'a musiałeś wtedy mieć. Quote Link to post Share on other sites
Jacek GROT Posted June 21, 2010 Report Share Posted June 21, 2010 No już wiem wiem... Fakt, ROF był dość spory, a ciepło nie było. Pytanie z innej beczki: Próbował ktoś tych magów:? http://www.taiwangun.com/magazynki_magazyn...4_src-2088.html I na jakich kulkach... Quote Link to post Share on other sites
adamo5 Posted August 17, 2010 Report Share Posted August 17, 2010 Mam takie pytanko co do tuningu. Czy GB wytrzyma springa JBU m130? Założone są: - łożyska metalowe 7mm -łożyskowana głowica tłoka - łożyskowana prowadnica sprężyny --dysza uszczelniona i batka 9,6 V Quote Link to post Share on other sites
Jacek GROT Posted August 18, 2010 Report Share Posted August 18, 2010 Mam takie pytanko co do tuningu. Czy GB wytrzyma springa JBU m130? Założone są: - łożyska metalowe 7mm -łożyskowana głowica tłoka - łożyskowana prowadnica sprężyny --dysza uszczelniona i batka 9,6 V Obawiałbym się o stockowy tłok. Reszta powinna jakoś dać radę. Quote Link to post Share on other sites
adamo5 Posted August 18, 2010 Report Share Posted August 18, 2010 A jak z porównaniem wydajności do wytrzymałości z m120 Czy warto jest zaryzykować czy lepiej wsadzić m120 i być spokojniejszym o części czy m130 i trochę bardziej się bać a cieszyć się lepszą wydajnością? Co byście zrobili na moim miejscu? :) Quote Link to post Share on other sites
adamo5 Posted August 19, 2010 Report Share Posted August 19, 2010 A miał ktoś może u siebie m130? Ja niestety się nie dopatrzyłem. Jeśli tak to proszę użytkownika/ów o napisanie ile replika wystrzeliła na niej kulek,czy jakieś awarie,zużycie cześci ( jakich?) Quote Link to post Share on other sites
Jacek GROT Posted August 19, 2010 Report Share Posted August 19, 2010 Powiem Ci że lepiej bym wstawił tą 120stkę i cieszył się bezawaryjnością. Większość osób które znam i używają tego karabinu ma właśnie taką sprężynę i nikomu krzywda się nie stała (w sensie że broni :P). A sam wstawiłem 130-stkę i uznałem że nie ma wielkiej różnicy w FPS-ach, zasięgu itd. Dlatego leci już od ponad 2,5 roku na 120stce. (Co prawda nie tej samej, bo gdybym miał stockową przez taki czas to była by to max M100:D) Jak już chcesz się bawić w większą moc to M150, ale wtedy więcej części markowych firm i większa uwaga przy korzystaniu z repliki. No i kasa. Quote Link to post Share on other sites
adamo5 Posted August 19, 2010 Report Share Posted August 19, 2010 Bardzo dziękuję za odpowiedź :) A tą 150-tkę to sobie chyba daruję bo nie chce być zwyzywany w teamie :D Quote Link to post Share on other sites
adamo5 Posted August 20, 2010 Report Share Posted August 20, 2010 Sorry za podwójny post ale nie można zedytować :| Tak się zastanawiam czy to się w ogóle opłaca. Ponieważ teraz mam założoną sp110 guardera. I czy ta 120-stka coś da. A jeśli 130 to do wymiany tłok? Quote Link to post Share on other sites
rafik1213 Posted August 20, 2010 Report Share Posted August 20, 2010 Mi jedyne co padło na m130 to pękła prowadnica sprężyny reszta hula już 3 rok . Quote Link to post Share on other sites
Jacek GROT Posted August 23, 2010 Report Share Posted August 23, 2010 No tak, Tobie padła prowadnica, jemu może paść zębatka... Wiesz, na chińskiej loterii "nagrody" bywają różne. Swoją drogą, kolega ma 110 Guardera, preckę i gumę systemy- bangla znakomicie. Różnicy sporej na tych 10m/s nie zobaczysz. Quote Link to post Share on other sites
adamo5 Posted August 24, 2010 Report Share Posted August 24, 2010 W sumie to ja też mam preckę i gumkę systemy. Słyszałem że springi guardera są chyba najlepsze i są w stanie zbliżyć się do sprężyn innych firm oznaczonych jako mocniejsze. A na takim springu sp130 guardera niestety bez borka ale z dobrym uszczelnieniem wyciśnie się 450? Quote Link to post Share on other sites
denvey Posted August 24, 2010 Report Share Posted August 24, 2010 Niektórzy tyle potrafią wyciągnąć na m120... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.