Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

ruchome risy w M4 PJ


Recommended Posts

No to chyba raczej typowe dla P&J'tów...

 

Cytat z innego wątku:

 

Witam,

Niedawno 'pozbyłem' się M933 P&J II generacji. Jeden szczegół, który trochę zniechęcił mnie do P&J to chwiejna lufa od której nie mogłem się uwolnić.

 

Jestem już zdecydowany na model - M16A3.

Jednak totalnie nie wiem jaką firmę wybrać - P&J czy JG?

 

Przeczytałem wiele postów i odnoszę wrażenie że JG ma słaby, wręcz delikatny gearbox. Z kolei w P&J obawiam się powtórki z historii i kolejnej repliki z chybotającą się lufą.

 

Proszę o pomoc w wyborze repliki.

Pozdrawiam.

Edited by Pasti
Link to post
Share on other sites

a wie ktoś może jak te szyny ściągnąc całkowicie??

 

Najprostsza i najszybsza metoda:

1.Ściągasz tłumik płomienia (mała śrubka imbusowa)

2.Ściągasz muszkę (dwa piny stabilizujące i jedna śrubka imbusowa)

 

Następnie będziesz widział szyny RIS, a z nich wychodzącą imitacje rury gazowej:

3.Pierścień dociskasz w kierunku body i ściągasz dolną polówkę

4.Na górnej szynie RIS, bliżej body jest śrubka, odkręcasz ją i wyciągasz tą imitacje.

5.Pierścień dociskasz w kierunku body, i ściągasz górną połówkę.

 

Zakładasz w odwrotnej kolejności.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...