joseph_m1 Posted November 25, 2007 Report Share Posted November 25, 2007 Witam przeryłem forum ale tego nie znalazłem(może nie umiem szukac :mrgreen: ) kupiłem Taką emke i po jednej strzelance cała lufa i risy latają na lewo i prawo wie ktoś jak to dokręcic?? pytam bo jeszcze nigdy nie rozkładałem emki i nie mam o tym pojęcia :???: Quote Link to post Share on other sites
Pasti Posted November 25, 2007 Report Share Posted November 25, 2007 (edited) No to chyba raczej typowe dla P&J'tów... Cytat z innego wątku: Witam, Niedawno 'pozbyłem' się M933 P&J II generacji. Jeden szczegół, który trochę zniechęcił mnie do P&J to chwiejna lufa od której nie mogłem się uwolnić. Jestem już zdecydowany na model - M16A3. Jednak totalnie nie wiem jaką firmę wybrać - P&J czy JG? Przeczytałem wiele postów i odnoszę wrażenie że JG ma słaby, wręcz delikatny gearbox. Z kolei w P&J obawiam się powtórki z historii i kolejnej repliki z chybotającą się lufą. Proszę o pomoc w wyborze repliki. Pozdrawiam. Edited November 25, 2007 by Pasti Quote Link to post Share on other sites
joseph_m1 Posted November 25, 2007 Author Report Share Posted November 25, 2007 hehe spoko ale mi sie ta replika podoba i nie mam zamiaru jej sprzedac :wink: chcem tylko jakoś przymocowac tą lufę tylko jeszcze nie wiem jak tylko nie piszcie ze sie nie da... nie ma takiego słowa jest tylko Polak potrafi ;-) no więc prosze o propozycje Quote Link to post Share on other sites
Pasti Posted November 25, 2007 Report Share Posted November 25, 2007 Wymiana body na metalowe(Guarder)? Quote Link to post Share on other sites
wassabi Posted December 1, 2007 Report Share Posted December 1, 2007 Przy pinie koło lufy powinny być małe śrubki (po jednej z każdej strony) dokręć je i problem powinien zniknąć, też tak miałem. Quote Link to post Share on other sites
DyingFetus Posted December 2, 2007 Report Share Posted December 2, 2007 pod pierścień mocujący naklej trochę izolki,pomaga w emkach. Lub zobacz ten filmik ciekawe rozwiązanie Twojego,i innych użytkowników emek problemu. Quote Link to post Share on other sites
mariush13 Posted December 3, 2007 Report Share Posted December 3, 2007 Sprobój dokręcić pierścień Quote Link to post Share on other sites
joseph_m1 Posted December 8, 2007 Author Report Share Posted December 8, 2007 a wie ktoś może jak te szyny ściągnąc całkowicie?? Quote Link to post Share on other sites
wassabi Posted December 8, 2007 Report Share Posted December 8, 2007 Górną szynę odkręca się za pomocą małego imbulsa z przodu, a reszty nie wiem. Quote Link to post Share on other sites
Antol Posted December 8, 2007 Report Share Posted December 8, 2007 a wie ktoś może jak te szyny ściągnąc całkowicie?? Najprostsza i najszybsza metoda: 1.Ściągasz tłumik płomienia (mała śrubka imbusowa) 2.Ściągasz muszkę (dwa piny stabilizujące i jedna śrubka imbusowa) Następnie będziesz widział szyny RIS, a z nich wychodzącą imitacje rury gazowej: 3.Pierścień dociskasz w kierunku body i ściągasz dolną polówkę 4.Na górnej szynie RIS, bliżej body jest śrubka, odkręcasz ją i wyciągasz tą imitacje. 5.Pierścień dociskasz w kierunku body, i ściągasz górną połówkę. Zakładasz w odwrotnej kolejności. Quote Link to post Share on other sites
joseph_m1 Posted December 9, 2007 Author Report Share Posted December 9, 2007 Dzięki wielkie :) Quote Link to post Share on other sites
Kaami Posted December 9, 2007 Report Share Posted December 9, 2007 U mnie problem z chwieją lufą w PJ II Gen pojawił się w momencie gdy uszy od body z ABS'u mi pękły. Efekt ten wyeliminowałam wymieniając body z ABS'u na metal body. Teraz nic nie lata, nic się nie chwieje. Pozdrawiam :) Quote Link to post Share on other sites
mariush13 Posted December 21, 2007 Report Share Posted December 21, 2007 U mnie pomogło dokręcenie pierścienia. Nie używałem izolki, ani innych tego typu rozwiązań. Body mam plastikowe, a nic nie lata... Pozdrawiam:) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.