Pasti Posted December 24, 2008 Report Share Posted December 24, 2008 Ja mam tę komorę. Jest bardzo "ciasna", ledwo mi weszła do niej guma systemy i lufa też systemy. Pewnie jest szczelniejsza, niestety nie mam dostępu do chronografu. W każdym bądź razie kulki lecą po sznurku. Quote Link to post Share on other sites
Marcin_eM Posted December 24, 2008 Report Share Posted December 24, 2008 (edited) Jeszcze ktoś zaproponował mi tą oto komorę: http://www.asg.com.pl/product_info.php?products_id=1096 Metalowa, troszkę słyszałem niepochlebnych opinii o tych Tworach, sam nie wiem. No i cena troszkę o te 40 dychy wyższa, ale czy warto? @Pasti, zauważyłeś znaczną różnicę między stockową a KA? Edited December 24, 2008 by Marcin_eM Quote Link to post Share on other sites
Pasti Posted December 25, 2008 Report Share Posted December 25, 2008 W stosunku do komory Boyia na pewno szczelniejsza(poprzez te mniejszą średnicę). To ta różnica ;) . A montowałem wszystko w AKMie Cymy. Quote Link to post Share on other sites
Marcin_eM Posted December 25, 2008 Report Share Posted December 25, 2008 Chodzi mi o różnicę w torze lotu kulki :mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
Tyrek Posted December 25, 2008 Report Share Posted December 25, 2008 (edited) Da rade zaaplikować do rk-05 taki zestaw? http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=4364 szczególnie denerwują mnie te 7mm łożystka ale dokupił bym je najwyżej oddzielnie. Nie chodzi mi o zwiększenie ilości fps wogóle nie rozumiem tej szalonej podoni za moca chce tylko zwiększyć kulturkę pracy i żywotność , przede wzystkim żywotność... Tak więc czy wszystkie inne części będą pasować poza oczywiście tymi łożyskami? Ewentualnie czy posiada ktoś jakiś inny sprawdzony zestaw? Edited December 25, 2008 by Tyrek Quote Link to post Share on other sites
sgt.Chaos Posted December 25, 2008 Report Share Posted December 25, 2008 A po co? Quote Link to post Share on other sites
Tyrek Posted December 25, 2008 Report Share Posted December 25, 2008 (edited) A po co? A nie zwiększe tym żywotności? Pozatym mam odłożone troche kasy... koło 600 zł na tuning i chciałbym wsadzić cos w mojego ak. Nie chodzi mi jak juz mówiłem o zwiększenie fps ale o wydłużenie mu życia, chce poprostu wsadzić w niego jakies porządne bebechy żeby móc na nim polegać, zwiększyć szczelność itp. zastanawiem sie nad 2 zestawami, a mianowicie 1---> http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=3369 i 2---> http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=4364 Co do zestawu 1 wsadził bym słabszą sprężyne m120 Więc tu moje pytanie czy wszystkie części poza łożyskami będą pasowały? Edited December 25, 2008 by Tyrek Quote Link to post Share on other sites
Pasti Posted December 26, 2008 Report Share Posted December 26, 2008 Chodzi mi o różnicę w torze lotu kulki :mrgreen: Poprawa skupienia i zasięgu. ;) Po za tym, im mniej zostanie wam w replice Boyia/Cymy/JG/innego chinolstwa tym lepsza replika :) . sgt.Chaos: Tyrek ma rację. Quote Link to post Share on other sites
sgt.Chaos Posted December 26, 2008 Report Share Posted December 26, 2008 No ok, ale do tych zestawów tuningowych, po co mu GB v2? Quote Link to post Share on other sites
Tyrek Posted December 26, 2008 Report Share Posted December 26, 2008 No ok, ale do tych zestawów tuningowych, po co mu GB v2? pewnie przeczytałeś mojego posta przed tym jak go edytowałem to z gb v2 juz nie ważne... Więc czy ktoś ma jakąś wiedze na temat dopasowania tych zestawów o których pisałęm wcześniej? Quote Link to post Share on other sites
maciej20060 Posted December 29, 2008 Report Share Posted December 29, 2008 a ja mam pytanie czy jeśeli wymienie gumke hop up na taką http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=1141 to czy z 440 wzrosną mi fps do około 455?? bo tyle mi wystarcz yrobie z AK snajperke ale rozsądną wystarczy mi 450-460 fps i poćwiczyć umiejętności oraz zrobienie ghila Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted December 29, 2008 Report Share Posted December 29, 2008 Gumkę sobie zmień, skoro masz stokową. Jaka według Ciebie jest różnica w zasięgu czy innych parametrach między 440 a 455 fps? I dlaczego chcesz już mieć tylko 455 a nie 460 fps jak wcześniej? Quote Link to post Share on other sites
maciej20060 Posted December 29, 2008 Report Share Posted December 29, 2008 o boi ze o 5fps bedzemy się kócici może być 460:P a nieche więcej bo nie potrzeba moim zdaniem tylko czy to wytstarczy i co jeszcze można arobic aby zwiekaszyć zasieg repliki ale nie drogo?? Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted December 29, 2008 Report Share Posted December 29, 2008 To jeszcze raz powtórzę: jaka jest według Ciebie różnica między 440 a 455 fps? Quote Link to post Share on other sites
maciej20060 Posted December 29, 2008 Report Share Posted December 29, 2008 kilka metrów ale to nie oto chodzi tylko np jak jest zimną zamarca mi hopek a i ja powtórzę co jeszcze można arobic aby zwiekaszyć zasieg repliki ale nie drogo?? Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted December 29, 2008 Report Share Posted December 29, 2008 G. nie kilka nie metrów. Nie będziesz widział różnicy. Gumkę sobie zmień tak czy inaczej - choćby dlatego że tak jak piszesz w zimie silikon pracuje a guma nie. Możesz najwyżej bore-up włożyć, to jest najtańsze rozwiązanie, żeby włożyć mocniejszą sprężynę dużo rzeczy do wymiany. Na BU zyskasz jakieś 20 fps, czyli na osiągi to nie wpłynie właściwie. Quote Link to post Share on other sites
maciej20060 Posted December 29, 2008 Report Share Posted December 29, 2008 ale cały zestaw BU czy tylko jakąś daną część Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted December 29, 2008 Report Share Posted December 29, 2008 Cały. Części nie będą pasowały do normalnego zestawu cylindra. Quote Link to post Share on other sites
maciej20060 Posted December 29, 2008 Report Share Posted December 29, 2008 jaka gumka lepsza G&G czy guarder Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted December 29, 2008 Report Share Posted December 29, 2008 Systema. Quote Link to post Share on other sites
Rudy102 Posted January 1, 2009 Report Share Posted January 1, 2009 Mam pytania odnośnie tuningu ww repliki. Do mojego kałaszka wsadziłem borka, łożyskowaną prowadnicę, łożyska kulkowe i 130sp. Części firmowe Systema CA Guarder. Reszta GB została stockowa. Kiedy podłączam pod to tą stockową batkę to silnik tylko lekko rusza i nic więcej. Kiey używam systema magnum i 9,6 intellecta(nówka sztuka prosto z pod ładowarki) dalej to samo. Jak próbuje śrubokrętem ruszyc zębatkę silnikową to za nic nie chce się przekręcic. Składałem i rozkładałem gb wiele razy i wiele razy nie naprawiłem tego. Jak porównałem dyszę BU i stockową to stockowa okazała się o wiele dłuższa, czy mimo tego ta dysza będzie dobrze działac? I ostatnie pytania:D jak włoży gumke z lufa do komory HU? Tak po prostu na siłę? Gdzie powinien dystatnser leżec? W takiej małej dziurce? Z góry dzięki za odpowiedź... Quote Link to post Share on other sites
boundrose Posted January 2, 2009 Report Share Posted January 2, 2009 I ostatnie pytania:D jak włoży gumke z lufa do komory HU? Tak po prostu na siłę? Gdzie powinien dystatnser leżec? W takiej małej dziurce? Spróbuję wytłumaczyć: po założeniu dystansera do komory, pobaw się regulacja hop-ka. Obserwuj ruch dystansera w komorze(jak się wysuwa i wsuwa). Następnie wsuń lufę z nałożoną gumką tak aby to "wycięcie" na lufie pokryło się z miejscem gdzie pracował dystanser. Ja dodatkowo oznaczam sobie lufę markerem, dla pewności i lepszej orientacji podczas montowania hopka w komorze typu ak. Quote Link to post Share on other sites
Rudy102 Posted January 2, 2009 Report Share Posted January 2, 2009 Mała korekta: zębatkę silnikową da się ruszyc ale jest dosyc ciężko. Jak wkładam lufę z gumką do komory to gumka zsuwa się:( mam lufę DF 6,02 do m15 rifle, a gumka to silikon systemy. Quote Link to post Share on other sites
Mastrojani Posted January 3, 2009 Report Share Posted January 3, 2009 Mam pytania odnośnie tuningu ww repliki. Do mojego kałaszka wsadziłem borka, łożyskowaną prowadnicę, łożyska kulkowe i 130sp. Części firmowe Systema CA Guarder. Reszta GB została stockowa. Kiedy podłączam pod to tą stockową batkę to silnik tylko lekko rusza i nic więcej. Kiey używam systema magnum i 9,6 intellecta(nówka sztuka prosto z pod ładowarki) dalej to samo. Jak próbuje śrubokrętem ruszyc zębatkę silnikową to za nic nie chce się przekręcic. Składałem i rozkładałem gb wiele razy i wiele razy nie naprawiłem tego. Miałem identycznie taki sam problem Sprawdź czy same zębatki z łożyskami i podkładkami się kręcą. W tym celu wyjmij tłok i inne bebechy i pozostaw SAME zębatki ze spustem w szkielecie a następnie zakręć wszystko i pokręć zębatkami palcem przez otwór cylindra w szkielecie. Jeżeli same zębatki będą kręcić z zacięciami, będziesz musiał uzyc sily aby je poruszyć, oznacza to ten sam problem co u mnie - któreś łożysko jest kopnięte. U mnie działo się tak ze względu na popsute łożysko. Po prostu wsadziłem wszystkie nylonowe a potem po kolei dokładałem stalowe i doszłem które jest popsute. Między innymi przez to właśnie u mnie tak samo silnik nie mógł dokręcic spręzyny ani nawet zakręcić się. Pamiętaj aby dobrze spodkładkować zębatki a następnie kręć paluchem i sluchaj czy się nie obcierają, ale myśle że to juz wiesz skoro GB sobie sam montujesz. Pozdrawiam i życzę powodzenia w składaniu. Quote Link to post Share on other sites
Rudy102 Posted January 5, 2009 Report Share Posted January 5, 2009 No właśnie w tym problem, mam dwa komplety kulek CA 7mm obydwa komplety to nówki sztuk, zamieniam wszystko wstawiam plastikowe, kombinuje jak się da i dalej nic być może nie sprawdziłem wszystkich łożysk. Jeszcze raz spróbuję to pokombinować, ale nie chce tak cały czas rozkładać i składać GB bo złożyć GB z 130sp guardera wcale nie jest tak łatwo:D U ciebie też jest taki problem że jak wkładasz zębatki w jedną część szkeletu to same z siebie przewracają sie? Jestem przyzwyczajony do gearboxa z TM gdzie wszystko pasuje jak ulał:D Tylko że problem jest jeszcze taki że jak próbuje chociaż trochę przkręcić ręcznie zębatkę silnikową to ona idzie ciężko ale bez problemu mogę prawie do końca ścisnąć sprężynę, a z kolei silnik(chyba najmocniejszy na rynku) nawet z miejsca jej nie rusza. Jaką masz sprężynę? Jaki silnik i batka? Masz stockowe zębatki? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.