XXXMateusz Posted December 19, 2007 Report Share Posted December 19, 2007 Witam chcialbym sie poradzic jakie czesci dobrac do tuningu mojej emki do ok 430fps.Jest to stockowa replika.I ile mniej wiecej moze kosztowac ten tuning???? Quote Link to post Share on other sites
maxavelli Posted December 19, 2007 Report Share Posted December 19, 2007 Do G&P kupujesz M120 i wszystko jest w porzadku - bebechy sa wystarczajaco wytrzymale ;-)! Quote Link to post Share on other sites
XXXMateusz Posted December 20, 2007 Author Report Share Posted December 20, 2007 A wiecej dodaloby jak bym daj sprezyne M120 i zestaw Bore -UP???? Np ten zestaw http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...mp;products_id= i ta sprezyna http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=2222 ??????? Quote Link to post Share on other sites
Jendker1 Posted December 20, 2007 Report Share Posted December 20, 2007 z uwagi ze sam chcialem zalozyc taki a moze podobny temat dopne sie tutaj interesuje mnie upg m16a3 g&p do 420 ,430 fps'ow max i pytanie jakie czesci musialbym tam wlozyc ? chcialbym to rozpatrzyc w dwoch wersjach a dokladnie : 1) tuning przeprowadzony przez ekipe z asgshopu 2) w przypadku jesli aeg bylby customem z wgc licze na konkretne wskazowki . Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Holmes Posted December 21, 2007 Report Share Posted December 21, 2007 Wersja ekonomiczna: a) Kupujesz M120 - koniec tuningu. Wersja ekonomiczno-rozwojowa: b) M120 + BoreUp (dodatkowe 15-20 fps) UWAGA: Sprężyna Prometheusa M120 będzie wyraźnie słabsza niż M120 Systemy czy Guardera UWAGA 2: Technicznie nie ma znaczenia czy będzie to G&P (jak np. w Asgshopie) czy WGC Custom. Quote Link to post Share on other sites
Mati1991 Posted December 21, 2007 Report Share Posted December 21, 2007 A ile fps da sama sprezyna??? Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted December 21, 2007 Report Share Posted December 21, 2007 Różnie. To zależy od ogólnej szczelności egzemplarza. Na pewno uzyskasz około 420, a może i nawet więcej. Quote Link to post Share on other sites
Jendker1 Posted December 21, 2007 Report Share Posted December 21, 2007 sprawa jest prosta , zamawiajac z wgc mozna samemu cos tam wlozyc ,inna sprawa gdyby ktos bral g&p z asgshopu ,wiadomo gwarancja jest i wypadalo by ja utrzymac skoro sie placi 2 razy wiecej ;) a watpie ze marzan zgodzil by sie np wlozyc tylko samego springa dlatego liczylem na dobor takich czesci ktore przejda spokojnie przez serwis i mozna sie bedzie cieszyc gwarancja ;P . Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
ravic Posted December 21, 2007 Report Share Posted December 21, 2007 Na samej m120 z łozyskiem masz cos kolo 400-410 MAX. Z borkiem coś około 430 właśnie. Do m120 borek albo Systemy albo Guardera. Zębatki warto wymienić na Helikalne Torue Up jeśli masz na to kase. Stockowe też bedą śmigać bez problemu. Jeśli WGC custom to koniecznie zakup jakąś dobra gumke hopa bo są przypadki, że nieraz jest stockowo jakaś niezdrowa. Quote Link to post Share on other sites
Mati1991 Posted December 23, 2007 Report Share Posted December 23, 2007 To moje nowe konto z nicku XXXMAteusz tamto mi zablokowali.Dzieki za porady.ELO POZDRO Quote Link to post Share on other sites
Denton Posted May 28, 2008 Report Share Posted May 28, 2008 Jako że temat podobny więc się podczepię: Chciałbym przeprowadzić "tuning" M16A4 G&P. Chcę wymienić lufę na 6,03 Promyka Komora HU KA i gumka Systemy ale zastanawiam się nad zamontowaniem uszczelek http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=1711 http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=1723 http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=1722 Czy instalowanie ich ma sens? Bo nie chciałbym drastycznie zwiększać ilości FPS poprzez instalacje M120. I jeszcze jedno pytanie jaki efekt da zainstalowanie Bore Up na stockowej M110? Quote Link to post Share on other sites
asgrugermk1 Posted May 30, 2008 Report Share Posted May 30, 2008 (edited) 1. To, że uszczelki są od Systemy nie spowoduje, że zauważysz jakąś znaczącą różnicę w osiągach w stosunku do uszczelek G&P ;) Uszczelki stockowo zamontowane w Twojej replice raczej działają poprawnie... 2. Bore-Up działa prawidłowo dopiero od M120 wzwyż, montowanie go przy M110 jest niewskazane, wystarczy przeczytać opis bore-upów na asgshop.pl(dla przykładu BU Systemy): http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=135. Może zacytuję: "UWAGA! Zestawy Systema bore-up do sprawnego działania potrzebują sprężyny minimum M120" Edited May 30, 2008 by asgrugermk1 Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted May 31, 2008 Report Share Posted May 31, 2008 A mierzyłeś efekty przy mniejszych springach, że takie radykalne sądy i dogmaty głosisz??? Człowieku, wybacz, ale nie wiesz co piszesz. Już nie raz mieliśmy okazję się przekonać na forum o tym, że ta informacja jest poprosu bajką. Kmieciu4ever raz mierzył na stockowej sprężynie i w efekcie uzyskał rownie wysoki przyrost mocy jak przy M120 (a więc taki jak deklaruje producent). A wytwórca umieszcza takie info na produkcie, bo żeby mieć M120 trzeba jeszcze kupić np. zębatki. Wszystko jest tak zbudowane żeby napędzać własną koniungturę :D Quote Link to post Share on other sites
ravic Posted May 31, 2008 Report Share Posted May 31, 2008 Ja wiem, że napewno nie trzeba m120 do borka Guardera i śmiga elegancko. Quote Link to post Share on other sites
asgrugermk1 Posted June 1, 2008 Report Share Posted June 1, 2008 misiek009 - Nie rozgłaszam żadnych 'radykalnych dogmatów' jak to ująłeś, lecz zwyczajnie posługiwałem się info z asgshop.pl, a skoro jest tak jak mówisz, to przepraszam bardzo. Faktycznie, nie miałem możliwości przekonac się, czy bore up ruszy na np. M110 i niżej, ale to nie powód żeby tak na mnie wskakiwac ;) Wybaczcie, jeżeli kogokolwiek moim poprzednim postem wprowadziłem w błąd. Quote Link to post Share on other sites
Crusher Posted June 26, 2008 Report Share Posted June 26, 2008 Do G&P kupujesz M120 i wszystko jest w porzadku - bebechy sa wystarczajaco wytrzymale ;-)! Może i tak, ale u mnie w mojej M16A4 w G&P na full stocku, po przebiegu nie wiecej niż 8-10k kulek padł tłok, ot tak, sam od siebie. Gearbox wczesniej nie otwierany, używałem baterii 8,4. Do teraz nie wiem co było przyczyną tego.. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted June 26, 2008 Report Share Posted June 26, 2008 Marny tłok lub zacinka ;-) . W kwestii bore upa Systemy... Czy naprawde nikt nie czyta instrukcji? Jak byk stoi tam napisane (wprawdzie po obcemu ale jest), ze uszczelkę należy sobie naciągnąć, że jest z jakiejśc patentowej mieszanki co po odpowiednim nacignięciu nie wróci już do początkowej średnicy. I wtedy nie ma, ze sprężyna za słaba... Quote Link to post Share on other sites
Szarak Posted July 14, 2008 Report Share Posted July 14, 2008 A czy do M130 będę musiał wymieniać zębatki? Quote Link to post Share on other sites
Crusher Posted July 15, 2008 Report Share Posted July 15, 2008 Niektórzy piszą, że im na M140 chodzą, ale to już loteria.. Jak nie masz kasy to daj M130, ale licz się z tym, że mogą Ci zębatki paść.. Quote Link to post Share on other sites
kerth Posted July 15, 2008 Report Share Posted July 15, 2008 (edited) A wersja nie ekonomiczna? Póki co, taki plan: - zębatki torque up helikalne Laylax - bore up systema - wzmocniony tłok poliwęglanowy Laylax - silnik systema magnum - sprężyna M120 - MOSFET Czy coś jest zbędne, albo czegoś brakuje? Edited July 15, 2008 by kerth Quote Link to post Share on other sites
Crusher Posted July 15, 2008 Report Share Posted July 15, 2008 (edited) Zestawik całkiem całkiem, ale - silnik systema magnum Czy coś jest zbędne, albo czegoś brakuje? Magnum nie jest do tej spręzyny. Magnum spokojnie jest do sprężyn M170, ale przy M120 nie da Ci rofa o jakim marzysz. Do czegoś takiego to polecam Systema Turbo. Edited July 15, 2008 by Crusher Quote Link to post Share on other sites
kerth Posted July 15, 2008 Report Share Posted July 15, 2008 Zanotowane. Dzięki. Quote Link to post Share on other sites
Kosmo Posted September 11, 2008 Report Share Posted September 11, 2008 Czyli do M130 lepiej dać już zęby helikalne tak? Zastanawiam się nad takim zestawem: Komora KA Prec 6.04 Sprężyna M130/M120 Gumka Systema, dystansery BigOut Zębatki Tłok Tylko jakie zębatki i tłok dobrać? Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted September 11, 2008 Report Share Posted September 11, 2008 Zęby orginal GUardera wystarczą do M130. Jak chcesz coś lepszego to weź STU albo helikalne. Co do reszty powiem jak taka konfiguracja pracuje w poniedziałek jak dojdzie do mnie paczka z tymi częściami. Quote Link to post Share on other sites
Kosmo Posted September 11, 2008 Report Share Posted September 11, 2008 Jakie zęby orginalne guardera? Chyba G&P? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.