Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Barrett M82A1 - własna konstrukcja


Recommended Posts

  • Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

a co myslicie aby zastosowac te czesci w barrettcie własnej konstrukcji

http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=1471

http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=942

http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=446

http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=315

http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=1707

http://www.asgshop.pl/search.php?code=m210

moim zdaniem dało by to duza moc i celnosc temu karabinowi lecz koszta troche przerarzaja a z body niepowinno byc problemu z budową wystarczy wyskalowac prawdziwe foto i zrbic dobry i dokladny projekt i gotowe:D

Link to post
Share on other sites

Spring 210?Konar pisał że miał 190 i po kilkuset strzałach zostało 500fps,obecnie używa springa 170,nie ma sensu pakować takiego czegoś,550 fps na 140,tak mają pewne osoby więc na 170 ile można wyciągnąć jeśli dopieścić taką zabawkę spokojnie ponad 600.Nie jestem znawcą (jeszcze ;-) ) ale ile strzałów ten gearbox odda na springu 210....?Batka chyba lekko za słaba.

PS.da rade naciągnąć 210 ręką w sprężynowym karabinku? :-F

Link to post
Share on other sites

Ja zrobiłem już powiedzmy 70% a to co wam wklejam to był początek projektowania, zeby nie było że jestem gołosłowny... jak ktoś chce i jest uparty to zrobi i panowie mniej sarkazmu a więcej chęci pomocy.

 

baret4ep2.th.png

 

Mam teraz za mało czasu na dokończenie tego projektu ale za jakiś czas wszystko ląduje na laserze i krawędziarkach, żeby zrobić chociaż początek to wtedy i motywacja się poprawi.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

No, wygląda jakby był żeliwny, a kanciaty jest w sam raz. Szczerze mówiąc to to jest najbardziej specyficzna część (niewiem czy niektórych innych karabinach nie ma przypadkiem takich tłumików, ale gdy się na to popatrze to od razu - Barrett).

Link to post
Share on other sites

Ty zacząłeś od punktu "A" a ja od "B" i w połowie zapewne składając do kupy co mamy byłby cały gnat ;p Fajnie to wygląda nie ma co. U mnie niestety na początku lufa nie będzie frezowana (lecz to kwestia kasy i zamówienia takiej grubej rury i frezowania) a tłumik ... zobaczy się jak wyjdzie.

Link to post
Share on other sites

Postępy - sprężyna przyszła do mnie pocztą lecz niestety i tak za krótka więc dołożyłem spring z aeg'a jakiś słaby w każdym bądź razie. Hop'upa nie ma wcale tylko lufa jest osadzona w lozu (narazie dla testów) i gumka przytaśmowana do lufy (ze springa bez wycięcia na gumkę) a dysza cylindra, że tak powiem wbija się półki co w ową gumkę dla uszczelnienia. Już udało mi się pogiąć ową sprężynę nie raz i prostowałem ją pi*drzwi ile się dało. Strasznie ciężko się to napina !! Będę musiał zainwestować w teflonowe obręcze na cylindrze aby takich oporów nie stawiał (rączka w tym gnacie jest z boku w odróżnieniu do 4-taktu i uwierzcie to jest szczeście, w jaki sposób naciąga się taki 4-takt w porównaniu z taką budową jak barrett i np swd). Niemniej kuleczka daleko śmiga (lecz bez hop up'a to się nic nie da powiedzieć). Denko od piwa przebija spokojnie nie rozrywając tylko piękny okrąglutki kształt pozostawia. Części zakupione i do mnie już pędzą (komora z kalacha, mag krótki do m'ki, lufa). W miarę postępów coś skrobnę. Z tą lufą z 2 rórek to nie jest zły pomysł. Lepsze to niż w ogóle bez wycięć. Jednakże napisz mi jak takie proste podł€żne wycięcia można osiągnąć szlifierką ??

Link to post
Share on other sites

to musisz mniec 2 rurki jedna metalowa mniejsza a druga plastikowa wieksza tak aby na siebie najlepiej nachodziły zamim załozysz ta plastikowa musisz zrobic te proste wyciecia (czyli rysujesz dokładnie na rurce gdzie te wyciecia maja byc potem na koncach wywiercasz otwory a nastepnie szlifierka ostroznie wycinasz ten pas pomiedzy tymi otworami) potem nakładasz plastikowa rurke na metalowa mozesz ja przykleic a potem szpachlówka wykonczeniowa wypełniasz te otworki by dały efekt zaokraglonej dziurki:) i to wszystko

 

Lamberdt ty robisz elektryka czy sprerzynówke

moze jakies fotki wrzucisz swojego dzieła bo jestem ciekaw

ja robie korpus i jestem w 1/3 prac

Link to post
Share on other sites

Robię sprężynkę wedle własnej konstrukcji całkowicie. Na jakiś czas prace ustanął bo cześci albo się robią albo musze dokupić albo wymyśleć coś w związku z problemami technicznymi. Półki co mam z remontem srtaszny zawał pracy więc jak się zmieni sytuacja to skrobnę cosik w temacie.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Oto fotki ktore obiecałem chciałem jeszcze pare rzeczy zrobic zanim wystawie fotki ale brak czasu mi przeszkodził:(

http://img266.imageshack.us/my.php?image=img7962jz1.jpg

http://img266.imageshack.us/my.php?image=img7957pp0.jpg

http://img266.imageshack.us/my.php?image=img7960fr6.jpg

http://img266.imageshack.us/my.php?image=img7959at5.jpg

cała lufe z tłumikiem musze zrobic nowa bo wyszła beznadziejnie i jest zaciezka oraz dokonczyc kolbe bo niejest skonczona jeszcze ale mysle za jak na garazowe takie zabawy to nawet całkiem dobrze mi to wyszło:)

Edited by xsaikox
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

@Lamberdt: I jak tam postępy?

 

Raczej znikome i niezadowalające z powodów:

- brak czasu

- brak materiału u osoby od której zamawiam "arkusze blachy"

- ciągłych popraw konstrukcyjnych

 

Jednakże:

- magazynek oklejony taśmą aby się trzymał w dużym gnieździe (nie ma obudowy jeszcze) podaje kulki łądnie do przedłużonego "podajnika" kulek komory hop up z kałasza firmy king arms.

- Komora owa zmodyfikowana tak aby kulki nie wpadały do "tyłu" czyli tam gdzie znajduje się cylinder - dodałem część magazynka z wella, który udostępnił mi kolega.

- lufa km head 650 zainstalowana w dolnym body to znaczy się lufa w zewnętrznej lufie a zewnętrzna lufa dokręcana do dolnego body.

- nowa sprężyna doszła i jestem bardzo zadowolony z jej właściwości w porównaniu do tych, z których wcześniej kożystałem ale nadal do ideały troche jej brakuje... narazie styka.

- nowa prowadnica piknie działa i sprężyna się nigdzie nie zwija

- dodane łożyskowanie sprężyny poprzez po prostu dodanie łożyska wzdłóżnego (nie prosto dostać) między prowadnicą a sprężyną

- pierwsze testy pozwalały przestrzelić denko puszki od piwa a nawet więcej jednakże nie jest to nadal zadowalające

- kilka poprawek typu dospawać, dopilnikować

- hop up działa i podkręca jednakże system "osadzenia" cylindra w dolnym body do poprawki jeszcze

- yyy nie wiem w sumie na teraz bo miałem dłóższą przerwę w majsterkowaniu.

 

Jak bozia da to się zajmę jednak teraz mam cholerny problem z głowicą tłoka bo wymiar mam neistandardowy i nakupowałem już kilkanaście uszczelek i musze zmienić cały zamysł głowicy (in progress).

Więc podsumowując to troszkę do dupy ale jeżeli będe miał czas to zajmę się tym konkretniej. Jeżeli projekt ruszy się w znaczący sposób poinformuję oczywiście.

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Sory ale niestety nie miałem czasu i nie będę miał w najbliższym miesiącu conajmniej zająć się tym projektem. Fotki mógłbym zrobić ale nie wygląda to zbytnio estetycznie i do czasu uporania się z kilkoma kwestiami technicznymi wstrzymałbym się półki co.

Link to post
Share on other sites

W sumie nie jest to Barrett ale tylko tlumik do niego - ale wyszedl mi calkiem ladnie wiec sie tutaj pochwale - moze komus sie przyda.

http://wmasg.pl/forum/index.php?s=&sho...st&p=935057

Zrobiony tylko z aluminium.

 

Mysle teraz nad konwersja do modelu 95 Barretta ale pewnie wymiary auga sa zbyt duze zeby sie wcisnal.

Pozatym kolba bylaby zupelnie inna. Ale kto wie... moze cos Barretto podobnego.

 

Dzieki za tip jak zrobic żebrowanie lufy. Napewno spróboje cos takiego wykonać.

Link to post
Share on other sites

Jezeli chcesz moge ci dokladnie krok po kroku opisac jak zostal zmontowany.

W pokoju i bez dostepu do jakiegos porzadnego warsztatu.

Jak uda mi sie dorwac porzadny aparat zrobie tez dokladniejsze zdjecia.

Jedno moge powiedziec - klej do metalu technicqll pl, epoksyda do metalu 300 kg ladnie klei aluminium.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

nie to żebym się czepiał ale może przestaniecie z tym tłumikiem co?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Hamulec_wylotowy

 

;P.

 

przyznam, że ciekawie się tu zrobiło ;). Może kiedyś jak już będę w pełni samodzielny finansowo też się skuszę na wykonanie jakiegoś WKW ;). Najprawdopodobniej jednak wybrał bym polski BOR ;P.

 

pozdrawiam i życzę powodzenia w pracy ;)

Link to post
Share on other sites

Na początku roku miałem manię na Barretta, zrobiłem nawet projekt :)

Ale jego skomplikowanie (projekt wymaga poprawek a już jest dobre 100 różnych części części) skreśla jego wykonanie :(

 

Miał być na gaz, zasilany z nabojów no i z blowbackiem ;D wrzucę pare rysunków ;)

 

barrett.th.png

barrett6.th.png

barrett2.th.png

barrett3.th.png

barrett4.th.png

barrett5.th.png

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...