Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Kompletny Gearbox V.2 M170 Systema


Recommended Posts

Witam zastanawiam się nad 2 opcjami :

 

http://asgshop.pl/produkt.php?id=1709 (i ewentualnie wrzucić słabszą sprężyne)

 

lub

 

http://asgshop.pl/produkt.php?id=843

 

co chcę osiągnąć?? ok .520 fps z jak najdłuższym działaniem całości i zminimalizowaniem awarii (opcja z silnikiem jest ciekawsza ponieważ chce to wsadzić w body chińskiej SPR ki z kolba modstock także mile widziane sugestie baterii ;) )

 

PROSZĘ O KONKRETY WYWODZĄCE SIĘ Z DOŚWIADCZEŃ A NIE DOMYSŁY

 

już wysłałem maila do asgshopu ażeby dowidzieć się jaka jest konkretnie różnica między tymi gearboxami

Link to post
Share on other sites

Zdecydowanie bardziej opłaca się kupić wersję z silnikiem. Sprężynę można wymienić np. na M150 przy okazji otwierania gearboxa do smarowania i regulacji silnika.

 

Tak w ogóle to bez chrono nie ma się co zabierać do montażu tego gearboxa, bo efekty mogą być nie proporcjonalne do zainwestowanej kasy ;) (u mnie to było 360FPS na M140 :lol:). Wiele rzeczy trzeba poprawiać/dopasowywać.

 

PS. niebawem opiszę dokładnie jak się uruchamia mechaboxa.

Link to post
Share on other sites

właśnie myślałem o tym żeby mi ludzie z asgshop'u to zrobili przy okazji kupna u nich instalacja jest za darmo o ile sie nie mylę a mieszkam nie daleko to będę mógł podjechać z repliką :D

 

Majorze 762 szukałem konkretnego tematu, ale nic nie znalazłem tylko szczątki informacji, które mi nie wystarczały stąd ten temat

Link to post
Share on other sites

Na zadae przeze mnie pytanie :

"Witam

 

Chciałem się zapytać o konkretne różnice pomiędzy kompletnymi

gearboxami

systemy :

 

http://asgshop.pl/produkt.php?id=843

http://asgshop.pl/produkt.php?id=1708

 

oczywiście poza tym że jeden ma sprężynę 150 a drugi 170 i silnik ?

 

Mam też pytanie a'propo tego czy byłaby możliwość wymiany sprężyny w

zestawie ze sprężyną 170 na sprężynę 150 i jaką mniej więcej

różnicę w

żywotności dałaby taka zmiana?"

 

Otrzymałem taką odpowiedź z asgshop'u

 

"Witam!

Dziękujemy za zainteresowanie.

Ogólnie nie ma różnicy w tych GB poza tym co wymieniłeś.

 

Natomiast problem może być w działaniu tego GB w chińczyku.

Jest to spowodowane tym, iż z powodu zastosowania tanich elementów,

repliki

te są bardzo niestarannie wykonane. A body i idealne ułożenie GB ma

bardzo

duży wpływ na finalną ilość FPS.

 

Oczywiście może się okazać ze wszystko będzie działało ok lecz bardzo

często

niestety tak nie jest...

 

Każda zamiana sprężyny na mniejszą spowoduje wydłużenie

żywotności.

Pozdrawiam

Marek"

 

 

Trochę zaskakujące :|

Link to post
Share on other sites

Ja szukałem i z tego co wiem Kolega też szukał, nic nie znaleźliśmy a pamiętam że był temat o tych gb.. Jak ktoś znajdzie mile widziany link :)

Może ktoś skasował ale na 100% wiem że temat osobny był.

 

Majorze 762

1. Pomiędzy MAJOR i 762 nie ma spacji.

2. To się nie odmienia, istnieje tylko w wersji MAJOR762 i żadnej innej.

Tak dla ścisłości, koniec przyczepiania się ;)

Link to post
Share on other sites

No tak, ale w tym temacie nie ma żadnych konkretów ;)

 

W instrukcji dołączonej do mechaboxa jest napisane, że jest on dedykowany do replik TM i nie należy go stosować u innych producentów... ale napisali też, że należy używać tylko akumulatorów ich produkcji, więc spokojnie można to uznać za bzdurę ;)

 

Jedyny problem jaki można napotkać to połączenie dysza-komora. U mnie trzeba było zwężyć dyszę, żeby wchodziła bez oporów do komory G&P.

Link to post
Share on other sites

Chyba się zdecyduję na ten GB z 170 i silnikiem i poproszę o wymianę na 140

z tego co czytałem w temacie podanym przez Noah (chwała Ci za pomoc kolego ; ) ) powinno być coś koło 500 fps i nie naganną pracę/wytrzymałość

 

jedno pytanko jaka bateria sie najlepiej nada ?? na asgshopie jest napisane że max 9,6 Sanyo a w temacie ludzie pisali że mają 12V intellect'a :| troche skołowany jestem z tym a jeszcze chciałbym żeby mi sie to mieścilo w MODSTOCK'u (a tam miejsce tylko na ogniwa mini są :/ )

Link to post
Share on other sites

W Karabinach Wyborowych masz gotowe konfiguracje. Z tego co wiem i Mechaboxy są niezłe, ale niektóre rzeczy jednak w nich się psują. M170 ma pewnie Infinity, albo Ultra, a do M140 starczą Super Torque Up.

 

Nie musi tez być Magnum, starczy G&G M140. Na Aku 12V i zębatkach STU CA daje 20k/s.

 

Modstock to raczej nie pomieści odpowiedniego aku. SF pomieści 12V na 4/5 SC. Chcesz mieć snajperę, czy wsparcie?

 

Ja mam 12V 2400 na Sanyo RC i żądnej innej bym nie brał. CHyba, że tylko na lato. W temperaturach bliskich 0 stopni strasznie spadają osiągi na NiMh.

Link to post
Share on other sites

Chciałem raczej snajperke dokładniej być strzelcem wyborowym/para snajperem(bo nie oszukujmy się w ASG trudno być snajperem z prawdziwego zdarzenia ;] ) a co do kupienia tak mocnego zestawu to poprostu chciałem mieć większą pewność że zestaw mi starczy na dużo czasu bez zmian (ażeby zmiany były rzadsze bo napewno będą potrzebne o tym wiem ;) )

Link to post
Share on other sites
a nie jest przypadkiem tak że baterie o napięciu powyżej 9,6V niszczą Magnuma??

Niesądzę. Jak by tak było to W instrukcji Systema nie pisała by o akumulatorze 12V jako zalecanym ;)

 

OSKi-SNITF, przy tak mocnych sprężynach należy mieć świadomość, że coś w każdej chwili może trzasnąć :F

Link to post
Share on other sites
a nie jest przypadkiem tak że baterie o napięciu powyżej 9,6V niszczą Magnuma??

 

A bodajże Kmieciu4Ever pisał o tym że dając mocniejsze aku. z czasem R.O.F. spadał, niech szalony Jack się wypowie, on na tym eksperymentował.

 

 

 

owiem wam tyle... miałem silnik Torque Up oraz Super Torque Systemy. Niestety obydwa zdechły przy batce 12V i sprężynie SP140 - rof na początku był ok 18 ale po pół roku już tylko 14. Wstawiłem Magnuma - jest ponad 20. Strzela jak oszalały. Obecnie jestem na etapie instalowania gearboxa Systemy z łożyskami kulkowymi 7mm - jak uruchomię giwerę to zmierzę ROF.

Magnesy w Magnumie są tak mocne, że przyciągają wszystkie śrubokręty i śrubki na stole. Gdy chwycimy za zebatkę silnika ledwo daje się ją przekręcić reką. Gdy wsadziłem Magnuma do P90 (390 fps) na próbę, to przy batce 12V1400 na singlu strzelało 2 kulkami (zębatka wykonywała 2 pełne cylke zanim przerywacz zdołał ją zatrzymać) ROF 28 czyli teoretycznie 1680 kulek na minutę. Widzieliście kiedyś lepszy rozpylacz?

 

Jednak wszystkie silniki które posiadałem prędzej czy później tracą moc - póbowałem wymieniać szczotki, ale to nic nie daje. Możliwe że katowanie silników na batkach 12V i mocnych sprężynach.

Edited by Marcinek83
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
Magnesy w Magnumie są tak mocne, że przyciągają wszystkie śrubokręty i śrubki na stole. Gdy chwycimy za zebatkę silnika ledwo daje się ją przekręcić reką. Gdy wsadziłem Magnuma do P90 (390 fps) na próbę, to przy batce 12V1400 na singlu strzelało 2 kulkami (zębatka wykonywała 2 pełne cylke zanim przerywacz zdołał ją zatrzymać) ROF 28 czyli teoretycznie 1680 kulek na minutę. Widzieliście kiedyś lepszy rozpylacz?

Link to post
Share on other sites

Magnum Kmieciowi też klęknął. Na zacince się zjarał chyba. Teraz Kmieciu ma G&G M140 i tez jest ok.

 

Faktycznie stare silniki Sastemy (a także EG700, EG1000 i CA) się wypalały - spadał ROF i reakcja z czasem. I to znacznie 25-30%.

 

Mój Magnum działa ok, ale ja swojego nie katuję.

 

Niestety nie porównywałem Turbo3000 Hummera 1300 G&G M140 I Magnuma, ale powiem tak - ceny są tak zbliżone, że i tak kupiłbym Magnuma, bo co Systema to Systema ;)

Link to post
Share on other sites
Jeśli chodzi o zabójczy ROF, to proponuję zapytać niejakiego "Ukesu" -> ma M60 VFC i chwalił się ROF'em 30/35k/s

Jak włożysz M100, Silnik High Speed i zębatki HS to możesz mieć tyle, spokojnie, na M130, no chyba że sfatygowanej wyciągniesz 30k/s z wielką katorgą dla karabinu.

Niestety nie porównywałem Turbo3000 Hummera 1300 G&G M140 I Magnuma, ale powiem tak - ceny są tak zbliżone, że i tak kupiłbym Magnuma, bo co Systema to Systema icon_wink.gif

Turbo 3000 mam u siebie, rżónica taka że M150 ciągnie na aku. 10,8V 1900mAh przez dłuuuuuuugi czas, nie miałem takiej sytuacji żebym rozładował aku. do końca, mało tego, na jednym ładowaniu wytrzymał 4 dniowy zlot. Silnik jak dla mnie jest bardzo dobry i cena jest też świetna.

Silnik G&G umarł na M100 stock przełożeniu, szczotka się spaliła skopciła.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...