przemek10 Posted April 12, 2009 Report Share Posted April 12, 2009 Albo BB , syf tylu gunfire tak po prostu strzela . Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted April 12, 2009 Report Share Posted April 12, 2009 Sprawdź na chrono. Jeżeli masz równe osiągi, to wina leży w komorze albo brudnej lufie. Może być np. za miękki dystanser, coś z gumką nie tak... Quote Link to post Share on other sites
snup dogg Posted April 12, 2009 Report Share Posted April 12, 2009 (edited) Lufa czysta, dystanser typu h ten od celności, kulki P&J premium 0.25 spróbuje na marujach 0.20 jak będzie nie równo to rozłoże i sprawdze wszystko jeszcze raz. Edyta Na marujach leci baardzo nie celnie, na hopka reagują różnie czasem lecą w kosmos a czasem spadają, są też trafienia ale lecą wszystkie bez dubelków. Czasem strzela na jakieś 20 metrów bliżej i słychać wtedy taki niższy dźwięk... nie wiem o co kaman. Edited April 12, 2009 by snup dogg Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted April 12, 2009 Report Share Posted April 12, 2009 Może gumka hopka się wystrzępiła albo pękła przy zakładaniu . Quote Link to post Share on other sites
snup dogg Posted April 12, 2009 Report Share Posted April 12, 2009 (edited) Gumka jest ok. Już wiem co było przyczyną... dystanser typu H ten od celności... On jest chyba zbyt twardy i blokował kulki w komorze. Dzięki wszystkim za podpowiedzi :) Edited April 12, 2009 by snup dogg Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted April 12, 2009 Report Share Posted April 12, 2009 Też mam ten dystanser, z nim nie ma problemów a są z gumką. Quote Link to post Share on other sites
Rumcajsev Posted April 12, 2009 Report Share Posted April 12, 2009 Hej, mam zamiar sobie sprawić właśnie taką cymkę, i chciał bym włożyć do niej cuś takiego: http://www.taiwangun.com/shop,show,134 http://www.taiwangun.com/shop,show,869 http://www.taiwangun.com/shop,show,883 co o tym sądzicie? Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted April 13, 2009 Report Share Posted April 13, 2009 To tak : 1-Można ale nie musisz . 2-Bierz guardera 3-Nie pasuje . Quote Link to post Share on other sites
snup dogg Posted April 13, 2009 Report Share Posted April 13, 2009 Weź do tego jeszcze gumke systemy. U mnie to teraz daje stabilne 440fps Quote Link to post Share on other sites
Rumcajsev Posted April 13, 2009 Report Share Posted April 13, 2009 (edited) A tak. Dopiero zauważyłem że jest tam precka specjalna dla M14. Co do gumki, to na razie na taiwanie nie ma tej od systemy, więc nie pisałem. Jak tylko będzie dostępna to sobie wezmę. I jeszcze te wzmocnione części GB, mówisz że nie są niezbędne. Więc w stocku ta replika dobrze zniesie M130? Edited April 13, 2009 by Rumcajsev Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted April 13, 2009 Report Share Posted April 13, 2009 To jest chińczyk , zawsze może się trafić wadliwa część , jak masz kasę nie zaszkodzi , choć chyba to piszę 15 raz w tym temacie , kolegi M14 chodzi na M135 już ponad 5 miesięcy . Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted April 13, 2009 Report Share Posted April 13, 2009 (edited) Pisałem wcześniej o problemach z gumką. Nie wiem, czy w przypadku m14 to tylko u mnie tak, ale sygnalizuję. Btw Yunior_5 pisał gdzieś o tym, że w gearboxie G&P (tym za ~300 zł) jest zębatka środkowa STU do której pasują standardowe zębatki wszelkiej maści. Poza tym na asgshopie pojawiły się z powrotem zestawy cylindra i tłoka Guardera. Myśląc o mocnym tuningu warto wziąć to pod uwagę. Zdecydowanie sensowniej będzie 250 zł wydać zamiast na ten zestaw z P&J na zestaw Guardera + prowadnica łożyskowana. Jeśli już ktoś ma parcie na inwestowanie w gearbox... Edited April 13, 2009 by michalll Quote Link to post Share on other sites
Moses Posted April 13, 2009 Report Share Posted April 13, 2009 NA ASG shopie pojawily sie kompletene zlozone GB G&P dajaca 350 FPSow http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=3007 Quote Link to post Share on other sites
Rumcajsev Posted April 13, 2009 Report Share Posted April 13, 2009 na zestaw Guardera + prowadnica łożyskowana. Jeśli już ktoś ma parcie na inwestowanie w gearbox... A zębatki zostawić stockowe? Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted April 13, 2009 Report Share Posted April 13, 2009 (edited) A jakim cudem ludzie wsadzają do chinoli markowe części i osiągi są marne...? Śmiem twierdzić że często jest to kwestia złożenia. I nadal twierdzę że warto wydać te 30 dolarów na komorę od TM. Co do gearboxa G&P - Panowie, teraz sobie policzcie, za 600zł można mieć już całkiem fajnie tą M14 zrobioną na moc większą niż 350FPS i z precką. Dodatkowo, druga sprawa, kupujemy M14 od Cymy, kupujemy kompletny GB od G&P, kupujemy gumkę i preckę i wychodzi nam że to wszystko razem daje koszt nowej M14 TM. Moim zdaniem - nie warto. Jeśli już to za te 600zł wrzucić w Cymę preckę, gumkę, nową komorę (opcjonalnie), dobrą batkę, nowe kable z MOSFETem a za resztę wrzucić coś w gearbox. Edited April 13, 2009 by MAJOR762 Quote Link to post Share on other sites
SonicX Posted April 14, 2009 Report Share Posted April 14, 2009 A zębatki zostawić stockowe? Kiedyś to poruszaliśmy, stockowe zębatki są ok i mogą zostać, chyba że chcesz utrzymać gwarancję krakmana- niestety musisz zmienić na takie same bądź odrobinę lepsze Elementa. Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 Śmiem twierdzić że często jest to kwestia złożenia. I nadal twierdzę że warto wydać te 30 dolarów na komorę od TM. Co do gearboxa G&P - Panowie, teraz sobie policzcie, za 600zł można mieć już całkiem fajnie tą M14 zrobioną na moc większą niż 350FPS i z precką. Dodatkowo, druga sprawa, kupujemy M14 od Cymy, kupujemy kompletny GB od G&P, kupujemy gumkę i preckę i wychodzi nam że to wszystko razem daje koszt nowej M14 TM. Moim zdaniem - nie warto. Jeśli już to za te 600zł wrzucić w Cymę preckę, gumkę, nową komorę (opcjonalnie), dobrą batkę, nowe kable z MOSFETem a za resztę wrzucić coś w gearbox. W kwestii tej komory - jeżeli pod "złożeniem" rozumiesz również szlifowanie i nadklejanie ewentualnych niedokładności łoża itp. to mogę się zgodzić. Moim zdaniem drobne niedokładności wykonania, prowadzące do kiepskiego działania z markowymi częściami, to największa wada chińskich replik i wszystko wskazuje na to, że tu jest podobnie, o czym się już przekonałem. Liczę tylko na to, że dysza Guardera będzie się uszczelniała w stockowej komorze, bo nie mam zamiaru jej wymieniać. A odnośnie jeszcze tuningu ogólnie: podstawowy problem w tym gearboxie to zębatki do mocny tuningów, których po prostu nie ma na rynku. Jeżeli z tym gb G&P jest rzeczywiście tak, jak się domyślamy, rozwiązuje to problem. Aczkolwiek kupowanie całego gb za 600 zł trochę mija się z celem - głowice G&P co prawda m120 powinny wytrzymywać, ale mi na ten przykład głowica cylindra na tym m120 popękała. Tłok jest ok, ale przy mocniejszej sprężynie też nie pociągnie długo. Ogólnie rzecz biorąc dużo kasy trzeba w to włożyć. Quote Link to post Share on other sites
Pablo1986 Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 szybkie 2 pytania. 1 czy szkielet wytrzyma m140? 2 czy przy zębatkach promyka wystarczy ICS turbo czy juz magnum?- z racji tylko double torqe Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted May 6, 2009 Report Share Posted May 6, 2009 (edited) Nikt Ci nie da 100% pewności że GB wytrzyma ale są osoby które używają M150 na szkielecie TM więc był bym pozytywnie nastawiony .Mori pisał że przy magnum i tym zestawie promyka nie jest rewelacyjnie z reakcją na spust więc przy ICS powinno być jeszcze gorzej . Edited May 6, 2009 by przemek10 Quote Link to post Share on other sites
Pablo1986 Posted May 6, 2009 Report Share Posted May 6, 2009 (edited) nawet na 12v i mosfecie? Edited May 6, 2009 by Pablo1986 Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted May 6, 2009 Report Share Posted May 6, 2009 (edited) Można wyciągnąć wnioski z tego co pisałem w innym temacie - na m130 i 9,6 1800 Sanyo reakcja jest bardzo dobra a rof w normie. Jedzie do mnie m140 i będę zakładał mosfet, zobaczymy. Edited May 6, 2009 by michalll Quote Link to post Share on other sites
Pablo1986 Posted May 6, 2009 Report Share Posted May 6, 2009 Rozumiem ze na stockowym silniku? Poza tym tm mam pytanie odnosnie tego cymowskiego montażu. Czy próbował ktoś montować na nim lunete na niskich montażach? Na wysokich wygląda bez sensu. Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted May 6, 2009 Report Share Posted May 6, 2009 (edited) Tak. Zmienione jest poza tym okablowanie na modelarskie 1,5 mm, wywalony bezpiecznik i łożyskowana głowica tłoka. Edited May 6, 2009 by michalll Quote Link to post Share on other sites
Horblower Posted May 6, 2009 Report Share Posted May 6, 2009 Komor HU od Elementa http://www.gunfire.pl/product-yid-11521900...pUp-do-M14.html W czym jest lepsza, jesli wogle jest, od stokowej? Jeśli tak to w czym? Czy może precka się lepiej na niej uszczelnia bo zauwazyłem ze stokowa lufa jest ciut grubsza do większości pracek... Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted May 6, 2009 Report Share Posted May 6, 2009 Miałem ją w karcie , ta z cymy o niebo lepsza . Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.